Måten å gjennomføre telefonsalg bør gjennomgåes grundig i deres firma.Har ikke opplevd en verre håndtering i etterhånd av telefonsamtalen med prisforsikring fra telfonselger som ikke samsvarte med prisene vedrørende flytting av abonnement. Kundeservice kunne ikke besvare mine spørsmål da jeg ringte og ringte aldri tilbake Klage besvart første gang etter 13 dager etter at jeg sendte e-post til kundeservice. Telfonselgers dårlige håndtering og feilinformasjon får ingen følger for saken. Telefonselger sin feilinformasjon førte til utlegg for firmaet på over 4000,- kr

Har du en tilsvarende erfaring med Dipper?
Gjør som Einar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Dipper du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Alltid fornøyd med dekning og service fra dipper, synd at dem ikke kan tilby privat abonnent. Kan trygt anbefales :)

Fantastisk kundeservice. Fikk utrolig god hjelp da portering av mobilnummer skapte trøbbel Tusen takk

Eg opplever Dipper som imøtekomande, respektfulle og personlege, utan bruk av triks.Stilen er enkel, estetisk og tillitsfull med god oversikt for kunden. Dipper har desidert beste logo. All honnør til konoeptutviklar! Prismessig har Dipper framleis litt å gå på. Mini kan med fordel hevast til 500 MB eller til 1GB.

Det er veldig sjeldent at når jeg ringer til en eller annen bedrifta kundeservice at de svarer så raskt som hos Dipper! Bli å hyggelig person som svarte og guidet meg igjennom slik at jeg fikk til det jeg slet med. Det er nesten verdt å bare ringe de hvis du har en dårlig dag slik at du får snakket med en hyggelig person ;-)
