Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig trivelig kundebehandler som ga meg gode råd
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Dersom du har noen spørsmål er det bare å ta kontakt med kundeservice! :-) Med vennlig hilsen, Halima
Alltid fornøyd med talkmore og deres kundeservice!
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Med vennlig hilsen, Halima
Jeg bestilte familie abonnement for 3. Samme dag jeg bestilte, fant jeg ut at jeg bommet skikkelig . En av våres mobilabonnement hjemme har bindingstid i ett år. Måtte ringe talkmore dagen etter for å si opp avtale. Jeg har snakket med en som var veldig hyggelig og har forstått godt hva det gjald om hvorfor måtte jeg sagt opp det jeg har bestilt. Jeg kommer tilbake i talkmore når bindingstiden er over🙂🙂🙂
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Vi ser frem til å ha deg som kunde, ta gjerne kontakt med kundeservice for gode tilbud etter at bindingstiden er over. Med vennlig hilsen, Halima
Talkmore tilbyr også et enkelt abonnement, akkurat slik jeg trenger det !
Hei Mihaela, Dette er jo bare helt nydelig å høre! Jeg er glad du er fornøyd som kunde hos oss og for at vi kan tilby tjenester som passer for deg. Vi setter stor pris på omtaler som dette. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Håper alle kan bli like bra som (anonymisert navn) 😊🌟🌟🌟🌟🌟🎊
Hei Jim, Dette var utrolig gøy å høre! Jeg er glad du fikk god hjelp av kundebehandleren vår. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Jeg har hatt mange forskjellige telefon selskap , men jeg føler at ingen behandler oss så bra som dere. . God service og hyggelige arbeidere . Og jeg blir forstått . Og blir også tilbudt tilbud som passer mitt abonemang . Takk
Hei Einar! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Med vennlig hilsen, Halima
Han jeg pratet med var veldig hyggelig, flink i jobben sin.
Hei Kayla! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. :-) Med vennlig hilsen Halima
Vi så frem til å bytte til Talkmore, som har en veldig attraktiv prispakke for familier. Du kjøper en viss mengde GB pr måned, og kan fordele dette fleksibelt mellom familiemedlemmer. Men vær nøye når du evt bytter til Talkmore, for de har en del rusk i sitt tekniske maskineri. Kundeservice, derimot, er helt glimrende fine folk og gir kyndig hjelp raskt. Her er hva du må passe på: 1. Pass på at porteringstidspunktet er i slutten av faktureringsperioden for ditt nåværende abonnement. Ellers taper du det du betalte til forrige mobiloperatør, og ikke brukte 2. Vær veldig nøye med når selve porteringen (når du bytter) skal skje. Talkmore satte automatisk opp byttet til 05:00 på en mandag. Velg heller en kveld midt i uken, så rekker du å bytte sim-kort og aktivere i ro og mak 3. Talkmore aktiverer ikke datafordelingen automatisk. Det må hovedbrukeren gå inn i systemet deres og gjøre. Gjør du ikke dette, går familiemedlemmene dine tomme for data kort tid etter at abonnementet er åpnet for bruk. Kundeservice har vært hjelpsomme og hyggelige, men jeg har alt byttet tilbake til Telenor.
Hei Fredrik, Det er synd å høre at du ikke var fornøyd kunde hos oss og med våre systemer. Vi ønsker alltid å forbedre oss så vi setter stor pris på omtalen din. Om du ønsker å få en nærmere forklaring på hva som har skjedd hjelper jeg deg gjerne med dette. Du kan sende meg en e-post på [email protected]. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med kundeservicen vår. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Gott samtal. Fick den hjälp jag trängde. Behövde ett nytt simkort som ska skickas till mig.
Hei Katarina, Så fantastisk å høre at du fikk hjelpen du trengte! Det er godt å se at du er fornøyd hos oss. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en fin helg, hilsen Julia.
Var i ferd med å skifte til talkmore. Bestillte nytt abb. men av ulike grunner var jeg nødt å beholde mitt gamle abb. Anbefaler uansett talkmore til de som kan. Lav kostnad, og stort utvalg av forskj. Abb.
Hei Tor, Dette ble jeg ordentlig glad av å lese! Det er leit å høre at du ikke kunne bli kunde hos oss likevel, men det er godt at du var fornøyd og at du ønsker å anbefale oss videre. Du er hjertelig velkommen til oss når som helst! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Alltid hyggelige å lave regninger😊beste operatør jeg har hatt😊
Hei Karina! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen, Halima
Jeg har i alle år fått god service og alle jeg har hatt kontakt med har vært vennlige og hyggelige. Jeg kan anbefale Talkmore
Hei Liv, Så utrolig hyggelig å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker å ta i mot våre gode kunder, så jeg er glad for at dette er din opplevelse hos oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år til! Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Da fik faktura pr Mail var annerledes en det jeg har avtalt men da snakket med en hyggelig hvedkommende fin en forklaring og syns var det god forklaring og veiledning
Hei Ismail, Det er så godt å høre at du fikk god hjelp og forklaring vedrørende faktura du mottok fra oss. Jeg er glad det løste seg! Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Bortsett fra at de løy om prisen og skrev navnet mitt feil (ble retta opp senere) så er det bra abbenoment med rask data! Liker det
Hei Sebastian, Det er virkelig godt å høre at det ordnet seg så du fikk den avtalen du skulle. Vi setter stor pris på omtalen din, og for at du er kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Jeg bestemte meg for å takke ja til bedrift abonnement fra talkmore. Men det er ingen av prisene selger oppgave som stemmer. Og tvilling sim fungerer ikke slik selger påstår. Avtalte med kundeservice at sjef for selgere skulle ringe meg i dag 5 desember kl 1245 så jeg satt av tid i timeplanen min. Nå sitter jeg fortsatt å venter uten at noen har ringt. Og de 30 minuttene jeg satte av i timeplanen er brukt opp. Ikke hjelper det å ringe kundeservice heller fordi det tar så lang tid før det.
Hei Jon, Dette høres ikke bra ut! Det er selvfølgelig ikke sånn det skal være som kunde hos oss. Jeg ønsker å ta denne saken videre så du kan få hjelpen du trenger. Det er supert om du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så vi får rettet opp i dette. Ha en fortsatt god helg, hilsen Julia.
Selskapet har en fin profil med fungerende app. Det er også god Telenor-dekning. Det er bra. Likevel var det nå nok for meg. Kundeservice har lang responstid. Prisene på abonnement er veldig dyre sett opp mot markedet for øvrig, hvor det nå er stor konkurranse. Selskapet var ikke villig til å gi en bedre pris. Når man sier opp abonnementet må man fortsatt betale fullt ut for inneværende måned, selv om man ikke har tilgang til deres tjenester! Det hører ikke hjemme! Dette gjelder selv om jeg sa opp den 1. i måneden, og bytte ble effektuert den 4. i måneden. Et rettferdig tilbud ville da vært å betale for de dagene som allerede var gått, men neida, slik er det ikke hos Talkmore! Tenker du kun på dekning kan Talkmore være en god deal. Ser du mer på pris, kundeservice og velvilje ville jeg valgt et annet selskap.
Hei Jan, Det er leit å høre at din opplevelse med oss har vært slik. Det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal ha det. Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, og se om vi kan komme frem til en god løsning for deg. Ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg hjelpe deg videre. Ønsker deg en god helg, hilsen Julia.