Mobiltelefoni

Talkmore omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
6
av 26 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
129
36
13
19
59
Sorter omtaler etter
Viser av 256 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aldri problemer, god kundeservice, super app"

Jeg har hatt talkmore noen år nå, men bytter det sekundet noe bedre kommer blinkende over skjermen. Foreløpig ikke sett noe bedre. - Svært høflig og god kundeservice - Helt OK priser (6 gb - 300 kr inkl alt det andre opplegget) - Veldig enkelt å betale regningene - Alt er tydelig, raskt og korrekt. - Super roaming uansett hvor jeg er - Man får veldig billige mobiler (nå har de 1000 kr avslag på toppmodellene) når man er kunde hos dem. Men ja, det er veldig viktig for meg at de som jobber for et selskap oppfører seg ordentlig og er hyggelige og proffe med kundene. Jeg hadde noen veldig negative opplevelser med kundeservicen til Telia og har aldri vurdert å bli kunde der igjen. Alt i alt: 9.5 poeng. Fordi jeg fortsatt vil ha mer data! :)

Missfornøyd S. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ekte luringer"

Jeg hadde sagt opp da jeg etter 3 mnd fikk sms om at abonnementet ville bli sperret om jeg ikke betalte. Dette var 70 kr på et krav på noe de sendte til inkasso som jeg betalte samme dag.* Deretter ringer jeg inn og siden jeg var blitt kunde sletter de denne. Deretter blir det uenigheter så jeg kansellerer abonnementet mitt før oppstart. Gjett om det de krediterte i første omgang kom tilbake? jupp det gjorde det. Chatter med Talkmore og får da beskjed om at nei denne skal betales (fikk fakt 20 okt med forfall 15 okt). chatten er bare sta å sier at den skal betales. Han i tlf forstår og ser hva som har skjedd og krediterer den på nytt å sender kreditnota. Noe som forteller at den var aldri slettet i første omgang eller ble satt opp igjen da Talkmore så at jeg ikke skulle være kunde igjen. Elsket Talkmore til dem begynte med det noe skeptiske spillet sitt. Gått bort fra Talkmore, fått med min kone og familie, enda fler kommer ;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Et selskap som lover og lyver"

Jeg bet på et abonnement av en selger fra Talkmore, etter at jeg hadde nedbetalt min Samsung S7 hos Telenor. Men etter at jeg knapt hadde hatt mobilabonnementet i en måned, så begynte regningene å komme, enda han selgeren hadde lovt at de to første månedene var betalingsfri (siden det var i sommerferien). Da jeg ringte å klaget, var plutselig det den selgeren hadde sagt til meg feil. For det skulle ikke være sånn. Så han hadde nok misforstått. (Det finnes jo flere telefonselskaper som er mye bedre, og som jeg heller hadde tatt, hadde jeg ikke fått dette "gode" tilbudet med Talkmore). Jeg tok jo og betalte disse regningene, og så sa jeg opp og byttet selskap. Men senere, etter at jeg sa opp, har jeg fått flere regninger, fra Talkmore, på det jeg har betalt tidligere, også inkassoregninger. Har de ikke flere kunder igjen, så de må mase på de, som ikke vil være med dem lenger????

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilabonnementet jeg hadde fått var både tidsbegrenset og dyrere enn selger hadde lovet"

Etter å ha snakket med selger fra Talkmore på gata ble jeg lovet et gunstig abonnement. Det viste seg ved første faktura at dette overhodet ikke stemte. Mobilabonnementet jeg hadde fått var både tidsbegrenset og dyrere enn selger hadde lovet.
Det er åpenbart at Talkmores selgere tyr til svindel for å øke egen salgsprovisjon.
Kundeservice var verken behjelpelig eller villig til å kompansere for de økonomiske konsekvensene som Talkmore hadde påført meg.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Jeg bestilte en iphone 8 plus for en uke siden og har enda ikke fått sendemelding.. Vi tok kontakt med Talkmore på telefon og vi fikk høre at det var tomt på lager, men de ville få inn nye de neste dagene. Vi ventet derfor ett par dager til, men enda ikke noen sendemelding. Selvom Talkmore fortalte oss at de var tom på laget ligger telefonen fortsatt ute for salg. Er ikke dette litt rart ettersom det ikke finnes mobiler tilgjengelig på lager?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ELENDIG kundeservice"

1. De løy om når jeg skulle få pakken min. Den jeg snakket med sa noe mens to dager etter når jeg skulle ha fått pakken sa en annen noe annet og at han andre hadde sagt noe som ikke var rett.

2. Det stod på nettet at de hadde pakken min på lager, men når jeg ringte sa de at de ikke hadde flere på lager og at det ikke kom før om 2 uker og da var det heller ikke sikkert.

3. Alt dette var etter 1 uke jeg bestilte pakken. Jeg gikk og ventet utenom om å få noen sporingsnummer eller noe informasjon om pakken min.

Så dette var ikke en bra kundeservice. De bør virkelig skjerpe seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fraud"

They just take money from ur visa for no reason, and their customerservice lie. DONT have anything to do with them.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra dekning og kundeservise"

Jeg gir 5 stjerner for den tiden jeg har vært kunde på 16 GB i ca 1,5 år.
Jeg fikk et uforbeholdent godt tilbud hele denne tiden som var prismessig best i forhold til alle andre. En bra kundeservice fikk jeg også etter at de hadde rotet litt, men rettet det opp straks på telefon.
Men så ble det slutt på tilbudet og det er sikkert fordi at de gir kr 1000 i avslag på ny dyr telefon og billige "utgåtte" telefoner. Jeg kjøper selv billig telefon, men ønsker å velge selv på nettbutikk og nevner Moto x4 som ikke mangler noe i forhold til dyre telefoner. Etter søk så havnet jeg på Telipol 12 GB som også har TN dekning. De har ikke 16 GB, men tilbudet på 12 GB står i forhold til Talkmore Jeg opplevde veldig bra og ekspeditt kundeservice både på telefon og mail hvor jeg fikk skriftelig avtalt tilbud.
Fom 1 november blir jeg Telipolkunde. Jeg har byttet operatør noen ganger og har aldri hatt problem, men det er viktig å vite når det er gunstig å bytte og forstå hvordan et bytte fungerer. Pr i dag vil jeg ikke anbefale Talkmore pga pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Etter sagt opp blir jeg plagd av selgere fra Talkmore"

Heilt ok. Dårlig dekning her jeg bor.
Men det verste er de helsikkens selgerne som ringer til alle tider fra talkmore.
Slutte og plage folk med oppringinger

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telefonsalg"

Jeg har aldri, og da mener jeg aldri, fått en oppringing fra telefonselgere. Etter at jeg byttet til Talkmore var dette et evig problem. Det var heller ikke tilfeldig timing, fordi resten av familien min opplevde det samme når de gikk over til Talkmore. Utenom det er de helt ok, har aldri vært i kontakt med kundeservice eller lignende. De har en god greie på gang med utlevering av 2 simkort, og dermed gratis datasim. Dette er noe dårlig opplyst på nettsidene...

Dekningen, via Telenor, er prima. Kjæresten har Telia dekning og sliter alltid med dekning på hytta og når vi var på ferie i Jotunheimen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Databruk"

Har aldri mistet data så fort etter overgang til Talkmore.
Har bekjente som opplever det samme.
Skal bytte til annet selskap!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstra data svindyrt. Rein svindel"

Dama brukte 5-6gb ekstra og da trakk de 4-5000kr en mnd.

Jeg har nå brukt 1gb over den 27.09 og de har trukket 600kr.

Skal ringe de nå å høre, men for et j#%lig klampphugger firma. Ikke f%#n om jeg fortsetter her

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd med talkmore"

De er gode på pris, er alltid imøtekommende dersom det er noe. Og veldig hyggelige kundebehandlere. God dekning generelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig kundeservice"

Har avsluttet mobilt bredbånd hos Talkmore. De stoppet abonnement umiddelbart (06.09.2018) og krever at jeg skal betale for hele måneden som etter faktureres.
De skriver selv at vi kan si opp med umiddelbar virkning. De stoppet selv abonnementet mitt allerede samme dag og dersom de oppretter krav de lå abonnementet løpe ut måneden som krever betaling for. Har 2 mobilabonnement hos de som jeg skal overføre til et annet selskap.

"20. Oppsigelse eller heving 
20.1 Kundens oppsigelse eller heving 
Kunden kan si opp med umiddelbar virkning. Ved oppsigelse eller utportering, krediteres og tilbakebetales ikke månedsavgift for inneværende måned. Kunden kan med umiddelbar virkning heve avtalen ved vesentlig mislighold fra Talkmores side".

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God dekning. Datatrafikk utenom månedelig pakke er svindyrt"

Er du en «kontantkort kunde» som ringer og ikke har behov for månedlig datapakker, da er Talkmore ikke rette selskapet for deg. Hundrelappene flyr raskt om du glemmer å slå av mobildata.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"10 år med ren glede!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært trofast kunde i Talkmore i ca 10 år og byttet først i det jeg kjøpte meg ny telefon da prisen gikk betraktelig ned på kjøp med abnm.

Talkmore har god dekning uansett hvor man er i landet, om det er på finnmarksvidda, oslo eller i lofoten. Kundeservicen er helt suveren og de var alltids behjelpelig - i motsetning til andre selskap så krevde de ingen ekstra kostnader ved å utsette giroer eller lignende.

Enkelt i appen deres og selv uten appen så har man full kontroll da de jevnlig sender ut meldinger hvor de oppdaterer kundene på nyheter eller endringer.

Talkmore, jeg kommer snart tilbake! :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og responsiv"

Grunn til at jeg ga 4 av 5, er fordi mobilnettet viser seg å være litt tregere enn før, samtidig som det ikke laster opp det jeg ønsker på stedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får mye data for pengene, men er noe bak på teknologien"

Jeg er totalt sett fornøyd med dette abonnementet, så lenge man ser bort fra alle de telefonene jeg får fra utenlandske nummer. Dette problemet slipper du hos Telenor, da de har kommet så langt i teknologien at de kan sperre ut slike nummer fra å ringe til kunden.
Håper denne muligheten også vil komme til Talkmore, slik at man slipper å irritere seg fra innkommende anrop som blir lagt på før man får tatt telefonen.
De har et godt verve tilbud som jeg har benyttet meg av. Lurt for de som ønsker å spare penger.

Piratheepa
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Synes du tar altfor mye penger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mister omtrent en 500 lapp hver mnd pga Talkmore mobilregningen. Jeg får meg ikke til å fatte at jeg virkelig har brukt så mye data til overs hver måned. Kanskje Talkmore kan tilby ekstra data pakker uten ekstra kostnad?

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lavmål"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært Talkmore kunde siden 2010, og stort sett vært fornøyd opp igjennom tidene. Grunnen til at jeg en gang valgte Talkmore var fordi de hadde gratis samtale mellom abonnenter hos Talkmore.
I dag er det jo stort sett gratis å ringe for de fleste, og Talkmore har mistet fordelen sin for lenge siden.
Hele mitt misnøye begynte da en venn av meg, som jeg tidlig hadde lurt over på Talkmore, sier til meg at han betalte mye mindre enn meg i månedes kostnader. Sjekket opp dette, og det viste seg at han hadde fått rabattert månedsprisen sin.
Jeg ringer straks til kundeservice som sier at «de ser jeg har vært kunde i lang tid, og selvfølgelig skal sette ned prisen for meg og.»
Jeg er jo da strålende fornøyd med lavere pris, men litt lettere irritert over at en av de mange jeg vervet, fikk tilbud om lavere pris uten å spørre.
Spol fram et par måneder, og plutselig får jeg dyrere regninger igjen. Ringer opp til kundeservice igjen, og det viser seg at den prisen jeg fikk skulle bare vare i to mnd, litt skuffa går jeg og sjekker konkurrentene. Her viser det seg at jeg som lojal kunde har betalt nesten dobbelt av hva de fleste konkurrenter kan tilby med samme vilkår.
Som en liten bonus så blir en faktura for sent betalt for første gang siden jeg ble kunde. Dette tok de 70 ekstra kroner for, og på brevet i postkassen stod det ikke purring, men inkassovarsel!!! Skvatt veldig da jeg åpnet posten, og den første purring er for inkasso. Skam dere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig."

Hyggelig kundeservice, billige abonnement. Og det er gratis å ringe til Norden. Det koster fort en del penger hos andre billigoperatører. Så greit å være obs på om det er en aktuell problemstilling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, dårlig kundeservice"

Dekningen er helt sinnsykt dårlig ute på landet hvor jeg bor, og kundeservice kan ikke forklare Meg hvorfor jeg plutselig en mnd har brukt mer enn 200% av vanlig forbruk uten at jeg har gjort noe annerledes enn det jeg har gjort tidligere eller senere...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kudeservice"

Har ingen negative thing on talkmore, tvert imot. Veldig fornøyd med alt. Mulig jeg spare 600 i året ved å bytte, penger er ikke alt, service teller veldig mye, så jeg blir!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktlig fakturering"
2 syns denne omtalen er nyttig

Supert nett, uryddig informasjon og flere tunger på support.
Ikke mulig å få oppgitt tilsendte fakturaer, inkassokrav uten tidligere purring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skuffende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet over til Talkmore etter å ha blitt lovet CashPoints som kan brukes i Norwegian. Viste seg at det tok alt for lang tid, og flere timer med kundeservice ble nødvendig før de ble registrert riktig.
På toppen av det hele var prisene til Talkmore langt fra konkurranse dyktig, og de belaster deg for en hel måned uansett om du bytter operatør den 1. i måneden. Signalene deres er helt ok, men ikke noe å skryte av...
Veldig skuffende....

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Talkmore
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 16 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no