Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 26 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
1045
101
43
48
199
Sorter omtaler etter
Viser av 1436 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott service,"

Har hatt Talkmore i noen år, og er kjempefornøyd. Nå har jeg også mobilt bredbånd og alt på 1 regning og kommer billigere unna det. 🤗

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Jaa! Njaa?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt bra dekning og stabilitet på telefoni/data. Men da det skulle oppgraderes til familiepakke kom utfordringene: Info de gir på nettsidene stemmer ikke med virkeligheten. Infoen på minside stemmer ikke med virkeligheten. Du må inn på chatten for hjelp, hvorfor ikke opplyse det med en gang. På chatten må du oppgi sensitive opplysninger fordi de ikke har tilgang på systemet som inneholder din abonnementsinformasjon. Ikke holdbart! Her må det jobbes med interne rutiner, og det å gi riktig og relevant info på nettsiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service det er Talkmore"

God forklaring og informasjon, enestående service 👍

Svar fra Talkmore
27.01.2022 09:54
Hei Gerd, Dette var virkelig gøy å se! Så bra at du er fornøyd og har fått god informasjon fra kundebehandler du har vært i kontakt med, det er akkurat det vi ønsker å se. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din :-) Ha en strålende dag! Hilsen Eline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kan trygt anbefale"

Meget hjelpsomme kunde behandlere, gir riktige råd på spørsmål😀😀😀

Svar fra Talkmore
27.01.2022 09:36
Heisann Kai! Dette var jo slett ikke verst! Så godt å se at du har fått god hjelp og råd når du har vært i kontakt med vårt kundesenter :-) Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter virkelig stor pris på det. Ha en fin dag, hilsen Petter.
Aboukhashbeh Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd god service hyggelig folk (kunde service)

Svar fra Talkmore
27.01.2022 09:50
Hei Aboukhashbeh! Så utrolig hyggelig å høre at du er såpass fornøyd, det er akkurat det vi jobber så hardt for! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din, det setter vi stor pris på :-) Ha en fin dag! Hilsen Eline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste pris og beste kundeserves"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kunder i mange år og meget fornøyd. Talkmore har beste kundeservice og beste priser i markedet. Ingen slår den særlig på priser på mottatt samtaler i USA.

Svar fra Talkmore
27.01.2022 09:40
Heisann Samir! Dette var jo virkelig flott å se! Stort bedre enn dette er det vanskelig å få til :-D Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, så skal vi fortsette å jobbe med å holde deg minst like fornøyd i mange år til :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig, effektive, flinke til å løse ting, veldig hyggelige i kundeservice, oversiktlige nettsider - Lett å bestille og finne frem.

Svar fra Talkmore
24.01.2022 09:30
Heisann Tom! Det kan jo ikke bli stort bedre enn dette :-D Så godt å se at du er fornøyd med både kundeservice og nettsidene våre. Det setter vi stor pris på. Ha en flott dag, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg har aldri opplevd så hyggelig menneskeresker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk endelig slippe å bruke ring kontant kort noe mer. Da jeg ble oppringt av en hyggelig ung dame som hjalp meg å få abonemang for en billig og levelig pris. Veldig tålmodig hyggelig opplevelse. RIngte meg tilbake og hjalp meg videre . Helt til alt var ordnet og jeg kunne ringe ut til fam og venner. Jeg tenker at den unge jenta husker meg om ho ble spurt,fordi jeg kommenterte at jeg aldri har opplevd en så enestående god måte å bli behandlet på. Takk til talkmore

Svar fra Talkmore
25.01.2022 09:30
Heisann Kari! Dette var jo helt fantastisk å se! Så flott at du fikk så god service av kundebehandleren du var i kontakt med. Vi jobber hele tiden med å sikre at kundene våre får hjelpen de trenger og kan være sikre på at de får den beste servicen når de kontakter oss. Jeg skal finne personen du var i kontakt med og gi den hyggelige tilbakemeldingen videre til henne :-) Ha en god dag videre, hilsen Petter.
Wenche L. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble møtt på telefonen med rask forståelse for mitt problem fikk da et godt og forståelig svar som løser problemet.

Svar fra Talkmore
24.01.2022 14:32
Hei Wenche! Hvor hyggelig å høre. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og skal gjør alt i vår makt for at du har en like fin opplevelse av kundeservice neste gang du tar kontakt 😊 Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig, imøtekommende, lyttende, humoristisk og tydelig veileder med faglig dyktighet.

Svar fra Talkmore
21.01.2022 09:46
Hei, Heidi! For en herlig tilbakemelding, tusen takk 🤩 Vi skal gjøre alt vi kan for at du får like god hjelp ved fremtidig kontakt. Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service, rask respons, løste problemet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Så enkelt som en god kundeopplevelse rask service hyggelig kundebehandler god opplevelse👍🏻

Svar fra Talkmore
24.01.2022 09:41
Hei Per! En av våre grunnverdier er å holde ting enkelt. Så dette setter vi virkelig stor pris på. Det er godt å se at du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med kundesenteret vårt :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Skoleeksempel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen deres er upåklagelig 😀 fikser alltid utfordringene jeg kommer med og i tillegg alltid utover forventet resultat med den største selvfølge 👍😀 stå på Norges beste kundeservice, dette er til eksempel for alle andre kundeservice-kontorer 👍😀 hilsen en som har drevet med opplæring i kundeservice i 20 år 👍👍👍

Svar fra Talkmore
24.01.2022 09:49
Heisann Hans! Nå ble vi litt tomme for ord. Tusen takk for denne tilbakemeldingen. Vi setter utrolig stor pris på det. Denne skal vi sende videre slik at hele kundesenteret får sett hvor flinke de er alle sammen :-) Så skal vi fortsette arbeidet med å gi minst like god service i fremtiden også. Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Genialt"

God kundeservice, rask og effektive løsninger ! Super App 👏

Svar fra Talkmore
24.01.2022 10:00
Heisann Åge! Så godt å se at du liker Talkmore Appen! Gode løsninger er alltid en prioritet hos oss, så det er godt at den fungerer som tiltenkt :-) Ha en flott dag, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd med operatør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore har alltid hatt bra dekning med Telenor nett, og meget rimelig abonnement. Du får raskt, hyggelig og profesjonell service fra kundebehandler. Jeg kan trygt anbefale Talkmore som operatør 🤩

Svar fra Talkmore
20.01.2022 09:53
Hei, Pål! Tusen takk for en meget hyggelig omtale og full score, en bedre tilbakemelding enn dette kan vi ikke ønske oss. 🤩 Om du får noen på kroken som ønsker å bli kunde så får du huske på vervekampanjen vi har, så tjener du litt på det selv 😊 Med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eventyrlig opplevelse"
9 syns denne omtalen er nyttig

(Tidligere omtale) Byttet ti Talkmore på grunn av et lokkende tilbud om 750 kroner i trumf bonus. Jeg gikk inn på kundeservicen til Talkmore for å finne ut om dette virkelig kunne stemme. Dette stemte og det var ingen bindingstid for å få dette. Jeg bestilte et abonnement og etter en del frem og tilbake og at de kanselerte bestillingen min fikk jeg endelig et brukende simkort. Jeg bestilte på https://talkmore.no/mobilabonnement/trumf og kjøpte et ung abonnement. er stod det også at jeg kunne få velkomstbonus på 10gb data. Dette var feilinformasjon så dette fikk jeg ikke. Da dagene gikk og jeg synes kundeservice var dårlig tenkte jeg å bytte abonnement. Men trumfbonusen hadde jeg ikke sett noe av. Jeg tokk kontakt og etter timevis med chatting og mail og telefon ble det oppklart at jeg måtte være medlem i månedsvis for å få dette såkalla "velkomstbonusen". Et ansinitetsbonus ikke velkomstbonus i mine øyner. Ønsker ikke min verste fiende denne behandling. Oppdatering!!! Etter forrige anmeldelse jeg hadde av talkmore ble jeg oppringt dagen etter av talkmore. De synes selvfølgelig det var leit at jeg hadde en vond opplevelse med de og sa "vi kan jo sikkert få ordnet dette problemet slik at du kan slette(litt usikker på om han sa eller endre etterpå) omtalen din på bytt". Dette var jeg villig med på. Å få det jeg har blitt lovet er jo supert og da skulle det jo bare mangle at jeg retter opp i anmeldelsen min. Så nå har jeg endelig fått tilbudet jeg ble lovet når jeg byttet til talkmore. 1,5 måned etter jeg ble med fikk jeg endelig velkomstbonusen. Så nå vil jeg anbefale talkmore på det varmeste. Viss du ønsker deg en spennende hverdag er dette noe for deg. Du venter i spenning hver dag om du får hva du har blitt lovet eller ikke. Og jeg brukte bare 11 telefonsamtaler, utvekslet 22mail, og har hatt minst 7samtaler på chat med talkmore hvor gjennomsnittlig tid for å komme gjennom kun er på 15-20min. Ca halvparten av mail og telefonsamtalen var ette jeg ble oppringt og det ønsket å gi meg tilbudet. Så dette er noe for den tålmodige/den som ønsker å bli tålmodig. En annen spennende ting med talkmore er at det har et litt annerledes syn på tid en vi andre dødelige. Ordbok for talkmore Fortløpende = 3,5uke I løpet av dagen=7dager Alt i alt tenker jeg at det bare er å bytte i vei. Du får en helt ok pris( bare litt dyrere en konkurrentene), får bli kjent med mange nye ( veldig mange folk du kan snakke med både på mail, chat og telefon), kanskje du får deg en ny venn?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Super hyggelig å ringe talkmore.. Kjempe hyggelig. Får svar å ordner det man spør om👌

Svar fra Talkmore
14.01.2022 15:56
Hei Mona, Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen din! Så gøy å høre at du synes det er super hyggelig å ringe til oss, det er akkurat det inntrykket vi ønsker at kunder skal sitte igjen med etter en prat med oss! Ha en fantastisk dag videre :) Hilsen Eline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd med Talkmore."
3 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig fornøyd med Talkmore. Har god dekning her hvor jeg ferdes. Om man lurer på noen ting , så ringer man kundeservice. Der svarer dem kjapt , og er blid , serviceinnstilt og hjelpsom. Anbefaler Talkmore til alle. Dem har priser som absolutt er konkuransedyktig.

Svar fra Talkmore
14.01.2022 15:55
Heisann Tommy! Så utrolig hyggelig å høre at du er veldig fornøyd med oss, det er akkurat det vi ønsker! Vi er så heldige som har full Telenor dekning og fantastiske ansatte på kundeservice, så dette er som musikk for våre ører :) Takk for din tilbakemelding! Ha en strålende dag videre! Hilsen Eline
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dyktige kundebehandlere."
3 syns denne omtalen er nyttig

Han sjekket snittforbruket mitt og konas de siste månedene, og fant et abonnement som passet oss. Nesten halvering i månedspris 🙈

Svar fra Talkmore
14.01.2022 15:52
Hei, Kristoffer! Så bra at dere fikk hjelp til å finne et passende abonnement til deres forbruk og spart penger, det er det beste jeg vet! Tusen takk for den hyggelig tilbakemeldingen din :) Ha en fantastisk dag videre! Hilsen Eline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Feil pris og svarer ikke på kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en helt annen faktura enn avtalt med selger. Kundeservice svarer ikke innen rimelig tid.

Svar fra Talkmore
20.01.2022 09:49
Hei Petter! Huff, dette var ikke noe gøy å høre i det hele tatt og er ikke slik vi ønsker å ha det. Dersom du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt og litt mer utfyllende informasjon så skal vi undersøke hva som har skjedd her og gjøre alt vi kan for å få rettet opp i det. Med vennlig hilsen Thomas.
Francisca
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flink kundehjelper"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringte inn for å høre om jeg får ververabatt, og kunderådgiver var veldig dyktig og flink til å forklare dette, samt tilbød og forklarte en forsikring de tilbyr.

Svar fra Talkmore
14.01.2022 15:50
Heisann, Francisca! Så gøy å høre at du er fornøyd med kundebehandleren du snakket med! Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi virkelig pris på :) Ha en fin dag! Hilsen Eline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler alle å bruke Talkmore. Har bruk dem i mange år, og er fornøyd med absolutt alt!

Svar fra Talkmore
14.01.2022 15:48
Hei Hilde, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Så gøy å høre at du er såpass fornøyd og vi håper du blir fornøyd kunde i flere år fremover :) Ha en strålende dag videre! Hilsen Eline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Uheldige kunderådgivere"
3 syns denne omtalen er nyttig

Generelt er Talkmore veldig gode på mange områder og du får hjelp når du kommer igjennom, men kun om du treffer på den rette kundebehandler.

Svar fra Talkmore
17.01.2022 11:47
Hei Lukas! Tusen takk for omtalen din 😊 Vi har alltid et ønske om å bli bedre og setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre kunder. Om det er en spesiell hendelse som har gjort at du ikke er helt fornøyd med oss så hadde det vært veldig fint om du sender en epost til [email protected] med utfyllende informasjon så vi kan ta det videre. Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilselskap!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vennlig og hjelpsom kundeservice. Fikk den hjelpen jeg trengte. Hyggelig person i andre enden.

Svar fra Talkmore
20.01.2022 09:51
Hei Remi! Hvor vakkert å høre, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Vi skal gjøre alt vi kan for at det blir like god (om ikke bedre) neste gang du tar kontakt med oss 😊 Ha en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har fått god service og akseptabel pris."
3 syns denne omtalen er nyttig

Lett og komme i kontakt med pr telefon og hyggelige operatører.

Svar fra Talkmore
13.01.2022 09:36
Hei Inger! Så godt å se at du enkelt kom i kontakt med oss! Det at du fikk en hyggelig opplevelse er vi i hvert fall glade for :-) Vi jobber hardt for å tilby en god service til kundene våre, så det er flott at det har kommet frem i opplevelsen du har hatt med oss. Ha en god dag videre, hilsen Petter.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurer inn unødvendige ekstra kostnader"
2 syns denne omtalen er nyttig

I tillegg til månedsprisen min har du lagt ved "Nettslett". Denne ekstra tjenesten koster for meg og samboeren kr.644,16,- pr. år. Denne tjenesten kan ikke fjernes selv om jeg allerede har den forsikringen via min hoved forsikringsleverandør. Jeg har to abonnementer og strømavtale. Dette skulle medføre ekstra rabatter, men nettslett hos TalkMore gjør at de lovede rabattene ikke er tilstede grunnet dette. Har snakket med kundeservice, men de kunne ikke gjøre noe og sa at det er bare slik det er. MEGET missfornøyd!

Svar fra Talkmore
13.01.2022 09:21
Hei Ian! Takk for omtalen og tilbakemeldingen din. Nettslett er gratis for alle kundene våre, men på grunn av MVA-regler må det være skilt ut som en egen linje på fakturaen. Dersom du plusser sammen linjen for nettslett og abonnementet ditt så vil du se at det blir akkurat det du skal betale for abonnementet ditt, samme med eventuelle rabatter. Jeg håper du tar kontakt med kundeservice om du fortsatt sitter igjen med spørsmål så skal vi hjelpe deg så godt vi kan 😊 Med vennlig hilsen Thomas.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR