Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
13
av 28 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
141
41
18
23
88
Sorter omtaler etter
Viser av 311 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning med Telenor i Holmestrand"

Har tatt opp med Talkmore spørsmål om dekning på min adresse i Holmestrand. Aldri mottatt noe tilfredsstillende svar.

Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God dekning, dårlig kundeservice"

Fikk et tilbud på gaten, og byttet derfor fra Onecall til Talkmore. Når regningen kom, så var den høyere enn det som var blitt opplyst om da jeg byttet. Tok kontakt med kundeservice, og da skulle de ordne det. Neste regning, null forandring. Tok kontakt igjen, og da hevdet de at tilbudet jeg hadde fått, ikke eksisterte. Fikk dårlig service, og de tok ikke ansvar, så ga opp å prøve å få den prisen jeg var blitt opplyst om. Nå når tilbudet har gått ut, så syns jeg abonnementet er priset litt vel høyt, og tenker å bytte. Dekningen er god, og nettet er raskt, men pris og service er ikke noe å skryte av.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Abonnements vilkar stemmer ikke overens med det man selger i gata i Oslo"

Abonnement var sånn sagt uten bindingstid, vi byttet med familie fra Ice pga. dårlig dekning. 14 dager senere måtte vi se at vi ikke klarte å stanse databruk som gikk over pakke vi skaffet og fikk fakturert 1/3 mer og da vi flyttet til en annen operator har vi hatt plikt til å betale for en hel måned ekstra pga. det var inngått en ny måned. Ikke la deg lure av de som selger i gata, du får kun feile opplysninger. Totalt var vi kunde i mindre en 1 måned på kalender men betalte mer en for 2 måned som vi var vant med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hva skjer i Talkmore?"

Har tidligere vært fornøyd med både pris og kundebehandling i Talkmore. Men etter at de først velger å sette opp prisen på mitt mobile bredbånd 100gb abonnement fra 599,- til 699,- , for så anbefale meg å gå ned til 50gb,- til en pris av 449,- Jeg gjorde som de sa og byttet abonnement. Nå har de fakturert med for både 599,- og 449,- i mars, og de vil heller ikke rette opp i feilen! Har kun brukt 60GB i mars, så jeg skjønner ikke at jeg må betale dobbelt!

Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen problemer, god pris"

Jeg fikk en egen avtale med gunstig pris. Ikke hatt problemer. Liker verveavtalen med 2 mnd gratis til begge kundene.

Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Talkmore
Jeanette
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og problemfritt"

Jeg har hatt Talkmore i over 10 år, og har aldri hatt noe problemer. Har alltid signaler og har aldri fått en uventet stor faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd. Har familie rabatt"

De har et godt telefon og data fra Telenor. Telia har dårlig dekning der jeg bor Hinna 4020 Har et abonnement på kona på 1gb får dermed 15%rabatt på begge mobilabonnementene.

Kay R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Terror for og få kunder"

Makan til mas fra et telefon selskap har jeg aldri hvert borte i 😡 ringt meg 8 ganger på få dager nå. Å nr mitt er sperret for telefon salg. Lover gang på gang og slette meg i listene sinne. Men fortsetter og terrorisere.

Johnny T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig selskap"

Dette er et dårlig mobilselskap som jeg ikke vil ha noe mer med å gjøre. Jeg vil bytte selskap så fort som mulig.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Telefonsalg fra Talkmore er bare mas"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bedt Talkmore å fjerne meg fra deres telefonliste, etter å ha blitt oppringt utallige ganger på veldig lite passende tidspunkter. Opplever selskapet som mas, og dette har gjort at jeg har fått et veldig dårlig inntrykk av selskapet - og ønsker ikke å bli kunde. Prisene er ikke spesielt lave, og personalet virker ikke så kompetent som det burde være. Telefonsalget Talkmore driver med, oppleves ubehagelig og kun som mas. De har ennå ikke fjernet meg fra listene, og jeg blir fortsatt oppringt. Søndag kl 22 er et populært tidspunkt... samme er kl 10 i hverdager - da hele landet er på jobb/skole. Irriterende.

Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Advarsel, skjult bindingstid"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dersom du skifter i starten av en måned så krever de betaling ut hele måneden. Du betaler da dobbel avgift i nesten en hel mnd, inntekter uten utgifter for Talkmore. Dette er reelt sett en skjult bindingstid og hindrer konkurranse. Skift alltid siste dag i mnd, avtal dette med nytt selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogante"
1 syns denne omtalen er nyttig

Trekker i hytt og gevær når man har autotrekk. Siste nå, er at de har trukket kunder for flere tusen kroner. Alle kan gjøre feil, men når de ikke opplyser kundene om feilen, og det tar dagevis før pengene er tilbake på konto, da er det meget arrogant overfor kunden å skylde på banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig og illojalt selskap!"
2 syns denne omtalen er nyttig

De satte i fjor opp prisen på mobilt bredbåndsabonement med 12%! Uten varsel!! De på kundeservice fikk det til å høres ut som den naturligste ting i hele verden... (sier litt om stilen de kjører etter) Nå fjerner de 200GB datapakke med begrunnelse i at det ikke er nok interesse for det abonnementet. Så istedet for å tilby det videre til lojale kunder som allerede har det og kun stopper å tilby det til nye kunder fjerner de det med 1mnd og 1 dags varsel, på den siste dagen i mnd!!! Du blir automatisk overført til 100GB. Det innebærer at hvis du trenger stor datapakke, så rekker du ikke å bestille nytt abonnement hos en leverandør, så du blir tvunget til å bli kunde neste måned også, så de får melket ut siste dråpe. Kundeservice er alltid dårlig informert og kan ikke svare på noen ting. I tillegg innebærer endringen at kunder som har nyttiggjort seg data rollover, blir frarøvet opptil 100GB, de har spart opp og allerede betalt for! Skammelig! De fremstår useriøse og ikke kundefokusert i det hele tatt. Kun opptatt av seg selv. I tillegg var de ifølge de selv, Telenor sitt lavprisselskap. Det er de ikke lenger. De ligger skyhøyt i pris og tilbyr ikke konkurransedyktige priser lengre. Da de satte opp prisene uten forvarsel til kundene, fikk jeg til forklaring fra kundeservice: at hvis de ikke gjorde det så ville de gå konkurs!... De virker desperate og ute av stand til å drive fornuftig uten at kunden rammes uforholdsmessig. Tipper at Talkmore er ute av markedet ila et kvarter. Så styr unna, ikke noe å satse på hverken for fremtiden, god pris eller godt kundeforhold. Konklusjon: STYR UNNA!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Så jeg ville få 500 cashpoints hos Norwegian Reward dersom jeg skiftet til Talkmore. Jeg meldte meg så inn, og kontaktet kundeservice på chat for å forsikre meg om at de fikk med seg Reward-nummeret mitt. Nei, det måtte jeg ringe kundeservice for å få ordnet. Nei, det bør de vel kunne ordne fra der vedkommende kundeservice representant sitter. Da jeg ba om å bli oppringt, ville de ikke det heller. Vil de ha nye kunder eller ikke? Ikke finnes det muligheter å legge inn dette på "mine sider" heller. Jeg ringte inn til kundeservice, og benyttet meg av angrefrist.

Kenneth T. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig kundeservice"

ikke og anbefale, lurer deg med autotrekk. Hvis kortet ikke har dekning sperrer de abonnement enda alt er betalt. Juks!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfonøyd:)"

Har mobilt bredbånd hos Talkmore, stabilt med Telenor dekning. Pluss er at man kan deaktivere uten å si opp som kunde hos dem, hvis man bruker nett av og til i perioder. Anbefales:)

Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd Kunde"

Jeg har vært med siden oppstart og vært fornøyd både med priser og kundeservice. Flere ganger har jeg valgt tjenester og angret, hvor de da har fjernet dem uten ekstra kostnad.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og dårlig! Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

1. Hvis du har flere abbonement sender de faktura for hvert nummer istedet for å samle. Mer fakturagebyr til dem! 2. Dårlige muligheter for å begrense data og kostnader, så regn med at dyrt overforbruk skjer. Det er her de tjener penga. Byttet til Komplett Mobil for full og gratis datakontroll og bedre tjenester. Ærlige og åpne

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke stol på talkmore"

Var fornøyd med Talkmore til jeg dro en tur til Thailand i Januar 2019. Kjøpte datapakke som anbefalt av Talkmore. Fikk etter 2 dager beskjed at pakken var brukt opp og at jeg måtte kjøpe ny pakke. Greit nok, men min telefon fikk ikke kontakt med data over nett lengre. Hadde chat med Talkmore hvor flere mulige problemer ble gjennomgått. Ingen løsninger funket. Problemet måtte være den lokale operatør. Det var da det store forslaget på løsning kom "om jeg selv kunne ringe til den lokale operatøren som ikke funket". Greit forslag men jeg behersker hverken Thai eller hadde noe lokalt telefonnummer. Problemene løste seg ikke under de siste 3 ukene av ferien samtidig som det ble endel tull med min kones telefon også. Formidabel regning som blir betalt og abonnement avsluttet Ikke bra og ingen vilje til å løse en kundes problem. Ikke bruk Talkmore er min anbefaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice lyver og svindler"

Her var jeg kontakt med Talkmore senest i går da de skulle undersøke en regning på 50 kr de mente manglet fra oktober da jeg var medlem hos Telenor. Dette stemmer ikke i det hele tatt, de lovte å undersøke saken og sa de skulle sette den i bero inntil de hadde beviser på mitt medlemskap her. Dette skjedde aldri og endte opp med regning på 550 neste dag. Krever nå lydfilen som ble tatt opp samt skriftlig avtale og leier inn 2 advokater på saken da dette dreier seg om kriminell virksomhet.

Christer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sier bare styr unna, ingen hjelp å få hos kundeservice. Velg noen andre om du bruker telefonen mye. Byttet til Talkmore på siste dagen i måneden, og da får du ingen mobildata hele dagen... Trenger telefonen i min jobb og må kjøpe datapakker for å få unna arbeidet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har en kundeservice man bare kan drømme om, man føler seg ivaretatt som kunde, de er billig og har forhåndsbetalte abonnement slik som onecall - det er suverent. Jeg anbefaler Talkmore på det sterkeste.

Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig, helt til du bruker over grensen!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Omtrentlig ingen varsling når du går over grensen, og skyhøye priser på data videre! 700kr ekstra før jeg skjønte bæret bare så langt denne måneden!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonnement til mitt bruk"

Jeg har mye familie i dk. Med talkmore ringer jeg gratis til dem fra Norge, både mobil og ordinære tlf. Så vidt jeg har funnet så langt på alle år med talkmore, er de de eneste som tilbyr det til den prisen! Vurderte å bytte til komplett nå da de kom med fri bruk i bl.a USA, da det er noe jeg savner. Men uten gratis ringing til dk så blir det å beholde talkmore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke bortkast tid og penger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan dessverre ikke si noe som er bra, men billig abonnement blir veldig dyrt fordi det er ikke mulig å begrense mobildata med alle abonnementer. Dårlig kundeservice, nettside og app.

Mobilabonnement fra Talkmore
Bestill på nettsidene til Talkmore
Vis alle mobilabonnement
Trygg 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 7 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
7 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 10 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 20 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Talkmore
Gå til Talkmore nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR