Mobiltelefoni

Talkmore omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
2
av 23 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
115
29
9
8
40
Sorter omtaler etter
Viser av 201 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Runnerarne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Oversiktlig, mange tjenester og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Muligheter for forskjellige månedlige datapakker opptil 1 gb på kontantkort (forhåndsbetalt).
Gratis oppstart og minutter mellom Talkmore kunder som ikke har inkluderte ringeminutter.
Noe dyr makspris data pr. døgn Kr 49.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jevn bra service"

Vært god service når jeg har trengt dem, men en massiv overfaktura fjernte vel alt jeg sparte på å i utgangspunktet bytte. Dette siden SMS ikke kom igjennom til samboer, og datapakkene er så fastlåste i at man plutselig skal bli straffet... Veldig fornøyd med familierabatt, og det er i så måte enkelt og oversiktlig på mine sider og totalfaktura :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fantastisk selskap!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt Talkmore i flere år nå og er svært fornøyd! God dekning, god kundeservice og svært oversiktlige løsninger for å kunne holde følge med eget forbruk i app og på mine sider. Etter å ha surfet litt rundt på jakt etter det billigste mobilabonnementet for meg er det bare et selskap som har bedre pris hvor det samme er inkludert, så prisklassene er også gode. Dessverre blir det et bytte på meg nå for å se om jeg er like fornøyd med det andre selskapet, men bytter helt klart tilbake om tilfredstillelsen ikke er like stor der og vil absolutt anbefale Talkmore videre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble skikkelig lurt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ren svindel. Jeg ble tvunget til å betale en månedsavgift for en måned som var etter den måneden da jeg sa opp mitt mobilabonnement. Monopolistisk oppførsel fra dem. Og jeg som har vært en lojal kunde i mange år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Latterlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore lokker med billige førstegangsmåneder. Selv her fikk jeg plutselig høyere fakturaer enn avtalt. Etter endt kampanje ble regningene sinnsyke og skyhøye! Har aldri betalt så mye for data! Det eneste positive med Talkmore er at de har Telenor-dekning.

Vurderer du Talkmore?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle andre på markedet
Øyvind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med det meste. De har en pris og det er sjelden at det overstiger den faste månedsprisen.

Jon A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Anmeldelsene med 5 stjerner her må være produsert av TM selv. Alt det negative som er skrevet i de ekte anmeldelsene, er sant, både når det gjelder fakturering første måned og rot og svindel med dataforbruk. Jeg får heller ikke varsel når datakvoten er oppbrukt (som skjer mystisk raskt, sml med forrige leverandør), bare på 80 prosent (som jeg mistenker er 99% for bare jeg så vidt bruker data etter det får jeg skyhøye tilleggsregninger).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig vilkår og behandling."
3 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde fra 23/02 og fram til idag, så får vi faktura på 231 kr, tar kontakt og får da beskjed om at det betales fra påbegynt måned, så det er være å punge ut, ekstra latterlig synes jeg, også fordi man da heller ikke får bruke "14 dagers angrerett" etter at mobilabonnementet er tatt i bruk. Skulle ha hørt på alle advarsler og negative omtaler og holdt meg unna dere. 😠

Yohannes K
Kundetilfredshet
"5 GB abonnement og betalt 299, men de byttet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde 5 GB, betalt 299 abonnement, men de byttet, hvorfor? uten den de er bytte. Andre har godt serbisk, veldig bra. Jeg har fornøyd med Talkmore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Latterlig kundebehandling og vilkår"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Talkmore er det verste selskapet du kan komme over i telebransjen. Når man melder seg den 1 eller 2 i måneden så må man betale full pris for hele måneden, selv om du ikke har brukt 1 teleskritt! Men når man en måned gratis ved å verve folk ja da går det fra dato til dato. Snakk om å lure penger fra folk. Jeg spurte da om jeg betalte denne siste faktatura på 600 kr for 2 dager om jeg var ferdig med dette selskapet da. Ja var svaret jeg fikk. Men tror du ikke att jeg neste måned fikk ett purregebyr på 70kr. Nå er 70kr ikke så mye penger, men prinsippet med å gi en gave på 700kr til ett selskap som lurer penger fra folk gjør meg veldig irritert. Kommer aldri til å sette en fot i nærheten Talkmore. Og om noen snakker om å anbefale telefonabonnement, kommer jeg til å be dem å holde seg langt unna Talkmore. Og kundeservicen.. Kunne ikke engang fjerne 70kr. Aldri mer Talkmore, og di reklaman dokker prøve dokker på tven.. Vel e du i militæret har du ikke råd til å ha Talkmore i alle fall.
I tillegg forhåndsfakturer de, tror de er de eneste som gjør det.

Vurderer du Talkmore?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle andre på markedet
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært konkurransedyktige priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Talkmore i mange år. De har svært konkurransedyktige priser og ett allsidig tilbud av tilleggs-tjenester inkludert en mobil-app man kan styre mobilabonnementet med.
Anbefales.

Aleksander P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"En av få seriøse tilbydere"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd mye forskjellig, men ender hver gang opp med å gå tilbake til Talkmore. Suveren kundeservice. Oversiktlige fakturaer. Tilstrekkelig utvalg i tilleggstjenester. Gode verve-ordninger. Telenor-dekning. Ingen skjulte kostnader. Konkurransedyktige priser utenfor EU/EØS. Om man i tillegg forhandler til seg litt rabatt så er Talkmore uslåelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kostbart"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mange skjulte kostnader. Og sender ikke ut faktura men tar betalt for det likevel. Krever også full mnd avg 1mnd etter man har byttet operatør

Oslojente32
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice, skjulte høye leiser"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet over fra Ice (som jeg var fornøyd med) fordi Talkmore ga meg et godt tilbud. Prisen jeg fikk av dem varte i 12 mnd, så gikk den opp.

