Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 30 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
143
44
22
23
91
Sorter omtaler etter
Viser av 323 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurer barn til å bruke data ut over inkludert data."

Jeg har fått tilleggsregning på 350 kr på min datters abonnement. Etter å ha brukt opp 7 GB lar de henne få litt data gratis innimellom for å lokke henne til å fortsette å bruke data til skyhøy kostnad når hun ikke er oppmerksom på at det plutselig koster, dette gjør de omtrent annenhver dag. Det er tydelig at de har sett dette i system for å lure barn til å tro at de har fått ekstra data. De har nå tatt like mye for 1 GB som abonnementet for 7 GB koster.....kjeltringer..........

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurt av Talkmore"

Bestilte en kampanje de hadde, men de hadde gjemt bort informasjon om at den ikke ville gjelde meg. Deretter fortsatte de å informere om at jeg skulle få kampanjen. Helt til regningen kom. Det var utspekulert. Prøvde å klage saken videre, men da endret de teksten på nettsiden sin slik at det kom tydeligere frem. Så når brukerklagenemda så på saken så de kun det som var tilfelle i etterkant og ikke da jeg bestilte. Greit sleipt. Styr unna selskapet. De gjemmer gjerne ting med liten skrift og ser gjerne at de klarer å lure deg. De lurte meg. Ikke la det skje med deg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid like enkelt å være abonnent hos Talkmore."

Har vært kunde i ca 10 år og jeg har ikke tenkt å bytte ut dette selskap som alltid hjelper meg veldig bra og jeg har ikke hatt noe å klage på. Trivelige folk som er på chatten og på tlf om jeg trenger hjelp. Du føler deg alltid spesiell og de tar vare på sine/mine ønsker iallefall. Tusen takk !

Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Talkmore
Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig dårlig, lite hjelpsomme"

Lite hjelpsomme da jeg hadde et mobilt bredbånd, jeg skulle endre datapakke midt i måneden, lite ante jeg om at en måtte betale for en helt ny datapakke kun for å endre på abonnementet. Tok opp dette med de da fakturaene ble stor. Ingen forståelse for dette, sa opp abonnementet mitt samme dag 1/6 var allikevel nødt til å betale ut juni, det var ingenting de kunne gjøre med en faktura. Synes det bør komme frem at endringen bør en ikke gjør for da må en betale veldig mye ekstra for datapakker (som ikke var min i intensjon) jeg skulle bare endre antall GB ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Pågående, ekle og ubehagelige selgere"
1 syns denne omtalen er nyttig

I Oslo har det oppstått en invasjon av talkmore selgere med boder hvor de hevder å kun gi bort såkalte powerbanker. En skal ikke dra alle over en kam, men når det er slik at man bor i sentrum og møter på disse ubehagelige opplevelsene daglig blir det nesten et lokalt problem. For det første kan de bruke metoder som å håndhilse ved å late som de kjenner deg eller noen du kjenner, gi deg en klem helt ut av det blå mens du forbipasserer eller stelle seg foran deg når du er på vei forbi. Ignorerer man dem må man også belage seg på å høre en stygg kommentar, stønning eller drittslenging om deg som de beretter til kollegaene sine. De er også som regel 3-6 stk og det kan virke som Talkmore ansetter mange av disse på slavekontrakter uten noe krav til de ansatte når det kommer til måtehold, profesjonalitet eller arbeidsutførelse. Det skurrer noe over det at så mange av selgerne deres skal være så desperate, uproffe og så mange.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Etter en stund tok de ansvar"

Skrev tidligere om dårlig behandling og service hos Talkmore. Jeg tegnet mobilabonnement på en messe, og fikk "messepris". Da regningen kom, var den til vanlig pris. Jeg sendte en mail, og ringte, men ble møtt med at den prisen hadde de aldri hatt og at jeg måtte fylle ut et klageskjema. Noe jeg ikke gjorde. Det gikk en stund, ble kontaktet av Talkmore og de gav meg det abonnementet jeg hadde tegnet. Så de tok ansvar til slutt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekningen er elendig utenfor de større byene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor/Talkmore fungerer best i byer og større tettsteder. Reiser man litt i utkantstrøk og det skulle skje en ulykke, ville det beste alternativet være å sende røyksignaler. For mobilnettet fungerer ikke. Det er en skandale at det tidligere Televerket (nå Telenor) ikke har dekning i utkantstrøk. Fasttelefon anbefales gjeninnført. Alternativt kan man jo skaffe seg walkie-talkie, men det er litt 1970-ish.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lovet 3GB for 199,-"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet 3GB for 199,- . Det er samme betingelser som jeg hadde hos Chilimobil. På faktura står det 2GB og 229,- Kommer til å bytte til Chilimobil igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil pris"

Først så hadde jeg problemer hele tiden med å sende vanlig sms, så prisene etterhvert hadde vært bare høyere og høyere, skjønner hvis jeg hadde gått over data bruk - men aldri hadde fått noe som helst melding at «du har brukt opp data din» Så nei- er ikke fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mye tull, ekstra gebyrer og dårlig kundeservice"

Ingen av fakturaene stemte her i hus. Tar ekstra gebyrer for mye uten at du selv blir informert at du blir trukket. Jobber selv som selger, å har aldri opplevd så dårlig kundeservice. Gniten er de i hvertfall, selv når de selv har gjort feil. En forbedring på kundeservice er i hvertfall noe de kan trenge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Meget informativ om forbruk og kostnader"

Bra dekning (Telenor, faktisk ganske viktig for oss som ferdes i provinsen - de andre når ikke opp der, er min erfaring), bra og hyggelig kundeservice (dog brukt bare noen få ganger), meget gode og detaljerte opplysninger på Mine Sider om hva du bruker, når, og hva det koster. Ingenting å utsette der. Ikke aller billigst, kanskje, men billigst med Telenor-dekning.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kjellarne L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Talkmore"

Tilbudspris henger ikke på greip med FAKTISKE KOSTNADER. DE sier de trekker fra, men kan ikke se å ha merket noen forskjell i pris DA og NÅ. Ellers er jeg godt fornøyd med dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning med Telenor i Holmestrand"

Har tatt opp med Talkmore spørsmål om dekning på min adresse i Holmestrand. Aldri mottatt noe tilfredsstillende svar.

Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God dekning, dårlig kundeservice"

Fikk et tilbud på gaten, og byttet derfor fra Onecall til Talkmore. Når regningen kom, så var den høyere enn det som var blitt opplyst om da jeg byttet. Tok kontakt med kundeservice, og da skulle de ordne det. Neste regning, null forandring. Tok kontakt igjen, og da hevdet de at tilbudet jeg hadde fått, ikke eksisterte. Fikk dårlig service, og de tok ikke ansvar, så ga opp å prøve å få den prisen jeg var blitt opplyst om. Nå når tilbudet har gått ut, så syns jeg abonnementet er priset litt vel høyt, og tenker å bytte. Dekningen er god, og nettet er raskt, men pris og service er ikke noe å skryte av.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Abonnements vilkar stemmer ikke overens med det man selger i gata i Oslo"

Abonnement var sånn sagt uten bindingstid, vi byttet med familie fra Ice pga. dårlig dekning. 14 dager senere måtte vi se at vi ikke klarte å stanse databruk som gikk over pakke vi skaffet og fikk fakturert 1/3 mer og da vi flyttet til en annen operator har vi hatt plikt til å betale for en hel måned ekstra pga. det var inngått en ny måned. Ikke la deg lure av de som selger i gata, du får kun feile opplysninger. Totalt var vi kunde i mindre en 1 måned på kalender men betalte mer en for 2 måned som vi var vant med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hva skjer i Talkmore?"

Har tidligere vært fornøyd med både pris og kundebehandling i Talkmore. Men etter at de først velger å sette opp prisen på mitt mobile bredbånd 100gb abonnement fra 599,- til 699,- , for så anbefale meg å gå ned til 50gb,- til en pris av 449,- Jeg gjorde som de sa og byttet abonnement. Nå har de fakturert med for både 599,- og 449,- i mars, og de vil heller ikke rette opp i feilen! Har kun brukt 60GB i mars, så jeg skjønner ikke at jeg må betale dobbelt!

Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen problemer, god pris"

Jeg fikk en egen avtale med gunstig pris. Ikke hatt problemer. Liker verveavtalen med 2 mnd gratis til begge kundene.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Jeanette
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og problemfritt"

Jeg har hatt Talkmore i over 10 år, og har aldri hatt noe problemer. Har alltid signaler og har aldri fått en uventet stor faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd. Har familie rabatt"

De har et godt telefon og data fra Telenor. Telia har dårlig dekning der jeg bor Hinna 4020 Har et abonnement på kona på 1gb får dermed 15%rabatt på begge mobilabonnementene.

Kay R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Terror for og få kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Makan til mas fra et telefon selskap har jeg aldri hvert borte i 😡 ringt meg 8 ganger på få dager nå. Å nr mitt er sperret for telefon salg. Lover gang på gang og slette meg i listene sinne. Men fortsetter og terrorisere.

Johnny T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig selskap"

Dette er et dårlig mobilselskap som jeg ikke vil ha noe mer med å gjøre. Jeg vil bytte selskap så fort som mulig.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Telefonsalg fra Talkmore er bare mas"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bedt Talkmore å fjerne meg fra deres telefonliste, etter å ha blitt oppringt utallige ganger på veldig lite passende tidspunkter. Opplever selskapet som mas, og dette har gjort at jeg har fått et veldig dårlig inntrykk av selskapet - og ønsker ikke å bli kunde. Prisene er ikke spesielt lave, og personalet virker ikke så kompetent som det burde være. Telefonsalget Talkmore driver med, oppleves ubehagelig og kun som mas. De har ennå ikke fjernet meg fra listene, og jeg blir fortsatt oppringt. Søndag kl 22 er et populært tidspunkt... samme er kl 10 i hverdager - da hele landet er på jobb/skole. Irriterende.

Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Advarsel, skjult bindingstid"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dersom du skifter i starten av en måned så krever de betaling ut hele måneden. Du betaler da dobbel avgift i nesten en hel mnd, inntekter uten utgifter for Talkmore. Dette er reelt sett en skjult bindingstid og hindrer konkurranse. Skift alltid siste dag i mnd, avtal dette med nytt selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogante"
2 syns denne omtalen er nyttig

Trekker i hytt og gevær når man har autotrekk. Siste nå, er at de har trukket kunder for flere tusen kroner. Alle kan gjøre feil, men når de ikke opplyser kundene om feilen, og det tar dagevis før pengene er tilbake på konto, da er det meget arrogant overfor kunden å skylde på banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig og illojalt selskap!"
4 syns denne omtalen er nyttig

De satte i fjor opp prisen på mobilt bredbåndsabonement med 12%! Uten varsel!! De på kundeservice fikk det til å høres ut som den naturligste ting i hele verden... (sier litt om stilen de kjører etter) Nå fjerner de 200GB datapakke med begrunnelse i at det ikke er nok interesse for det abonnementet. Så istedet for å tilby det videre til lojale kunder som allerede har det og kun stopper å tilby det til nye kunder fjerner de det med 1mnd og 1 dags varsel, på den siste dagen i mnd!!! Du blir automatisk overført til 100GB. Det innebærer at hvis du trenger stor datapakke, så rekker du ikke å bestille nytt abonnement hos en leverandør, så du blir tvunget til å bli kunde neste måned også, så de får melket ut siste dråpe. Kundeservice er alltid dårlig informert og kan ikke svare på noen ting. I tillegg innebærer endringen at kunder som har nyttiggjort seg data rollover, blir frarøvet opptil 100GB, de har spart opp og allerede betalt for! Skammelig! De fremstår useriøse og ikke kundefokusert i det hele tatt. Kun opptatt av seg selv. I tillegg var de ifølge de selv, Telenor sitt lavprisselskap. Det er de ikke lenger. De ligger skyhøyt i pris og tilbyr ikke konkurransedyktige priser lengre. Da de satte opp prisene uten forvarsel til kundene, fikk jeg til forklaring fra kundeservice: at hvis de ikke gjorde det så ville de gå konkurs!... De virker desperate og ute av stand til å drive fornuftig uten at kunden rammes uforholdsmessig. Tipper at Talkmore er ute av markedet ila et kvarter. Så styr unna, ikke noe å satse på hverken for fremtiden, god pris eller godt kundeforhold. Konklusjon: STYR UNNA!!!

Mobilabonnement fra Talkmore
Bestill på nettsidene til Talkmore
Vis alle mobilabonnement
Trygg 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
115 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 0,5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 1 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 2 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 4 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 5 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 7 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
7 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Trygg 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 10 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Fritt 20 GB + EU
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Talkmore?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Talkmore
Gå til Talkmore nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR