Talkmore omtaler og erfaringer

140 verifiserte omtaler
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 22 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
88
20
5
5
22
Sorter omtaler etter
Viser av 140 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyver"

Talkmore stjeler penger fra kunder, forteller tulll til kunder og gjør kun det motsatte! Betaler for en abonnent ca 1200kr hver måned, noe jeg aldri har gjort før hos en annen leverandør. Og når jeg klager svarer de ikke meg. Kundeservicen deres er meget dårlig i tillegg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Selgerne lyver"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som kunne tilby 6mnd med 8gb for 200,- too good to be true? Japp.
Overtrekk i hytt og gevær. Gud jeg synes synd på kundebehandlerne deres.
Aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Voldsom overfakturering på Fritt-produkter uten forvarsel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Barna hadde Talkmore Fritt. Opplevde flere ganger at Talkmore kun sender varsel til barna ved 80% oppbrukt datakvote. Det medførte flere måneder på rad med regninger på 2-3 tusen kroner heller enn de forventede 7-8 hundre selv om mer-forbruket var marginalt, overskridelser på 3-7 prosent. Det var helt klart at Telenor-eide Talkmore gjorde dette helt bevisst. Utrolig at man ser seg tjent med denne formen for lureri. Hadde tenkt å bytte men så kom de med EU-roaming på Trygg Ung-produktene. Disse er meget bra. Likevel er min opplevelse fortsatt dårlig pga denne ukulturen. Ellers funker Talkmore og appen med familiekontroll meget bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kun telefonselgeren er grunn til å styre unna"

Hadde telefonselger som lovet gull og grønne skoger om mobilfaktura, 3 mnd uten binding kostnadsfritt, det ene og det andre... Satt å tulla med hvor godt dette var...
Til slutt kom opptaket, ved bekreftelse mellom kjøper og selger, da kommer kortene på bordet.
Der var de hull i 1. Lovnaden hans! 3mnd til 50% rabatt. Og det fortsatte til han skjelte og skreik. Jeg var litt ufyslig tilbake da jeg skjønte han jugde ifra starten av...
Talkmore! Ikke pokker!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Robert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det eneste å trekke ned på er at du blir fakturert ved overbruk av data. Kunne heller godt ned på farten fram til neste mnd.
Har hatt talkmore noen år og aldri hatt tull. gir dekning over alt, bra hjelpsomme kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lite fleksibilitet på forhåndsbetalt abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lite fleksibilitet på forhåndsbetalt abonement i forhold til trekkdato på autopåfyll og betaling av abonnement. Man får per dags dato ikke endret dato for dette. Tungvint system og uklar informasjon samt treg og lite tilgjengelig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uærlig selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Talkmore fordi selger fortalte at jeg kunne få 8GB for 150kr i mnd, ingen bindingstid.
Skuffende å da få første regninga på over 700kr. Ingenting har stemt med det selger forespeilet meg av kostnader. Føler meg skikkelig lurt og har selvfølgelig oppsakt hele abonnementet og kommer aldri til å være kunde av Talkmore noensinne igjen. Dere får ikke faste kunder over tid med å lure kundene med fine ord som ikke stemmer med realiteten.

Stokke-Nissen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skremmende dyrt ved overforbruk"
6 syns denne omtalen er nyttig

Telefonselskaper er – etter min mening – stort sett som varmtvannsberedere: de varmer vann, og når man investerer i en ny varmtvannsbereder, så er "produktet" fortsatt det samme: varmt vann. I det daglige merker man ikke så mye, forutsatt at varmtvannsberederen virker.

I dette perspektivet er Talkmore helt fett: du får mobiltelefoni. Punktum. Så langt, så greit.

Men:
Jeg har hatt fire abo'er inne (meg selv, ektefelle og to barn på 12 og 14). Videre har samtlige hatt abonnementet 1GB og fri ringetid og sms (husker ikke det formelle navnet), som vi har fått rabattert fra 199,- kr/mnd til 99,- kr/mnd. God rabatt, men skulle vel egentlig bare mangle i og med at andre konkurrenter tilbød samme abonnement til nettopp denne prisen (99,- kr/mnd).

Der hvor Talkmore (i likhet med en rekke andre teleselskaper) Likevel skiller seg fra andre mobilselskaper, er i forbindelse med overforbruk av mobildata.

Vanskelig å oppdra ungdommer til å bruke WiFien mest mulig og "spare" mobildata til helt nødvendige ærender, jada. Men likevel: Talkmore tok kaka da den ene ungdommen fikk en regning (les: JEG fikk en regning) På 799,- for én – 1 – en måned. I løpet av denne måneden hadde åpenbart den rabatterte abo-prisen gått opp til ca. 239,- kr/mnd (inklusiv det bebudede ekstrapåslaget på 39,- kr/mnd for å dekke roaming). I tillegg hadde vedkommende ungdom dessverre sett litt for mye Youtube på skolebussen, slik at mobildata-delen beløp seg til 560, - kr/mnd. Dette var nok det mest ekstreme eksemplet på hvordan Talkmore – forsåvidt i henhold til avtalen – har flådd meg som kunde. Nesten hver måned de siste 12–18 månedene har det vært en hundrelapp her ekstra i overforbruk mobildata, et par hundrelapper der i overforbruk hos den andre ungdommen.

Så mye for circa 4-5 år kundeforhold (ganger fire medlemmer i husstanden med mobil).

Så: Nå har det blitt TAKK OG FARVEL til Talkmore. Dere har ikke gjort noe galt, og alt er etter avtalen.

Men jeg råder Talkmore: Lær av ice.net, som er vår nye tilbyder. I stedet for astronoiske kostnader i forbindelse med overforbruk av mobildata, så struker de hastigheten til 64 kbit/s når man passerer grensen. I tillegg har de et abonnement som med 1GB til ca. 130,- kr/mnd (inkl fri ringing og sms), et abonnement som er markedets billigste i sin klasse.

Til deg som vurderer Talkmore:
Jeg anbefaler deg å sjekke ice.net. Talkmore gir deg så absolutt mobiltelefoni. Med de vet å ta seg betalt – særlig om du/dine barn skulle mangle litt gammeldags telefondisiplin.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen er forferdelig, og elendig ordning med 1 måneds oppsigelsestid, byttet fra Talkmore til OneCall som ble gjort den 2. i måneden, likevel må jeg betale 400kr for hele måneden selv om jeg hverken kan bruke noe av det jeg betalte for eller brukte noe av det i de 2 dagene. Mye bedre system hos OneCall hvor de sletter fakturaen når du bytter abonnement!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning og bra kundeservice. Billig til spesialnummer og Norwegian avtalen er suveren for reiseglade mennesker som meg. Veldig oversiktlig app, gjør det enkelt å betale regninger å ha kontroll på hvor mye data en har brukt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Imøtekommende og fantastisk service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet abonnement fra Komplett pga dårlig kundeservice, så dette var noe helt annen for meg. Makan til imøtekommende og god kundeservice! Jeg digger vervekampanjene deres og er alt i alt svært fornøyd med Talkmore :-) Responderer kjapt på henvendelser på en hyggelig måte. Appen til Talkmore fungerer også ekstremt bra. Bra og lett brukergrensesnitt, og det går faktisk ikke ann å betale regninger på en lettere måte enn hvordan Talkmore har satt det opp i Appen deres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sjelden eller aldri noe tull"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Talkmore i åresvis uten problemer av betydning. Ingen overfakturering slik en hører om andre tilbydere.
De er dyr på de minste abb. (f. Eks. Fritt + 1 GB= 229 kr) Men de har en del andre fordeler som gratis datakort, rimelige datapakker, lavere priser på spesialnummer og ikke så dyre på å ringe til utlandet.
Blant de billigste på kontantkort som nå fåes med div. Datapakker. Kan være et alternativ til abb. For de som ringer lite. Gratis å ringe med kontant til andre Talkmore-kunder.
Kundeservice er stort sett bra på mail eller chat. Burde vært gratis å ringe kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Talkmore i snart ett år. Har fungert helt uten problemer. Opplever meget god dekning. Selv om de ikke er av de billigste må man se på hva som er inkl i abonnementet. Fri ringe/sms TIL Norden, gratis BankID, gratis datakort til nettbrettet m. M. Dette må man faktisk betale ekstra for hos mange andre operatører.

Jeg kommunisere stort sett på mail. Får god respons og saklige tilbakemeldinger. Grei og oversiktlig app som viser forbruk.

Trekker èn stjerne for pris på abonnementene og kostnadene for å ringe 5-siffer. Kunne også ønske at de hadde et abonnement til under 100-lappen til eldre/ andre som ikke bruker data med fri bruk + EU inkl. Andre aktører tilbyr dette.

Aldritalkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Null kundefokus!!! Rettferdiggjør betaling for 1 mnd ved bruk av kun 3 dager!!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde hos de ved at jeg ble vervet inn gjennom, fikk da 2 måneder gratis, kjempe fint. Men startet perioden min midten av måneden, etter ca. 2,5 måned begynte jeg i en nytt jobb, telefon inkludert. Avsluttet da kundeforholdet den 03. Mai. Men fikk en sluttfaktura om å betale hele mai på forskudd. Tok da kontakt med de om at jeg ønsker å gjøre opp for meg, men ikke for en hel måned men for de 3 dagene. Men det ville de ikke, de mente gang på gang at de hadde RETT til å få de pengene, samt at de mente at det var RETTFERDIG.

De mente at jeg som kunde burde lest vilkårene, at det var MIN feil på at jeg ikke gjorde det. KUNDEFOKUS, RETTFERDIG og FIRKANTET det er kjennetegner TALKMORE.
Skrev til de at jeg opplevde samme feil ved fakturering når jeg byttet hos dere ifra Chess, men de fikset det. Hvorfor kan dere ikke gjøre det samme? Neida! TALKMORE HAR RETT! KUNDEN HAR FEIL!

Vipps så mistet de 4 kunder, og jeg kommer aktivt til de som har TALKMORE å få de til å bytte ifra de. Makan til dårlig service har jeg ikke sett!!! Kommer ALDRI tilbake og kommer til å prate NEGATIVT i hele min fremtid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og dårlig kommunikasjon!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ringt kl 21 fra talkmore og gitt tilbud til å bytte abonnement. Sa at alt er inkludert, ring i Norge og til utlandet hvor mange du vil. I slutten av måneden har fått jeg faktura hvor skulle jeg betale for ring til utlandet.

Kjell Å
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Horribelt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dem setter plutselig opp prisen, og forandrer avtaler som ble inngått ved tegning av abonnement og kundebehandlingen må være det mest horrible jeg har vært borti. Utrolig dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god deal"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av talkmore og fikk en meget bra deal fra selger. Som også lovet at etter 3mnd med tilbudspris så skulle kundeservice gi meg en minst like god deal.

De ba meg vise tillit og vise at de er dyktige på pris, noe jeg gjorde ved å flytte 6 telefonnummer over til dem.

Så da gjenstår det å se, holder de ord eller ikke???

Ufornøyd N
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bare tull"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement. Fikk aldri simkortet. Ringte på nytt, fikk vite at abonnementet ikke var registrert som bestilt engang. Bestilte på nytt. TO UKER SENERE, INGEN SIM-KORT!

Ringte en TREDJE gang, fikk vite at ingenting var bestilt. Fikk tilbud om å bestille på nytt men nå har jeg bestemt meg for å finne noen som faktisk klarer å gjøre jobben sin.

Tusen takk for at dere rota bort 4 uker av tida mi!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tipp topp!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt TalkMore så lenge jeg kan huske. Kun hatt en håndfull problemer, men er blitt løst innen rimelig tid.

Veldig ryddig og oversiktlig app/nettside. Veldig bra at de varsler om at datakvoter er i ferd med å utløpe god tid i forveien.

Kenneth D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, enkel applikasjon. Hyggelig kunde service, behjelpelig. WiFi tale, deknings garanti. Data rollover.

Har bare hatt et problem, men det ble ordnet via en tlf til kundeservice.

Litt dyrt med mye data, stopper når det er tomt, så ikke noe ekstra regning.

Negativt må evt være at det er ikke data når kote er brukt, da må du kjøpe pakke.

Thevakumar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurer nye kunder"
4 syns denne omtalen er nyttig

3 uker siden jeg har bestilt nye abonnement hos talkmore da fikk jeg nye nummeret og 3dager siden fikk jeg høye fakturaer. Så hadde chat med i dag. Jeg spørre dem hvorfor så høye fakturaer. Er ikke det første 2 månder er 99 kr. Da de sa beklager også skule rette den. Jeg sa ok, men vil ikke være kunde hos dere noe lenger.
Da de spørre meg om hvorfor flytte fra dem. Da jeg sa mistet troverdighet hos dere.
Senere jeg fikk melding om mitt telefon nummeret var for der med jeg fikk ikke tilbudet som 99.
De er så dumme. Jeg har aldri vært kunde hos dem før. Og jeg har bestilt nytt nummer hos dem. Da de har gjort en kredittsjekk.
Alt kan jeg dokumentere.
Se hvordan de prøver å lure folk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra men..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore er bra. Ikke helt på topp blant lavprisaktørene lenger.
Man må ta kontakt for å få vervekampanjene sine. Burde ha gått automatisk.

Martin P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra priser og utmerket kundeservice. Data rollover har de også! Når jeg var i kontakt med kundeservice løste de problemene mine raskt og effektivt. Gode rabattordninger på familieabonnement og gratis månedavgifter ved verving. Løp og kjøp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Teknisk helt OK, men elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det tekniske har i det vesentlige fungert smertefritt (dekning, bruk i utland etc). Nyttig app samt info på mine sider på nett. Noe treghet med bruk av BankID de siste månedene, men er noe usikker på om Talkmore kan lastes for dette.

Det som har vært elendig, er kundeservicen. En reklamasjon på kr. 5,- i forbindelse med feilbelastninger etter en SMS-konkurranse ble avvist av Talkmore fordi dette var en underleverandør. Jeg tok saken videre med denne leverandøren og etter 3 uker fikk jeg tilbakemelding om at de hadde funnet feilen og at beløpet skulle krediteres. Talkmore krediterte da kr. 2,- som kom til fradrag på siste faktura.

Jeg har nå byttet mobilleverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super duper!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri hatt så lav regning før! Jeg har god dekning her jeg bor også. Eneste som kunne vert bedre var større og billigere data pakker.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no