Mobiltelefoni

Talkmore omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
4
av 23 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
119
30
10
8
46
Sorter omtaler etter
Viser av 213 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Stor fornøyd med mobil-appen og prisen. Fleste konkurrenter som ringer meg kan ikke tilby like gode vilkår. Jeg har aldri betalt mer enn avtalte pris til enhver tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig Kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice som får kunden til å føle seg verdiløs for selskapet. Giddeløse folk som svarer henvendelser så vidt. De må lære seg å ta vare på eksisterende kunder. Har flere mobilabonnement som jeg vurderer å si opp snarest mulig. Hun svarte veldig frekt og sa at det ville bli samme for Talkmore om jeg ikke var fornøyd. Makan til service...

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd 👍"

Telefonabonnementet gjør jobben sin til en ok pris.
Digger appen, med god oversikt over fakturaer og forbruk, samt mulighet for å betale regningen med Vipps😊👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke én ting var som det skulle"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kort oppsummert: 1. Kostet meg 800 kr mer enn forventet (over en periode på 2 mnd som skulle kostet meg 599 kr, altså totalpris ble 1400 kroner). 2. Kundeservice har ikke peiling. 3. Sendte meg SIM-kort som ikke fungerte, ute av stand til å aktivere etter 3 forsøk. 4. Elendig forbindelse til tross for full 4G-dekning. Ingen tech-avdeling som kunne hjelpe.

1. Data SIM-kort fungerte ikke da jeg mottok det. Etter 3 separate henvendelser fikk jeg vite at de hadde problemer med aktivering av Ekstra Data SIM. Da jeg fikk bekreftet at problemet var løst, virket Data SIM-kortet fortsatt ikke.

2. Der jeg er har jeg full 4G-dekning fra både Telia og Telenor, og i starten opplevde jeg ekstremt rask opp/ned-hastighet. Etter kort tid ble hastighetene lavere, og det ble bare dårligere og dårligere uten at dekningen endret seg. Nedlastningshastigehten forble den samme, men Ping var rundt 500 MS og opplastningshastigheten lå på 0,00 og steg til 0,02 innimellom. Altså; helt ubrukelig.

3. Hadde abonnement med halv pris i 2 mnd. Brukte forhåndsbetaling på abonnementet med autopåfyll. Det var i slutten av 2. måned at jeg la merke til noe rart. Jeg fikk varsel om at 40 av 50 GB var brukt opp. Veldig rart mtp. at jeg hadde bestilt 100 GB abonnement.
Fant til slutt ut at dette var fordi Talkmore feilet i å gi meg forfallsdato som passet med når jeg får lønn, og etter at autopåfyll hadde forsøkt og feilet i å fylle på saldo tre ganger, falt "100 GB/mnd"-tjenesten bort, og for å få den tilbake måtte jeg gå inn på mine sider og velge dette manuelt. I mellomtiden hadde jeg brukt 800 kroner på "data utenom inkludert".
Helt hinsides idiotisk, jeg har ikke engang ord. Det gir ingen mening at abonnementet skal falle bort, de kan jo bare sette det på pause inntil man har betalt. Kundeservice mente dette var helt logisk.

Småting til slutt:
1. "Mine sider" er kaotisk og uoversiktlig, vanskelig å se hvor mye data du har, hvor mye du har brukt, hvor mye du har betalt etc.
2. Hadde problem med betalingsfunksjonen deres. Med mitt MasterCard (ikke kredittkort) gikk det ikke an å betale. Med mitt VISA-kort sto det at betalingen var vellykket, men ingenting så ut til å skje. (kundeservice var stengt, dette var 1. mai) Viser seg at betalingen ikke var vellykket fordi saldo ikke var inne på kontoen min enda.

Jeg var også nødt til å bruke MyCall-kontantkort med data, og brukte omtrent 1000 kr på dette mens jeg ventet på nytt abonnement. MyCall sine 10 GB for 299 kr slo Talkmore ned i støvlene. Alt fungerte perfekt, og til tross for prisen var det mye bedre med noe som faktisk kunne brukes.

Vurderer du Talkmore?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk bra!"

Har vært kunde hos Talkmore de siste 6 årene og har ikke annet å si enn at de er helt fantastiske i sammenligning med deres konkurrenter. Spesielt fornøyd med bruk i utlandet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har aldri opplevd et verre selskap en Talkmore. Dårlig kundeservice, skyhøye fakturaer etter de 3 første månedene. Mange skjulte kostnader, det er det man må forvente hvis man velger talkmore.
Aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sykt pågående selgere som lyver og sier opp abonnementet ditt med andre uten at du verken har samtykket til det eller underskrevet noe. Hold dere unna dette useriøse selskapet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurt av ordbruken"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilt bredbånd og 4GB avtale. En ting er den 100-lappen hver måned på såkalte spesialnummer... men jeg fant nå ut at en endring av abonnement for mobilt bredbånd ikke er en endring, men et tillegg. I begynnelsen av måneden byttet jeg fra 100 til 20. Etter det følte jeg egentlig at 10 var nok... så jeg byttet til det. Jeg ble fakturert full pris for 3 abonnement den måneden! Altså for 100GB 599 + 349 + 249=1197 for 1 måned. Det skal nevnes at jeg fikk GB for alle tre 130GB, men det var jo ikke det jeg trodde når jeg «endret» abonnement. Føler meg lurt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyr data"
4 syns denne omtalen er nyttig

Merkelig stort dataforbruk jeg har!!? Har vært Talkmore kunde i mange år. Skulle bytte mine tre abonnementer for ca et år siden.. da ringer talkmore og det ble kjempebillig i 3 mnd, før alle var like dyre igjen. Byttet til abonnement med autopåfyll.. svindyr data!! Noe klikket med betalingstjenesten og Talkmore bare stengte abonnementet uten varsel og der satt jeg uten å kunne bruke bankID på mobil. Elendig! Bytter til Ice i morgen!!

Vurderer du Talkmore?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Idiotisk dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er det verste selskapet jeg har vært borti, har vært der 2 ganger i løpet av de siste 5 årene, og jeg angrer hver gang jeg går tilbake. Respektløs kundeservice, de bryr seg ikke om kunden og de stjeler pengene dine.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Høy kvalitet"

Har hele familen som kunde der og får gode priser på både data til ungdommen og data til oss selv.
har også en meeeget god deal på mobilt bredbånd til hytta der vi kan åpne og stenge etter eget bruk.

Runnerarne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Oversiktlig, mange tjenester og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Muligheter for forskjellige månedlige datapakker opptil 1 gb på kontantkort (forhåndsbetalt).
Gratis oppstart og minutter mellom Talkmore kunder som ikke har inkluderte ringeminutter.
Noe dyr makspris data pr. døgn Kr 49.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jevn bra service"

Vært god service når jeg har trengt dem, men en massiv overfaktura fjernte vel alt jeg sparte på å i utgangspunktet bytte. Dette siden SMS ikke kom igjennom til samboer, og datapakkene er så fastlåste i at man plutselig skal bli straffet... Veldig fornøyd med familierabatt, og det er i så måte enkelt og oversiktlig på mine sider og totalfaktura :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fantastisk selskap!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hatt Talkmore i flere år nå og er svært fornøyd! God dekning, god kundeservice og svært oversiktlige løsninger for å kunne holde følge med eget forbruk i app og på mine sider. Etter å ha surfet litt rundt på jakt etter det billigste mobilabonnementet for meg er det bare et selskap som har bedre pris hvor det samme er inkludert, så prisklassene er også gode. Dessverre blir det et bytte på meg nå for å se om jeg er like fornøyd med det andre selskapet, men bytter helt klart tilbake om tilfredstillelsen ikke er like stor der og vil absolutt anbefale Talkmore videre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble skikkelig lurt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ren svindel. Jeg ble tvunget til å betale en månedsavgift for en måned som var etter den måneden da jeg sa opp mitt mobilabonnement. Monopolistisk oppførsel fra dem. Og jeg som har vært en lojal kunde i mange år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Latterlig"
9 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore lokker med billige førstegangsmåneder. Selv her fikk jeg plutselig høyere fakturaer enn avtalt. Etter endt kampanje ble regningene sinnsyke og skyhøye! Har aldri betalt så mye for data! Det eneste positive med Talkmore er at de har Telenor-dekning.

Vurderer du Talkmore?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle andre på markedet
Øyvind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med det meste. De har en pris og det er sjelden at det overstiger den faste månedsprisen.

Jon A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Anmeldelsene med 5 stjerner her må være produsert av TM selv. Alt det negative som er skrevet i de ekte anmeldelsene, er sant, både når det gjelder fakturering første måned og rot og svindel med dataforbruk. Jeg får heller ikke varsel når datakvoten er oppbrukt (som skjer mystisk raskt, sml med forrige leverandør), bare på 80 prosent (som jeg mistenker er 99% for bare jeg så vidt bruker data etter det får jeg skyhøye tilleggsregninger).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig vilkår og behandling."
6 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde fra 23/02 og fram til idag, så får vi faktura på 231 kr, tar kontakt og får da beskjed om at det betales fra påbegynt måned, så det er være å punge ut, ekstra latterlig synes jeg, også fordi man da heller ikke får bruke "14 dagers angrerett" etter at mobilabonnementet er tatt i bruk. Skulle ha hørt på alle advarsler og negative omtaler og holdt meg unna dere. 😠

Yohannes K
Kundetilfredshet
"5 GB abonnement og betalt 299, men de byttet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde 5 GB, betalt 299 abonnement, men de byttet, hvorfor? uten den de er bytte. Andre har godt serbisk, veldig bra. Jeg har fornøyd med Talkmore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Latterlig kundebehandling og vilkår"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Talkmore er det verste selskapet du kan komme over i telebransjen. Når man melder seg den 1 eller 2 i måneden så må man betale full pris for hele måneden, selv om du ikke har brukt 1 teleskritt! Men når man en måned gratis ved å verve folk ja da går det fra dato til dato. Snakk om å lure penger fra folk. Jeg spurte da om jeg betalte denne siste faktatura på 600 kr for 2 dager om jeg var ferdig med dette selskapet da. Ja var svaret jeg fikk. Men tror du ikke att jeg neste måned fikk ett purregebyr på 70kr. Nå er 70kr ikke så mye penger, men prinsippet med å gi en gave på 700kr til ett selskap som lurer penger fra folk gjør meg veldig irritert. Kommer aldri til å sette en fot i nærheten Talkmore. Og om noen snakker om å anbefale telefonabonnement, kommer jeg til å be dem å holde seg langt unna Talkmore. Og kundeservicen.. Kunne ikke engang fjerne 70kr. Aldri mer Talkmore, og di reklaman dokker prøve dokker på tven.. Vel e du i militæret har du ikke råd til å ha Talkmore i alle fall.
I tillegg forhåndsfakturer de, tror de er de eneste som gjør det.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært konkurransedyktige priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Talkmore i mange år. De har svært konkurransedyktige priser og ett allsidig tilbud av tilleggs-tjenester inkludert en mobil-app man kan styre mobilabonnementet med.
Anbefales.

Aleksander P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"En av få seriøse tilbydere"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd mye forskjellig, men ender hver gang opp med å gå tilbake til Talkmore. Suveren kundeservice. Oversiktlige fakturaer. Tilstrekkelig utvalg i tilleggstjenester. Gode verve-ordninger. Telenor-dekning. Ingen skjulte kostnader. Konkurransedyktige priser utenfor EU/EØS. Om man i tillegg forhandler til seg litt rabatt så er Talkmore uslåelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kostbart"
6 syns denne omtalen er nyttig

Mange skjulte kostnader. Og sender ikke ut faktura men tar betalt for det likevel. Krever også full mnd avg 1mnd etter man har byttet operatør

Oslojente32
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice, skjulte høye leiser"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet over fra Ice (som jeg var fornøyd med) fordi Talkmore ga meg et godt tilbud. Prisen jeg fikk av dem varte i 12 mnd, så gikk den opp.

Fra Ice var jeg vant til at datahastigheten ble redusert om man gikk over grensa, men at man ikke betalte noe ekstra. Da jeg til slutt gikk over datagrensa til Talkmore, fikk jeg en melding om jeg ville kjøpe datapakke. Med kun få dager igjen av mnd, tenkte jeg at jeg kunne klare meg med redusert hastighet.

Stor var derfor overraskelsen da jeg ettet ti dager fikk melding om at jeg hadde blitt belastet 49kr dagen for data. Da kjøpte jeg sporenstreks en datapakke på 1GB til kr 79. Ringte dem og forklarte misforståelsen, og lurte på om jeg kunne få ettergitt de over 100kr for de litt over to dagene med høy datapris, når jeg nå hadde blitt klar over det og kjøpt datapakke.

Det kunne jeg ikke. Jeg møtte liten forståelse eller kundeservice. Jeg har vært en god kunde i halvannet år. Jeg opplyste dem da at jeg kom til å bytte tilbake til Ice, og grunnen.

Mobilabonnement fra Talkmore
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 15 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no