Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dipper det alle mobilselskapet burde vært. Bare en ting som burde vært enklere: å betale faktura.
Får mindre data enn hos andre mobilselskapet, og ett av hovedargumentene deres for å selge "billige" abonnement var at de ikke hadde Data Til livet, dvs at man ikke skulle betale for et abonnement med så mye data at man ikke brukte det opp (Dvs ikke betale for noe man ikke bruker) Nå har også Dipper begynt med Data Rollover, dvs at de benytter en salgsstrategi som de selv snakket ned for kort tid siden. Jeg anbefaler ikke Dipper til noen.
Hei Kenneth! Takk for tilbakemeldingen din. For alle som omtrent like mye data hver måned, vil det jo være lurest å sørge for å ligge på riktig abonnement. Om man derimot har litt varierende bruksmønster, kan data rollover være nyttig. Hos oss har du heldigvis begge muligheter, og håper du velger å forbli Dipper-kunde. Men finner du noe som passer bedre hos andre og velger å bytte, ønsker vi deg lykke til og velkommen tilbake ved en annen anledning 😊
Godt fornøyd kunde hos Dipper. Problemfritt og bekymringsfritt. Gode alternativer på abbonnementene gjør at vi har skreddersydde abonnement til våre ansatte.
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Arctic! Godt å høre at dere finner de tilpasningsmulighetene dere trenger, og skulle dere trenge hjelp til noe, så vet dere hvor dere finner oss! 😊
Fornøyd med prisen og tilgjengeligheten. Så langt ingen problemer med kontakt.
Hei Bjørn Tusen takk for hyggelig omtale. Så fint at du er fornøyd med pris og tilgjengelighet. Du vet hvor du finner oss om vi kan hjelpe til med noe; [email protected] og 06020 mellom 09 og 17 på hverdager. Ha det godt så lenge! Hilsen gjengen i Dipper :-)
Ble svært negativt overrasket over juli-regning: 3-gangern av hva jeg trodde. Synes det er irriterende at man ikke kan ha autotrekk.
Uffda Kathrine! Det skjønner vi godt at er en negativ overraskelse. Ta gjerne kontakt med oss på 06020, så finner vi ut av det. Takk for tilbakemeldingen!
Alt bare bra, funker når det skal og lett å komme i kontakt med operatøren på telefon.
Hei Eric Det er bare helt fantastisk å få sånne hyggelige tilbakemeldinger. Tusen takk, det varmer. Du vet hvor du finner oss om vi kan hjelpe til med noe; [email protected] og 06020 mellom 09 og 17 på hverdager. Ha det godt så lenge! Hilsen gjengen i Dipper :-)
Hyggelige folk som hjelper raskt. Forutsigbare kostnader. Nå også datarollover ! Litt små tekniske problemer med talemeldinger.
Takk for en hyggelig og tydelig tilbakemelding, Einar! Håper tekniske utfordringer er ryddet av veien, hvis ikke når du oss enkelt på tlf 06020.