Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋼ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Mobil
2.2
536 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

NĂžytral trend

Telenor Mobil opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
536 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. GjĂžr du?
POPULÆRT đŸ”„
Få tilbud på mobilabonnement
FÄ tilbud pÄ mobilabonnement
FÄ tilbud pÄ mobilabonnement fra flere leverandÞrer - helt gratis!

Utforsk 536 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
49
65
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
PĂ„ en skala fra 1 til 5
Hvor fornĂžyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bytter til dyrere abonnement automatisk😡

Omtale av  Janerik

Til tross for mindre og mindre mobilbruk har kostnadene bare økt og økt. Hvis man ikke aktivt protesterer settes man på dyrere abonnement

Dyrt men bra

Omtale av  Edmund

Litt vel dyrt, men bra abonnement. Kunne tenkt meg samme abonnement, men prisen er litt stiv

Leverer ikke som avtalt enda det tas opptak av samtale

Omtale av  Knut H. B

Overførte til Telenor Mars 2022 etter samtale med selger. Skulle ha mobilabonnement med datakort. Fikk til slutt kort til mobilt brebånd oh har siden Mars 2022 betalt dobbel faktura og ikke mottatt hva som ble bestilt i Februar 2022

Styr unna

Omtale av  Eva

Dårlig på alt. Kundeservice: søppel Stadig problemer med et eller annet. Umulig å nå de på tlf: sykt dyrt Chat: ubrukelig Anbefales ikke

For dyrt i forhold til andre leverandører

Omtale av  Paul E. R

For dyrt å bruke Telenor i forhold til alle andre leverandører. Fikk svar fra kundebehandler at Telenor er størst og ikke har lov til å være billigst, men hvorfor dyrest?

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Endring av abonnement

Omtale av  Anita J

Endrer abonnement til stadighet, de legger til tjenester man ikke har bedt om eller ønsker og øker prisene.

Telenor

Omtale av  Aleksander

Legger hele tiden på diverse tjenester man ikke har bedt om og slik ender man opp med en skyhøy pris på abonnementet sammenlignet med andre tilbydere.

Grådig selskap

Omtale av  David M. D

Jeg brukte Telenor i masse år så byttes jeg over til Telia allerede i i 2015 fordi Telia hadde 2 år nedbetaling på telefon mens Telenor hadde ikke det. I 2023 har Telenor fortsatt ikke mye annet enn god dekning å tilby. Andre selskaper som Telia og Talkmore gir der avslag på ny helt ny iPhone hvis man kjøper med bindingtid, men Telenor har ikke denne tjenesten. Nå har Telenor økt prisene på nytt og tar 429 for ung ubegrenset data, mens andre tar mindre for samsvarende tjeneste. Jeg føler rett og slett at Telenor tilbyr ikke nok i forhold til hva man betaler og de utnytter at de er det største selskapet i Norge. Som kunde er jeg opptatt etter å få mest mulig ut av pengene mine som jeg ikke får hos Telenor. Kundeservice kunne blitt bedre. En dag satt jeg i kø i 13:00 i 20 min, så når Telenor svarte la de på for en eller annen grunn og jeg måtte ringe på nytt og vente i 20 min. Telenor har heller ikke live chat, bare robot chat som er ubrukelig. Helt latterlig at de ikke har chat med tanke på hvor mange resurser de her. Styr unna og heller bruk andre selskaper som faktisk tilbyr mer enn bare god dekning!

Selskapet prøver å lure og øke betalingsbeløpet.

Omtale av  Serhii

Jeg valgte det på grunn av god kommunikasjon på avsidesliggende steder. Ulemper: - ansatte nektet å hjelpe meg med å sette opp opsjoner, og jeg kan ikke norsk; - de kommer stadig og pålegger flere alternativer som du må betale eller nekte for; - dårlige applikasjoner, de har få alternativer; - problemer med å nekte å sende fakturaer

Erfaring

Omtale av  Turid

Bra, men litt dyrt for meg. Regningen har også vært litt forskjellige de siste ganger.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

For dyrt

Omtale av  Thomas

Dyre abonnement og kan ikke gi gode tilbud før man bytter operatør. Tragisk. Hvis dem bytter navn på abonnementet, så må du faktisk betale for 2 mnd, fordi det er policy. Greit det, om jeg bestiller, men ikke når det er dem som endrer navn/avtale.

Lureri

Omtale av  Anders

Ble overtalt av Telenor selger til skifte av abonnement. Orienterte selger hva mitt forrige abonnement omfattet og ble lovet samme tjenester til samme pris. Fikk hverken eSIM eller lovet datamengde. Forsøkte å kontakte Telenor via e-post, men fikk et rent svada svar tilbake. Har nå skiftet tilbake til forrige operatør. Telenor er et direkte kunde fiendtlig selskap uten mye troverdighet. Aldri mer!

Ufordragelig, uprofesjonellt og uten opplæring

Omtale av  Finnes I. O

Uprofesjonnelt og uten opplæring og normal folkeskikk. Hver dag, 3-4 timer i telefonen, hvor jeg blir satt over til ulike avdelinger, hvor den siste, ikke visste mere, enn den første!Virket som de alle, bare ville sette over til neste person, for og bli ferdig med saken!

Styr unna

Omtale av  Trine

Forsikret telefonen min gjennom SquareTrade ved kjøp av telefon hos Telenor. 5 uker at det ble opprettet sak hos SquareTrade har jeg nå mottatt 4 nye mobiltelefoner - alle defekte! SquareTrade vil fortsette å sende nye, Telenor fraskriver seg alt ansvar. Forsikre telefonen ditt et annet sted.

Tilbudssum vs fakturasum

Omtale av  Jahn H

Hvorfor har fakturaen høyere sum enn hva prisen er på abonnementet? Tross flere henvendelser på epost, ingen svar. Positivt, god dekning.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Påtvunget abonnement endring

Omtale av  Roy B

Får kun melding om vesentlig prisøkning og økning i datakraft uten at dette er etterspurt eller nødvendig. Ingen info om alternative eller rimeligere abonnement. Bakgrunn var opphør av eksisterende abonnement som erstattes av en dyrere løsning. Da blir en tvunget inn i en dyrere løsning, eller å si opp kundeforholdet. Ingen som avklarer hva som er kundebehov eller mulig alternativ løsning. Det er en oppmuntring til å skifte leverandør.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

SĂžk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR