Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Super dekning. Bra kundeservice og rimelige priser. Har vært kunde i mange år.
Hei Tanja! Så flott å se at du har vært fornøyd med oss så lenge. Det setter vi stor pris på. Så skal vi gjøre vårt beste for å holde deg fornøyd i lang tid fremover også :-) Ønsker deg en god dag, hilsen Petter
Raskt svar av kyndige personer som har god greie på det de skal for å hjelpe kundene.
Hei Kurt! Så godt å se at du fikk et godt svar på spørsmålene du hadde når du var i kontakt med oss! God kundeservice er veldig viktig for oss og vi bruker mye tid på å sikre god kompetanse. Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter
Raskt svar på hennvendelser og kort ventetid på telefonen ☺️
Hei på deg! Så godt å se at du kom kjapt i kontakt med oss når du trengte hjelp :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Brukervennlige nettsider, lettvin måte å administrere familieabonnementet på
Heisann Siri! Så godt å se at du er fornøyd med Mine Sider. Å gjøre ting så enkelt som mulig for kundene våre er en av våre topp-prioriteringer. Så det er virkelig hyggelig at du sitter igjen med dette inntrykket :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Alltid hyggelig å snakke med Talkmore kunde behandling de er ansvarlige og hyggelige folk og punktlighet.
Heisann John! Så godt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Jeg skal ta med tilbakemeldingen til resten av kundesenteret slik at alle skal få en velfortjent klapp på skulderen :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Har vært kunde i 19 år tror jeg 🙂 det betyr vel at jeg er fornøyd. Aldri vært noe problem.. lett å få kontakt med kundeservice om man må, ellers er nettsiden/ appen veldig enkel og oversiktlig å bruke.
Heisann Vibeke! Det kan jo ikke bli stort bedre en dette! Tusen hjertelig takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Kjempe fornøyd har hatt talkmore i mange år og vervet flere hit.
Hei Tom, Så fint å se du er fornøyd kunde hos oss! Det er helt fantastisk at vi har kunder som deg. Håper du blir hos oss i mange år til. Ha en strålende dag videre, hilsen Julia.
Er ikke enig i at Talkmore fikk 1. plass som beste mobilselskap på Bytt.no Selve telefontjenesten og databruk funker veldig bra stort sett. Dårlig dekning her jeg bor men wi-fi tale funker bra. Prisene er langt fra de beste i markedet. Billigste abonnement med usle 0,5 GB koster hele 159 kr. ! Hos Nice Mobil får en 5 GB for en lavere pris! Er en del andre ting også jeg ikke er så fornøyd med. Talkmore har verving med premier. Noen ganger har de kampanje med høyere vervepremie. Har opplevd 2 ganger at de likevel har lagt inn den vanlige premien. Pemiesaldoen ser en ikke på Min side. En må derfor kontakte kundeservice for å finne ut av dette og be dem rette opp feil.Kundeservice er lett å få kontakt med på chat og svarer greit på det meste men ikke alle er like oppdatert og gir noen ganger feile svar.
Hei Tore! Det er leit å se at du ikke synes vi har gjort oss fortjen for en 1.plass på Bytt.no. Denne førsteplassen kommer av de mange kundene som har gitt oss en god tilbakemelding. Om du har hatt en dårlig opplevelse med oss, så ønsker vi selvfølgelig å gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Kunne du sendt oss en mail til [email protected] så skal jeg få gjort det jeg kan for å fikse opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Skulle byttet til Talkmore idag. Slik gikk det ikke. Får ikke aktivert SIM-kort og på telefon og chat kan de kun hjelpe deg om du skal verve en venn. Har prøvd å få tak i dem på epost uten hell. Styr unna.
Hei Haakon! Dette var jo virkelig ikke godt å se. Om du har opplevd problemer med overføringen til oss, så kan vi bare beklage. Gjerne send oss en mail til [email protected]. Så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan og rette opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Alltid god service når det er behov for det . Gode tilbud og priser .
Heisann Torolf! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen :-) Vi setter virkelig stor pris på det. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Talk More er veldig bra, men nå har vi fått et varsel om en prisstigning som er altfor høy, etter min mening. Som kompensasjon har vi fatt en ekstra g-bite, noe vi ikke trenger,
Hei Lise! Vi har prøvd å holde prisøkningen så lav som mulig. Men du kan gjerne ta kontakt med kundesenteret vårt og høre om vi kanskje har et annet abonnement som kan passe deg bedre. :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Veldig fornøgd med kundeservisen.Aldri hatt problemer no eg har tingt til dei.
Heisann Øyvind! Så godt å se at du er fornøyd! Det setter vi stor pris på :-) Så skal vi gjøre vårt beste for å sikre at opplevelsen holder seg like problemfri i fremtiden også. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
God erfaring og greie priser , samtidig får jeg trumf poeng på mobilbruken . Agrer ikke en dag etter jeg byttet til talkmoore . God kundeservice og oppfølging
Hei Lars! Så godt å se at du ikke angrer på å ha byttet til oss :-) Så skal vi fortsette å jobbe for å beholde deg som en fornøyd kunde. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Det er ikkje annet så perfekt👍👍lett forståelig app god kundeservice Bra priser
Hei Roy, Jeg blir så utrolig glad av å lese tilbakemeldinger som dette! Det kunne nesten ikke blitt bedre, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du forblir like fornøyd kunde hos oss i mange flere år! Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Hyggelige ansatte gir Gid service følte meg ivaretatt🥰👍
Hei Bente, For en utrolig fin omtale å starte dagen med å lese! Jeg er så glad du følte deg ivaretatt da du kontaktet oss. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Lett å forståelig kundeservice real svar å forståelig grunner alltid har nok tid å rolige personale som svare
Hei Kameran, Tusen takk for mange stjerner og fin omtale. Jeg er glad du fikk hjelpen du trengte! Håper vi har deg som kunde i mange flere år. Ønsker deg en nydelig dag videre, hilsen Julia.