Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når man først kommer igjennom så er det god forståelse å raske svar å man får bestandig en god løsning på problemet sitt😊 Negativt er litt lang ventetid på telefonen før man kommer igjennom til dem, dette kan forbedres ellers utrolig fornøyd.
Heisann Øyvind! Så godt å se at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss :-) Vi har satt i gang tiltak for å sikre kortere ventetid til kundesenteret vårt. Så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Har vært kunde hos Talkmore siden 2008 men måtte gå til telia bare for 1 år og da hadde jeg bare problemer men kom tilbake til Talkmore :) anbefales!
Heisann Charsi! Så godt å se at du kom tilbake til oss! Det setter vi virkelig stor pris på. Så skal vi gjøre vårt beste for å holde deg fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Veldig bra forståelsesfull og ukomplisert kundeservice, men tidvis lang ventetid. Det burde vært standard med tilbakeringing Datakort kostet før 29 kr ekstra i mnd, men siden i høst har det kostet 79 kr.pr mnd, noe som er unødvendig dyrt. Det er og veldig dumt det itte er mer fart også etter 100GB når man betaler 549 pr mnd
Heisann Pær Så godt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vi jobber for å gjøre kundesenteret mer robust, slik at vi kutter svartiden, så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Telefon kontakten hos Talk Talk var veldig service minded, tålmodig og rask til å løse problemet mitt med et data kort som ikke fungerte. I tillegg så var vente tiden med å svare veldig kort. Super service. Takk.
Hei Roger! Dette var jo virkelig flott å se :-) Så godt at du fikk kontakt med en hyggelig kundebehandler når du var i kontakt med oss. God kundeservice er høyt prioritert hos oss, så det er flott å se at det kommer frem til deg som kunde også. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter
Fikk den hjelpen jeg trengte, kort og konkret akkurat som jeg liker det. Jeg har nettopp gått over til dere så det er nok mye nedover på lista som jeg ikke har kjennskap til eller har opplevd ennå, men jeg skal gi dere en vurdering for det. Jeg jobber i kundeservicebransjen selv og vet at det ikke er så lett og være like positivt innstilt til alle samtaler som kommer inn, man blir litt ør i hode og hører telefonen ringe når den ikke gjør det. Så. Kudos til alle som klarer og hente seg inn etter hver samtale og fokusere på kunden de snakker med. Jeg liker best når vedkommende er "på" ( med hjelp og innspill til hva som kan være lurt og greit ) Er man "for på" kan man fremstå som litt mye å man vil bare avslutte samtalen. Mvh Ny bruker
Hei Espen! Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å se at du ble fornøyd med servicen hos oss. Så skal vi gjøre vårt beste for å gjøre opplevelsen din så problemfri som mulig videre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Hadde et problem med å sende sms, men med god hjelp og veiledning til hvordan løse problemet så er nå alt i orden. Tusen takk for god hjelp.
Hei Marit! Så godt å se at du fikk god hjelp og fikk løst problemet du hadde! Om det skulle være noe annet så er det bare å gi beskjed, så skal vi få hjulpet deg så godt vi kan :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Et firma som gjør hverdagen enklere ved blant annet hjelp av en app hvor du kan finne alle relevante opplysninger.
Hei Larserik! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. En av våre grunnverdier er å gjøre ting enklere. Så jeg kan ikke tenke med en hyggeligere start på mandagen enn dette :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Hatt Talkmore i flere år! Sjelden noe problemer, men jeg har Apple Watch og ønsker meg e-sim i den med roaming i Spania! Det går dessverre ikke p.t. Vurderer bytte til Onecall, men da vet jeg ikke hva jeg får!
Hei på deg! Vi jobber med å få til støtte for Apple Watch, men det har vist seg å være vanskeligere enn først antatt. Vi er i samtaler med Apple for å få det til, men vi tørr ikke komme med noe estimat på når vi kommer til å ha det klart helt enda. Så fort vi har noe konkret informasjon, så vil vi gi ut informasjon til kundene våre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Jeg er fornøyd med min mob som jeg kjøpte av dere. Jeg var dum som skiftet til familie abonnementt fordi da mistet jeg det gode tilbudet fra dere. Det var 8 G i mnd og prisen var 199kr i 4-6 mnd husker i helt . Så skulle det gå opp til 249kr i mnd . Det var min feil . Dere har hyggelig rask og god service og gode nesten ny mob. Kunne nesten tenkt meg og jobbe for dere:) mvh Svein
Hei Svein! Så godt å se at du er fornøyd med mobil og service hos oss :-) Vi ønsker alltid å ha de beste med på laget, så det er bare å sjekke om vi har noen stillinger ledig her https://talkmore.no/om/jobbhostalkmore :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
- Alltid dekning der jeg ferdes - God SERVICE uansett hva jeg spør om - Har enda ikke relamert på noe som helts etter flere år som kunde
Hei Gunnar! Dette er jo bare helt gull! Tusen hjertelig takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi setter virkelig stor pris på det. Så skal vi gjøre vårt beste for å beholde deg som en fornøyd kunde i lang tid fremover også :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Vi er fornøyde Talkmore-kunder. Når vi kontakter Talkmore møter vi hyggelige og serviceinnstilte kundebehandlere🤗👏
Heisann Kjersti! Dette var jo virkelig hyggelig å lese på en mandag formiddag :-) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Rask kontakt hvis vi har spørsmål og kjekke vervepremier. God dekning.
Hei Arild! Så godt å se at du har fått raske svar på spørsmålene dine :-) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Familieabbonement er tungvint og dyrt. Vanskelig å fordele, og at man må fordele hver måned. Vi likte det ikke. Resten av familien byttet. Og da var det ekstremt tungvint å skifte eiere igjen
Hei Roy! Dette var jo ikke helt bra. Om du har hatt en dårlig opplevelse med Talkmore familie, så kan vi bare beklage. Vi prøver å gjøre ting så enkelt som mulig for kundene våre, så dette er noe vi virkelig ønsker at vi kan forbedre for deg. Gjerne send oss en mail til [email protected] med litt mer konkret informasjon om hva du syns var dårlig. Så skal vi få tatt det med videre for å forbedre oss i fremtiden :-) Ønsker deg en god dag, hilsen Petter
Ganske fornøyd med alt, men nedtur at de har tatt bort gratis 4G bruk i noen land.
Heisann Sher! Så godt å se at du stort sett er fornøyd med oss :-) Det stemmer at vi dessverre måtte gjøre enkelte justeringer på utlandstilbudet vårt, men vi skal fortsatt være blant de billigste i disse landene :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Vi er Kjempe fornøyd, når det gjelder dekning, pris og service 🏅
Heisann Babar! Dette er jo helt fantastisk å se! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen :-) Vi setter veldig stor pris på det. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Traff en hyggelig dame som hjalp meg med mitt problem da kodene ble sperret på mitt nettbrett. Tusen takk for hjelp.
Hei Aud! Så godt å høre at du fikk god hjelp når du trengte det av en kundebehandler hos oss. Vi setter virkelig stor pris på det. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.