Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Scoopr Mobil
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra support

Omtale av  Tor L

Jeg hadde problem med mobilsvar men det viste seg å være en innstilling på min iPhone som var årsaken altså ikke Hudya. Likevel fikk jeg hjelp og jeg kom fram direkte og oppfølgingen kunne ikke vært bedre, jeg er imponert over Hudya som har lavere priser og bedre service enn de operatører jeg har benyttet tidligere.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:10

Hei Tor, Takk for din omtale. Dette er flotte ord som vi setter stor pris på og tar med oss videre, for oss er kundeservice og kundeopplevelse det viktigste og vi jobber hverdag for å bli enda bedre. Hilsen Lene

Nyttig (0)

Vet lite

Omtale av  Petter E

Vet lite om det. Hadde opprinnelig Sponz, og så bare ble det Hudya. Men alt fungerer forsåvidt, så er fornøyd. Har slitt litt med dekningen.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:10

Hei Petter, Takk for din omtale! Det skal ikke være noen forskjeller mellom Sponz og bytte til Hudya, vi har forsøkt å gjort dette så sømløst som mulig for tidligere Sponz kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på problemet med dekningen din.

Nyttig (0)

Dårlig

Omtale av  Holly

Dårlig kundebehandling. Vi har nå heldigvis byttet ut Hudya med en ny og forhåpentligvis bedre abonnement. Venter i spenning på å kunne sette nytt simkort. Snart blir det hadde til Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08:09

Hei Holly, Det er beklagelig at du har opplevd din kontakt med vår kundeservice på den måten som du har gjort. Dette skal vi ta med oss videre og bli enda flinkere. Takk for din omtale.

Nyttig (2)

Fantastisk oppfølging

Omtale av  Alex

Har ved noen anledninger hatt kontakt med Hudya Mobil’s kundesenter - ingen over, ingen ved siden av. Bare positivt å si om dem.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 21:07

Hei Alex, takk for din omtale. Vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger og vi jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen med oss så bra som mulig. Dette er omtaler vi setter stor pris på. Hilsen Lene

Nyttig (1)

Ikke billig hvis du går over datamengden

Omtale av  Ann

Abon har forsåvidt god dekning, men har ikke rollover og å kjøpe mer data er dyrt. De har ikke brukervennlige sider og vanskelig å følge med på hvor mye data som er brukt.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 21:05

Hei Ann, takk for din omtale. Data rollover er inkludert i alle våre mobilabonnementer, abonnement som ikke inkluderer dataroll over er Barn 1 GB. For å følge med på ditt forbruk kan du logge deg inn på My Hudya, her vil du få oversikt over forbruk av mobildata. Hilsen Lene

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Endrer pris uten å gi beskjed

Omtale av  Knut

Hudya høynet prisen på abonnementet uten å gi beskjed i forkant. Det er brudd på avtalevilkårene så det vil jeg ikke godta selv om det bare er snakk om 39kr.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 20:52

Hei Knut, takk for din omtale. Det ble utsendt en epost til alle våre kunder i slutten av mai. Denne eposten ble sendt til samme e-post som du er registrert med hos oss, Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til. Hilsen Lene i Hudya

Nyttig (5)

Føler meg lurt

Omtale av  Karola H

Ringte og spurte om man hadde tenkt å sette opp prisen da jeg ble kunde og fikk et klart "Nei". Etter bare en måned kom en økning. Ikke mye, men det er en prinsippsak. Da var jeg lenge nok kunde hos dem.

Nyttig (12)
Scoopr Mobil har 302 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Scoopr Mobil mener

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR