Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Scoopr Mobil

"Dårlig"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Holly for 30.07.2020 21.47

Scoopr Mobil har totalt 270 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundebehandling. Vi har nå heldigvis byttet ut Hudya med en ny og forhåpentligvis bedre abonnement. Venter i spenning på å kunne sette nytt simkort. Snart blir det hadde til Hudya.

Svar fra Scoopr Mobil
31.08.2020 08.09
Hei Holly,

Det er beklagelig at du har opplevd din kontakt med vår kundeservice på den måten som du har gjort. Dette skal vi ta med oss videre og bli enda flinkere. Takk for din omtale.
Bytt.no
"Dårlig" skrev Holly om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Holly og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ved noen anledninger hatt kontakt med Hudya Mobil’s kundesenter - ingen over, ingen ved siden av. Bare positivt å si om dem.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 21.07
Hei Alex, takk for din omtale.

Vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger og vi jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen med oss så bra som mulig. Dette er omtaler vi setter stor pris på.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke billig hvis du går over datamengden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Abon har forsåvidt god dekning, men har ikke rollover og å kjøpe mer data er dyrt. De har ikke brukervennlige sider og vanskelig å følge med på hvor mye data som er brukt.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 21.05
Hei Ann, takk for din omtale.

Data rollover er inkludert i alle våre mobilabonnementer, abonnement som ikke inkluderer dataroll over er Barn 1 GB. For å følge med på ditt forbruk kan du logge deg inn på My Hudya, her vil du få oversikt over forbruk av mobildata.

Hilsen Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Endrer pris uten å gi beskjed"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hudya høynet prisen på abonnementet uten å gi beskjed i forkant. Det er brudd på avtalevilkårene så det vil jeg ikke godta selv om det bare er snakk om 39kr.

Svar fra Scoopr Mobil
04.08.2020 20.52
Hei Knut, takk for din omtale.

Det ble utsendt en epost til alle våre kunder i slutten av mai. Denne eposten ble sendt til samme e-post som du er registrert med hos oss,

Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til.

Hilsen Lene i Hudya
Karola H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"
12 syns denne omtalen er nyttig

Ringte og spurte om man hadde tenkt å sette opp prisen da jeg ble kunde og fikk et klart "Nei". Etter bare en måned kom en økning. Ikke mye, men det er en prinsippsak. Da var jeg lenge nok kunde hos dem.

Scoopr Mobil har totalt 270 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR