Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,7/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Utmerket
1
av 26 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
2237
157
61
57
245
Sorter omtaler etter
Viser av 2757 omtaler med
Nyeste fĂžrst
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Talkmore?
Fredrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Hyggelig kundeservise, og innformativ 👍 men kundeservise skulle hatt lengre åpningstid 🤔"

I Trøndelag har iallefall telenor best dekning, har ikke fått testet resten av norge enda😊 men blir nok fremover👍 og veldig hjelpsom kundeservice 🤩

Svar fra Talkmore
07.02.2023 14:55
Hei Fredrik, For en hyggelig tilbakemelding! Jeg er så glad du er fornøyd med dekningen og kundeservice hos oss. Takk for fin omtale og mange stjerner. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Camilla T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer Ă„ bytte selskap
"dårlig dekning"

Det er dyrt og i tillegg dårlig dekning. Byttet fra ice til talkmore, de to sammenlgnet er som natt og dag på dekningen. Med ice hadde jeg ikke problem med nettet. Når jeg hadde byttet til Talkmore var dekningen betraktelig mye dårligere, fikk ikke opp 4G, men var konstant på "e" en del plasser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Fantastisk saksbehandler"

Hun jeg prata med var veldig hyggelig fra første sekund til siste sekund , hun lyttet, var forståelig for min kusine som er mobil abonnent hos dere , sånne saksbehandlere skulle jeg hatt hos Telia der jeg er kunde , hun var kort sagt fantastisk

Abdullah A. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
App
"har nettopp blitt abonnement"

vet ikke første gangen jeg har registrert meg hos talkmore

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Kundeservice"

Jeg har vært kunde hos dere i mange år og veldig fornøyd med dere ☺️

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Forståelse"

Jeg fikk god hjelp. Forsto problemet med en gang. Hyggelig.

Rasanbek
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Kundeservice"

Kundekonsulent jeg snakket med var kjempe hyggelig og behjelpelig!!! Har avgjort saken rask på et beste måte! Tusen takk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble dobbelfakturet, måtte ringe 4 ganger før noen gadd å se på fakturaen!"

Kommer aldri til å ha Talkmore igjen, maken til håpløs "kundeservice" skal man lete lenge etter (dere konkurrerer med Eidsiva bredbånd). Ble dobbelfakturert og tok kontakt med kundeservise, og hva møter jeg der ? Jo,kundebehandlere som mente at regninga var riktig når det sto sånn. 3 ganger møtte jeg på folk som ikke engang gadd å se på fakturaen,her var det bare å betale ! Da jeg kontakt for 4.gang traff jeg heldigvis påen mann som hørte på meg og som faktisk visste hvordan man kunne se på fakturaen til kundene, og jaggu så han ikke at jeg var dobbelfaktuerert og ordna opp så jeg fikk ny faktuea noen dager senere som så mer riktig ut. Siden har jeg skydd Talkmore som pesten, for det skal ikke gå ann å ha ansatte som ikke gidder å høre på kundene og ikke gidder (eller ikke er lært opp til) å se på fakturaen til kundene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Anbefales"

Hyggelige å hjelpsomme kundebehandlere. Billig enkel å oversiktlig app. Annbefales

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"Ble lurt av talkmor selger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble lurt av talkmore selger for å kjøpe meg fra min leverandør mot 3 mnd gratis abon. J fikk ikke bare gratis, fikk doblet pris av min daværende levrandør. De lovde å fikse, det skjedde ikke. Fjord kraft mobil kjøpt tilbake abon. Mot tre mnd gratis. Takk for fjordkraft

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:59
Hei Ali! Detter var virkelig ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve hos oss. Om du opplever å ha blitt lurt av en selger kan vi bare beklage på det sterkeste. Har du mulighet til å ta kontakt med oss på [email protected] Så skal jeg få sett på saken din og gjøre mitt beste for å rette opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Talkmore BEST"
2 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore er en av de beste telefonfirmaer for gode priser, enkelt bruk, bra kundeservice, fine løsninger og ha oversikt i Mine Sider👍👍😊😊👍👍

Svar fra Talkmore
06.02.2023 09:18
Hei Kareem, Dette var utrolig hyggelig å lese! Jeg er så glad du er fornøyd med oss, og vi setter pris på gode kunder som deg. Håper du forblir like fornøyd hos oss i mange år til. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Når man først kommer igjennom så er det god forståelse å raske svar å man får bestandig en god løsning på problemet sitt😊 Negativt er litt lang ventetid på telefonen før man kommer igjennom til dem, dette kan forbedres ellers utrolig fornøyd.

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:57
Heisann Øyvind! Så godt å se at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss :-) Vi har satt i gang tiltak for å sikre kortere ventetid til kundesenteret vårt. Så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
App
"Alltid hyggelig og alltid får hjelp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Talkmore siden 2008 men måtte gå til telia bare for 1 år og da hadde jeg bare problemer men kom tilbake til Talkmore :) anbefales!

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:55
Heisann Charsi! Så godt å se at du kom tilbake til oss! Det setter vi virkelig stor pris på. Så skal vi gjøre vårt beste for å holde deg fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Grei men litt unødig dyrt datakort til ruter."
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra forståelsesfull og ukomplisert kundeservice, men tidvis lang ventetid. Det burde vært standard med tilbakeringing Datakort kostet før 29 kr ekstra i mnd, men siden i høst har det kostet 79 kr.pr mnd, noe som er unødvendig dyrt. Det er og veldig dumt det itte er mer fart også etter 100GB når man betaler 549 pr mnd

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:54
Heisann Pær Så godt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vi jobber for å gjøre kundesenteret mer robust, slik at vi kutter svartiden, så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Rask å løse problemet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telefon kontakten hos Talk Talk var veldig service minded, tålmodig og rask til å løse problemet mitt med et data kort som ikke fungerte. I tillegg så var vente tiden med å svare veldig kort. Super service. Takk.

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:47
Hei Roger! Dette var jo virkelig flott å se :-) Så godt at du fikk kontakt med en hyggelig kundebehandler når du var i kontakt med oss. God kundeservice er høyt prioritert hos oss, så det er flott å se at det kommer frem til deg som kunde også. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter
Kundetilfredshet
Kundeservice
App
"Oppsummering fra ny bruker"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk den hjelpen jeg trengte, kort og konkret akkurat som jeg liker det. Jeg har nettopp gått over til dere så det er nok mye nedover på lista som jeg ikke har kjennskap til eller har opplevd ennå, men jeg skal gi dere en vurdering for det. Jeg jobber i kundeservicebransjen selv og vet at det ikke er så lett og være like positivt innstilt til alle samtaler som kommer inn, man blir litt ør i hode og hører telefonen ringe når den ikke gjør det. Så. Kudos til alle som klarer og hente seg inn etter hver samtale og fokusere på kunden de snakker med. Jeg liker best når vedkommende er "på" ( med hjelp og innspill til hva som kan være lurt og greit ) Er man "for på" kan man fremstå som litt mye å man vil bare avslutte samtalen. Mvh Ny bruker

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:45
Hei Espen! Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å se at du ble fornøyd med servicen hos oss. Så skal vi gjøre vårt beste for å gjøre opplevelsen din så problemfri som mulig videre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
App
"Sms problem"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde et problem med å sende sms, men med god hjelp og veiledning til hvordan løse problemet så er nå alt i orden. Tusen takk for god hjelp.

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:38
Hei Marit! Så godt å se at du fikk god hjelp og fikk løst problemet du hadde! Om det skulle være noe annet så er det bare å gi beskjed, så skal vi få hjulpet deg så godt vi kan :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Larserik S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Effektivt og ukomplisert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Et firma som gjør hverdagen enklere ved blant annet hjelp av en app hvor du kan finne alle relevante opplysninger.

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:37
Hei Larserik! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. En av våre grunnverdier er å gjøre ting enklere. Så jeg kan ikke tenke med en hyggeligere start på mandagen enn dette :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Bra dekning og service, men..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hatt Talkmore i flere år! Sjelden noe problemer, men jeg har Apple Watch og ønsker meg e-sim i den med roaming i Spania! Det går dessverre ikke p.t. Vurderer bytte til Onecall, men da vet jeg ikke hva jeg får!

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:32
Hei på deg! Vi jobber med å få til støtte for Apple Watch, men det har vist seg å være vanskeligere enn først antatt. Vi er i samtaler med Apple for å få det til, men vi tørr ikke komme med noe estimat på når vi kommer til å ha det klart helt enda. Så fort vi har noe konkret informasjon, så vil vi gi ut informasjon til kundene våre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Meget god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med min mob som jeg kjøpte av dere. Jeg var dum som skiftet til familie abonnementt fordi da mistet jeg det gode tilbudet fra dere. Det var 8 G i mnd og prisen var 199kr i 4-6 mnd husker i helt . Så skulle det gå opp til 249kr i mnd . Det var min feil . Dere har hyggelig rask og god service og gode nesten ny mob. Kunne nesten tenkt meg og jobbe for dere:) mvh Svein

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:29
Hei Svein! Så godt å se at du er fornøyd med mobil og service hos oss :-) Vi ønsker alltid å ha de beste med på laget, så det er bare å sjekke om vi har noen stillinger ledig her https://talkmore.no/om/jobbhostalkmore :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Gunnar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Helt topp å være TALKMORE-kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

- Alltid dekning der jeg ferdes - God SERVICE uansett hva jeg spør om - Har enda ikke relamert på noe som helts etter flere år som kunde

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:20
Hei Gunnar! Dette er jo bare helt gull! Tusen hjertelig takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi setter virkelig stor pris på det. Så skal vi gjøre vårt beste for å beholde deg som en fornøyd kunde i lang tid fremover også :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi er fornøyde Talkmore-kunder. Når vi kontakter Talkmore møter vi hyggelige og serviceinnstilte kundebehandlere🤗👏

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:17
Heisann Kjersti! Dette var jo virkelig hyggelig å lese på en mandag formiddag :-) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Aldri noe tull"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rask kontakt hvis vi har spørsmål og kjekke vervepremier. God dekning.

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:15
Hei Arild! Så godt å se at du har fått raske svar på spørsmålene dine :-) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Familieabbonement er tungvint og dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Familieabbonement er tungvint og dyrt. Vanskelig å fordele, og at man må fordele hver måned. Vi likte det ikke. Resten av familien byttet. Og da var det ekstremt tungvint å skifte eiere igjen

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:12
Hei Roy! Dette var jo ikke helt bra. Om du har hatt en dårlig opplevelse med Talkmore familie, så kan vi bare beklage. Vi prøver å gjøre ting så enkelt som mulig for kundene våre, så dette er noe vi virkelig ønsker at vi kan forbedre for deg. Gjerne send oss en mail til [email protected] med litt mer konkret informasjon om hva du syns var dårlig. Så skal vi få tatt det med videre for å forbedre oss i fremtiden :-) Ønsker deg en god dag, hilsen Petter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Ganske fornøyd med alt, men nedtur at de har tatt bort gratis 4G bruk i noen land."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ganske fornøyd med alt, men nedtur at de har tatt bort gratis 4G bruk i noen land.

Svar fra Talkmore
06.02.2023 10:09
Heisann Sher! Så godt å se at du stort sett er fornøyd med oss :-) Det stemmer at vi dessverre måtte gjøre enkelte justeringer på utlandstilbudet vårt, men vi skal fortsatt være blant de billigste i disse landene :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR