Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 38 innen
mobilselskap
79%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
915
98
38
41
186
Sorter omtaler etter
Viser av 1278 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Talkmore lurer sine kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte et produkt fra Talkmore, en "tail it" (sporingsbrikke til kjæledyr) - det fremkom ikke tydlig nok i teksten på produksiden at produktet krevde et abonnement, med betaling hver måned, det forstod jeg først da jeg fikk produktet. Da valgte jeg å returnere varen. Da gjorde jeg som de fleste ville gjort, og som mailen jeg fikk fra talkmore etter kjøpet rådet meg til å gjøre, å finne returseddelen på talkmore sine nettsider. Den fant jeg, la ved produktet, og sendte den til adressen oppført på returseddelen. Jeg ventet i flere uker, fikk ingen bekreftelse på retur eller retur på min betaling, så jeg kontaktet kundeservice. Kundeservice holder meg i en dialog i flere dager, de forklarer at produktet er kjøpt gjennom en underleverandør, så jeg må forholde meg til det. jeg forklarer at det ikke kommer frem noe sted, verken i epost eller på produktets informasjonside at dette kjøpet går gjennom et annet selskap enn talkmore, det står faktisk talkmore i alle eposter, og henvises til talkmores kundeserice. Kundebehandler gir meg absolutt ingen hjelp, før jeg ber om å snakke med noen andre. Da får jeg ny kundebehandler, som later å være hyggelig, sier først at dette skal ordnes opp i - for så å snu helt rundt å legge all skyld i denne andre leverandøren "tail it" forklarer at de skal henvende seg til dem for å se hva som kan gjøres. Jeg har ikke hørt noe nytt, jeg har tydligvis tapt produkktet samt de pengene og talkmore ønsker ikke å gjøre opp for seg. Helt utrolig dårlig service.

Svar fra Talkmore
22.10.2021 09:45
Hei, Vi kan bare beklage at du har hatt en slik opplevelse med Talkmore. Tail it er et separat selskap som vi startet et samarbeid med for en stund siden, slik at Talkmorekunder fikk en rimeligere månedspris på produktene. Vi har prøvd å gjøre Tail it så enkelt som mulig. Om det ikke har kommet godt nok frem at sporingsenheten har et månedlig abonnement, kan vi bare beklage dette. Jeg skal ta det opp med riktig avdeling, så får vi kanskje gjort det klarere her. Når det kommer til saken din så må jeg nok engang bare beklage på det sterkeste. Vi ønsker å hjelpe deg med å få slutt på dette, slik at du slipper å tenke noe mer på denne saken. Kunne du sendt oss en epost til [email protected] med navn og nummer, så skal vi få ryddet opp i dette for deg så fort som mulig. Hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd. 😊"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri noe problem. 😊 God dekning. 👍Familiedeling. 👍

Svar fra Talkmore
22.10.2021 09:17
Hei, Gunn! Dette er jo akkurat slik vi ønsker å ha det! Tusen takk for omtalen og full score, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Ha en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med både kundeservice, pris, og dekning. Alt i alt er jeg ganske fornøyd.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:27
Hei, Somaye. Det er jo ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder, så tusen takk til deg for fine ord og en flott omtale. Vi skal fortsette å levere i lang tid fremover. Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Bra kunderservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kort ventetid. Hyggelig, serviceinnstilt og løsningsorientert kunderådgiver. Fikk raskt hjelp til mitt problem.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:18
Heisann Kris! Dette var jo slett ikke verst! Så flott at du fikk god hjelp og slapp å bruke lang tid på venting. Venting er som regel kjedelige greier, så vi prøver vårt beste med å ha så kort ventetid som mulig. Ha en fin dag videre, hilsen Petter :-)
Eva M. L. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg blir godt mottatt hver gang jeg ringer kundeservice, veldig koselige og hjelpsomme."
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir som sagt bra behandlet. Ikke alle steder de tror på meg når jeg forteller at jeg ble svindlet i 2007 og 2008. Mange som den gang opprettet abonnement i mitt navn, så jeg ble svarteliste. Men når talkmore ringte meg opp og lurte på om jeg ville ha abonnement der , det var første gang jeg fikk støtte, de hørte på meg og de hjalp meg.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:25
Hei Eva! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale og 5/5 stjerner. Vi vil alltid at våre kunder skal bli tatt godt vare på, selv om de bare er inne på tanken om å opprette abonnement. Vi skal så absolutt fortsette å yte god service i alle år fremover. Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd etter å ha byttet til Talkmore. God dekning og hyggelig kundeservice. Et lite tips hvis du har et av abonnementene med ubegrenset data er å "true" med å bytte over til Chilli Mobil eller Happybytes med begrunnelse i at de er raskere og billigere - da får du 20% rabatt med en gang ;)

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:25
Hei på deg! Så godt å se at du er fornøyd med oss. Våre kundebehandlere er alltid i arbeid med å passe på at våre kunder har de beste løsningene vi kan gi, både til de som vurderer å bytte, men selvfølgelig også alle andre kunder :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice og grei pris"

Alltid hjelp å få raskt hvis det trengs. Veldig fornøyd med rollover på abonnement og bonusopptjening.

Svar fra Talkmore
20.10.2021 15:20
Hei Eva! Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med service, pris og abonnementet ditt hos oss - det er noe vi setter stor pris på. Ønsker deg en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Aleksandra V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og effektivt servise.. gode priser."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid hyggelige folk som svarer raskt og effektivt samtidig med at de svarer på en hyggelig måte som gjør at folk føler seg velkommne får å ringe dem igjen.

Svar fra Talkmore
15.10.2021 15:31
Hei, Alexandra! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding og 5/5 stjerner. Dette er noe vi har mye fokus på internt på kundesenteret, dermed må jeg si at det er utrolig gøy å motta slike omtaler. Vi skal gjøre alt vi kan for at du blir miste like godt tatt i mot neste gang du tar kontakt med oss. Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Takk !!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble møtt på en hyggelig og grei måte ! Fikk avklarende svar på henvendelsen min. Mvh Sissel

Svar fra Talkmore
15.10.2021 13:29
Hei Sissel. Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, og da hjelpen du har fått. Dette er noe vi prioriterer høyt. Håper du får en strålende helg, hilsen Jørgen!
Annesophie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Talkmore er det beste abonnementet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jg har hatt Talkmore en god stund nå,og er overrasket over hvor bra dette abonnementet er på alle måter.Kunne ikke bli bedre.så,jg anbefaler andre som ikke har Talkmore til å bytte .

Svar fra Talkmore
13.10.2021 15:27
Hei Anne Sophie! Det er strålende å høre at du er fornøyd med Talkmore, og at våre abonnement passer deg. Vi håper at du blir værende hos oss lenge, og vi skal yte vårt alle beste for å gjøre oss fortjent til den siste stjernen også. Ha en flott dag videre, hilsen Jørgen.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det ble ordnet fort greit og enkelt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Tja.. gikk fra telenor til talkmore og betaler nå under halvparten av det jeg betalte telenor pr. Måned og har akkurat det samme fra talkmore. Pluss litt til. Så mitt råd skip telenor og spar penger hos talkmore. Charles...

Svar fra Talkmore
13.10.2021 15:23
Hei Charles! Så godt å høre at du er fornøyd hos Talkmore. Vi er veldig fornøyd med å kunne levere Telenor-dekning til Talkmore-priser, pluss litt til som du så fint sier! Ha en strålende uke, hilsen Jørgen.
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilt bredbånd bør ikke bestilles om du har kontantabonnement fra før"

Jeg har hatt kontant mobiltelefonabonnement hos talkmore noen år. Og det har virket bra. Men nå bestilte jeg mobilt bredbånd fra dem også, siden de har telenordekning og det er best her. Men det de ikke opplyste om, var at de tok pengene jeg hadde i saldo på telefonabbonnementet for å betale for bredbåndet. Det førte til at de sperret telefonen min, siden jeg ikke hadde så mye penger på saldoen. Bredbåndet virket heller ikke, og kundeservise klarte ikke å hjelpe meg. Til slutt fikk jeg hjelp av en som fant ut hva som hadde skjedd. Jeg fikk avbestilt bredbåndet, og telefonen virket igjen. Så ikke bestill bredbånd fra talkmore om du har kontant mobilabonnement der fra før.

Svar fra Talkmore
15.10.2021 13:37
Hei Marie. Dette var leit å høre. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å ha det hos Talkmore. I din bestilling har det rett og slett skjedd en menneskelig feil som har ført til dette, noe som er veldig dumt. Det er veldig godt å høre at du har fått hjelp, og om det er noe tilleggsinformasjon du har eller fortsatt sitter på noen spørsmål, så send gjerne en mail til [email protected], så skal vi se på saken og rette opp i det som har skjedd. Vi ønsker selvfølgelig at du skal være 100% fornøyd. Håper uansett at du får en strålende helg! Hilsen Jørgen
Anna E. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Faglig nærvær!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hun som jeg pratet med var løsningorientert, veiledende, og positiv i sin måte å være på! Faglig arbeid. Bra jobbet! Vennlig hilsen.

Svar fra Talkmore
13.10.2021 10:24
Hei Anna! Så hyggelig å se at du fikk god hjelp av kundebehandleren du var i kontakt med. Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Vårt mål er å tilby den beste kundeservicen, så det er flott å se at vi er på vei til å få det til :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Henrik C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"På under 1 uke 2systemfeil."

Ble ringt av selger. Å etter lang samtale ble jeg overbevist. Skule få 120gb på mine 4 abnomanger, å i forhold til det jeg hadde skule jeg spare ca 300kr mnd. Fikk 120gb på deling på alle 4. nor jeg tok opp dette så kunde jeg få på alle men da kosta det mer en 300kr mer en det jeg hadde hos Telia i mnd. Fikk alle 4 sim korta i posten puta i tlfene så viser det seg at det ene da gutungen sis hadde di skrivi ett feil siffer noe jeg har blingsa skjøl på. Så hans nr hadde de ikke ført over, å selom det kom opp i dems system fikk ikke jeg beskjed. Så da var var han i gjen hos Telia mens de hadde ført opp 4 andre hos Tolkmor. Eneste jeg har fått fra de er ja her har det blitt gjort feil, men sånn er det. Å de sier ful Telenor dekning. Men det kan umulig stemme mister 4g i eninga å tlf samtaler bryter. I grun bare vært sur tlf henger seg om dette er tilfeldig eller ikke usiker men jeg å kjæringa kunde ikke vært mer misfornøyd med nettdekning å hastighet etter bytt å fra råder på det sterkeste Tolkmor

Svar fra Talkmore
13.10.2021 10:17
Hei Henrik! Dette var jo virkelig ikke bra å se og er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi få sett på saken din og gjøre alt vi kan for å gjøre deg fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ganske så lurvete firma"

Deres selgere gir priser til kunder, som firmaet rett og slett ikke kan stå inne for. Dere lurer kunder, slutt med det. Bli seriøse så kan det hende at det blir bra til slutt, men pr nå har dere ett kjempeproblem.

Svar fra Talkmore
11.10.2021 16:44
Hei, Vegard. Huff, dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected]? Da skal vi undersøke dette nærmere og komme til bunns i saken. Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og rask kundeservice"

Som ny bedrift var det viktig med omtaler fra andre for å velge et bra mobilselskap. Dette har svart til forventningene og mere til. Meget rask og effektiv etablering av avtalen med god kommunikasjon. Anbefales

Svar fra Talkmore
11.10.2021 16:33
Hei, Vidar! Vi har høyt fokus på god kundebehandling og gjør det vi kan for at våre kunder skal være fornøyde. Jeg må si det er utrolig fint å høre at vi har levd opp til forventningene du hadde med avtaleinngåelse - vi skal så absolutt fortsette med dette fremover. Ha en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"

Har prøvd en del forskjellige selskaper igjennom årene og finner Talkmore best.Talkmore er grei på pris og kundeservice er av de bedre. Mvh Julian

Svar fra Talkmore
11.10.2021 16:23
Hei, Julian! Tusen takk for tilbakemeldingen din, dette er så hyggelig å lese. Vi setter stor pris på omtalen og lover at vi skal fortsette å yte god service neste gang du tar kontakt. Ha en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Arnwiegant
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktige priser. Hyggelig og imøtekommende ansatte"

Veldig fornøyd med tslkmore, app er oversiktlig og enkel i bruk. Har en spørsmål kan en bruke chat eller snakke med hyggelige og behjelpelige ansatte. Veldig positivt at de bruker Telenor sitt nett.

Svar fra Talkmore
07.10.2021 09:26
Heisann! Så godt å se at du er fornøyd med oss! Vi er stolte over å kunne tilby våre kunder både gode, enkle løsninger, den beste kundeservicen og Telenordekning. Alt dette til en rimelig pris. Vi kaller det lave priser gjort bedre. :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er veldig effektiv og veldig hyggelig. Godt å snakke med noen som forstår og gir gode løsninger når man har et problem. Godt jobbet👍😃

Svar fra Talkmore
07.10.2021 09:46
Hei Dovi! Takk for den hyggelige beskjeden! Vi prøver å gi kundene våre den best mulige kundeservicen. Så det er topp å se at du har fått den hjelpen du har trengt, når du har vært i kontakt med oss. Ha en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilfredshet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt selskap uten skjulte «fallgruver» kommer også fort og greit gjennom til samtale med kundebehandler for informasjon om eventuelle problemer med abonnement

Svar fra Talkmore
07.10.2021 09:40
Heisann Knut! Dette var jo riktig så flott å se! Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. En av våre viktigste verdier er Åpenhet, og da gjelder det å holde ting enkelt og greit uten å feie ting under teppet. Ha en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Muaammil R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Smart, easy and fast"
2 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore are a smart service as I see, I'm a system and controlling engineer and I see that Talkmore are updating the service for customers from time to time, that's the secret of success. Thanks Best regards Muaammil

Svar fra Talkmore
05.10.2021 15:17
Hi Muaammil! Thank you for the review! We are constantly working on improving our customer experience, and in this industry changes happens quick and we try to not just keep up with it, but to go in front as we did for example when we was the first to introduce Data Rollover to our customers. Have a great day! best regards, Petter. :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket service alltid hjelp å få, kort ventetid på telefon

Svar fra Talkmore
05.10.2021 09:35
Heisann Lars! Dette var jo meget så flott å se! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er kjedelig å måtte vente når en trenger hjelp, så vi prøver å ha så kort svartid som mulig. Ha en flott dag videre, hilsen Petter. :-)
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Full månedspris for 5 dager"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet nylig abonnement fra Talkmore til annen operatør. Fem dager inn i måneden ble abonnementet overført. Likevel trakk Talkmore full månedspris på avtalegiro, og disse er det ikke mulig å få tilbakebetalt. Null ydmykhet å spore hos kundeservice, som legger all skyld på min nye operatør som valgte å portere meg så tidlig i måneden. Meget skuffet over Talkmore.

Svar fra Talkmore
05.10.2021 09:45
Hei Johannes! Det stemmer at vi fakturerer i forkant for hele måneder. Dette er ganske normalt hos de fleste lavprisoperatørene, men vi prøver det vi kan for å være behjelpelig rundt dette. Vi kan bare beklage om du ikke fikk hjelpen du trengte når du kontaktet kundesenteret vårt. Vi prøver å gjøre det vi kan for å ha så fornøyde kunder som mulig. Gjerne send oss en mail til [email protected] så kan vi få sett gjennom denne saken for deg og forhåpentligvis klare å gjøre deg fornøyd :-) Ha en god dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert hyggelige"
1 syns denne omtalen er nyttig

De som jobber der er veldig hyggelige og jeg er veeeldig fornøyd med TALK MORE. Jeg måtte ha hjelp i nettbutikken og en hyggelig ansatt hjelp meg,gikk gjennom skjemaet med meg,anbefalte til meg enda bedre pakke som jeg takket ja til. Hyggelige og hjelpsomme.

Svar fra Talkmore
04.10.2021 16:56
Heisann Miki! Dette var jo helt topp å se! så flott at du fikk hjelpen du trengte og samtidig fikk en enda bedre pakke :-) Vi jobber hardt for å tilby best mulig service til våre kunder, så slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Ha en flott dag videre, hilsen Petter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Rask, klar og presis."
2 syns denne omtalen er nyttig

Rask svar, dvs ingen ventetid. Klar og tydelig tale fra vedk. Presis og rolig forklarende hjelp.

Svar fra Talkmore
01.10.2021 11:51
Hei Eva! Takk for en super tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du har fått god hjelp etter å ha vært i kontakt med oss. Vi ønsker alltid at våre kunder skal ha en god opplevelse ved kontakt med vårt kundesenter. Ha en flott helg, hilsen Jørgen!
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR