Jeg hadde problem med mobilsvar men det viste seg å være en innstilling på min iPhone som var årsaken altså ikke Hudya. Likevel fikk jeg hjelp og jeg kom fram direkte og oppfølgingen kunne ikke vært bedre, jeg er imponert over Hudya som har lavere priser og bedre service enn de operatører jeg har benyttet tidligere.

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Tor L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vet lite om det. Hadde opprinnelig Sponz, og så bare ble det Hudya. Men alt fungerer forsåvidt, så er fornøyd. Har slitt litt med dekningen.

Dårlig kundebehandling. Vi har nå heldigvis byttet ut Hudya med en ny og forhåpentligvis bedre abonnement. Venter i spenning på å kunne sette nytt simkort. Snart blir det hadde til Hudya.

Har ved noen anledninger hatt kontakt med Hudya Mobil’s kundesenter - ingen over, ingen ved siden av. Bare positivt å si om dem.

Abon har forsåvidt god dekning, men har ikke rollover og å kjøpe mer data er dyrt. De har ikke brukervennlige sider og vanskelig å følge med på hvor mye data som er brukt.
