Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger utga seg for å være fra telefonselskapet jeg allerede hadde. Han løy om priser og unnlot å fortelle om tilleggskostnader. Skal absolutt ha deg til å godta avtalen over telefon der og da. Fikk en mye bedre deal da de skjønte jeg var misfornøyd med selgerens oppførsel, så det er ihvertfall noe.
Hei, Stine. Her må vi undersøke. Send en e-post til [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Oversiktlig. Lett å finne det en trenger. Fornuftig pris i forhold til en får.
Hei, Kai. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
Når vi fikk kontakt med "rett person" gikk alt greit, det løste seg.
Hei, Leif. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin sommer videre. Hilsen Christer, Phonero
Jeg vet ikke om denne skal til min personlige kontaktperson eller til phonero generelt. Men altså, nåværende opplevelse er 10/10 og det er en veldig spesiell opplevelse! Jeg føler meg ikke bare som et «nummer» i kundekøen. Jeg får nesten umiddelbart respons fra min kontaktperson etter å ha sendt ham en epost med spørsmål knyttet til abonnement og oppstart. Jeg må si at jeg også har fått en super avtale- og ingen pushing av salg. Jeg føler jeg snakket med en person som oppriktig ønsker det beste for meg. Han følger opp og holder avtaler. Det er viktig for meg da jeg har flere erfaringer med selgere som kun ønsker salg. Fortsetter dette fremover er det ingen som kan få meg fra phonero!
Hei, Camilla. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Jeg bruker Phonero på jobb og privat, opplever at dersom det er noe feil så er det rask respons. Alltid hyggelige folk på kundesenteret og rask respons.
Hei, Hege. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Veldig god kundeservice. Ringte i går og det var ingen ventetid. Mitt problem ble løst med en gang. Kan bli bedre: Opplever enkelte ganger dårlig dekning eller at det tar lang tid før det begynner å ringe når jeg ringer ut.
Hei, Roald Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Har gitt god oppfølging ved overføring fra annet selskap, og har også god dekning på hytten vår i fjellheimen.
Heisann Elin. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero