Banzai har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde dette i ca 3mnd og det var veldig dårlig dekning, for dyrt og veldig veldig dårlig kundeservice.
Ekstra for mye mer enn andre leverandører. Dekningen er elendig. Måtte bytte til annen leverandør i løpet av 1 mnd. Kjenner også andre som skiftet fort fra dem.
Rot i systemet, særdeles dårlig kvalitet på samtaler, de i andre røret hører knapt hva jeg sier pga støy og ekko i samtalen. Tlf viser seg tilsynelatende avslått flere ganger daglig da ikke folk kommer igjennom telefonen nettet og opplever tlf i andre enden som avslått selv om jeg faktisk har tlf påslått. Samtalene brytes helt plutselig og der skjer jevnlig...
Elendig teknologi plattform som ikke fungerer!! Skaper frustrasjon. Sleipt å oppgi servicetelefon, som bare referer til nettsidens support, og så avslutter den.
Det er meget skuffende at Banzai ikke er villige til å gi en nedbetalingsplan eller betalingsutsettelse om man har problemer med å betale en måned.. Det er ikke alle som alltid har penger på konto, og kan trenge kanskje 1 uke utsettelse.. Det får vi dessverre ikke til her.. Her bare sperrer de ditt abonnement umiddelbart..
Vært kunde der i seks måneder nå, bare søppel alt sammen. 1. De har ikke telefonsupport. 2. De har lansert en APP for å ringe, telefonen fungerer ikke uten appen. Ubrukelig. 3. Slutter å svare på epost når de blir stilt kritiske spørsmål. Bytter abonnement asap. Råder alle til å holde seg unna.
- Ikke kundeservice på telefon (!!!) - det er faktisk et telefonselskap som det ikke går an å ringe til! - Ikke mulighet for tvilling-sim - Dårlig nett (Netcom / Telia - ikke Telenor) Og dessuten nedprioritert i Netcoms nett. 4G finnes i praksis ikke - Skifter vilkår underveis uten å varsle. De bryter avtalen de har med deg som kunde. De blir nå ettergått av Teletilsynet. - De tar betalt for hver eneste leveringsrapport. - Ikke mulig å få spesifisert faktura. - Nesten umulig å finne ut priser til spesialnummer og til utlandet. - Skyhøye priser til og fra utlandet.
Det får ikke hjelpe om de er litt billigere eller har litt mer data enn konkurrentene. De har en elendig kundeservice. Ting tar voldsomt med tid. De har kun hatt BankID i noen måneder nå, og de klarte ikke engang å få sendt meg nytt simkort med bankid før 2 måneder etter at de faktisk skulle ha levert. Dessuten koster det skjorta å motta samtaler i Sverige eller ringe til Norden. Dette selskapet har faktisk ikke livets rett. Det hjelper da også dårlig at de benytter Netcom sitt nett, som påstår å ha full 4G dekning men i praksis er dekningen = 0 - akkurat som kundeservicen deres. Banzai? NEI TAKK.
Like bra som Telia (netcom). Synd de store datapakkene er forsvunnet. Har kun kundeservice pr mail eller facebook, men de svarer raskt. Man kan logge seg inn på "mine sider" på nett å administrere noe av abonnementet sitt selv, men disse sidene hadde hatt godt av en oppgradering.
I dag som bruk av mobilt bredbånd er viktig kan jeg ikke skjønne at noen andre er billige eller bedre enn Banzai. Kundeservicen er enda bedre enn fantastisk. Det tar bare minutter å få svar på henvendelser. GO BANZAI!!!!