Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
75%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
604
79
35
33
154
Sorter omtaler etter
Viser av 905 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best priser/ dekning i alle fjorder ytterst i havgapet i Finnmark ."

Dekning overalt stort sett, stabile og rimelige priser. Aldri overraskende regninger. Flott kundeservice

Svar fra Talkmore
21.01.2021 15:16
Hei Line! Takk for en flott tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med både dekning, priser og Talkmore generelt. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med et positiv inntrykk etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice. Ha en fin helg når den tid kommer! Hilsen oss i Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i mange år, alltid god hjelp på kundeservice. Strekker seg langt for å gi de beste prisene.

Svar fra Talkmore
21.01.2021 09:18
God dag Linda! Så hyggelig å lese at du er fornøyd. Vi skal fortsette å strekke oss så langt vi klarer for å kunne bevare det gode samarbeidet vi har hatt i flere år! Håper at du får en super dag, hilsen Victoria :-)
Knuterik G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best i by'n !"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var blandt de første som fikk mobiltelefon i oslo pga min jobb i televerket. Den gang var det bare "verket" som leverte nett. Ettersom årene har gått har jeg vært innom de fleste operatører. Fordi pris og kvalitet har stor betydning for meg. Som første leverandør som senere ble til telenor,kom det etterhvert flere aktører på markedet. Noen gode og noen ikke fullt så bra. Jeg har hatt Talkmore for flere år siden,jeg har prøvd 4-5 forskjellige imellomtiden. Grunnen til at jeg ble abbonent hos Talkmore igjen er prisen på abbonement og kvaliteten på servisen jeg får hvis jeg trenger hjelp. Fordelen hos Talkmore er at når du ringer,så får du en som snakker Norsk ! Det er ett viktig poeng for meg,og de som jobber der kan jobben sin. Knut.

Svar fra Talkmore
21.01.2021 09:18
Hei Knut Erik :-) Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, det betyr masse! Vi er glade for å kunne levere på tingene du setter høyt, og det skal vi fortsette med fremover! Håper at du får en flott dag, hilsen Victoria :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er veldig fornøyd med bruken og super kundeservice som alltid!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt den før, har prøvd mye forskjellig men aller mest fornøyd med Talkmore over både bruken og kundeservicen er hekt suveren!

Svar fra Talkmore
21.01.2021 09:18
Hei Kevin! Takk for en flott tilbakemelding. Vi er veldig glad for at du er fornøyd hos Talkmore, og vi håper dette fortsetter i lang tid. Vi ønsker alltid at kundene våre skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss. Ha en fin dag videre! Hilsen Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice !"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kort ventetid på kundeservice pr. telefon. Alltid hyggelige og hjelpsomme mennesker, de har god tid og forklarer på en måte som er lett å forstå. Ekstra service ! F.eks: Bestilte simkort til sønnen min på 6 å i dag, og operatøren tok seg tid til å finne et «bra nr, siden han skal ha det i mange år» 🤗 Og det fant han !! 🤩 Supert !

Svar fra Talkmore
18.01.2021 11:55
Hei, Anne! Tusen takk for en superhyggelig tilbakemelding! At du tar deg tiden til dette setter vi veldig stor pris på! Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"DÅRLIG SERVICE"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt av Talkmore som skulle snakke om mobil abonnement, jeg forklarte at det var moren min som styrte dette, da kalte selgeren meg asshole å la på! Anbefaler ikke!

Svar fra Talkmore
18.01.2021 11:54
Hei, Sandra! Vi må starte med å beklage at du har opplevd dette. Våre selgere skal alltid opptre profesjonelt og dette er alt annet enn det. Vi ønsker at du tar kontakt med vårt kundesenter med litt mer informasjon om situasjonen, så skal vi absolutt ta grep. Vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøse"
3 syns denne omtalen er nyttig

Noen selgere... Har ikke noe imot selgere, ofte får jeg de beste avtalene derfra. Så blir jeg stoppet av en selger på gaten, han sier jeg at jeg skal doble datapakken og gi lavere pris. Etter 1 måned gikk prisen opp og datapakken ned. (Fant Etterpå ut at den doble datapakken er en velkomst gave, som varer i en måned). Styr unna dette selskapet. Når man må lyve for å selge produktet sitt, sier det alt.

Svar fra Talkmore
18.01.2021 11:54
Hei, Oliver! Dette høres virkelig ikke bra ut. Vi ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 09 915 eller Chat via nettsiden vår, så skal vi ta grep. Vi må absolutt beklage at du har hatt en dårlig opplevelse med våre selgere - det tar vi på alvor. Det blir sendt videre til salgsleder. Vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd, etter at jeg vervet min mann har fakturaen vært for liten,"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vervet min mann og etter det jeg nå forstår skal både jeg og min mann ha 500kr i avslag, er lovet tilbakemelding fra dere innen 25.1 😉

Svar fra Talkmore
14.01.2021 20:44
Hei, Kari! Om man har bestilt abonnement med verving, så vil man få 500,- i vervebonus som blir brukt som betaling på fremtidige faktura. Om du har flere spørsmål rundt verving, ta kontakt med vårt kundesenter på telefon eller chat. Med vennlig hilsen Mats
Saeed U. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Elsker Talkmore"
3 syns denne omtalen er nyttig

Beste service og hyggelig folk lytter godt og svarer ordentlig der for jeg er trofast med Talkmore fikk mange tilbud fra ice og mange andre men altid svare mitt er nei takk jeg er fornøyd med Talkmore og jeg elsker Talkmore . ❤️❤️👏

Svar fra Talkmore
14.01.2021 20:43
Hei, Saeed! Vi gjør det vi kan for å for å tilby den beste kundeservicen, så slike tilbakemeldinger varmer våre talkmore-hjerter. Med vennlig hilsen Mats
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Talkmore er best, alltid hyggelige når man tar kontakt."
2 syns denne omtalen er nyttig

Den avtalen man får er det man betaler. Ingen overraskelser når regningen kommer. Min erfaring er at man ikke forandrer på noe som er så bra som Talkmore.

Svar fra Talkmore
14.01.2021 20:42
Hei, Mona! Vi har jobbet mye med å skape enkle og forutsigbare løsninger for våre kunder, så det er gøy å høre at du er fornøyd med dette Med vennlig hilsen Mats
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Et meget godt første gangs inntrykk."
1 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring med talkmore er veldig bra, da jeg måtte bytte mobilselskap på grunn av problemer med mobilen/simkort, så fikk jeg full forståelse for det. Og talkmore kundeservice ordnet alt så jeg fikk mine mobiltjenester tilbake.

Svar fra Talkmore
14.01.2021 20:38
Hei, Roar. Så godt å høre at vi klarte å løse problemet ditt! Vi setter pris på tilbakemeldingen og håper at du fortsetter å være en fornøyd kunde hos oss. Med vennlig hilsen Mats
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og gode rabatter."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt talkmore i to år og er veldig fornøyd. Det er gode priser og da jeg har to abb. får jeg familierabatt. Siden jeg er medlem i obos får jeg også rabatt for det. Kundeservicen er også upåklagelig de få gangene jeg har hatt behov for det.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:54
Hei May. Takk for en kjempefin tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med Talkmore. Både med våre produkter og kundeservice. Vi gjør alltid vårt beste for at du som kunde skal sitte igjen med en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Ha en super uke! Hilsen Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har Talkmore familie, dermed mottar husstanden bare en felles faktura."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har v ært kunde av Talkmore i mange år. Og har enda til gode å oppleve prob med linje eller nett signal. De har en bra og Oversiktlig nettside.. Bare opplevd rask og behjelpelig support de gangene jeg har vært i kontakt med de eller hat spørsmål !

