Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 35 innen
mobilselskap
73%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
461
66
32
28
137
Sorter omtaler etter
Viser av 724 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"

Ringte service og fikk ordnet det jeg skulle, fort og greit. Har vært kunde i mange år og har alltid fått god service. Ikke alltid greit for oss pensjonister å forstå alle ord og uttrykk i dataverdenen og da er det godt å bli møtt med respekt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettside og ingen mobildata ved bytte."

Nettsiden er uendelig treg, og du blit logget ut om du prøver chat. Når du så logger inn igjen er du ute av chaten. I tillegg står det at jeg har 0 MB, nå som jeg har byttet. Man forventer at det skal stå det du faktsisk skal ha, dvs. den mengden du har bestilt i snitt pr. dag ved bytte. Jeg byttet 31.juli til 4 GB og forventer da at jeg skal ha 4000/31*1 =129 MB. Og når jeg kontaktet de for å spørre om når jeg måtte aktivere SIM for å få byttet den 31. og ikke 30. Svaret var bare 1-2 dager. Kan de ikke bare si sannheten? Dagen etter hvis du gjør det før et klokkeslett? Så langt har jeg ikke noe bra å si om Talkmore.

Uglemor2012
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, billig og trygt"

Vi har vært veldig fornøyd så langt. Rollover gjør at vi sparer opp data til de gangene vi er på hytta. Kundeservice er hjelpsomme hvis det skulle være noe.

Thor A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kan anbefales!"

Etter å ha vært langvarig kunde av en av de store på markedet, var det forfriskende å oppleve et selskap som for det første er rimelig, men som også har en rask og oppegående kundeservice, som hvis man ringer, ikke sender deg ut på en omstendelig runde av forskjellige menyer, og som fyller ørene med muzak i evigheter, før du kommer i kontakt med noen som kanskje må sette deg videre, siden de selv ikke kan hjelpe likevel.. kundeservice og kompetanse er 100%.. Så langt, så vil fremtiden vise..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Når du overskrider ant. Mb i mnd, så er det veldig dyrt."

God service, hyggelige folk. Vi har hatt mobilt bredbånd, men når du overskrider ant. Mb i mnd, så er det veldig dyrt. Dette ble veldig uheldig med hjemmekontor. Nå har vi byttet leverandør og har 3 ganger hastigheten og 20 ganger mer Mb i måneden til samme pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løsningsorientert hyggelig kundebehandler"

Løsningorientert kundebehandler som aksepterte feilen som ble begått. Hun besvarte med å rette opp feil i kundeforhold/ faktura samt krediterte det aktuelle beløpet. Talkmore må likevel ha litt kritisk forhold til ivrige selgere som gjør feil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løsningsorientert, og fantastisk kundeservice. Anbefales på det varmeste."

Uansett problem fikser Talkmore det og er bare superfornøyd. Kan anbefale å bli kunde, er en fornøyelse å snakke med dem på telefon eller på chat. Så prøv dem og du blir fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Hyggelig ansatt"

Jeg ga Talkmore en 5 pga. en hyggelig og hjelpsom ansatt 🌞. På godt norsk veldig god service av vedkommende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye kvalitet for pengene"

Har vert kunde i årevis, rimelige priser, topp service, er bare litt av Talkmore. Ikke minst, hyggelige og kunnskapsrike kundebehandlere. Anbefaler Talkmore til alle mine venner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt er enkelt!"

De gangene jeg har hatt behov for assistanse har det vært meget raskt og problemfritt ekspedert. Responstiden på telefonhenvendelser har bestandig vært kort. Og med blant de hyggeligste prisene på markedet er jeg storfornøyd !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Driver med telefonterror"
1 syns denne omtalen er nyttig

Talkmore må være det mest desperate telefonselskap.. De ringer konstant hele tiden. Etter at jeg har sendt Mail og fått bekreftet at de ikke skal ringe, så ringer de fortsatt!! Ser ut som de mangler kunder, men det finnes andre måter å nå nysalg på enn å ringe de samme 5 ganger om dagen hver dag!

Svar fra Talkmore
28.07.2020 07.15
Hei, Nora!

Det er veldig leit å høre at du fortsatt ringes etter du har vært i kontakt med oss. Vi ønsker selvsagt ikke at du skal plages med dette, og det kan virke som det er noe trøbbel med reservasjonen på ditt nummer. Vi anbefaler deg å kontakte kundesenteret vårt på 91509915 så skal vi få rettet opp i dette!

Ønsker deg en fin dag! Mvh Talkmore kundesenter
Øyvind A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er kjempefornøyd med Talkmore 👍🌞"

Det æ altid dekning der æ færdes. Det æ noe av det viktigste. Og ellers æ prisene konkurransedyktig .👍👍🌞 Hyggelige folk æ treffer når æ ringer til talkmore. 👍 Så alt i alt så æ æ vældig fornøyd med talkmore. 👍👍👍😁😁

Svar fra Talkmore
31.07.2020 00.18
Hei, Øyvind :-)

Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig gøy å lese at alt fra dekning til kundeservice står til forventninger!

Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Talkmore :-)
Thomas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Positive erfaringer"

Anbefales tilbyr efaktura på epost og i nettbank, desuten hjelper deg komme på nett med ruter kjøpt hos Talkmore, alltid imøtekommende og hyggelig Kundeservice

Svar fra Talkmore
28.07.2020 07.14
Hei, Thomas!

Tusen takk for en hyggelig omtale.
Det er godt å høre at du er fornøyd med faktura og kundeservice, det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer, med vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data forsvinner"
1 syns denne omtalen er nyttig

Går tom for data midt i måneden. Har skjedd to måneder på rad. Gikk aldri tom for data før, stort sett ble det rollover da jeg ikke hadde brukt alt. Ohæg dette er med samme GB abonnement som hos ICE som jeg hadde før.

Svar fra Talkmore
28.07.2020 06.48
Hei, Daniel!

Så leit å høre at dataen din går fortere hos oss enn hos Ice.
Det skal ikke gå mer data hos oss enn hos andre operatører og jeg håper du kan ta kontakt med kundeservice slik at vi får sjekket opp i dette for deg.

Med vennlig hilsen Talkmore.
Ingeborg
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data forsvinner fortere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har god dekning og appen er oversiktlig og lett å bruke. Men etter bytte til Talkmore forsvinner mobildata merkbart fortere når jeg er på hytta hvor vi ikke har wifi. På tidligere abonnement hos andre leverandører kunne jeg streame både det ene og det andre før det var gjort særlig innhugg. Hos Talkmore er dataen brukt opp mye fortere og både jeg og min far må kjøpe by datapakke etter å ha streamet kun noen få ting selv om vi har 10gb + rollover fra forrige måned. Tenker det er greit å ha dette i mente dersom man skal bytte. Begynner å ane at 1gb ikke nødvendigvis betyr 1gb overalt.

Svar fra Talkmore
31.07.2020 00.16
Hei, Ingeborg!

Det er veldig fint at både app og dekning fungerer godt, men det er leit å lese at du ikke er helt fornøyd!

Det stemmer at GB er en fast måleenhet, og 1 GB er 1 GB uansett hva slags abonnement du har. Strømming av video kan derimot variere fra tjeneste til tjeneste, og hvor mye data man bruker er avhengig av kvalitet på videoen som strømmes. Hvis du opplever forbruket som uforståelig, så ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 91509915 så kan vi gå over dette sammen :-)

Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og gode tilbud!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med servicen og hjelpen jeg har fått! Gode priser, med gode og relevante tilbud. Svært behjelpelig kundeservice. Er også veldig fornøyd med å ha fått Digital Trygghetsforsikring!

Svar fra Talkmore
31.07.2020 00.15
Hei hei, Nina!

Det varmer å lese at du er så fornøyd hos oss! Dette setter vi veldig stor pris på :-) Det er også supert å se at Digital trygghet har falt i smak!

Ha en strålende sommer! Hilsen Talkmore
Veraellen R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Upåklagelig service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hos Talkmore, får du "varen" som du bestiller, til den prisen som er avtalt. Topp service fra kundebehandlere, i motsetning til Telenor.

Svar fra Talkmore
31.07.2020 00.14
Hei, Veraellen!

Dette smigrer! Hjertelig takk for super tilbakemelding. Det er alltid topp å se at både vare og service holder mål :-)

Ønsker deg en flott sommer! Med vennlig hilsen Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger, og ikke nok med at han var ekstremt hyggelig og hjelpsom, så fikk jeg den beste prisen, dekningen og kundetilfredsheten jeg noen gang har hatt med et mobiltelefonabonnent. Virkelig til å anbefale!

Svar fra Talkmore
31.07.2020 00.13
Heisann, Danny!

Dette er helt fantastisk! Det er så gøy å lese at du er så fornøyd, og at kundetilfredsheten er på topp! Dette varmer :-)

Ha en fantastisk sommer videre! Mvh Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektiv"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er vanskelig å nå fram på telefon og chat. Når man endelig får kontakt er det med hyggelige folk. Det meste kan ordnes på mine sider, men ikke alt. De bør ansette flere.

Svar fra Talkmore
30.07.2020 22.09
Hei, Rita!

Vi er veldig lei oss for at det har tatt lenger tid å komme i kontakt med oss tidligere, dette er heldigvis tilbake til normalt nå. Du har helt rett i at noen ganger må man ha kontakt med kundesenteret, og vi ønsker selvsagt å være tilgjengelig. Vi har derfor mange nye, flinke folk på plass nå :-)

Det er veldig godt å lese at du fikk hyggelig hjelp når du kom i kontakt med oss! Hjertelig takk for super tilbakemelding!

Ønsker deg en super sommer videre! Hilsen Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice!"

Man får mye for pengene. Sjekket pris mot konkurrentene, og ingen kunne slå tilbudet jeg fikk av Talkmore. De har også en meget hyggelig og behjelpelig kundeservice! Anbefales!

Svar fra Talkmore
30.07.2020 22.08
Heisann, Eli!

Så gøy å se at vi slår konkurrentene! Det er alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger :-)

Hjertelig takk for din anbefaling! Vi ønsker deg en fortsatt flott sommer!
Med vennlig hilsen Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service"

Ikke ofte jeg er i kontakt med kundeservicesenteret til Talkmore , men de erfaringene jeg har derfra er utelukkende positive . Løsningsorienterte , kreative og ikke minst raske . Dette er egenskaper jeg verdsetter . Ingen problem med å anbefale Talkmore til venner og bekjente.

Svar fra Talkmore
09.07.2020 09.25
Hei Lasse :-)

Dette var veldig hyggelig å lese, tusen takk for så fine ord!
Vi setter stor pris på det du skriver.

Håper at du får en superfin sommer, hilsen Talkmore :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice Telefon er elendig"

Hei Har nettopp blitt kunde i Talkmore. Satt 45 minutt i telefonkø før jeg la igjen telefonnummeret og ba dem ringe tilbake. Det gjorde de ganske raskt etterpå men de la på i løpet av 5 sekunder slik at det var umulig å svare på tilbakeringingen. Deretter ringte jeg oppigjen og satt i nye 30 minutter i telefonkø. Dette kaller jeg ikke kundeservice, det ligner på noe helt annet. En veldig dårlig start på et nytt kundeforhold som inneholder 4 telefonnummer. Fortsetter det slik blir jeg ikke værende lenge. Skal dere drive med telefonabbonement får dere bemanne kundeservice på et slikt nivå at det fungerer i praksis. Det er de ferreste som ringer kundeservice for å få noen å snakke med, det er som regel en viktig og presserende/hastende grunn til dette. Dette er ikke de som sitter på kundesenteret sitt problem men et typisk ledelsesproblem. Her er det noen som har god lønn som ikke gjør jobben sin. Skjerp dere.

Svar fra Talkmore
09.07.2020 09.23
Hei Edgar! :-)

Tusen takk for forklarende vurdering! Det er ikke bra at det ble lagt på i løpet av 5 sekunder, slik skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer at det er mye trafikk inn til oss om dagen, her jobber alle i ledelsen og på kundesenteret på spreng for å ordne opp i det! Årsaken til at dette har tatt litt tid, er at det ikke skyldes en bestemt feil, eller at det er en bestemt årsak til at vi de siste ukene har blitt kontaktet mer enn normalt. Det har derfor vært vanskelig å stabilisere trafikken. Heldigvis har det blitt mer normalt de siste 2 dagene. Vi fortsetter å gjøre det vi kan for at dere som kunder får den beste opplevelsen når dere kontakter oss. Vi håper at dette er noe du selv opplever fremover.

Ønsker deg en flott sommer, hilsen Talkmore :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice er ikke-eksisterende. Grusomt. Angrer på at jeg byttet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av telefonselger som klarte å komme med et gunstig tilbud til oss. Dessverre er det konfigurert opp feil, og nå får vi ikke kontakt med kundeservice eller selger. Ubrukelig!

Svar fra Talkmore
09.07.2020 09.18
Heisann Rune :-)

Det var merkelig at du ikke får kontakt med vårt kundeservice!
Vi holder åpent, så du må gjerne forsøke på nytt nå. Vi har veldig lyst til å hjelpe deg!

God sommer, hilsen Talkmore :-)
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sender ikke faktura, men purregebyr får jeg!!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ok for deg som er synsk eller så nerdete, at du logger deg inn for å se etter regningen. Ringte aldri til kundeservice, bare byttet til NorgesEnergi Mobil. Fikk faktisk en bedre deal der.

Svar fra Talkmore
09.07.2020 09.12
God dag Frank :-)

Det var rart at din faktura ikke kom frem. Vi sender alltid ut faktura enten per post, e-post, eFaktura eller via Avtalegiro. Ca 3 dager etter forfall så skal det bli sendt ut en påminnelse på SMS, før det blir sendt ut inkassovarsel med purregebyr et par uker senere. Vi undersøker gjerne hva som har skjedd her, da må du bare ta kontakt med vårt kundesenter.

Ønsker deg en flott sommer, hilsen Talkmore :-)
Karishma E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med kundeservice. God hjelp å få og veldig snille og blide mennesker. Har aldri hatt problem med nettet eller noe som helst som gjelder abonnement.

Svar fra Talkmore
09.07.2020 09.11
Hei Karishma =D

Tusen hjertelig takk for snille ord, det setter vi utrolig stor pris på!
Vi håper på et flott samarbeid videre :-)

Ønsker deg en superfin sommer, hilsen Talkmore
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR