Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med Phonero! God kundeservice og god verdi for pengene
Heisann, Mia. Så flott å se at du er fornøyd med verdien du får for pengene og oss som leverandør. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Had issues with phone that technician assisted with. She instructed me on what setting’s needed to be changed.
Hi, Justin. Thanks for taking the time to write a review! We're happy to see that our customer support could help even with services that we don't provide ourselves. We are proud of our EPSI award-winning customer service and happy to see that we could be of service. We're here if you're in need of assistance in the future. regards Christer, Phonero
Suveren kundeservice og fleksible abonnement for bedrifter og private. Jeg har hatt abonnement hos Phonero for min bedrift de siste 3 år og kan anbefale det til alle, fordi du fortjener det 😁
Hei, Geir. Tusen takk for en din tilbakemelding. Denne tar videreformidler jeg til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Raskt svar når jeg ringer. Hyggelig service på tlf.
Heisann Ronny. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Kundekontakt svarer kjapt og effektivt. Eneste negative er at det er veldig mange forskjellige steder å logge på for en administrator. Kan være vanskelig å huske hvilken side som er til hva.
Hei, Fredrik. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. De 2 portalene du som administrator trenger å logge inn i er; Din Bedrift: Administrasjon av deres abonnement, bestille nytt abonnement overføring av ny ansatt sitt eksisterende nummer, datakort, datapakker mm. Bedriftsnett: For å endre åpningstider, hvem skal ha samtalen først, gi alle ansatte mulighet til å ringe kunder med jobbens nummer fra sin egen mobil og mye mer. Har du behov for å hente rapporter på forbruk, lønnstrekk-rapport mv. kan du gjøre dette fra Din Bedrift uten å måtte logge inn på nytt i andre portaler. Ha en flott torsdag Hilsen Christer, Phonero
Billig, bra kunde service, god oppfølging og alltid dekning.
Hei, Michelle. Så gøy at du er fornøyd med dekningen. Vi jobber hele tiden med å bli bedre da det er viktig at våre kunder har god forbindelse. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Ble solgt inn at dette skulle gi bedre nett og lavere pris. Bedriften har tredodoblet telefoniutgiftene, og det ble ikke opplyst om det som står med liten tekst i vilkårene - at man har bundet seg for 24 måneder med store kostnader for å gå ut av avtalen.
Hei, Silje. Slik skal det ikke være. Informasjon om eventuell bindingstid i bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig uten at du skal behøve å trykke i lenker eller lete i "liten tekst". Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på det. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero