Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd med kundeservice, kort ventetid, raske løsninger og hyggelige ansatte.
Hei Ingunn, Dette er fantastisk fint å høre og det kunne jo nesten ikke blitt bedre! Vi setter så stor pris på at vi har så gode kunder som deg. Jeg blir så glad for å høre at du er fornøyd hos oss. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Ha en strålende sommer, hilsen Julia.
Jeg fikk rask og god hjelp angående innkommende anrop som havnet i mobilsvar
Hei Nils, Så fantastisk å høre at du fikk god hjelp til å løse problemene du hadde med innkommende anrop. Vi setter pris på at du er kunde hos oss, og jeg håper du forblir det i lang tid. Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
Tipset om blant annet å registrere trumf medlemskap og tilbydde å sende ekstra tvilling simkort . Som man kan teste om fungere før man betaler. God service og enkel løsning på min opprinnelige henvendelse.
Hei Per, Dette var virkelig fint å lese! Jeg er så glad for å høre om den gode hjelpen du fikk og at du er fornøyd med tjenestene våre. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god hjelp i lang tid. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
God kundeservice, og veldig behjelpelig på å løse feilen og fikk godt forklart hva skulle gjøre vidre :)
Hei Stian, Så gøy å høre! Jeg er virkelig glad du fikk god hjelp fra oss til å løse feilen du opplevde og at du er fornøyd som kunde. Håper du forblir like fornøyd i mange år fremover. Takk for fine ord. Ha en fantastisk sommer, hilsen Julia.
Topp og rask kundeservice. Billig abbonemang med topp dekning.
Hei Gerd, Så godt å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Jeg er glad for at du setter pris på tjenestene vi tilbyr og hjelpen du har fått fra kundesenteret vårt. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk sommer, hilsen Julia.
Vi inngikk avtalen pga godt pristilbud. Talkmore har ikke holdt seg til det dere lovet, så da går vi tilbake til Telenor i dag
Hei Arvid, Sånn skal det så klart ikke være, og jeg må virkelig beklage denne opplevelsen. Hvis du har interesse av at jeg skal ordne opp så gjerne kontakt meg med mer informasjon på [email protected] Utenom dette håper jeg du får en fin sommer videre, Hilsen Anders.
Jeg snakket med salgskonsulenten de hadde innleid i over en time før jeg bytta og byttet spesifikt pga jeg ble tilbudt en familiepakke hvor alle i familien fikk fri data på inntil 100 GB, nå er byttet gjort og hele familien har 140 GB tilsammen. Talkmore sier bare det ikke er deres ansvar.
Hei Mats, Dette var kjedelig å lese, og det er virkelig ikke slik vi vil at nye kunder skal oppleve startfasen. Jeg vil gjerne hjelpe deg videre med saken dersom det er noe mer du vil ha oppklart. Send gjerne mer info til [email protected] Ha en fin sommer videre, Hilsen Anders.