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:53
Hei Tommy! Tusen takk for en veldig fin omtale, dette varmer et grønt hjerte. Det er veldig gøy å høre at du kun har fine ord å si om oss og at tjenestene funker som de skal. Ønsker deg en flott uke, med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra men sleipe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer greit nok men hvofor være nødt til å betale for 2 abonement i 1 mnd? portering til de tok lang tid og de mente det ikke var noe problem for man betalte bare for dagene man hadde og fikk igjen overskytende. Når min sønn nå fikk portereing 3 dager ut i abonementet deres så måtte han betale full pris for hele mnd. Da sier jeg også takk for meg. Håper resten av familien følger etter.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:52
Hei Olga! Huff så leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi forskuddsfakturerer alle våre kunder og normalt skal man betale ut inneværende måned ved oppsigelse/utportering. Om det kun er snakk om 3 dager så vil jeg veldig gjerne se nærmere på saken din - da vi ikke skal være så firkantede. Om du sender oss en epost til bytt.no@talkmore.no med mobilnummeret til din sønn så skal jeg sjekke opp i dette for deg! Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra priser for familie og topp kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Så vidt i overkant av en tusenlapp for 10GB data til hver for en familie på fire. Likevel opplever jeg dekning fult på høyde med telenor, som lovet. Grunnen til at jeg ikke gir fem stjerner er elendig utvalg i nettbutikk. Har ingen av de beste/gode mellomklasse og billige mobilene (da tar jeg tester med i betraktningen, ikke bare egen objektive mening). De har heller ikke egen rentefri delbetaling, kun avbetaling gjennom klarna.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:52
Hei Eivind! Tusen takk for tilbakemeldingen din! Så godt å høre at både pris og dekning er tilfredsstillende. Når det kommer til mobiltelefoner så sender vi alle kundeønsker videre til ansvarlig for nettbutikk og lager. Pr nå så er det enkelte modeller vi ikke tilbyr, forhåpentligvis er det noe som vil bli endret på i senere tid - dette er noe flere har ønsket seg og vi ser på muligheter for det. Jeg kan si at det samme også gjelder nedbetaling uten renter, vi har fått mange tilbakemeldinger rundt temaet og håper vi kan komme med en løsning som gjør at man ikke betaler noe ekstra for delbetalinger. Vi ønsker deg og familien din et riktig fint år, med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God service og forståelse når jeg spurte om div ting"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget hyggelig dame som kunne svare på alle mine spørsmål. Ordnet alt for meg , så nå er det bare å vente på nye som kort i posten

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:52
Hei, Geir. Så hyggelig å høre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen som kunde hos oss! Med vennlig hilsen Mats
Livberit N
Kundetilfredshet
"Får raskt svar når man ringer"

God erfaring og ikke noe tull og lureri. Min mor har også Talkmore og fikk god hjelp med tvillingbror.

Svar fra Talkmore
08.01.2021 08:54
Hei Liv. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og at moren din har fått god hjelp. Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe når dere kontakter vårt kundesenter. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore
Vian A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært misfornøyde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore gir ikke fullstendig informasjon til kunden. De endrer abonnementet uten min samtykke, samt krever utbetaling for noe som man har ikke bet om. Jeg opplever det som svært urimelig.

Svar fra Talkmore
05.01.2021 14:26
Hei Vian! Huff så leit å høre at informasjonen ikke har vært tilstrekkelig i dette tilfellet. Vi ønsker alltid å ha fornøyde kunder og jeg vil veldig gjerne se nærmere på saken din slik at vi kan finne en god løsning her. Dersom du sender oss en epost til bytt@talkmore.no med mobilnummeret ditt og litt informasjon om saken så skal jeg ta å sjekke opp i dette med en gang. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice!"

Hadde en utrolig fin opplevelse med kundeservice. Fikk den informasjonen jeg ønsket og med mer utfyllende svar.

Svar fra Talkmore
05.01.2021 14:26
Hei Jan! Dette er gøy å høre, slik skal det være! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg et riktig fint år, med vennlig hilsen Talkmore.
Alf R. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig info om mobilt bredbånd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruk av mobilt bredbånd har fungert som ventet, men da jeg skulle deaktivere abonnementet for en periode, så fikk jeg info om at det burde gjøres før ny måned startet. Det jeg ikke fikk beskjed om var at leie for ekstra datakort ville påløpe selv om jeg deaktiverte abonnementet. Jeg deaktiverte noen dager før månedsskifte i den tro at det ble deaktivert der og da. Jeg hadde bevisst brukt opp datakvoten for måneden siden det skulle fryses. Det som skjedde var at et modem sto med spenning på pga at jeg ikke var tilstede. Der var tydeligvis en liten aktivitet på det modemet frem til månedskifte pga et kamere som antagelig hadde en liten kommunikasjon mot modemet. Dette gav en uventet regning på kr130,-. Ikke store summen. Hadde jeg derimot deaktivert tidligere i måneden så hadde jeg fått en uventet regning på 1,- pr Mbyte. Snakker da om tusenlapper. Dette fordi data utover datakvoten automatisk blir fakturert UTEN at de spør om du vil kjøpe ekstra data. Det var en ubehagelig overraskelse, det var ikke noe Talkmore kunne gjøre med dette. Jeg vil være betenkt med å aktivere mitt mobile nettverk hos Talkmore igjen. Dette handler ikke bare om penger, men mest om Talkmore sin etiske forretningsvirksomhet.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:51
Hei og god dag Alf! Så dumt å høre at du har hatt en negativ opplevelse med tjenestene våre. Jeg kan starte med å si at når man deaktiverer abonnementet så vil det vare ut inneværende måned, om du deaktiverer det 5. 10. eller 30. så har du det uansett ut den måneden og vil ikke bli fakturert for abonnementet måneden etterpå. Det stemmer at datakortet fortsatt vil komme på faktura da det er en løpende kostnad, selv om bredbåndet er satt på pause. Vi kan selvfølgelig få kreditert og deaktivert denne tjenesten for deg. Når det kommer til bruk du har hatt utover inkludert så kan jeg betrygge deg med at vi har en makspris, pris er 0,99 kr pr MB, men man kan aldri bli belastet mer enn 49 kr pr døgn. Denne kostnaden starter automatisk når data er brukt opp, men man skal bli varslet at man er tom for data samt få informasjon rundt kjøp av tilleggspakker. Jeg tar gjerne en ekstra titt på denne saken om du sender oss en epost til bytt.no@talkmore.no med bredbåndsnummeret ditt. Så håper jeg at du føler deg litt tryggere rundt gjenåpning av abonnementet i fremtiden. Med vennlig hilsen Thomas.
Dagfinn R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Troverdig"

Opplever Talkmore som troverdige og holder det som blir sagt. De har en pris som for sine tjenester som for meg passer godt. Har hatt bedrift pakke via Telenor i mange år, og nå er jeg pensjonist. Var usikker på hvem leverandør jeg skulle velge. Det ble Talkmore, føler meg trygg på deres mobiltjenester.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50
Hei, Dagfinn. Vi er opptatt av åpenhet og ærlighet når det kommer til betingelser på våre løsninger, så det er hyggelig å høre at våre kunder føler det samme. Vi setter pris på at du valgte å bli kunde hos oss. Med vennlig hilsen Mats
Jeanette B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren kundehjelp og flotte ververabatter og rimlige familiepriser"

Siden jeg ikke er så flink å ordne ting selv på nettet, så synes jeg det er suverent at jeg kan ringe dere, og dåkke hjelper meg med alt. Gode vernerabatter, familiepriser og bra mobilnettdekning er her også.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50
Hei, Jeanette! Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du var i kontakt med oss. Vi er opptatt av å kunne tilby våre kunder gode løsninger og fordeler, så det er hyggelig å høre at disse faller i smak. Med vennlig hilsen Mats
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundeservice"

Hjalp noen andre med Talkmore abonnement, vedkommende hadde mistet pin og puk koder. En hyggelig dame på kundeservice ordnet dette fort og enkelt.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50
Hei, Anne! Så fint å høre at dere fikk den hjelpen som var nødvendig. Man kan alltid finne oversikt over pin og puk-koder på min side via våre nettsider også. Med vennlig hilsen Mats
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg fikk absolutt svar på det jeg var ute etter!"

Jeg synes at dere har gode medarbeidere på kundeservice som for står hva kundene ønsker åfå svar på! Hurra for kundeservicen! Jeg synes dere er bedre enn telenor som jeg hadde før! Billigere enn Telenor er dere også!

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:49
Hei, Per! Hos Talkmore brenner vi for god kundeservice og gode kundeopplevelser, så vi sette stor pris på slike tilbakemeldinger. Det er godt å høre at du er fornøyd med både løsningen og hjelpen du har fått hos oss. Med vennlig hilsen Mats
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Terrible"
1 syns denne omtalen er nyttig

The whole family has talk more. The dekning is very very poor where I live. We have to go to the balcony to be able to make a call. I have been sick these days and had to isolate myself at a room. I got very sick today and in order to contact 113, I had to open the window and go up something to be able to get a poor connection from the top of the window. It was a terrible experience for a sick person who needed emergency help. Unfortunately no one can call me now since I am isolated at one room. The room is in the first floor ( so no underground floor, very normal room). Close friends/family know how fucked up is my dekning and therefore they use other internet-based services to contact me. I will change my operator the first thing after I got a bit better.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:49
Hello! I'm sorry to hear that you are experiencing bad coverage. We use the same mobile network as Telenor, so the coverage should be good most places in Norway. You can contact our customer support by phone or chat, and we will investigate the problem and see if there is anything we can do. We wish you the best! Sincery Talkmore Customer Support
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR