Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd så lenge man holder seg innenfor datakvota. De mangler en del ting de som rollover og gratis forbruk i skandinavia. Ellers greie priser. På dekning har jeg tre prikker av fem akkurat som med Telia før.
Jeg har ikke hatt en eneste faktura på 99,- kr. Siste fakturaen var på over 400,- kr. 99,- kr for 1gb abonnement 100,- for ekstra datapakke (uten samtykke) 200,- kr for en videosamtale! + spesialnummer..
Etter man har brukt opp datakvoten belastes man automatisk med datapakker uten at man trenger å godkjenne disse. Ble derfor dyrt etter jeg brukte noen få mb over grensen min. Noen mulighet å stoppe mobildata når grensen er gått har de heller ikke, i motsetning til sine konkurrenter...
De er sikkert bra. Har dessverre ingen erfaring med dem. Jeg kontaktet dem og skulle ha 10 abonnement fra Telenor til Hello. Her kom problemet fra Hello, Dette med og få dette fra firmaet mitt og inn på mitt navn. Videre så ser jeg at mine abonnement står på mitt firma med mitt navn. Men eneste jeg fant da uten binding var Dipper. De ordnet med alt. Nå er det slik. Er opptatt av rimelige abonnement uten binding. Ringing, SMS og MMS koster ikke noe. Det er datatrafikken som koster. De sier at du får så og så mye og ringe. Telefoni har kommet lenger enn siden 1984. Vi lever i 2017 nå. Verden har gått videre på denne fronten. Det jeg er ute etter er rimelige abonnement i mnd ikke så mye datatrafikk, pga dette er TLF som står fast i bilene og kun skal ringes med. Dvs at mange er uten smarttelefon og står i handsfree.
Overnevnte + generelt dårlig service. Plutselig kan jeg ikke ringe eller bruke 4G.
Billigere enn andre jeg har vært kunde hos før, som Chess, One Call, Talkmore, Telenor. Jeg har ungdom i huset som bruker relativt mye data. Enkelt og greit å følge med på forbruk på Hello sin mob app.
Har vert kunde hos Hello side juli 2015, og er fortsatt kjempefornøyd.