Mobiltelefoni

Talkmore omtaler og erfaringer

169 verifiserte omtaler
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 23 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
105
23
8
6
27
Sorter omtaler etter
Viser av 169 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Premierer ikke trofaste kunder"

Positivt: Telenornett, god app, enkelt og selvforklarende.
Negativt: Dyrere enn tilsvarende fra andre leverandører. Nye kunder premieres med lavere månedspriser, men gamle kunder mister stadig fordeler, sist ut var lavere opptjening av Norwegian-poeng.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilabonnement tilbud"

Fikk et tilbud på telefon med 3 måneder halv pris, prisen og dekning er bra, og selgeren var veldig hyggelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt fantastisk! Telefonselger med god kunnskap og fornuftig løsning!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av en telefonselger fra Talkmore. Jeg betalte 299 for 6gb hos komplett men jeg betaler også for en til. Han sa at jeg hadde en rimelig løsning men at jeg burde få en familierabatt siden vi er to hos komplett. Nå fikk både jeg og den andre personen en rabatt og jeg kunne faktisk ikke vært mer fornøyd!

Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Talkmore
Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Talkmore, har vært kunde til de i 7-8 år. Nå har vi samlet hele familien under Talkmore familieabonnement og det fungerer supert for vår del. Liker rollover på data spesielt godt.
Eneste minuset er at prisene steg i sommer for å inkludere ringetid i EU, det er noe vi ikke har bruk for. Å da er det surt å betale for det....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap. Men litt dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er flinke på kundeservice, men kunne gjerne ha blitt flinkere. Burde hatt lojalitets program. Har ikke vært direkte skuffet, men kan alltids bli bedre.

Bjørn M
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Endrer vilkår uten å melde fra!"

Selv om det ikke er inkludert data, var mobilabonnementet opprinnelig slik at man kunne bruke data for kr 39 på en dag med full hastighet, deretter ble hastigheten begrenset til 64kbps. Helt fint for meg.
Men så plutselig drar det på seg over 100 kr på én dag bare fordi jeg har glemt å skru av mobildata. Rotete og uredelig oppførsel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i mange år og aldri hatt problemer. Kan derfor ikke si noe om kundeservice, har aldri behøvd å ringe. 👍

Linn M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"

Jeg er veldig fornøyd med Talkmore. Jeg har alltid full kontroll på regningen min, jeg får familierabatt, noe som gjør at vi sparer enda mer. Om jeg har noen form for problemer er de meget hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget solid selskap"

Har no vert kunde hos Talkmore i 5 år og er strålende fornøyd. Meget god kundeservice, mobilabonnement til svært bra pris. Anbefaler alle som vil ha mest for pengene til lavest pris og velge Talkmore, kjempe god dekning. Svarer raskt på henvendelser.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Benedicte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Imøtekommende og hyggelige"

Effektive, setter kunden i fokus og vil gjere sitt ytterste for å finne det optimale mobilabonnementet for begge parter. Veldig fornøgd!

Torstein D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok, men noen fundamentale mangler"
1 syns denne omtalen er nyttig

God pris.
Ekstremt dårlig at abonnementet ikke strupes, eller har anledning til og legge på sperre for og forhindre overbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Det her er andre gang dette har skjedd med meg. De har vervekampanje der du får gratis i to måneder for den personen du verver. Jeg ble lovet to spesifikke måneder jeg skulle få gratis, men allikevel får jeg faktura. Jeg bruker lang tid på kundeservice via chatten og det byttes ofte personer underveis i chatten. De vil heller ikke tilby noe kompensasjon for feilen de har gjort når du spør om det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Talkmore må ha glemt oss"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet i da 20 oktober til talkmore. Kl 0830 skulle bytte skje. Telenor vi var før hos skrudde da av og vi byttet sim kort. Ingenting virket. Timene gikk, ingen telefon. Vanskelig å ringe de da du ikke har telefon. Kontaktet på facebook, da begynte ting å skje, kundeservice gjennom nettsiden deres er dårlig, mye svake svar der. Kan ikke anbefale dette selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overbelastning av data"

Var bare mulig å gi en stjerne. Men Talkmore fortjener ikke den en gang. Opplevd flere ganger at de mener man har brukt mer data enn det som er realiteten. En på kundeservice mente en gang at jeg hadde brukt nesten 3GB data på under ett døgn. Det er feil. Men de nekter å føre tilbake data og starter belaste per Mb en syk pris. Aldri mer Talkmore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overfakturerer dataforbruk og oppleves som lite seriøse"

Vi har opplevd at det er store avvik mellom vist forbruk i Talkmore sin APP og det de fakturerer for.

Jeg opplevde også feilinformering da jeg ringte for å varsle om at vi ville avslutte familieabonnementett. Da sa kundesenteret at hvis vi sa opp ville vi miste mobilnummererne. Er det et seriøst selskap som påstår sånt tull?

Talkmore skal varsle ved 80% oppbrukt datakvote, men gjør det kun første gang. Når man kjøper tilleggsdata får man sjelden tilsendt flere varsler. Dette virker det som de spekulerer i og tjener grovt på.

Etter at vi hadde sagt opp og mottok fakturaen var både APP-en og Din Side utilgjengelig, og alle kjøp av tilleggsdata på SMS-er blitt fjernet som gjør det umulig for kunden å dokumentere grunnlaget for klagen. Er det seriøs kundebehandling?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste selskap på Winback"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd 2-3 ganger å bytte fra Talkmore, men fått knall tilbud fra dem hver gang og forblitt kunde, vært med dem sida 2006. Fin opp hvor man kan følge med på forbruket, bestille tjenester, og gjør det meste via appen! Bra dekning overalt! Anbefales på det sterkeste.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fin app til å følge med på mitt forbruk og hvilken avtale jeg har.
Føler jeg får valuta for pengene med Talkmore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturering"

Jeg opplever til stadighet overfakturering langt over det faktisk beløp. Jeg påpeker stadig om dette. Får aldri noe helt adekvat svar på det å gå igjennom fakturering historikken. Jeg vurderer sterkt å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fin allaround løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis man har litt familie i Norden, så dekker Talkmore de fleste, man kan ringe gratis til.
Appen er fin og ryddig.
Kundeservicen er professionell og de er omtenksomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyver"
1 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore stjeler penger fra kunder, forteller tulll til kunder og gjør kun det motsatte! Betaler for en abonnent ca 1200kr hver måned, noe jeg aldri har gjort før hos en annen leverandør. Og når jeg klager svarer de ikke meg. Kundeservicen deres er meget dårlig i tillegg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Selgerne lyver"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som kunne tilby 6mnd med 8gb for 200,- too good to be true? Japp.
Overtrekk i hytt og gevær. Gud jeg synes synd på kundebehandlerne deres.
Aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Voldsom overfakturering på Fritt-produkter uten forvarsel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Barna hadde Talkmore Fritt. Opplevde flere ganger at Talkmore kun sender varsel til barna ved 80% oppbrukt datakvote. Det medførte flere måneder på rad med regninger på 2-3 tusen kroner heller enn de forventede 7-8 hundre selv om mer-forbruket var marginalt, overskridelser på 3-7 prosent. Det var helt klart at Telenor-eide Talkmore gjorde dette helt bevisst. Utrolig at man ser seg tjent med denne formen for lureri. Hadde tenkt å bytte men så kom de med EU-roaming på Trygg Ung-produktene. Disse er meget bra. Likevel er min opplevelse fortsatt dårlig pga denne ukulturen. Ellers funker Talkmore og appen med familiekontroll meget bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kun telefonselgeren er grunn til å styre unna"

Hadde telefonselger som lovet gull og grønne skoger om mobilfaktura, 3 mnd uten binding kostnadsfritt, det ene og det andre... Satt å tulla med hvor godt dette var...
Til slutt kom opptaket, ved bekreftelse mellom kjøper og selger, da kommer kortene på bordet.
Der var de hull i 1. Lovnaden hans! 3mnd til 50% rabatt. Og det fortsatte til han skjelte og skreik. Jeg var litt ufyslig tilbake da jeg skjønte han jugde ifra starten av...
Talkmore! Ikke pokker!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Robert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det eneste å trekke ned på er at du blir fakturert ved overbruk av data. Kunne heller godt ned på farten fram til neste mnd.
Har hatt talkmore noen år og aldri hatt tull. gir dekning over alt, bra hjelpsomme kundeservice.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lite fleksibilitet på forhåndsbetalt abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lite fleksibilitet på forhåndsbetalt abonement i forhold til trekkdato på autopåfyll og betaling av abonnement. Man får per dags dato ikke endret dato for dette. Tungvint system og uklar informasjon samt treg og lite tilgjengelig kundeservice.

Mobilabonnement fra Talkmore
Bestill på nettsidene til Talkmore
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 15 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Talkmore du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Talkmore
Gå til Talkmore nå
Søk Bytt.no