Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe god service Bruk av data i u-landet kunne vært bedre
Hei Mirsada! Så utrolig fint å høre at du opplevde god service hos oss. Vi setter også stor pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en fortsatt flott dag, hilsen Amalie
Kort ventetid i telefonkø. Hjelpsom, resultatorientert og sympatisk kundeservice medarbeider.
Heisann Christine, Så gøy å høre at det var kort ventetid da du ønsket å komme i kontakt med oss. Vi forsøker vårt beste for å ha god kundeservice, med kort ventetid, så dette kunne nesten ikke blitt bedre. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie
Kundeagent var hyggelig,behjelpelig og serviceinnstilt. 👍
Heisann Jan! Det er virkelig fint å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med oss. Dette kunne nesten ikke blitt bedre. Ønsker deg en fortsatt flott dag, hilsen Amalie.
Meget hyggelig og serviceminded operatørbetjening.We talk about Talkmore!
Heisann Kjell! Dette var virkelig fint å lese! Det er flott å høre at du opplevde kundebehandleren som både hyggelig og serviceminded. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Snakket med en svært hyggelig dame hos talkmore Hun var veldig behjelpelig med mine spørsmål. Mye bra anbefalinger ..
Heisann Mehdi, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er virkelig fint å høre at du fikk god hjelp av en hyggelig kundebehandler. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Alltid hyggelig å snakke med kundebehandlerne i Talkmore. Også på chat har de en vennlig tone.
Heisann Kjell! Dette var virkelig fint å lese. Vi er utrolig stolte over alle våre kundebehandlere, og jobben de gjør, så det er flott å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Jeg snakket med en meget vennlig kundebehandler som ordnet det som jeg spurte om på under 2 minutter
Heisann Alf! Så utrolig fint å lese at problemet ditt løste seg på under to minutter. Dette kunne nesten ikke blitt bedre. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.