Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 30 innen
mobilselskap
57%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
145
45
23
23
102
Sorter omtaler etter
Viser av 338 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Joddlevann
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sluker data"

Greier meg fint til vanlig med 1GB, men etter byttet til Talkmore og en oppdatering på en xcover4 forsvant hele kvota enda jeg brukte wi-fi... Her blir ikke jeg kunde lengre.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer som alle andre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke opplevd noe negativt med Talkmore så langt. Grei dekning og fungerer akkurat som alle andre tilbydere.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Vært kunde i 1,5 år ca og har vært fornøyd fra starten av. Positivt overrasket. Alt fungerer fint og det har aldri vært noe problem. Fine priser også. Et stort pluss at de har samarbeid med Norwegian reward.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bryr seg ikke om kundene sine"
1 syns denne omtalen er nyttig

Føler de bare bryr seg om nye kunder. Der er det verving mnd gratis og det ene og det andre. Men lite å gi til de gale kunder.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Vilkår med små bokstaver"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet abonnement midt i måneden, Talkmore tok seg betalt for denne halve måneden før full abonnementspris startet måneden etter, dette reagerte jeg ikke på - jeg betalte jo for tjenesten jeg hadde. Var fornøyd da jeg brukte dem, oversiktlig app og hyggelig kundeservice. Da jeg byttet fra dem, i begynnelsen av en måned, så krevde de betalt for de tre ukene jeg ikke var kunde hos dem. Det er veldig kynisk og dårlig kundeopplevelse. Vurderte å gå tilbake, da kundeservice og dekning er bra, men dette gjør at jeg ikke velger å gå tilbake, jeg ønsker ikke å ha et kundeforhold med en bedrift som ikke ser kunden, men pengene de kan tjene. Jeg endte da opp med å betale for to abonnement. Dårlig opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lurer deg inn med gode tilbud, deretter holder de ikke det de lover. Stjeler pengene dine. Når du tar kontakt med kundebehandlerne snur de deg ryggen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke medgjørlige angående regning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et kaos av mas både på sms og e-mail, skal bytte til Fjordkraft snaut 1 uke inn i inneværende måned og fortsatt krever de betaling for en hel måned siden den er påbegynt. Jeg anbefaler alle å holde seg unna dette møkkaselskap, alt mas og dårlig kundeservice har gitt meg ekkel smak i munnen. Har prøvd flere men vil bare si at Talkmore er den værste av de alle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Får ikke hjelp før om 2 døgn"

Så på torsdag (nå er det lørdag) så ble jeg møtt av en fra Talkmore på gata som gå bort gratis powerbanks og påstod at jeg ville spare penger på å bytte til dem (noe jeg ikke gjør). Så med en gang jeg kom hjem så kontaktet jeg Talkmore og fikk forsikret om at jeg ikke hadde bestilt noe. Jeg fikk også en melding om at jeg måtte bekrefte for å starte abonnementet og jeg har ikke svart på den fordi jeg ikke ønsker å bytte. Men Talkmore har/holder på med å overføre nummeret mitt til dem (noe jeg først ble klar over i dag siden OneCall (som jeg har og vil fortsette å ha) sende meg en melding om at jeg skulle bytte operatør...) Så jeg tok kontakt med OneCall og sa at jeg ikke hadde tenkt å bytte, men det er Talkmore som må stoppe overføringen av nummeret mitt, så de fikk dessverre ikke hjulpet... Rett etter det (14:04) så gikk jeg inn på Talkmore sine sider for å kontakte dem, men kundeservice stenger kl 14 på lørdager og er stengt frem til mandag kl 09, så jeg kan ikke få kontaktet dem før det. Heldigvis er det ikke før noen timer etter kundeservice åpner at jeg blir overført, så jeg håper at jeg får fikset det før den tid... Jeg har også sperret simkortet og håper det hjelper litt også.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Vær varsom - Telenorkultur, Telenorarv, helt grusomt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mitt råd, ikke grunnet dekning, men grunnet selskapet, og kulturen... De hindrer deg eksempelvis å sende dem email, hva sier ikke det om kultur... De vil du skal ringe, sitte i kø, ikke få gjort noe annet... Dessuten passer det ikke alltid å ringe... Eller så vil de at du bruker Chat... jaja, fint det noen ganger... Eller Facebook... Uansett, å stenge muligheten, i fred or ro, kunne skrive en mail, den er drøy... Typisk Telenor..... Ellers skrudde de opp prisen på mobilt bredbånd med 100 kroner dagen etter vi tegnet abo, et abo vi tegnet der grunnet pris.... Etc. etc. etc. det er rett og slett kulturen det er noe grunnleggende galt med, noe som kommer fra ledelsen og eierne - de mangler totalt respekt for kundene - de er best!! Det kaller også det nummeret de gir mobile bredbånd - et 12-sifret nummer - for "Mobilnummer". Greit at "det er det samme hva man kaller ting", men misforståelsene de fører til... Fakturaene dere.... Rett og slett alt er elendig... Dersom man bryr seg nogenlunde om kvalitet og skikkelighet så orker man ikke slikt.... Se på OneCall, helt supre på Mobiltelefoni i alle fall, Familiepakka, genial! (Jeg hverken jobber eller har kontakter der) Altså, herved er du advart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice ved nettkjøp og servicekontor"

Elendig kundeservice ved reklamasjon på kjøpt mobil gjennom Talkmore sin nett butikk. Trenering, trenering hele tiden både fra service kontoret samt nettbutikken. Fra råder andre til å kjøpe produkter gjennom deres nett butikk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Grådig og forferdelig"

Regningen er kjempedyr og servicen er latterlig dårlig. Har ikke noe bra å si om Talkmore. Velg heller andre mobilselskaper

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurer barn til å bruke data ut over inkludert data."
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fått tilleggsregning på 350 kr på min datters abonnement. Etter å ha brukt opp 7 GB lar de henne få litt data gratis innimellom for å lokke henne til å fortsette å bruke data til skyhøy kostnad når hun ikke er oppmerksom på at det plutselig koster, dette gjør de omtrent annenhver dag. Det er tydelig at de har sett dette i system for å lure barn til å tro at de har fått ekstra data. De har nå tatt like mye for 1 GB som abonnementet for 7 GB koster.....kjeltringer..........

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurt av Talkmore"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte en kampanje de hadde, men de hadde gjemt bort informasjon om at den ikke ville gjelde meg. Deretter fortsatte de å informere om at jeg skulle få kampanjen. Helt til regningen kom. Det var utspekulert. Prøvde å klage saken videre, men da endret de teksten på nettsiden sin slik at det kom tydeligere frem. Så når brukerklagenemda så på saken så de kun det som var tilfelle i etterkant og ikke da jeg bestilte. Greit sleipt. Styr unna selskapet. De gjemmer gjerne ting med liten skrift og ser gjerne at de klarer å lure deg. De lurte meg. Ikke la det skje med deg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid like enkelt å være abonnent hos Talkmore."

Har vært kunde i ca 10 år og jeg har ikke tenkt å bytte ut dette selskap som alltid hjelper meg veldig bra og jeg har ikke hatt noe å klage på. Trivelige folk som er på chatten og på tlf om jeg trenger hjelp. Du føler deg alltid spesiell og de tar vare på sine/mine ønsker iallefall. Tusen takk !

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig dårlig, lite hjelpsomme"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lite hjelpsomme da jeg hadde et mobilt bredbånd, jeg skulle endre datapakke midt i måneden, lite ante jeg om at en måtte betale for en helt ny datapakke kun for å endre på abonnementet. Tok opp dette med de da fakturaene ble stor. Ingen forståelse for dette, sa opp abonnementet mitt samme dag 1/6 var allikevel nødt til å betale ut juni, det var ingenting de kunne gjøre med en faktura. Synes det bør komme frem at endringen bør en ikke gjør for da må en betale veldig mye ekstra for datapakker (som ikke var min i intensjon) jeg skulle bare endre antall GB ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Pågående, ekle og ubehagelige selgere"
2 syns denne omtalen er nyttig

I Oslo har det oppstått en invasjon av talkmore selgere med boder hvor de hevder å kun gi bort såkalte powerbanker. En skal ikke dra alle over en kam, men når det er slik at man bor i sentrum og møter på disse ubehagelige opplevelsene daglig blir det nesten et lokalt problem. For det første kan de bruke metoder som å håndhilse ved å late som de kjenner deg eller noen du kjenner, gi deg en klem helt ut av det blå mens du forbipasserer eller stelle seg foran deg når du er på vei forbi. Ignorerer man dem må man også belage seg på å høre en stygg kommentar, stønning eller drittslenging om deg som de beretter til kollegaene sine. De er også som regel 3-6 stk og det kan virke som Talkmore ansetter mange av disse på slavekontrakter uten noe krav til de ansatte når det kommer til måtehold, profesjonalitet eller arbeidsutførelse. Det skurrer noe over det at så mange av selgerne deres skal være så desperate, uproffe og så mange.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Etter en stund tok de ansvar"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skrev tidligere om dårlig behandling og service hos Talkmore. Jeg tegnet mobilabonnement på en messe, og fikk "messepris". Da regningen kom, var den til vanlig pris. Jeg sendte en mail, og ringte, men ble møtt med at den prisen hadde de aldri hatt og at jeg måtte fylle ut et klageskjema. Noe jeg ikke gjorde. Det gikk en stund, ble kontaktet av Talkmore og de gav meg det abonnementet jeg hadde tegnet. Så de tok ansvar til slutt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekningen er elendig utenfor de større byene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor/Talkmore fungerer best i byer og større tettsteder. Reiser man litt i utkantstrøk og det skulle skje en ulykke, ville det beste alternativet være å sende røyksignaler. For mobilnettet fungerer ikke. Det er en skandale at det tidligere Televerket (nå Telenor) ikke har dekning i utkantstrøk. Fasttelefon anbefales gjeninnført. Alternativt kan man jo skaffe seg walkie-talkie, men det er litt 1970-ish.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lovet 3GB for 199,-"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet 3GB for 199,- . Det er samme betingelser som jeg hadde hos Chilimobil. På faktura står det 2GB og 229,- Kommer til å bytte til Chilimobil igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil pris"

Først så hadde jeg problemer hele tiden med å sende vanlig sms, så prisene etterhvert hadde vært bare høyere og høyere, skjønner hvis jeg hadde gått over data bruk - men aldri hadde fått noe som helst melding at «du har brukt opp data din» Så nei- er ikke fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mye tull, ekstra gebyrer og dårlig kundeservice"

Ingen av fakturaene stemte her i hus. Tar ekstra gebyrer for mye uten at du selv blir informert at du blir trukket. Jobber selv som selger, å har aldri opplevd så dårlig kundeservice. Gniten er de i hvertfall, selv når de selv har gjort feil. En forbedring på kundeservice er i hvertfall noe de kan trenge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Meget informativ om forbruk og kostnader"

Bra dekning (Telenor, faktisk ganske viktig for oss som ferdes i provinsen - de andre når ikke opp der, er min erfaring), bra og hyggelig kundeservice (dog brukt bare noen få ganger), meget gode og detaljerte opplysninger på Mine Sider om hva du bruker, når, og hva det koster. Ingenting å utsette der. Ikke aller billigst, kanskje, men billigst med Telenor-dekning.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kjellarne L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Talkmore"

Tilbudspris henger ikke på greip med FAKTISKE KOSTNADER. DE sier de trekker fra, men kan ikke se å ha merket noen forskjell i pris DA og NÅ. Ellers er jeg godt fornøyd med dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning med Telenor i Holmestrand"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har tatt opp med Talkmore spørsmål om dekning på min adresse i Holmestrand. Aldri mottatt noe tilfredsstillende svar.

Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God dekning, dårlig kundeservice"

Fikk et tilbud på gaten, og byttet derfor fra Onecall til Talkmore. Når regningen kom, så var den høyere enn det som var blitt opplyst om da jeg byttet. Tok kontakt med kundeservice, og da skulle de ordne det. Neste regning, null forandring. Tok kontakt igjen, og da hevdet de at tilbudet jeg hadde fått, ikke eksisterte. Fikk dårlig service, og de tok ikke ansvar, så ga opp å prøve å få den prisen jeg var blitt opplyst om. Nå når tilbudet har gått ut, så syns jeg abonnementet er priset litt vel høyt, og tenker å bytte. Dekningen er god, og nettet er raskt, men pris og service er ikke noe å skryte av.

Mobilabonnement fra Talkmore
Bestill på nettsidene til Talkmore
Vis alle mobilabonnement
Trygg 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 7 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
7 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 10 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 20 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Talkmore
Gå til Talkmore nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR