Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Service er best i Norge!

Omtale av  Fra-Oslo

Da ringte jeg angående pris økning i Hudya, fikk jeg snakkes med (anonymisert). Så forklarte jeg til ham om min personlige mobil forbruker. Resultatet er han ga meg en god løsning som er en best løsning for meg. Samtidig forklarte han meg detaljer om pris og hva jeg kan få i prisen. Han behandlet meg på en veldig høflig og forståelig måte mot meg. Jeg synes at god pris og service er viktigste punkter for en suksess firmaer som Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
15.06.2020 11:45

Hei! Takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen som ble gitt over telefon, dette setter vi pris på. Prisøkning er ikke alltid noe som faller i smak, men vi prøver alltid vårt beste med å tilby de beste løsningene og produktene til våre kunder. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (2)

Dårlig dekning og kundeservice, mye rot!

Omtale av  Morten

Kan ikke anbefale Hudya. Etter bestilling gikk det vel en måned før jeg fikk simkort. Rotete opplegg pga: Simkortet og tjenesten heter Sponz. Skal visstnok være Telenor dekning. Kundeforholdet er hos Hudya. Teknisk support er inne på et annet firmas nettside som heter Telipol. Særdeles dårlig erfaring med support og kundeservice. Meget dårlig navigasjonslogikk på hjelpesidene. Sms og mms fungerer til tider ikke i det hele tatt. Lite kundevennlig åpningstid på kundeservice. Satte opp prisen nå med ca 30% på mitt abonnement. Tilbød meg en måned gratis, men hva er poenget når ting ikke funker og det er dårlig opplevd dekning. Ikke bytt til Hudya mener jeg.

Svar fra Scoopr Mobil
10.06.2020 13:10

Hei Morten, takk for din omtale. Det er veldig beklagelig at det tok en måned før du mottok ditt SIM-kort fra oss. Man mottar alltid SIM-kortet 3-5 dager før overføringen av telefonnummeret, slik at man har SIM-kortet god tid før. Har man da overføringen sent i måneden så mottar man også SIM-kortet litt senere. Hvis du mottok et Sponz SIM-kort er dette fordi vi overtok Sponz og deres kunder i mars, men avtalen du har er fortsatt med oss i Hudya. My Hudya er fortsatt under utvikling så derfor så benytter vi oss av Telipol sin Min Side, etter at vi tok over Telipol. My Hudya vil sammen med en App være ferdig utviklet i løpet av 2020. Hvis du opplever problemer med ditt abonnement, vennligst ta kontakt med kundeservice slik at vi får sett på saken. Har du problem med MMS og SMS kan det være dekningen i ditt område, men det er alltid lurt å kontakte kundeservice for en feilsøking. Du kan kontakte kundeservice på 21 41 56 00 eller på mail [email protected]. Prisøkningen som trer i kraft 01.07 gjelder bare enkelte av våre abonnement, vi var nødt til å gjøre det for å kunne opprettholde våre tjenester. Dette er også vår første prisendring siden Hudya startet opp. Siden start har målet vårt vært å best mulig speile de varekostnadene vi har med et lite påslag imellom. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (3)

Rip off overnight, price increase of 40%!

Omtale av  Harry G

Their employees pay packets were obviously becoming to thin because they've imposed a 40% increase in subscription charges overnight from the 01/07/2020! Who said pure greed and profiteering were a thing of the past?... No it's very much alive and kicking with Hudya... stay clear.

Svar fra Scoopr Mobil
10.06.2020 13:06

Hi Harry, thank you for your comment. We in Hudya do not stand for bait advertising. The reason for the price change is because our costumers increased habit of usage. Our income was not in balance with the cost, so we unfortunately had to increase the price of some of our subscription to be able to continue delivering our services and the customer care. This is also our first price change since Hudya first started, and our goal is to best reflect the cost of goods we have with a small surcharge in between. To say the least, this was not an intend to rip our customers of, but to continue delivering our services. Best regards Jonna in Hudya

Nyttig (4)

Dårlig Kundeservice

Omtale av  Jan M

Jeg ble dessverre kunde hos Hudya for ca 1 mnd siden. Den dagen jeg ringte inn for å bytte, så fortalte jeg om prisendringen til den abonnenten jeg byttet ifra. Å da svarte Hudya kundeservice at de ikke drev med sånn. Å 1 mnd etterpå så er det akkuratt det som skjer. Som om ikke dette er ille nok, så frasier kundeservice seg ansvaret å tilby ikke engang så lite som 1 mnd gratis abonnement for å ha jugd! Tydeligvis er dette en kundeservice som ikke tenker på kundens beste, bare på penga!

Svar fra Scoopr Mobil
04.06.2020 15:15

Hei Jan, takk for din omtale. Jeg forstår at det ikke faller i smak med en prisøkning, og at prisøkningen kom brått på for deg som ny kunde. Vi i Hudya er sterkt motstander av lokkepriser, og vårt mål er å best mulig speile de varekostnadene vi har med et lite påslag imellom. Vi så oss nødt til å justere prisene for å opprettholde våre tjenester, når det ble en ubalanse mellom utgifter og inntekter etter dramatisk endring av bruksmønster hos våre kunder. Dette er vår første prisøkning siden vi startet opp, og prisøkningen gjelder bare på enkelte av våre abonnement. Vår kundeservice er opptatt av åpen dialog med våre kunder, og var ikke kjent med prisøkningen når du ble kunde hos oss. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (6)

Skuffet

Omtale av  Roberto P

Buttet til Hudya pga pris kr 119 i måned, men fom 1 juli prisen går opp til kr 149, for meg uakseptabelt, så nå prøver å bytte til en billigste, bare etter en måned som kunde hos Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
04.06.2020 15:10

Hei Roberto, takk for din omtale. Vi forstår at prisendringen ikke er en positiv opplevelse for alle kunder, og jeg beklager at endingen kom så brått på. På grunn av sterk ending i bruksmønstret så vi oss nødt til å gjøre denne endringen nå, slik at vi kan opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

32% prisøkning på 1 GB

Omtale av  Geir S

Før jeg ble kunde i april, spurte jeg om de planla prisøkninger i tiden framover. Svaret var NEI. Kort tid etter ble prisen økt med 32%. Etter bytteprosessen i april, ble jeg spurt om å skrive omtale her på bytt.no. Det aksepterte jeg. 32% prisøkning forklares med mer databruk og generelt «endret bruksmønster». Forventningen har altså vært at kundene ikke skal bruke data de har kjøpt og betalt for. Hudyas kundeservice er kjapp, men hvorfor alltid autosvar på mottatt melding? Problemet er imidlertid at svarene ikke er pålitelige. Hudya mangler app, nettsidene er uoversiktlige og uferdige, og når et selskap opptrer på denne måten, er det uansett ikke så dumt å styre unna.

Svar fra Scoopr Mobil
04.06.2020 15:07

Hei Geir, takk for din omtale. Jeg beklager at prisendringen har kommet brått på etter at du ble ny kunde hos oss. Vi i Hudya har ikke hatt noen prisøkning på våre abonnement på 1,5 år, tvert imot, satt ned prisene. Årsaken til prisendringene er at vi har sett et sterkt endret bruksmønster. Folk ringer mye mer og de har lengre samtaler. De sender også SMS oftere enn før. De fleste av våre abonnement har alt dette inkludert, og det betyr at vi får sterkt økende kostnader uten at inntektene øker. Vi forstår at denne prisøkningen ikke faller i smak hos alle kunder, men vi ønsker fortsatt å opprettholde den gode kundeservicen og våre tjenester. Vi har en app som er under utvikling, denne vil være klar i løpet av 2020. Vi jobber også med utvikling av hjemmesiden vår som vil være ferdig i løpet av 2020. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (6)

STYR UNNA!

Omtale av  Petrus

STYR UNNA DETTE SELSKAPET! Kundeservice har ikke åpent sånn at man kan ringe når man selv har tid, her må man man kontakte dem når men selv er på jobb. Ikke åpent om helgene. Sim kortet dem sender ut kan plutselig slutte og fungere (noe jeg aldri har opplevd før) dem skylder på mobilen (funket alltid hos den gamle operatøren) Dem sender nytt sim og man mottar, men når man skal få det aktivert er kundeservice stengt. Og man blir uten mobil.. Bestilte nytt kort hos Telenor, hentet det i butikk samme dag og en person jobbet på en avdeling som egentlig har stengt om helgene dro ekstra på jobb for og aktivere kortet. Det er kundeservice!

Svar fra Scoopr Mobil
28.05.2020 11:07

Hei Petrus, takk for din omtale. Her har du vært skikkelig uheldig med oppstart hos oss og det er bare å beklage. Det kan skje at SIM-kort blir skadet under frakt eller at det mister forbindelse og blir ødelagt, dessverre er ikke dette noe vi kan forutse. Det er beklagelig at dette har skjedd med deg og at du har fått dette inntrykket av oss som mobiloperatør. Kundeservice sine åpningstider per telefon er hverdager mellom 09-16, epost blir fulgt opp kontinuerlig og vi holder også åpnet i helger per epost, slik at det er mulig å kontakte oss for hjelp. Hilsen Jonna i Hudya

Nyttig (3)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR