Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt fungerer fint, enkelt å få hjelp hos kundeservice og hyggelige folk. God dekning og bra priser.
Hei Anette, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Supert at du har hatt en så fin opplevelse med vårt kundesenter og at du er fornøyd med tilbudet vi har. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hos Talkmore får man hjelp av dyktige kundebehandlere. De kan jobben sin og jobber raskt.
Hei Tove, Tusen takk for omtalen. Veldig fint å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi har stort fokus på å alltid levere god kundeservice og da er det veldig fint å få tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Talkmore har ikke klart å sende efaktura til meg, og jeg har over 3 måneder måttet ta kontakt med dem for å få den tilsendt faktura manuelt på epost. Har også spurt om de kan få løst problemet med efaktura uten at det har skjedd. Faktura har heller ikke vært tilgjengelig på Talkmore "min side", hvor det hele tiden har stått "ingen ubetalte fakturaer" Det har åpenbart skjedd en feil ett eller annet sted, og det burde være en grei sak for dem å nøste opp i dette. Men har ikke opplevd at de tar tak i dette problemet i det hele tatt. Tålmodigheten har sin grenser, så jeg har byttet operatør nå. Kan ikke anbefale en operatør med systemer som ikke fungerer, og kundeservice som ikke holder mål.
Hei Ronnie Det er virkelig leit å høre om den dårlige opplevelsen du hadde med vår kundeservice angående e-faktura og visningen på Mine Sider. Det er svært viktig for oss å yte god kundeservice og det er derfor viktig at vi får rettet opp i dette. Kunne du sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Hyggelig og Hjelpsom konsulent. Fikk god veiledning
Hei Randi, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Supert å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Veldig hyggelig personale men trenger en oppstrammer på Ventetid inn til personale
Hei Kenneth, Tusen takk for fin omtale. Fantastisk å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Og takk for din tilbakemelding angående ventetid på kundesenteret, vi prøver alltid å behandle henvendelser så fort som mulig og beklager for de gangene det kan ta litt lenger tid, men din tilbakemelding tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Det startet med en hyggelig prat om hvilke tjenester jeg ønsket. Mobil, iPad og apple watch. Ingen problemer ble påstått. Etter 15 dager kom nytt simkort. Veldig sent, men her kan man jo tenke at posten fremdeles bruker hestetransport utenfor Oslo. Byttet fra Telenor og alle tilleggstjenester skylle med. Sømløst, var påstanden. Etter en kort tid faller tilleggstjenestene ut. Fikk ei heller simkort til iPad. Appelwatch fallt også ut. Purret et utall ganger på e-post . Intet svar. Ringte kundekontakten en rekke ganger. Han tok ikke telefon. Til skrudde han av telefonen. Ga opp, ringte Telenor og fikk reaktivert abonnemententene. Driver forretning og er avhengig av at kommunikasjonen virker som den skal. De er faktisk ikke autorisert av apple til å levere til pad eller watch.
Hei Bent, Det er ikke veldig fint å se at du hadde en slik kundeopplevelse hos oss. Det hørtes veldig merkelig ut at du ble lovet tjenester som vi ikke tilbyr og heller ikke fikk hjelp gjennom å ta kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på saken og gjøre det vi kan for å snu dette til en bedre opplevelse. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kunne kontaktet oss på [email protected] slik at vi får muligheten til dette. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
God bemötande av kundservice, inga extra avgifter för samtal inom norden.
Hei! Veldig godt å se at du er fornøyd. Vi er stolte av å kunne levere såpass bra løsninger innenfor Norden og EU/EØS. Takk for fin tilbakemelding om omtale. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus
Alltid hyggelige folk på kundeservice. Hjelpsomme og hjelper med det meste
Hei Asbjørn, Dette var fint å se! Tusen takk for tilbakemelding og omtale. Supert at du alltid får den hjelpen du trenger når du er i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hardt med å alltid kunne levere god kundeservice, da hjelper deg også veldig med tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Som mangeårig kunde opplevde jeg at Talkmore initierte en opprydding i et komplisert abonnementforhold som definitivt ble til min fordel.
Hei Oddbjørn, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Utrolig fint å lese at du har hatt bra opplevelser med vår kundeservice og at vi fikk hjulpet deg med en ny og bedre løsning på ditt abonnement. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Møtt med saklig , rolige spørsmål - kundebehandlere dannet seg et bilde av situasjonen. Sa til og med med : Vi har god tid! Roet meg som tenkte - jeg må kunne lese noen bittesmå tall ! Tror ikke dere kunne løst dette bedre - det var proft, hyggelig og saken ble ordnet !!!
Hei Aase, Dette var utrolig fint å lese! Supert at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hardt med å alltid kunne levere kundeservice av høy kvalitet til enhver tid. Tusen takk for din fine tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en riktig god dag videre, hilsen Marcus
Alltid hyggelige på kundeservice og veldig god dekning over hele landet
Hei Bjørn, Dette var veldig fint å lese! Supert at du har gode opplevelser med vårt kundesenter og at du er fornøyd med dekningen. Takk for din omtale og tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Bra dekning osv, Vært trofast kunde i flere år. Men flere konkurrenter leverer samme dekning til en mye bedre pris, da er det litt dumt å øke prisene, hjelper ikke å klage/forhandle
Hei Bjørn, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har selvfølgelig forståelse for det du skriver angående prisendringer. Men det høres litt rart ut at vi ikke har kunnet hjelpe deg med å finne en løsning som passer deg bedre. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre vårt beste for å finne det, så hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre det vi kan for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Blir tatt imot av fantastisk blide å flinke folk som gjør det di kan for å ordne opp i problemer eg har.... har aldri møtt på så god kundeservice før.
Hei Mildrid! Dette var utrolig gøy å lese! Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Vi satser veldig på god og effektiv kundeservice og da er det veldig fint å se at vi gjør ting riktig. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus
Jeg ble forstått veldig fort og godt uten at jeg trengte å snakke mye om hva jeg trenger. Jeg er veldig fornøyd, tusen takk ❤️
Hei Rumi, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Veldig gøy å lese at du fikk så god hjelp når du var i kontakt med oss, og veldig fint at du er fornøyd. Ønsker deg en riktig god dag videre, hilsen Marcus
God, hyggelig og rask kundeservice. Damen på kundeservice svarte raskt og løste problemet.
Hei Ulf, Tusen takk for din tilbakemelding. Utrolig gøy å lese at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Det er akkurat slike opplevelser vi alltid ønsker at kundene våres skal ha når de kontakter oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Vennlig og effektiv kundebehandler. Nyttig med automatisk endring av datamengder.
Hei Gudmund, Dette var veldig fint å se! Vi har stort fokus på å alltid levere god og effektiv kundeservice. Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus