I Trøndelag har iallefall telenor best dekning, har ikke fått testet resten av norge enda😊 men blir nok fremover👍 og veldig hjelpsom kundeservice 🤩

Det er dyrt og i tillegg dårlig dekning. Byttet fra ice til talkmore, de to sammenlgnet er som natt og dag på dekningen. Med ice hadde jeg ikke problem med nettet. Når jeg hadde byttet til Talkmore var dekningen betraktelig mye dårligere, fikk ikke opp 4G, men var konstant på "e" en del plasser.
Hun jeg prata med var veldig hyggelig fra første sekund til siste sekund , hun lyttet, var forståelig for min kusine som er mobil abonnent hos dere , sånne saksbehandlere skulle jeg hatt hos Telia der jeg er kunde , hun var kort sagt fantastisk
vet ikke første gangen jeg har registrert meg hos talkmore
Jeg har vært kunde hos dere i mange år og veldig fornøyd med dere ☺️
Jeg fikk god hjelp. Forsto problemet med en gang. Hyggelig.
Kundekonsulent jeg snakket med var kjempe hyggelig og behjelpelig!!! Har avgjort saken rask på et beste måte! Tusen takk!
Kommer aldri til å ha Talkmore igjen, maken til håpløs "kundeservice" skal man lete lenge etter (dere konkurrerer med Eidsiva bredbånd). Ble dobbelfakturert og tok kontakt med kundeservise, og hva møter jeg der ? Jo,kundebehandlere som mente at regninga var riktig når det sto sånn. 3 ganger møtte jeg på folk som ikke engang gadd å se på fakturaen,her var det bare å betale ! Da jeg kontakt for 4.gang traff jeg heldigvis påen mann som hørte på meg og som faktisk visste hvordan man kunne se på fakturaen til kundene, og jaggu så han ikke at jeg var dobbelfaktuerert og ordna opp så jeg fikk ny faktuea noen dager senere som så mer riktig ut. Siden har jeg skydd Talkmore som pesten, for det skal ikke gå ann å ha ansatte som ikke gidder å høre på kundene og ikke gidder (eller ikke er lært opp til) å se på fakturaen til kundene.
Hyggelige å hjelpsomme kundebehandlere. Billig enkel å oversiktlig app. Annbefales
Jeg ble lurt av talkmore selger for å kjøpe meg fra min leverandør mot 3 mnd gratis abon. J fikk ikke bare gratis, fikk doblet pris av min daværende levrandør. De lovde å fikse, det skjedde ikke. Fjord kraft mobil kjøpt tilbake abon. Mot tre mnd gratis. Takk for fjordkraft

Talkmore er en av de beste telefonfirmaer for gode priser, enkelt bruk, bra kundeservice, fine løsninger og ha oversikt i Mine Sider👍👍😊😊👍👍

Når man først kommer igjennom så er det god forståelse å raske svar å man får bestandig en god løsning på problemet sitt😊 Negativt er litt lang ventetid på telefonen før man kommer igjennom til dem, dette kan forbedres ellers utrolig fornøyd.

Har vært kunde hos Talkmore siden 2008 men måtte gå til telia bare for 1 år og da hadde jeg bare problemer men kom tilbake til Talkmore :) anbefales!

Veldig bra forståelsesfull og ukomplisert kundeservice, men tidvis lang ventetid. Det burde vært standard med tilbakeringing Datakort kostet før 29 kr ekstra i mnd, men siden i høst har det kostet 79 kr.pr mnd, noe som er unødvendig dyrt. Det er og veldig dumt det itte er mer fart også etter 100GB når man betaler 549 pr mnd

Telefon kontakten hos Talk Talk var veldig service minded, tålmodig og rask til å løse problemet mitt med et data kort som ikke fungerte. I tillegg så var vente tiden med å svare veldig kort. Super service. Takk.

Fikk den hjelpen jeg trengte, kort og konkret akkurat som jeg liker det. Jeg har nettopp gått over til dere så det er nok mye nedover på lista som jeg ikke har kjennskap til eller har opplevd ennå, men jeg skal gi dere en vurdering for det. Jeg jobber i kundeservicebransjen selv og vet at det ikke er så lett og være like positivt innstilt til alle samtaler som kommer inn, man blir litt ør i hode og hører telefonen ringe når den ikke gjør det. Så. Kudos til alle som klarer og hente seg inn etter hver samtale og fokusere på kunden de snakker med. Jeg liker best når vedkommende er "på" ( med hjelp og innspill til hva som kan være lurt og greit ) Er man "for på" kan man fremstå som litt mye å man vil bare avslutte samtalen. Mvh Ny bruker

Hadde et problem med å sende sms, men med god hjelp og veiledning til hvordan løse problemet så er nå alt i orden. Tusen takk for god hjelp.

Et firma som gjør hverdagen enklere ved blant annet hjelp av en app hvor du kan finne alle relevante opplysninger.

Hatt Talkmore i flere år! Sjelden noe problemer, men jeg har Apple Watch og ønsker meg e-sim i den med roaming i Spania! Det går dessverre ikke p.t. Vurderer bytte til Onecall, men da vet jeg ikke hva jeg får!

Jeg er fornøyd med min mob som jeg kjøpte av dere. Jeg var dum som skiftet til familie abonnementt fordi da mistet jeg det gode tilbudet fra dere. Det var 8 G i mnd og prisen var 199kr i 4-6 mnd husker i helt . Så skulle det gå opp til 249kr i mnd . Det var min feil . Dere har hyggelig rask og god service og gode nesten ny mob. Kunne nesten tenkt meg og jobbe for dere:) mvh Svein

- Alltid dekning der jeg ferdes - God SERVICE uansett hva jeg spør om - Har enda ikke relamert på noe som helts etter flere år som kunde

Vi er fornøyde Talkmore-kunder. Når vi kontakter Talkmore møter vi hyggelige og serviceinnstilte kundebehandlere🤗👏

Rask kontakt hvis vi har spørsmål og kjekke vervepremier. God dekning.

Familieabbonement er tungvint og dyrt. Vanskelig å fordele, og at man må fordele hver måned. Vi likte det ikke. Resten av familien byttet. Og da var det ekstremt tungvint å skifte eiere igjen

Ganske fornøyd med alt, men nedtur at de har tatt bort gratis 4G bruk i noen land.
