Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var i ferd med å skifte til talkmore. Bestillte nytt abb. men av ulike grunner var jeg nødt å beholde mitt gamle abb. Anbefaler uansett talkmore til de som kan. Lav kostnad, og stort utvalg av forskj. Abb.
Hei Tor, Dette ble jeg ordentlig glad av å lese! Det er leit å høre at du ikke kunne bli kunde hos oss likevel, men det er godt at du var fornøyd og at du ønsker å anbefale oss videre. Du er hjertelig velkommen til oss når som helst! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Alltid hyggelige å lave regninger😊beste operatør jeg har hatt😊
Hei Karina! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen, Halima
Jeg har i alle år fått god service og alle jeg har hatt kontakt med har vært vennlige og hyggelige. Jeg kan anbefale Talkmore
Hei Liv, Så utrolig hyggelig å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker å ta i mot våre gode kunder, så jeg er glad for at dette er din opplevelse hos oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år til! Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Da fik faktura pr Mail var annerledes en det jeg har avtalt men da snakket med en hyggelig hvedkommende fin en forklaring og syns var det god forklaring og veiledning
Hei Ismail, Det er så godt å høre at du fikk god hjelp og forklaring vedrørende faktura du mottok fra oss. Jeg er glad det løste seg! Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Bortsett fra at de løy om prisen og skrev navnet mitt feil (ble retta opp senere) så er det bra abbenoment med rask data! Liker det
Hei Sebastian, Det er virkelig godt å høre at det ordnet seg så du fikk den avtalen du skulle. Vi setter stor pris på omtalen din, og for at du er kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Jeg bestemte meg for å takke ja til bedrift abonnement fra talkmore. Men det er ingen av prisene selger oppgave som stemmer. Og tvilling sim fungerer ikke slik selger påstår. Avtalte med kundeservice at sjef for selgere skulle ringe meg i dag 5 desember kl 1245 så jeg satt av tid i timeplanen min. Nå sitter jeg fortsatt å venter uten at noen har ringt. Og de 30 minuttene jeg satte av i timeplanen er brukt opp. Ikke hjelper det å ringe kundeservice heller fordi det tar så lang tid før det.
Hei Jon, Dette høres ikke bra ut! Det er selvfølgelig ikke sånn det skal være som kunde hos oss. Jeg ønsker å ta denne saken videre så du kan få hjelpen du trenger. Det er supert om du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så vi får rettet opp i dette. Ha en fortsatt god helg, hilsen Julia.
Selskapet har en fin profil med fungerende app. Det er også god Telenor-dekning. Det er bra. Likevel var det nå nok for meg. Kundeservice har lang responstid. Prisene på abonnement er veldig dyre sett opp mot markedet for øvrig, hvor det nå er stor konkurranse. Selskapet var ikke villig til å gi en bedre pris. Når man sier opp abonnementet må man fortsatt betale fullt ut for inneværende måned, selv om man ikke har tilgang til deres tjenester! Det hører ikke hjemme! Dette gjelder selv om jeg sa opp den 1. i måneden, og bytte ble effektuert den 4. i måneden. Et rettferdig tilbud ville da vært å betale for de dagene som allerede var gått, men neida, slik er det ikke hos Talkmore! Tenker du kun på dekning kan Talkmore være en god deal. Ser du mer på pris, kundeservice og velvilje ville jeg valgt et annet selskap.
Hei Jan, Det er leit å høre at din opplevelse med oss har vært slik. Det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal ha det. Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, og se om vi kan komme frem til en god løsning for deg. Ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg hjelpe deg videre. Ønsker deg en god helg, hilsen Julia.