Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært et hyggelig selskap og forholde seg til, og de personene som jeg har pratet med fra dere har alltid lyttet og vært løsningsorientert itillegg har gode priser. Nettet er tilgjengelig stortsett iden minste avkrok.
Hei Roger! Takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi prøver å sikre at våre kundebehandlere får god opplæring og oppfølging slik at våre kunder skal kunne få den beste hjelpen når de trenger det. Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.
Kundebehandling gikk rett på sak, høflig og informativ!
Heisann Kari! Så godt å se at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice. Vi prøver alltid å tilby så god kundeservice som mulig, så vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter. :-)
Får alltid den hjelpen eg spør og veldig hyggelige kundebehandlere 👍
Hei Jorunn! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Fornøyde kunder er det beste vi vet, så vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en super dag, hilsen Petter :-)
Jeg har bare hatt positive opplevelser med Talkmore.Jeg er også strømkunder hos dem.
Heisann Pia! Det kan jo ikke bli stort bedre enn dette! Så flott å se at du bare har hatt positive opplevelser med oss. Både på mobil og med Strøm. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter. :-)
Raskt møtt og forstått og fikk den hjelpen jeg trengte. Billig og liten ventetid- god dekning og god kundeservice.
Hei Julie! Dette var jo helt supert! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi prøver å gjøre ting så enkelt som mulig for kundene våre, så det er virkelig godt å se at du føler det er lett å forholde deg til oss. Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter :-)
De vi snakker med: 1. Alle er hyggelige og høflige. 2. De skjønner raskt hva vi trenger hjelp med ( som damen jeg snakket med idag… 🌹) 3. telefon systemet virker - 🌷 RVS Eiendomsdrift as sier: Mange takk! 💐
Heisann Terje! Dette er jo bare helt fantastisk å lese på en mandag. En bedre start på uka er umulig å få til. Vi setter virkelig pris på tilbakemeldingen :-) På vegne av hele kundesenteret ønsker jeg dere en flott dag og fortsatt god sommer, hilsen Petter. :-)
Saksbehandleren i Talkmore forsto raskt og var effektiv. Mens jeg ventet i tlf hadde hun kontaktet berørte i saken og løst problemene mine. Jeg sparer penger på overgangen fra annet selskap. ( Med flere abb. ga jeg til slutt opp å få oversikt på web over detaljer og kostnader hos Telenor - krevde mye tid og konsentrasjon. )
Hei Geir! Dette var jo helt topp! Så godt å se at kundebehandleren du var i kontakt med ga deg god og effektiv hjelp. Jeg håper du opplever at våre løsninger gjør det enklere å holde styr over det meste :-) Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.