Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Føles som svindel...

Omtale av  Øyvind

Har vært bedriftskunde siden 2014 valgte å gå over til annen leverandør nå, siden dekningen har blitt dårligere for oss etter at det ble Telia. Tenkte det gikk greit siden vi hadde overholdt vår 24 mndr binding med god margin. Men Phonero sin avtale fornyes av seg selv så du må passe på å si opp abb på dagen 3 mnd før 24 mnd binding går ut. Det vil i praksis si at du aldri kommer unna Phonero uten å betale 3000+mva pr abb. Phonero har heller aldri betalt bruddgebyret vi fikk da vi kom til dem i 2014 som de lovte de skulle! Så skal du ha telefonabonnement til bedriften så: STYR UNNA!!! Varighet, bindingstid, oppsigelse og bruddgebyr 9.1 Varighet, bindingstid og oppsigelse Avtalen er bindende fra signering, og avtaleforholdet løper deretter frem til det blir avsluttet («varighet»). Avtalen har en bindingstid på 24 måneder beregnet fra den dato tjenesten(e) tas i bruk. Ved en eventuell oppsigelse, eller urettmessig terminering av avtalen, i denne perioden kan Phonero kreve bruddkostnader i henhold til pkt 9.2. Abonnement og tjenester med bindingstid har en egen bindingstid på 24 måneder beregnet fra den dato abonnementet/tjenesten tas i bruk, og selv om denne strekker seg ut over bindingstiden eller varigheten for Avtalen. Ved oppsigelse, eller utportering av enkeltabonnement/tjeneste, i bindingstid, påløper det bruddkostnader, jf pkt 9.2 . Abonnement uten bindingstid kan sies opp/utporteres, jf dette punkt avsnitt 7, uten at det påløper bruddgebyr, jf pkt 9.2 punkt (v). Punkt 9.2, 1. ledd og 2. ledd punkt (i) – (iv) om oppgjør av utestående og refusjon gjelder tilsvarende ved oppsigelse av abonnement uten binding i løpet av de første 24 måneder. Dersom avtalen/abonnement fornyes eller endres, gjelder ny bindingstid på 24 måneder beregnet fra hhv. fornyelsens datering eller fra endringen trådte i kraft. Avtalen/abonnementet avsluttes ved oppsigelse.

Svar fra Phonero
15.10.2019 16:07

Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Det stemmer at vi hadde automatisk fornyelse av bindingstiden i 2014, dette ble fjernet fra våre vilkår i 2016. I dag er det mulig å bestille abonnement både med og uten bindingstid. Mvh Mads Phonero

Greit abonnement

Omtale av  Bente

Fungerer bra, både på nett og som telefon. Jeg har stort sett oppholdt meg i Oslo-området, så vet ikke hvordan det fungerer i utlandet eller andre områder i Norge.

Svar fra Phonero
02.10.2019 09:21

Hei Bente, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Kjapp, sjarmerende og billig!

Omtale av  Torstein

Phonero har de billigste prisene for vår mellomstore bedrift. Kundeservice responderer lynraskt og godt, uten å måtte ta seg gjennom en jungel av automatisk telefonsvarer- valg før man endelig kommer fram til operatøren. Eneste som trekker ned er at bindingstiden på nye og eksisterende abonnement er latterlig lang..

Svar fra Phonero
08.10.2019 14:14

Hei Torstein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre abonnement. Om du ønsker å bestille abonnement uten binding i fremtiden er dette nå mulig. Du kan lese mer om abonnement uten binding her: https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/mobilabonnement-uten-binding Mvh Mads Phonero

Service er personavhengig

Omtale av  Kjellbjørn T

Dekningen var for dårlig. Dårlige lytteforhold. Dårlig også bredbåndsdekning. Kom seg litt da det ble Telia.

Svar fra Phonero
01.10.2019 13:41

Hei Kjellbjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at dekningen bedret seg etter vi gikk over til Telia. Om du fremdeles opplever utforfordringer kan vi undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Kjappe til svar på detaljer

Omtale av  Helgason

Trengte detaljert informasjon om mobilt bredbånd som ikke var å finne på nettsidene. Der fikk jeg kjapt svar ifra en hyggelig Phonero medarbeider over telefon. Akkurat slik det bør det være. Alltid.

Svar fra Phonero
25.09.2019 12:55

Hei Helgason, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Alltid rask og god service

Omtale av  Bente

Opplever at jeg alltid får raskt svar både på mail og telefon. Selv når det var som mest hektisk rundt St. Hans fikk jeg alltid hjelpen jeg trengte.

Svar fra Phonero
25.09.2019 12:55

Hei Bente, Takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

Den beste leverandøren jeg har hatt i hele mitt liv!

Omtale av  Torandre

Nå har vi hatt Phonero som leverandør på jobben i 7 år. Som bedriftens kontaktperson mot Phonero som leverandør har det vært en fryd og en glede å se ekte kundeservice i praksis! Selv når vår kontaktperson har vært borte, har vi fått samme gode raske oppfølging fra deres kollegaer. Flere ganger har de overrasket meg med å bli enda bedre på kundeservice enn det de var. De har overgått mine forventninger til dem som leverandør. Og jeg stiller høye krav. De er en av de to beste leverandører jeg har vært borti. Nå har jeg og hatt anledning til å bruke de privat og samme service der. Så jeg ville aldri vært i tvil om å anbefale de til enhver annen bruker av mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Jeg har flere ganger måttet sende en e-post til våre kontaktpersoners overordnede for å si hvor gode deres ansatte er på service! Dessverre så har jeg ingen ting å si om hva de kan gjøre bedre. Jeg kommer ikke på noe som de kan gjøre bedre. Prøv de! Det er min klare anbefaling.

Svar fra Phonero
24.09.2019 12:01

Hei Tor Andre, Takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero

Problemer med BankID

Omtale av  Martin C. A

Jeg har vært i kontakt med Phonero 3 ganger vedr at BankID ikke virket etter overgang til Phonero. Prøvde alt min bank foreslo, men fikk uansett ikke aktivert BankID på telefon. Ved første henvendelse til phonero så fikk jeg beskjed om at det ikke var noe galt med SIM kort. Tok kontakt igjen etter en uke eller mer, fikk kontakt med annen saksbehandler som bekreftet at problemene kunne skyldes SIM kort. Fikk tilsendt nytt SIM umiddelbart og har nå fått aktivert BankId på telefon. Så veldig fornøyde med hjelpen ved de to siste henvendelsene.

Svar fra Phonero
24.09.2019 12:00

Hei Martin, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager at dette ikke ble løst på første henvendelse, men godt å se at problemene ordnet seg til slutt. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero

God service på Phonero

Omtale av  Judith

Phonero har veldig gode verktøy for å holde kontroll på forbruk og priser. Med våre 80 abonnement kan vi sjekke behov for GB, enkelt endre tillegges tjenester selv, og legge til brukere etter behov. Pris er konkurransedyktig. Alltid rask og god service ved behov.

Svar fra Phonero
24.09.2019 12:00

Hei Judith, Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero

Dårlig dekning utenfor sentrale strøk

Omtale av  Helge

For meg er det totalt ubrukelig. Er avhengig av dekning for å åpne porter etc.

Svar fra Phonero
23.09.2019 14:28

Hei Helge, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

De gjør det de skal!

Omtale av  Sigurd H

Helt grei leverandør. Leverer det vi forventer og uten at vi trenger å vente for lenge.

Svar fra Phonero
23.09.2019 14:28

Hei Sigurd, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero

Uslåelige priser, bra Sentralbord løsning

Omtale av  Øyvind

Jeg bruker chat når jeg kontakter Phonero, da går det raskt, og jeg får hjelp med en gang. Kundeservice er bra og som teknikker får jeg den hjelpen trenger når jeg skal stille inn de forskjellige avdelingene jeg har i Norge. Siden de har Telia som eier kan det ta noe tid når vi har problemer med feks dekning inne. Men det blir løst på den ene eller andre måten. Jevnt over er jeg fornøyd og får oppfølging som jeg forventer. De fortjener 4+ stjerner. Kundeservice fortjener 5

Svar fra Phonero
23.09.2019 14:28

Hei Øyvind, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Rask kundeservice

Omtale av  Erik K

Opplever alltid rask og effektiv behandling hos support.

Svar fra Phonero
22.09.2019 19:37

Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero

Anbefales

Omtale av  Kjersti

Rimelige priser, god og kjapp kundeservice, oversiktlige nettsider

Svar fra Phonero
22.09.2019 19:37

Hei Kjersti, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero

Bra service, men dyre datapakker

Omtale av  V

Bra kundeservice, bra sentralbordløsninger, kompetente supportmedarbeidere, men datapakkene er små og dyre sammenlignet med leverandører til privatmarkedet.

Svar fra Phonero
22.09.2019 19:37

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd! Vi har for en liten stund siden lansert nye og høyere datapakker for privatkunder, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på ditt abonnement. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ustabilt, dårlig dekning, 4g er en vits

Omtale av  Morgan

Faller ut av samtalen, høres ut som en blikboks, hakkete, dårlig nett. Tregt.

Svar fra Phonero
19.09.2019 13:18

Hei Morgan, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR