Mobiltelefoni

Talkmore omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
4
av 23 innen
mobilselskap
67%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
120
30
13
10
51
Sorter omtaler etter
Viser av 224 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktlig fakturering"

Supert nett, uryddig informasjon og flere tunger på support.
Ikke mulig å få oppgitt tilsendte fakturaer, inkassokrav uten tidligere purring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skuffende"

Flyttet over til Talkmore etter å ha blitt lovet CashPoints som kan brukes i Norwegian. Viste seg at det tok alt for lang tid, og flere timer med kundeservice ble nødvendig før de ble registrert riktig.
På toppen av det hele var prisene til Talkmore langt fra konkurranse dyktig, og de belaster deg for en hel måned uansett om du bytter operatør den 1. i måneden. Signalene deres er helt ok, men ikke noe å skryte av...
Veldig skuffende....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Var en gang det var dårlig dekning og måtte dokumentere med bilder og klokkeslett, så det var bortkastet å prøve.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Synkende valuta"

Det har vært et billig selskap, men nå er de i ferd med å bli utkonkurrert (data for pengene). Jeg har hatt noen gode opplevelser og noen dårlige. Generelt hyggelig kundeservice, men hatt trøbbel med å miste telefonnett i utlandet - Canada, sørlig halvkule ect. Endring av betingelser (spesielt ringepris i utlandet) uten forvarsel er også en negativ faktor. God dekning innenlands. Synes som mange andre her at data blir brukt opp merkelig fort. Har ikke byttet pga. ekstrajobb med å nettbank endring etc. (latskap), men det er det eneste som har stoppet meg fra å bytte til andre selskaper som gir mer for pengene. Skal du likevel bytte er ikke Talkmore for øyeblikket anbefalt.

Fredrik S. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Reglene endres uten beskjeder, prisene er latterlig høye og de er aldri medgjørlige. Hadde dem for 5 år siden og tenkte gi dem en ny sjansen nå. Har kostet meg 1500 kr for 2 mnd. Styr unna, alltid.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Christina
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobildata blir brukt opp fortere enn Telipol"

Jeg byttet for å få det mer oversiktelig enn det Telipol er. Det viste seg å være et dumt valg. Talkmore sendte meg ikke regning i det hele tatt og jeg ser mobildataen bare forsvinner med en gang. Måtte kjøpe ekstra datapakke og oppgradere! Dette her blir jo svindyrt og jeg kommer til å avslutte dette med en gang! Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lover vervepremie, men holder ikke ord."

Gode priser, men når du er blitt kunde glemmer de hva som er lovet. Kundebehandlere som blir irritert når du påpeker feil og mangler. Korteste tiden jeg har vært kunde hos et mobilselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"OK men ikke no mer enn det."

Jeg har hatt Talkmore i mange år og har jo forsåvidt vært fornøyd. De har bra kundeservice men jeg har en mistanke om at de har hjulpet meg med å bruke opp databruken slik at jeg skal kjøpe et dyrere abonnement. Jeg ser i disse dager etter et annet selskap.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Føles som om dataen brukes raskere enn hos mitt gamle abonnement."
1 syns denne omtalen er nyttig

Går du over datagrensen blir du fakturert for overskytende. Foretrekker heller redusert hastighet så kan jeg velge selv om jeg vil betale mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Stor fornøyd med mobil-appen og prisen. Fleste konkurrenter som ringer meg kan ikke tilby like gode vilkår. Jeg har aldri betalt mer enn avtalte pris til enhver tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig Kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice som får kunden til å føle seg verdiløs for selskapet. Giddeløse folk som svarer henvendelser så vidt. De må lære seg å ta vare på eksisterende kunder. Har flere mobilabonnement som jeg vurderer å si opp snarest mulig. Hun svarte veldig frekt og sa at det ville bli samme for Talkmore om jeg ikke var fornøyd. Makan til service...

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd 👍"

Telefonabonnementet gjør jobben sin til en ok pris.
Digger appen, med god oversikt over fakturaer og forbruk, samt mulighet for å betale regningen med Vipps😊👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke én ting var som det skulle"
6 syns denne omtalen er nyttig

Kort oppsummert: 1. Kostet meg 800 kr mer enn forventet (over en periode på 2 mnd som skulle kostet meg 599 kr, altså totalpris ble 1400 kroner). 2. Kundeservice har ikke peiling. 3. Sendte meg SIM-kort som ikke fungerte, ute av stand til å aktivere etter 3 forsøk. 4. Elendig forbindelse til tross for full 4G-dekning. Ingen tech-avdeling som kunne hjelpe.

1. Data SIM-kort fungerte ikke da jeg mottok det. Etter 3 separate henvendelser fikk jeg vite at de hadde problemer med aktivering av Ekstra Data SIM. Da jeg fikk bekreftet at problemet var løst, virket Data SIM-kortet fortsatt ikke.

2. Der jeg er har jeg full 4G-dekning fra både Telia og Telenor, og i starten opplevde jeg ekstremt rask opp/ned-hastighet. Etter kort tid ble hastighetene lavere, og det ble bare dårligere og dårligere uten at dekningen endret seg. Nedlastningshastigehten forble den samme, men Ping var rundt 500 MS og opplastningshastigheten lå på 0,00 og steg til 0,02 innimellom. Altså; helt ubrukelig.

3. Hadde abonnement med halv pris i 2 mnd. Brukte forhåndsbetaling på abonnementet med autopåfyll. Det var i slutten av 2. måned at jeg la merke til noe rart. Jeg fikk varsel om at 40 av 50 GB var brukt opp. Veldig rart mtp. at jeg hadde bestilt 100 GB abonnement.
Fant til slutt ut at dette var fordi Talkmore feilet i å gi meg forfallsdato som passet med når jeg får lønn, og etter at autopåfyll hadde forsøkt og feilet i å fylle på saldo tre ganger, falt "100 GB/mnd"-tjenesten bort, og for å få den tilbake måtte jeg gå inn på mine sider og velge dette manuelt. I mellomtiden hadde jeg brukt 800 kroner på "data utenom inkludert".
Helt hinsides idiotisk, jeg har ikke engang ord. Det gir ingen mening at abonnementet skal falle bort, de kan jo bare sette det på pause inntil man har betalt. Kundeservice mente dette var helt logisk.

Småting til slutt:
1. "Mine sider" er kaotisk og uoversiktlig, vanskelig å se hvor mye data du har, hvor mye du har brukt, hvor mye du har betalt etc.
2. Hadde problem med betalingsfunksjonen deres. Med mitt MasterCard (ikke kredittkort) gikk det ikke an å betale. Med mitt VISA-kort sto det at betalingen var vellykket, men ingenting så ut til å skje. (kundeservice var stengt, dette var 1. mai) Viser seg at betalingen ikke var vellykket fordi saldo ikke var inne på kontoen min enda.

Jeg var også nødt til å bruke MyCall-kontantkort med data, og brukte omtrent 1000 kr på dette mens jeg ventet på nytt abonnement. MyCall sine 10 GB for 299 kr slo Talkmore ned i støvlene. Alt fungerte perfekt, og til tross for prisen var det mye bedre med noe som faktisk kunne brukes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk bra!"

Har vært kunde hos Talkmore de siste 6 årene og har ikke annet å si enn at de er helt fantastiske i sammenligning med deres konkurrenter. Spesielt fornøyd med bruk i utlandet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har aldri opplevd et verre selskap en Talkmore. Dårlig kundeservice, skyhøye fakturaer etter de 3 første månedene. Mange skjulte kostnader, det er det man må forvente hvis man velger talkmore.
Aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst"
5 syns denne omtalen er nyttig

Sykt pågående selgere som lyver og sier opp abonnementet ditt med andre uten at du verken har samtykket til det eller underskrevet noe. Hold dere unna dette useriøse selskapet

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurt av ordbruken"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilt bredbånd og 4GB avtale. En ting er den 100-lappen hver måned på såkalte spesialnummer... men jeg fant nå ut at en endring av abonnement for mobilt bredbånd ikke er en endring, men et tillegg. I begynnelsen av måneden byttet jeg fra 100 til 20. Etter det følte jeg egentlig at 10 var nok... så jeg byttet til det. Jeg ble fakturert full pris for 3 abonnement den måneden! Altså for 100GB 599 + 349 + 249=1197 for 1 måned. Det skal nevnes at jeg fikk GB for alle tre 130GB, men det var jo ikke det jeg trodde når jeg «endret» abonnement. Føler meg lurt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyr data"
6 syns denne omtalen er nyttig

Merkelig stort dataforbruk jeg har!!? Har vært Talkmore kunde i mange år. Skulle bytte mine tre abonnementer for ca et år siden.. da ringer talkmore og det ble kjempebillig i 3 mnd, før alle var like dyre igjen. Byttet til abonnement med autopåfyll.. svindyr data!! Noe klikket med betalingstjenesten og Talkmore bare stengte abonnementet uten varsel og der satt jeg uten å kunne bruke bankID på mobil. Elendig! Bytter til Ice i morgen!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Idiotisk dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er det verste selskapet jeg har vært borti, har vært der 2 ganger i løpet av de siste 5 årene, og jeg angrer hver gang jeg går tilbake. Respektløs kundeservice, de bryr seg ikke om kunden og de stjeler pengene dine.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Høy kvalitet"

Har hele familen som kunde der og får gode priser på både data til ungdommen og data til oss selv.
har også en meeeget god deal på mobilt bredbånd til hytta der vi kan åpne og stenge etter eget bruk.

Runnerarne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Oversiktlig, mange tjenester og god kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Muligheter for forskjellige månedlige datapakker opptil 1 gb på kontantkort (forhåndsbetalt).
Gratis oppstart og minutter mellom Talkmore kunder som ikke har inkluderte ringeminutter.
Noe dyr makspris data pr. døgn Kr 49.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jevn bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært god service når jeg har trengt dem, men en massiv overfaktura fjernte vel alt jeg sparte på å i utgangspunktet bytte. Dette siden SMS ikke kom igjennom til samboer, og datapakkene er så fastlåste i at man plutselig skal bli straffet... Veldig fornøyd med familierabatt, og det er i så måte enkelt og oversiktlig på mine sider og totalfaktura :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fantastisk selskap!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hatt Talkmore i flere år nå og er svært fornøyd! God dekning, god kundeservice og svært oversiktlige løsninger for å kunne holde følge med eget forbruk i app og på mine sider. Etter å ha surfet litt rundt på jakt etter det billigste mobilabonnementet for meg er det bare et selskap som har bedre pris hvor det samme er inkludert, så prisklassene er også gode. Dessverre blir det et bytte på meg nå for å se om jeg er like fornøyd med det andre selskapet, men bytter helt klart tilbake om tilfredstillelsen ikke er like stor der og vil absolutt anbefale Talkmore videre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble skikkelig lurt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ren svindel. Jeg ble tvunget til å betale en månedsavgift for en måned som var etter den måneden da jeg sa opp mitt mobilabonnement. Monopolistisk oppførsel fra dem. Og jeg som har vært en lojal kunde i mange år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Latterlig"
10 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore lokker med billige førstegangsmåneder. Selv her fikk jeg plutselig høyere fakturaer enn avtalt. Etter endt kampanje ble regningene sinnsyke og skyhøye! Har aldri betalt så mye for data! Det eneste positive med Talkmore er at de har Telenor-dekning.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Talkmore
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 15 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no