Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 28 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
132
38
15
20
69
Sorter omtaler etter
Viser av 274 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Blitt dyrt"

Begynte som det billigste ut av de operatørene jeg sjekket, og mulighet til å betale på forhånd. Men nå er mobilregningen blitt høy, og jeg vil prøve noen operatører som tilbyr billigere alternativ. God dekning generelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De tar dårlig vare på trofaste kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde siden de startet omtrent. De tar altfor dårlig vare på sine mest trofaste kunder. Vurderer sterkt å bytte til er billigere abonnement med mer inkludert data til en lavere pris.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verving er bra!"

Ble vervet av en venn så sparte noen hundrelapper på å bytte til Talkmore. Har gått problemfritt. Vanskelig å rekruttere andre så jeg får gratis, men foreløpig tenker jeg å holde meg til Talkmore. Hadde nok forblitt hos Telia om ikke vervesystemet hadde eksistert. Anbefales til studenter hvertfall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilabbonnementet!! Topp kundeservice!! Masse for pengene!!"

Jeg har alltid vært fornøyd med Talkmore. De tar en seriøst hvis det er noe og man blir behandlet utmerket av Kundebehandlerne. Jeg har aldri fått så gode avtaler hos noen andre selskaper og hvis det har skjedd en feil så har jeg fått kompensasjon for det. Anbefaler det til alle mine venner!! Dette er et selskap jeg føler meg trygg i og stoler på!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Verste mobilselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dyrt, dårlig dekning, problemer med nettsiden og en kundeservice som er helt udugelig og ikke svarer på henvendelser.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bedrageri"

Sender faktura på 70kr hver måned etter at du har sagt opp kundeforholdet. Overfakturerer og sender faktura før du engang har blitt kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kunde service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dem fraskriver seg alt ansvar når ting ikke fungerer. Ingen kompangsjon for og være uten dekning i flere dager

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og dyrt"

Dårlig kundeservice opplevelser gang på gang. Uprofesjonelle og ufaglærte folk som tar seg godt betalt for dårlig service. Har vart kunde mange år, men aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice og valgfrihet."

Jeg har knapt opplevd raskere og bedre kundeservice og jeg har fått god hjelp hver gang jeg har vært i kontakt. De løser henvendelsene raskt og kan tilby tilfredsstillende løsninger. Fin og oversiktlig administrering av eget abonnement på Min Side og god valgfrihet, priser og tjenester. Perfekt Telenordekning og mye for pengene. Dessuten har de god rabattordning for OBOS-medlemmer og man opptjener også cashpoints til Norwegian Reward.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pålitelig"

Greit. Alt på stell. Ikke små ting som må betales for slik som for exempel hos Ice. Litt ukyndig behandling fra kundeservice. Er ikke billigst.

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurer folk og elendig kundeservice!"

Har hatt Talkmore flere ganger de siste 5 årene. Første gangen for 3 år siden synes jeg de på kundeservice var hyggelige og hjelpsomme. Du ble hørt og tatt seriøst. De siste 2 årene synes jeg det er stikk motsatte. Vervet enn venn og skulle få 2 måneder "gratis". Bare tull!! Regningen ble dobbel enn vanlig. Det som skjedde var at iløpet av 2 dager inn i dette tilbudet ble all dataen på telefonen tappet, 6GB på 2 dager. Det gikk opp til 16Mb/s i flere minutter i strekk uten at jeg brukte telefonen, både natt og dag. Jeg vet med 100% sikkerhet at det er ikke noe jeg surfet opp ikke så jeg på videoer. Akkurat samme bruk som de siste 12 måneder før, aldri opplevd lignende. Etter dataen ble brukt opp iløpet av 2 dager gikk det over til å betale pr MB brukt. Det samme skjedde 2 dager i den andre perioden. Resultatet at regningen ble dobbelt opp for begge månedene. Skal strekke meg til å tro at jeg kunne tullet noe til og det ble sånn, men det skjedde akkurat det samme med vennen jeg vervet. Som sagt 100% overbevist at det er verken jeg eller vennen min som jeg vervet hadde surfet døgnet rundt og brukt opp 6GB på 2 dager. Når jeg ringte og forklarte dette til kundeservice, ble jeg ikke hørt. De mente det var min feil, mente jeg diktet det bare opp. Pussig nokk skjedde samme med min venn. Følte meg ganske lurt der. Generelt siste tiden når jeg tar kontakt med kundeservice får jeg verken hjelp, ingen hyggelig operatører og de kan heller ikke annet enn å kreve og stå på sitt. Setter ikke kunden i fokus i det hele tatt. Meget skuffende, fraråder på det sterkeste. Både jeg og min venn byttet for lengst.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyr affære med mobilt bredbånd"

Måtte nå si opp mitt mobile bredbånd da jeg ble FLÅDD!! Selv om jeg har kjøpt og betalt dataen fikk jeg ikke bruke opp de 50% resterende dataen selv om de er mine! Får sikkert ikke penger tilbake heller. Ringte Help advokaten min så håper de kan gjøre noe.😕😬 Hva angår tlf abonnement så er jeg delvis fornøyd og dekningen har vært bra! Kundeservice også bra.🌝

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere enn andre for ungdom"

Trekker mer for databruk og har ikke fått info om merforbruk. Altfor dyrt. Betalt to ganger for en faktura via inkasso. Jeg måtte betale hele månedsavgift for bare for to dager. Ikke fått god respons.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overbelastning for abonnement"

Er blitt overbelastet for mitt abonnement, enda hverken sms, mms eller maks data er overskredet. Svært misfornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble lurt inn i dette av en selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet til et annet selskap for noen måneder siden og får fortsatt faktura. Jeg skjønner ingenting. Det er forståelig at omtalen deres her ikke er noe god. Jeg velger å betale for denne gang og håper at jeg ikke får flere regninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aldri problemer, god kundeservice, super app"

Jeg har hatt talkmore noen år nå, men bytter det sekundet noe bedre kommer blinkende over skjermen. Foreløpig ikke sett noe bedre. - Svært høflig og god kundeservice - Helt OK priser (6 gb - 300 kr inkl alt det andre opplegget) - Veldig enkelt å betale regningene - Alt er tydelig, raskt og korrekt. - Super roaming uansett hvor jeg er - Man får veldig billige mobiler (nå har de 1000 kr avslag på toppmodellene) når man er kunde hos dem. Men ja, det er veldig viktig for meg at de som jobber for et selskap oppfører seg ordentlig og er hyggelige og proffe med kundene. Jeg hadde noen veldig negative opplevelser med kundeservicen til Telia og har aldri vurdert å bli kunde der igjen. Alt i alt: 9.5 poeng. Fordi jeg fortsatt vil ha mer data! :)

Missfornøyd S. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ekte luringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde sagt opp da jeg etter 3 mnd fikk sms om at abonnementet ville bli sperret om jeg ikke betalte. Dette var 70 kr på et krav på noe de sendte til inkasso som jeg betalte samme dag.* Deretter ringer jeg inn og siden jeg var blitt kunde sletter de denne. Deretter blir det uenigheter så jeg kansellerer abonnementet mitt før oppstart. Gjett om det de krediterte i første omgang kom tilbake? jupp det gjorde det. Chatter med Talkmore og får da beskjed om at nei denne skal betales (fikk fakt 20 okt med forfall 15 okt). chatten er bare sta å sier at den skal betales. Han i tlf forstår og ser hva som har skjedd og krediterer den på nytt å sender kreditnota. Noe som forteller at den var aldri slettet i første omgang eller ble satt opp igjen da Talkmore så at jeg ikke skulle være kunde igjen. Elsket Talkmore til dem begynte med det noe skeptiske spillet sitt. Gått bort fra Talkmore, fått med min kone og familie, enda fler kommer ;)

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Et selskap som lover og lyver"

Jeg bet på et abonnement av en selger fra Talkmore, etter at jeg hadde nedbetalt min Samsung S7 hos Telenor. Men etter at jeg knapt hadde hatt mobilabonnementet i en måned, så begynte regningene å komme, enda han selgeren hadde lovt at de to første månedene var betalingsfri (siden det var i sommerferien). Da jeg ringte å klaget, var plutselig det den selgeren hadde sagt til meg feil. For det skulle ikke være sånn. Så han hadde nok misforstått. (Det finnes jo flere telefonselskaper som er mye bedre, og som jeg heller hadde tatt, hadde jeg ikke fått dette "gode" tilbudet med Talkmore). Jeg tok jo og betalte disse regningene, og så sa jeg opp og byttet selskap. Men senere, etter at jeg sa opp, har jeg fått flere regninger, fra Talkmore, på det jeg har betalt tidligere, også inkassoregninger. Har de ikke flere kunder igjen, så de må mase på de, som ikke vil være med dem lenger????

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilabonnementet jeg hadde fått var både tidsbegrenset og dyrere enn selger hadde lovet"

Etter å ha snakket med selger fra Talkmore på gata ble jeg lovet et gunstig abonnement. Det viste seg ved første faktura at dette overhodet ikke stemte. Mobilabonnementet jeg hadde fått var både tidsbegrenset og dyrere enn selger hadde lovet.
Det er åpenbart at Talkmores selgere tyr til svindel for å øke egen salgsprovisjon.
Kundeservice var verken behjelpelig eller villig til å kompansere for de økonomiske konsekvensene som Talkmore hadde påført meg.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Jeg bestilte en iphone 8 plus for en uke siden og har enda ikke fått sendemelding.. Vi tok kontakt med Talkmore på telefon og vi fikk høre at det var tomt på lager, men de ville få inn nye de neste dagene. Vi ventet derfor ett par dager til, men enda ikke noen sendemelding. Selvom Talkmore fortalte oss at de var tom på laget ligger telefonen fortsatt ute for salg. Er ikke dette litt rart ettersom det ikke finnes mobiler tilgjengelig på lager?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ELENDIG kundeservice"

1. De løy om når jeg skulle få pakken min. Den jeg snakket med sa noe mens to dager etter når jeg skulle ha fått pakken sa en annen noe annet og at han andre hadde sagt noe som ikke var rett.

2. Det stod på nettet at de hadde pakken min på lager, men når jeg ringte sa de at de ikke hadde flere på lager og at det ikke kom før om 2 uker og da var det heller ikke sikkert.

3. Alt dette var etter 1 uke jeg bestilte pakken. Jeg gikk og ventet utenom om å få noen sporingsnummer eller noe informasjon om pakken min.

Så dette var ikke en bra kundeservice. De bør virkelig skjerpe seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fraud"
1 syns denne omtalen er nyttig

They just take money from ur visa for no reason, and their customerservice lie. DONT have anything to do with them.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra dekning og kundeservise"

Jeg gir 5 stjerner for den tiden jeg har vært kunde på 16 GB i ca 1,5 år.
Jeg fikk et uforbeholdent godt tilbud hele denne tiden som var prismessig best i forhold til alle andre. En bra kundeservice fikk jeg også etter at de hadde rotet litt, men rettet det opp straks på telefon.
Men så ble det slutt på tilbudet og det er sikkert fordi at de gir kr 1000 i avslag på ny dyr telefon og billige "utgåtte" telefoner. Jeg kjøper selv billig telefon, men ønsker å velge selv på nettbutikk og nevner Moto x4 som ikke mangler noe i forhold til dyre telefoner. Etter søk så havnet jeg på Telipol 12 GB som også har TN dekning. De har ikke 16 GB, men tilbudet på 12 GB står i forhold til Talkmore Jeg opplevde veldig bra og ekspeditt kundeservice både på telefon og mail hvor jeg fikk skriftelig avtalt tilbud.
Fom 1 november blir jeg Telipolkunde. Jeg har byttet operatør noen ganger og har aldri hatt problem, men det er viktig å vite når det er gunstig å bytte og forstå hvordan et bytte fungerer. Pr i dag vil jeg ikke anbefale Talkmore pga pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Etter sagt opp blir jeg plagd av selgere fra Talkmore"
1 syns denne omtalen er nyttig

Heilt ok. Dårlig dekning her jeg bor.
Men det verste er de helsikkens selgerne som ringer til alle tider fra talkmore.
Slutte og plage folk med oppringinger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telefonsalg"

Jeg har aldri, og da mener jeg aldri, fått en oppringing fra telefonselgere. Etter at jeg byttet til Talkmore var dette et evig problem. Det var heller ikke tilfeldig timing, fordi resten av familien min opplevde det samme når de gikk over til Talkmore. Utenom det er de helt ok, har aldri vært i kontakt med kundeservice eller lignende. De har en god greie på gang med utlevering av 2 simkort, og dermed gratis datasim. Dette er noe dårlig opplyst på nettsidene...

Dekningen, via Telenor, er prima. Kjæresten har Telia dekning og sliter alltid med dekning på hytta og når vi var på ferie i Jotunheimen.

Mobilabonnement fra Talkmore
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 16 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR