Dekning overalt stort sett, stabile og rimelige priser. Aldri overraskende regninger. Flott kundeservice

Vært kunde i mange år, alltid god hjelp på kundeservice. Strekker seg langt for å gi de beste prisene.

Jeg var blandt de første som fikk mobiltelefon i oslo pga min jobb i televerket. Den gang var det bare "verket" som leverte nett. Ettersom årene har gått har jeg vært innom de fleste operatører. Fordi pris og kvalitet har stor betydning for meg. Som første leverandør som senere ble til telenor,kom det etterhvert flere aktører på markedet. Noen gode og noen ikke fullt så bra. Jeg har hatt Talkmore for flere år siden,jeg har prøvd 4-5 forskjellige imellomtiden. Grunnen til at jeg ble abbonent hos Talkmore igjen er prisen på abbonement og kvaliteten på servisen jeg får hvis jeg trenger hjelp. Fordelen hos Talkmore er at når du ringer,så får du en som snakker Norsk ! Det er ett viktig poeng for meg,og de som jobber der kan jobben sin. Knut.

Har hatt den før, har prøvd mye forskjellig men aller mest fornøyd med Talkmore over både bruken og kundeservicen er hekt suveren!

Kort ventetid på kundeservice pr. telefon. Alltid hyggelige og hjelpsomme mennesker, de har god tid og forklarer på en måte som er lett å forstå. Ekstra service ! F.eks: Bestilte simkort til sønnen min på 6 å i dag, og operatøren tok seg tid til å finne et «bra nr, siden han skal ha det i mange år» 🤗 Og det fant han !! 🤩 Supert !

Jeg ble oppringt av Talkmore som skulle snakke om mobil abonnement, jeg forklarte at det var moren min som styrte dette, da kalte selgeren meg asshole å la på! Anbefaler ikke!

Noen selgere... Har ikke noe imot selgere, ofte får jeg de beste avtalene derfra. Så blir jeg stoppet av en selger på gaten, han sier jeg at jeg skal doble datapakken og gi lavere pris. Etter 1 måned gikk prisen opp og datapakken ned. (Fant Etterpå ut at den doble datapakken er en velkomst gave, som varer i en måned). Styr unna dette selskapet. Når man må lyve for å selge produktet sitt, sier det alt.

Jeg vervet min mann og etter det jeg nå forstår skal både jeg og min mann ha 500kr i avslag, er lovet tilbakemelding fra dere innen 25.1 😉

Beste service og hyggelig folk lytter godt og svarer ordentlig der for jeg er trofast med Talkmore fikk mange tilbud fra ice og mange andre men altid svare mitt er nei takk jeg er fornøyd med Talkmore og jeg elsker Talkmore . ❤️❤️👏

Den avtalen man får er det man betaler. Ingen overraskelser når regningen kommer. Min erfaring er at man ikke forandrer på noe som er så bra som Talkmore.

Min erfaring med talkmore er veldig bra, da jeg måtte bytte mobilselskap på grunn av problemer med mobilen/simkort, så fikk jeg full forståelse for det. Og talkmore kundeservice ordnet alt så jeg fikk mine mobiltjenester tilbake.

Jeg har hatt talkmore i to år og er veldig fornøyd. Det er gode priser og da jeg har to abb. får jeg familierabatt. Siden jeg er medlem i obos får jeg også rabatt for det. Kundeservicen er også upåklagelig de få gangene jeg har hatt behov for det.

Har v ært kunde av Talkmore i mange år. Og har enda til gode å oppleve prob med linje eller nett signal. De har en bra og Oversiktlig nettside.. Bare opplevd rask og behjelpelig support de gangene jeg har vært i kontakt med de eller hat spørsmål !

Fungerer greit nok men hvofor være nødt til å betale for 2 abonement i 1 mnd? portering til de tok lang tid og de mente det ikke var noe problem for man betalte bare for dagene man hadde og fikk igjen overskytende. Når min sønn nå fikk portereing 3 dager ut i abonementet deres så måtte han betale full pris for hele mnd. Da sier jeg også takk for meg. Håper resten av familien følger etter.

Så vidt i overkant av en tusenlapp for 10GB data til hver for en familie på fire. Likevel opplever jeg dekning fult på høyde med telenor, som lovet. Grunnen til at jeg ikke gir fem stjerner er elendig utvalg i nettbutikk. Har ingen av de beste/gode mellomklasse og billige mobilene (da tar jeg tester med i betraktningen, ikke bare egen objektive mening). De har heller ikke egen rentefri delbetaling, kun avbetaling gjennom klarna.

Meget hyggelig dame som kunne svare på alle mine spørsmål. Ordnet alt for meg , så nå er det bare å vente på nye som kort i posten

God erfaring og ikke noe tull og lureri. Min mor har også Talkmore og fikk god hjelp med tvillingbror.

Talkmore gir ikke fullstendig informasjon til kunden. De endrer abonnementet uten min samtykke, samt krever utbetaling for noe som man har ikke bet om. Jeg opplever det som svært urimelig.

Hadde en utrolig fin opplevelse med kundeservice. Fikk den informasjonen jeg ønsket og med mer utfyllende svar.

Bruk av mobilt bredbånd har fungert som ventet, men da jeg skulle deaktivere abonnementet for en periode, så fikk jeg info om at det burde gjøres før ny måned startet. Det jeg ikke fikk beskjed om var at leie for ekstra datakort ville påløpe selv om jeg deaktiverte abonnementet. Jeg deaktiverte noen dager før månedsskifte i den tro at det ble deaktivert der og da. Jeg hadde bevisst brukt opp datakvoten for måneden siden det skulle fryses. Det som skjedde var at et modem sto med spenning på pga at jeg ikke var tilstede. Der var tydeligvis en liten aktivitet på det modemet frem til månedskifte pga et kamere som antagelig hadde en liten kommunikasjon mot modemet. Dette gav en uventet regning på kr130,-. Ikke store summen. Hadde jeg derimot deaktivert tidligere i måneden så hadde jeg fått en uventet regning på 1,- pr Mbyte. Snakker da om tusenlapper. Dette fordi data utover datakvoten automatisk blir fakturert UTEN at de spør om du vil kjøpe ekstra data. Det var en ubehagelig overraskelse, det var ikke noe Talkmore kunne gjøre med dette. Jeg vil være betenkt med å aktivere mitt mobile nettverk hos Talkmore igjen. Dette handler ikke bare om penger, men mest om Talkmore sin etiske forretningsvirksomhet.

Opplever Talkmore som troverdige og holder det som blir sagt. De har en pris som for sine tjenester som for meg passer godt. Har hatt bedrift pakke via Telenor i mange år, og nå er jeg pensjonist. Var usikker på hvem leverandør jeg skulle velge. Det ble Talkmore, føler meg trygg på deres mobiltjenester.

Siden jeg ikke er så flink å ordne ting selv på nettet, så synes jeg det er suverent at jeg kan ringe dere, og dåkke hjelper meg med alt. Gode vernerabatter, familiepriser og bra mobilnettdekning er her også.

Hjalp noen andre med Talkmore abonnement, vedkommende hadde mistet pin og puk koder. En hyggelig dame på kundeservice ordnet dette fort og enkelt.

Jeg synes at dere har gode medarbeidere på kundeservice som for står hva kundene ønsker åfå svar på! Hurra for kundeservicen! Jeg synes dere er bedre enn telenor som jeg hadde før! Billigere enn Telenor er dere også!

The whole family has talk more. The dekning is very very poor where I live. We have to go to the balcony to be able to make a call. I have been sick these days and had to isolate myself at a room. I got very sick today and in order to contact 113, I had to open the window and go up something to be able to get a poor connection from the top of the window. It was a terrible experience for a sick person who needed emergency help. Unfortunately no one can call me now since I am isolated at one room. The room is in the first floor ( so no underground floor, very normal room). Close friends/family know how fucked up is my dekning and therefore they use other internet-based services to contact me. I will change my operator the first thing after I got a bit better.
