Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er det værste jeg har hørt og hva i alle dager! Jeg kan ikke være kunde hos noe så korrupt og jeg vil nesten kalle det tvilsom business. Dette burde vært hovedoppslag i VG. Dere suger jo kr ut av folk, hva faan et vitsen?? Dere har jo misforstått helt dette med god forettningskikk og NÅ ble jeg skremt. VIRKRLIG!!! Jesus
Har god erfaring med Telenor, men, syns de har alt for høy pris i forhold til konkurrenter.
Kommer aldri lett i kontakt med dere! Kontakter på grunn av skyhøye regninger de siste 3 måned.
Telenor har blitt stor, arrogant og dyrest av alle. For noen mnd. siden hadde en gjennomgang med Telenor servicetelefon bedrift der jeg sa opp 9 datakort og flyttet 5 telefon.nr. til en annen bedrift. 6 måneder senere så fortsetter de fortsatte å fakturere for datakortene, de har lagt på forsikring som jeg IKKE hadde bestilt. i tillegge til at prisen på det gjenværende telefon nr. nesten doblet seg. Har kuttet ut Telenor Bedrift fra i dag av. De oppleves som svindel. or og a
automatiske flytte til dyrere abonoment, også automatisk abonerer på tjenester jeg ikke er interesert i og betaler ekstra på grunn av at disse tjenestene pleide å være inkludert i abonomentet.
Telenor driver på en meget utspekulert måte. etter en stund blir man flyttet over på "nye" og dyrere abonnement. Heller ikke mulig å kontakte kundeservice på mail. Kort sakt de driver svert kritikkverdig behandling av trofaste kunder.
En av de dyreste tv internett pakkene 899+599 internett og t-we. Og antagelig norges dårligste kundeservice. Oppdaterer ikke tv antennen før kunden klager og hastighet 200= 9.4 mbps. Veldig dyrt mobilabonnementet når man ikke fjerner sikkerhetspakkene deres.
Dårlig kundeservice og dårlig Montering jeg har bestilt en Internett for jeg flytte for en måned og den dagen de skal komme og montere Internett jeg har fått melding at han er syk og kommer etter 14 dager . Hvis man tenker å planlegge for en måned siden og bestille Internett de kan avbryte planlegge for en dag veldig dårlig kundeservice de har slått av telefonen når jeg har sagt at jeg vil ikke ha abonnement Veldig dårlig kundeservice .
Ble byttet til ett mye dårligere abonnement enn jeg hadde. Tok kontakt med telenor, fikk ett halv hjerta svar tilbake. Ikke noe snakk om å bli kompensert for dette på noe måte. Annent enn ett dyrere abonnement.. Blir å bytte til annen leverandør
Veldigt dyrt utenfor eu dyrt nett og dyrt telfoni.
Bra dekning, flott kundeservice. Men dyre, ikke rabattert avt el Swap til kunde i 19 år.
De har ikke åpent kjøp i fysisk butikk! OBS OBS! Dette er utrolig dårlig av Telenor.
Til tross for mindre og mindre mobilbruk har kostnadene bare økt og økt. Hvis man ikke aktivt protesterer settes man på dyrere abonnement
Litt vel dyrt, men bra abonnement. Kunne tenkt meg samme abonnement, men prisen er litt stiv
Overførte til Telenor Mars 2022 etter samtale med selger. Skulle ha mobilabonnement med datakort. Fikk til slutt kort til mobilt brebånd oh har siden Mars 2022 betalt dobbel faktura og ikke mottatt hva som ble bestilt i Februar 2022
Dårlig på alt. Kundeservice: søppel Stadig problemer med et eller annet. Umulig å nå de på tlf: sykt dyrt Chat: ubrukelig Anbefales ikke