Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Styr unna!"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Misfornøyd for 03.12.2019 12:56

Scoopr Mobil har totalt 284 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vurderer du å bytte til Hudya? Les dette her først! Et meget useriøst og elendig mobilabonnement. Tanken om at prisen var lav og at dette ville gagne en student var god, og imottagelsen var bra. Likevel viste det seg at det billige mobilselskapet ikke var så billig likevel, da regningen kom var det mye høyere enn hva de reklamerte med. Byttet derfor til et annet selskap etter bare et par måneder. Like før overføring til nytt selskap gikk jeg tom for mobildata, og kjøpe da datapakker til 99 kr. Hudya hadde da satt på struping på min mobildata slik at mobildata ikke fungerte, fordi jeg skulle bytte abbonement. Dette fjernet de ikke før jeg tok kontakt, altså de gjorde mobildataen «utilgjengelig» for meg, noe jeg vil påstå er en feil fra deres side. Tok kontakt med Hudya og fortalte at jeg synes det var urimelig å måtte betale mobildata som var ikke var blitt brukt, men ble møtt av en veldig dårlig kundeservice som snakket i munnen på meg og ikke var interessert i å høre på hva jeg sa. Virkelig en utrivelig telefonsamtale. Fordi mobildata (som ikke fungerte) hadde stått på hadde pakkene blitt tømt og dermed brukt i følge dem. Og nå må jeg betale for mobildata som ikke har fungert, på grunn av en feil de har gjort. Etter noe korrespondanse på e-post har jeg ikke fått så mye som en beklagelse, ikke noe ønske om å møtes på midten eller å vise forståelse for sine kunder. Elendig kundeservice spør du meg. Det er en grunn til at du aldri har hørt om Hudya før. Og jeg ber deg instendig om å ikke gjøre samme feil som meg, velg et annet selskap. Styr unna Hudya!

Svar fra Scoopr Mobil
09.12.2019 10:36
Hei, Det er veldig beklagelig at du har opplevd vår kundeservice på denne måten! Første faktura er alltid høyere da den inkluderer månedsavgift fra dato du blir kunde, og ut neste måned. På din andre faktura er det foretatt kjøp av ekstra datapakker, og faktura overstiger da månedsavgiften. Angående struping så oppsto det en feil i Telenor sitt nett – og vi beklager dette på det sterkeste. Du kontaktet oss og strupingen ble fjernet i løpet av kort tid. Vi har forsøkt å være så imøtekommende som mulig i kontakten vi har hatt med deg. Faktura for din siste datapakke ble kreditert, slik at du ikke har betalt for en tjeneste som ikke er benyttet. All registrering på forbruk kommer fra vår leverandør Telenor, og det er reelle registreringer som kommer direkte fra ditt SIM-kort. Vi har undersøkt dette, og her er det ingen feil. Det er synd at din første opplevelse hos oss ble slik, men håper likevel at du velger å prøve oss igjen i fremtiden. Hilsen Thomas fra Hudya
Bytt.no
"Styr unna!" skrev Misfornøyd om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Misfornøyd og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Super kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar og god hjelp fra kundeservice. Bytter abonnement siden jeg ikke trenger så mye data

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Ekstremt rask og imøtekommende kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har til nå vært i forbindelse med kundeservice to ganger og jeg blir veldig positivt overrasket over hvor raskt man får svar og hvor imøtekommende kundeservice har vært og oppfølgingen jeg har fått. Håper dette fortsetter.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15:43
Hei Audun, Så fint å høre at du er fornøyd - takk for omtalen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"I hytt og pine."
1 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen lever sitt eget liv. Skifter side hele tiden og så kan den bare låse seg. Elendig!

Svar fra Scoopr Mobil
09.12.2019 09:59
Hei Roger, Det var synd å høre. Vi får som oftest gode tilbakemelding på dekningen vår, men det er ikke alltid at dekningen er like god på alle plasser. Det kan være mange potensielle årsaker til det du beskriver, som også kan ligge i selve mobiltelefonen. Du kan gjerne kontakte oss så kan vi undersøke hvorfor du opplever dette problemet. Vi kan da feilmelde eventuelle dekningsfeil til Telenor. Håper det løser seg! Hilsen Thomas fra Hudya
Mistadet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig for ekstra nummer"
5 syns denne omtalen er nyttig

Billig ved lite bruk, som f.eks å ha ekstra nummer til enkeltmannsforetak eller til sms verifisering.

Svar fra Scoopr Mobil
12.12.2019 15:42
Hei! Takk for omtalen- som du nevner så har vi gode løsninger for mobilnumre med lite forbruk (0,- betal for det du bruker) og Basis (39,- for 50min/SMS/MMS).
Scoopr Mobil har totalt 284 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR