Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ubeskrivelig dyktig kundebehandler! Rask service. Rask hjelp. Raskt på nett. Til billigere pris! De svikter aldri.
Hei Ingunn! Dette må være en av de fineste omtalene vi har fått på bytt-siden vår. Tusen takk, dette er rett og slett en fryd å lese. Jeg skal passe på at resten av kundesenteret også får den med seg :-D Med vennlig hilsen Thomas.
Etter min mening, feil registrert utlandsamtale. God kunderådgiver trodde på min forklaring. Takk fra en "Gammel mann "
Hei Jon! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med hjelpen du fikk og at du sitter igjen med et positivt inntrykk. Vi må selvfølgelig alltid høre på kundene våre, og selvfølgelig kan det skje noe der du ikke har gjort noe galt. Ha en flott helg! Hilsen Jørgen
Jeg var litt i høygir da jeg ringte, men møtte en veldig hyggelig mann som hjalp meg med problemet og gjorde meg oppstemt og fornøyd da jeg kunne ønske ham en god dag videre. Meget fornøyd 😃
Hei Trond! Dette er jo bare helt suverent, vi er mer enn fornøyde for slike tilbakemeldinger. Vi satser på at neste gang du tar kontakt så opplever du minst like hyggelig og god hjelp. Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Veldig fornøyd med app og nettsider. Dekning og kvalitet som hos Telenor, men til mye lavere pris. Har ofte kjøpt datapakker utenfor EU når jeg har vært på reise, til en grei pris. Fornøyd kunde.
Hei Bjarne! Tuuusen takk for en hyggelig omtale og fem stjerner!! Vi jobber hardt for at våre kunder skal ha gode priser og lette verktøy til selvhjelp. Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Bare rot med fakturering, ble fakturert dobbelt ved første gang og får til evig tid faktura for en annen bedrift i et annet sted i landet som ikke har noen som helst relevans. Slutter ikke ved det selv ved kontakt
Heisann Ivar! Dette høres jo ikke bra ut! Om det er noe som ikke stemmer med fakturaen kan du enten ta kontakt med kundesenteret vårt på tlf 91509915, eller sende oss en mail til: [email protected] Da skal vi få sett gjennom saken for deg. Vi skal gjøre vårt ytterste for å få deg fornøyd. Ønsker deg ihvertfall en god dag videre, hilsen Petter :-)
De som jeg snakket med var høflige, omtenksomme, og kom uoppfordret med viktige opplysninger. De var svært tillitsvekkende. Jeg følte meg godt ivaretatt.
Hei Holger! Takk for en kjempefin tilbakemelding. Dette høres veldig bra ut. Det er akkurat dette vi ønsker at du som kunde skal sitte igjen med etter å ha kontaktet oss, og at du ikke skal sitte igjen med ubesvarte spørsmål. Ha en fin dag og super uke! Hilsen Jørgen
Hyggelig kundeservice. Han var var hjelpsom og informativ
Hei Christoffer. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss, og skal få svar på alle spørsmål dere har. Du må bare ta kontakt om det skulle være noe! Ha en super uke! Hilsen Jørgen
Takk for alltid hyggelig hjelp med kundeservice,når det er noe en lurer på så får en svar fra noen som vil hjelpe. Mvh Kenneth
Hei Kenneth! Vi blir veldig glade når vi mottar slike tilbakemeldinger - så tusen takk til deg! Noe vi ønsker og håper er at alle våre kunder skal sitte igjen med positivt opplevelse etter å ha kontaktet oss. Ha en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Veldig bra leverandører billige en alle endre har vært kunde hus talkmore siden 2012 og skal fortsett være med dem
Hei Diyar! Så utrolig gøy å høre, dette setter vi veldig stor pris på. Vi skal fortsette å levere gode tjenester og håper du blir værende i mange år fremover. Ha en flott helg, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg har vert kunde i 5 år superfornøyd, ,veldig hyggelig og ikke minst dyktige kunderådgjvere ,lave priser super dekning , ingen minuttpris til telefonnummer til nordiske land eller i fra Norden 😊
Heisann Arild! Stort bedre enn dette blir vanskelig å toppe! Helt topp å se at du har vært fornøyd med oss så lenge, det setter vi kjempestor pris på. Så skal vi fortsette med å holde deg like fornøyd i mange år fremover også. :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Jeg har flere ganger hatt problemer med at enkelte som ringer meg får beskjed om at nummeret mitt ikke er i bruk. Kundebehandler jeg snakket med torsdag 22. juli skulle sende problemet til teknisk avd. Han skulle ringe meg tilbake på fredag 23. juli med resultatet av undersøkelsen. Det gjorde han ikke. Jeg har fremdeles ikke hørt noe fra dere og i dag er det 31. juli! Min tolmodighet er slutt og jeg kommer til å skifte mobiloperatør.
Hei Anne! Jeg må først bare beklage om kundebehandleren du snakket med ikke har fått fulgt opp saken din. Vi jobber hardt med å være en pålitelig operatør som kunder kan stole på, så dette tar vi på største alvor. Om du kunne sendt nummeret ditt til: [email protected] så skal jeg få tatt en titt på hvor i løypa saken er og gi deg beskjed så fort jeg kan. Ønsker deg i hvertfall en god dag videre, hilsen Petter :-)
Hyggelige, hjelpsomme menesker som gjør sitt ytterste for å hjelpe 🌿
God dag, Hilde! Tusen takk for omtalen og hyggelige ord - det setter vi så stor pris på. Ha en ytterst flott uke, med vennlig hilsen Thomas.
Fikk rask hjelp av en medarbeider som vennlig og tålmodig forklarte hvordan jeg kunne redusere mengden av mobildata. Fikk også en ekstrapakke ut måneden, gratis 😃
Heisann Wenche! Dette er jo superbra å se! Så flott at du fikk hjelpen du trengte av kundeservice når du snakket med oss. Vi jobber hele tiden med å passe på at kundene våre får den beste servicen vi kan gi :-) Ha en finfin dag videre, hilsen Petter.
Trenger du mye data en måned blir det svært dyrt å kjøpe ekstra pakker, og bredbåndet er ubrukelig når dataen tar slutt. Kundeservice har elendige åpningstider, ikke tilgjengelig kveld eller søndag. App og mine sider har masse feil, ikke mulig å bestille datapakker, ikke mulig å si opp abonnement, feilmelding ved forsøk på deaktivering. Tydelig at Telenor er eier her, de gjør kundeservice så dårlig ar folk får lyst å «oppgradere» til Telenor. Dessuten støttes ikke Apple Watch e-sim på mobilabonnement, det er for svakt i 2021.
Heisann Jan! Dette var jo ikke helt bra, og er absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve sitt kundeforhold hos oss. Når det kommer til prisene, så prøver vi alltid å tilby konkurransedyktige priser på abonnementene våre og datapakker, men jeg får sendt det som et ønske til produktavdelingen her. Om appen ikke fungerer skikkelig så skal vi få ordnet opp i det asap. kunne du sendt nummeret du er logget inn med, og gjerne hvilken feilmelding som du får til [email protected] så kan vi få sendt det videre til de som jobber med appen, slik at de kan få feilsøkt hvor problemet kan ligge. Ønsker deg i hvertfall en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Meget godt fornøyd med Talkmore ,super service og god dekning på abonnementet.
Hei Christel! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det gjør oss kjempeglade :-) Ønsker deg en superfin sommer, hilsen Victoria!
Bare gode opplevelser og god dekning her og på hytta 😊😊😊
God dag Jan :-) Det er godt å lese at du nyter av den gode dekningen på hytta! Nå som 5G bygges ut så vil du bare merke bedring på dekningen i nettet, det håper vi at kommer godt med! Ønsker deg en flott helg, hilsen Victoria :-)