Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Talkmore kundeservice, raskt svar fra hyggelige folk.
Hei Kjell, Tusen takk for fin omtale. Veldig fint å se at du har hatt en god opplevelse når du har vært i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber alltid med å forbedre kundeopplevelsen og da er det veldig bra at vi får tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Veldig fornøyd og super service. Har fått det jeg ønsket.
Hei Torbjørg, Dette var utrolig gøy å lese! Helt fantastisk at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for fin omtale. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus
Får hjelp med engang! Super dekning, anbefales på det sterkeste:)
Hei Lenia, Så fint å se at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med oss. Vi er stolte av å levere super dekning til Talkmore-priser. Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Fikset ett kritisk problem på en super måte, nå er jeg back on track👍🏼
Heisann Håvard! Det er veldig hyggelig å lese du er godt fornøyd etter du fikk hjelp av vårt kundesenter. Takk for din tilbakemelding! Ha en super dag, hilsen Sebastian
Jeg har både mobil og strøm hos Talkmore. Utrolig kundeservice. Ekstremt oversiktlig og bra web sider som er enkle å navigere i. Veldig bra priser, både mobil og strøm. Anbefales!
Hei Cato! Hvor vakkert å lese du er godt fornøyd med oss både for mobil og strøm. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en super dag, hilsen Sebastian
I Trøndelag har iallefall telenor best dekning, har ikke fått testet resten av norge enda😊 men blir nok fremover👍 og veldig hjelpsom kundeservice 🤩
Hei Fredrik, For en hyggelig tilbakemelding! Jeg er så glad du er fornøyd med dekningen og kundeservice hos oss. Takk for fin omtale og mange stjerner. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Det er dyrt og i tillegg dårlig dekning. Byttet fra ice til talkmore, de to sammenlgnet er som natt og dag på dekningen. Med ice hadde jeg ikke problem med nettet. Når jeg hadde byttet til Talkmore var dekningen betraktelig mye dårligere, fikk ikke opp 4G, men var konstant på "e" en del plasser.
Heisann Camilla! Det er leit å høre dekningen ikke var som forventet. Telenor har i dag 85% arealdekning i Norge, hvor 99,9% av alle husstander ligger. Kan du kontakte oss på [email protected]? Så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Hun jeg prata med var veldig hyggelig fra første sekund til siste sekund , hun lyttet, var forståelig for min kusine som er mobil abonnent hos dere , sånne saksbehandlere skulle jeg hatt hos Telia der jeg er kunde , hun var kort sagt fantastisk
Hei Lene! Det er utrolig kjekt å høre dere er godt fornøyd etter samtale med vårt kundesenter. Skulle du ønske å bli kunde selv kan din kusine verve deg. Da får dere begge noe igjen for det. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Jeg har vært kunde hos dere i mange år og veldig fornøyd med dere ☺️
Hei Ken Roar! Det er utrolig kjekt å lese du er godt fornøyd over en lengre periode. Vi skal gjøre alt så du forblir fornøyd hele din tid med oss. Takk for din tilbakemelding! Ha en super dag, hilsen Sebastian
Jeg fikk god hjelp. Forsto problemet med en gang. Hyggelig.
Heisann Randi! Det er veldig kjekt å lese du er godt fornøyd med oss. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Har vært abonnent i masse år og med dagens kontakt med Dere blir jeg fortsatt å være med Dere pga hyggelig og hjelpsom samtale😊
Hei Roshild, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Utrolig fint å lese at du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Kundekonsulent jeg snakket med var kjempe hyggelig og behjelpelig!!! Har avgjort saken rask på et beste måte! Tusen takk!
Heisann Rasanbek! Hvor flott å lese du fikk god hjelp når du tok kontakt og er fornøyd med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Kommer aldri til å ha Talkmore igjen, maken til håpløs "kundeservice" skal man lete lenge etter (dere konkurrerer med Eidsiva bredbånd). Ble dobbelfakturert og tok kontakt med kundeservise, og hva møter jeg der ? Jo,kundebehandlere som mente at regninga var riktig når det sto sånn. 3 ganger møtte jeg på folk som ikke engang gadd å se på fakturaen,her var det bare å betale ! Da jeg kontakt for 4.gang traff jeg heldigvis påen mann som hørte på meg og som faktisk visste hvordan man kunne se på fakturaen til kundene, og jaggu så han ikke at jeg var dobbelfaktuerert og ordna opp så jeg fikk ny faktuea noen dager senere som så mer riktig ut. Siden har jeg skydd Talkmore som pesten, for det skal ikke gå ann å ha ansatte som ikke gidder å høre på kundene og ikke gidder (eller ikke er lært opp til) å se på fakturaen til kundene.
Hei Turid! Det er leit å høre du hadde en slik opplevelse med oss, og vi ønsker alltid at du som kunde er fornøyd. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Hyggelige å hjelpsomme kundebehandlere. Billig enkel å oversiktlig app. Annbefales
Hei Ronny! Det er veldig hyggelig å lese du er godt fornøyd med oss. Skulle du anbefale oss til noen må du huske å verve dem, så får du noe igjen for det også. Takk for din tilbakemelding! Ha en topp dag, hilsen Sebastian
Jeg ble lurt av talkmore selger for å kjøpe meg fra min leverandør mot 3 mnd gratis abon. J fikk ikke bare gratis, fikk doblet pris av min daværende levrandør. De lovde å fikse, det skjedde ikke. Fjord kraft mobil kjøpt tilbake abon. Mot tre mnd gratis. Takk for fjordkraft
Hei Ali! Detter var virkelig ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve hos oss. Om du opplever å ha blitt lurt av en selger kan vi bare beklage på det sterkeste. Har du mulighet til å ta kontakt med oss på [email protected]. Så skal jeg få sett på saken din og gjøre mitt beste for å rette opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Talkmore er en av de beste telefonfirmaer for gode priser, enkelt bruk, bra kundeservice, fine løsninger og ha oversikt i Mine Sider👍👍😊😊👍👍
Hei Kareem, Dette var utrolig hyggelig å lese! Jeg er så glad du er fornøyd med oss, og vi setter pris på gode kunder som deg. Håper du forblir like fornøyd hos oss i mange år til. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.