Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble, som mange andre overtalt (overfalt) av en overivrig selger, som lokket meg til å bli kunde hos Phonero. Han ga meg også sitt nummer, slik at det "bare var å ringe hvis det var noe". Da jeg etter noen dager ba om info og bekreftelse på avtalen, fikk jeg selvfølgelig ikke svar. Selgeren svaree hverken på sms eller anrop, Chat'en var elendig, og fikk ingen svar der. Kundeservice eposten fungerte ikke lenger, så jeg sendte ny epost til en ny kundeservice-epost. Jeg fikk heller ikke svar der. Etter 3-4 dager fant jeg tilfeldigvis et tlf nr til Phonero 94 00 45 00 -hvor jeg etter lang ventetid fikk svar av en kundebehandler som gjorde at jeg fikk mail fra en saksbehandler. Han satt på lydopptak som var utvetydig, og ikke levnet tvil om at jeg måtte betale 3000 kr for ikke å bli abonnent hos dem. God deal for dem...!! Jeg opplever dette selskapet som totalt useriøst når det gjelder innsalg og kundeservice. 100% innsats på å få kunder. 0% på oppfølging og kundeservice. Burde fulgt magefølelsen. Koster meg 3000 kr, men er glad for at jeg ikke skal ha noe mer med dette selskapet å gjøre!
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Er fornøyd med priser og god kundeservice. Kunne vært bedre dekning, men det går stort sett greit.
Så fint å høre Tor! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg ble umiddelbart møtt av vennlige mennesker som viste stor forståelse for mitt krav!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Jens! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse om Phonero. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid positiv hjelp fra medarbeidere og lett å få hjelp når jeg ringer eller benytter hjemmesiden
Så hyggelig å lese omtalen din Jan! 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Var i kontakt med Phonero i forrige uke, da jeg var i utlandet og måtte ha hjelp med å få e-sim. Siden kontoret var stengt hjemme pga timeforskjellen, ordnet 24/7 servicen til Phonero dette i løpet av 2 minutter med en Mail Som sagt, så var dette en utmerket service 😊
Så bra vi kunne hjelpe deg å få ordnet med telefonen! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God hjelp når nøden var stor. Jeg kom ikke inn på appen og fikk god veiledning for og gå riktig frem
Så bra å høre at det ordnet seg! Takk for hyggelig omtale Kristian 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service fra hyggelige personer som bestod når vi trengte hjelp
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Gode priser til bedrifter, hyggelig kundeservice, bra dekning. Kort fortalt: Kjempe fornøyd. :)
Tusen takk for kjempe fin omtale Sakib! 😊 Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er med Phonero i mage år og vil bli med i mange år framover. Veldig fornøyd! Heia Phonero!!
Så hyggelig å høre, Evald! Det setter vi stor pris på 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har er ikke bare lurer folk det er myr mer . og det er veldig dårlig kommunikasjon og veldig dårlig ansatt Men jeg har lærte meg noe her at jeg ikke tror på folk eller stol på tlf salg fordi de har ikke samvittighe spesielt de som jobber i den firma har
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne undersøke saken din og se hva vi kan gjøre for deg. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg får alltid veldig rask og god service når det er noe jeg trenger hjelp til 👍
Så fint å høre Anne! Tusen takk for omtalen 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med kundeservicen hos Phonero! Det går raskt å få svar, og alle oppgaver løses! Det er fortsatt noen få steder med litt dårlig dekning, men ellers superfornøyd.
Takk for hyggelig omtale, Ingrid! 😊 Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har bare gode erfaringer med Phonero de årene SVV har hatt abonnement hos dere. Veldig kjekt med Samtalelogg for å sjekke hvem som har ringt. Får alltid beskjed når jeg er i utlandet om priser etc. Er usikker på dekningen i grisgrendte strøk - på hytta i Sogn er det dårlig dekning
Heisann, Maryann! Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med samtaleloggen og varslingene du får i utlandet. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, inkludert i grisgrendte strøk. Ha en flott dag videre Hilsen Christer
Jeg byttet til Phonero utelukkende fordi selger lovte at de hadde "akkurat den samme type data rollover" som vipps, etter at jeg hadde forklart hvorfor vipps' løsning med kumulativ data rollover var perfekt for meg, og vanlig data rollover ikke var interessant. Det viste seg å ikke stemme, men da hadde jeg allerede signert kontrakt med 2 års bindingstid (noe selger selvsagt ikke nevnte, men greit nok, jeg burde lest kontrakten bedre). Var i kontakt med kundeservice ang dette, og de sa de ikke fant noe avtalebrudd, da det i kontrakten sto "data rollover", og det var det jeg fikk. At selger hadde lovt at det skulle være akkurat den samme som vipps var tydeligvis ikke så interessant. Jeg fikk 50gb data jeg måtte bruke innen 3 mnd som plaster på såret, hvorav jeg brukte kanskje 3, da det ikke var en periode jeg hadde behov for mye data.
Hei. Her ønsker jeg å undersøke litt mer hva som egentlig har skjedd med tanke på Rollover. Kan du sende meg en epost på [email protected], inkluder mobilnummer og navn. Hører fra deg. - Christer
Har ikke hatt noen problemer med Phonero... Har fått hjelp om jeg trengte det. Alt bra.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Strøken bistand over chat. Effektivt og meget hjelpsomt
Heisann Anders! Tusen takk for de hyggelige ordene om vår kundeservice via chat. Vi jobber alltid for å være så effektive og hjelpsomme som mulig. Hilsen Christer :)