Fra Ice var jeg vant til at datahastigheten ble redusert om man gikk over grensa, men at man ikke betalte noe ekstra. Da jeg til slutt gikk over datagrensa til Talkmore, fikk jeg en melding om jeg ville kjøpe datapakke. Med kun få dager igjen av mnd, tenkte jeg at jeg kunne klare meg med redusert hastighet.

Stor var derfor overraskelsen da jeg ettet ti dager fikk melding om at jeg hadde blitt belastet 49kr dagen for data. Da kjøpte jeg sporenstreks en datapakke på 1GB til kr 79. Ringte dem og forklarte misforståelsen, og lurte på om jeg kunne få ettergitt de over 100kr for de litt over to dagene med høy datapris, når jeg nå hadde blitt klar over det og kjøpt datapakke.

Det kunne jeg ikke. Jeg møtte liten forståelse eller kundeservice. Jeg har vært en god kunde i halvannet år. Jeg opplyste dem da at jeg kom til å bytte tilbake til Ice, og grunnen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit så lenge jeg klarer å forhandle til en bedre pris en oppgitt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billigst, vet ikke. Kanskje billigere på utenfor EU. Mine erfaringer har vært bra, så lenge jeg får det til en billig kostnad.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice og pris er uslåelig. Hadde Onecall tidligere, klarte ikke å holde ut med dekningen.. 5/5 til Talkmore!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Etter de byttet datasystem i fjor har det vært rot hver eneste mnd!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Styr langt unna mobilt bredbånd herfra!

Hvis du liker å kontakte kundeservice for feil-faktureringer annenhver mnd, snakke med et uhorvelig umodent kundeservice team som aldri forstår hva du mener, bruke timesvis på å sende epost og klager frem og tilbake, aldri få de forbruks meldingene du burde fått for så å måtte klage på overforbruk osv osv så er dette virkelig selskapet for deg!

Mitt tips: gå til en av de andre tilsvarende! Det gjør jeg nå!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt å ringe kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å omgjøre til familierabatt, men det går ikke på vanlig måte. Skulle ringt kundeservice, men dem bruker jo bare dyre nummer. Dette er ikke bra.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
7 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra et Telenor Fri til Talkmores Fritt 4GB + EU for å spare penger.
Hva skjer? Snakk om svindel. Fikk på kvelden samme dag som mobilabonnementet var tatt i bruk, beskjed om at datakvoten var brukt opp. Hadde knapt brukt 890 Mb av de 4 GB.
Ble da så sur at jeg tvert gikk inn på nett og og søkte etter like billig moiblabonnement hos en annen operatør. Så hei og farvel Telenoreide Talkmore. Angrer bittert på at jeg byttet til dere. 9. januar vil et da 13 dager langt mareritt ta slutt. Får da et bedre mobilabonnement som gir hele 6 GB til samme månedspris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

De sluttet å sende faktura, en feil dem selv sier de har gjort, så stenger de telefonen og slenger 200kr på regningen for å åpne telefonen igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overprist og lite kundevennelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Gikk i samme fella som andre tenker jeg, hvor jeg ble lokket av noen cash points. Men man oppdager jo fort at prisene er lite konkurransedyktig og den største overraskelsen kom når jeg til slutt ville bytte igjen at de er såpass frekke at de tar betalt for en full måned ved bytte selv om det er den 2 i måneden så blir du betalende fullt på evt to mobil operatører. Alle andre jeg har vært borti før har såpass kundefokus at de SÅ KLART bare tar betalt for de få dagene du brukte samme måned ved operatør bytte.

Det ble helt klart siste gangen jeg lar meg lure til å havne borti dette selskapet igjen.

Så husk å si opp i god tid før måneds bytte og sørg for at den nye opperatøren aktiverer deg før ny måned da kun en dag over betyr at Talkmore skal ha FULLT betalt av deg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen. De er alltid ute etter å gjøre meg ekstra fornøyd, med å gi meg en ekstra rabatt eller sette ned prisen, hver gang jeg ringer. Dekningen er som de sier på reklamen, den "kommer og går".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dataforbruket har gått i taket!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Bytta til Talkmore for å teste, men skremmande overforbruk av data. Eg har samme bruksmønster som før, men brukar opp datakvota ekstremt fort samanlikna med forrige leverandør.
Eg vil garantert bytte tilbake til tidlegare leverandør etter at 1200 Norwegian Cashpoints er mottatt. Får berre håpe at det går i null...

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Firma?"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke kalle dette noe telefonfirma. Alt for dårlig, ingenting som henger sammen! Utrolig dårlig kundeservice og ingen hjelp å få.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice: Meget treig kommunikasjon. De bruker lang tid på å lese meldinger, samt svare. Brukte mer enn 5 min etter melding var levert på både å lese og svare. Det er for dårlig! Da jeg spurte om anbefaling, fikk jeg tilbakemelding om å oppgradere abonnementet. Men det hadde vært rimeligere å bare kjøpe ekstra datapakke.. Rett og slett dårlig service!

Mobilabonnement fra Talkmore
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 6 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 8 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fritt 15 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Start 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg Ung 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Talkmore mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no