Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det som er bra med Hudya er at det ikke er det eneste mobilselskapet i Norge, da tror jeg vi har hatt masse frustrerte folk rundt omkring. En "min side" som et barn må ha laget og det dårligste som finnes blant alle mobilselskap. Det blir vel Hudya til å få råd til når de er ute i markedet for å hente penger, sannsynligvis for å unngå konkurs. Maste i 3 måneder på Hudya for korrigering av beløp etter at Hudya kjøpte Telipol. Hudya skylder meg fremdeles en del penger og ikke bare meg, men mange andre som jeg kjenner bare gav opp å få det Hudya skyldte gamle Telipolkunder. Foruten dårlig dekning, dårlig kundeservice og dårlig nettside, så er vel Hudya ok. De som har skrevet gode anmeldelser under meg, er sannsynligvis enten betalt av Hudya, eller ansatt av Hudya. Umulig at et slik selskap har så høy rating! (Muligens endel omtale i forbindelse med emisjon??)
Hei Gøran, og takk for den din tilbakemelding! Vi er enige at MinSide fortsatt har mye å gå på - og vi jobber med å samle alt på hudya.no i løpet av 2020. Hudya er en av de mindre mobiloperatørene og har begrensede ressurser til å utvikle avanserte nettsider og MinSide løsninger, men det kommer! Samtidig leverer vi lave priser, god dekning og streber etter å gi den beste kundeservicen til våre kunder. Vi er en av få som ikke er 100% eid av Telenor eller Telia, og vi går nå på børs i Sverige for å fortsette vår satsing på gode og rimelige hverdags tjenester. Jeg har lett i våre sakslogger, men finner ikke frem til dine henvendelser til oss. Hvis det er slik at du har penger til gode hos Telipol eller Hudya, så skal vi selvsagt finne en løsning på dette. Ta kontakt på [email protected] så skal jeg se på saken. Jeg vil også presisere at vi aldri har betalt noen for for å skrive omtaler, og at alle omtaler av Hudya på bytt.no er personer som har erfaring med våre tjenester. Ansatte i Hudya benytter også våre mobilabonnement, men har ikke lov til å legge igjen tilbakemeldinger på bytt.no. Med vennlig hilsen Thomas i Hudya
Har brukt Hudya en god tid å er svert godt fornøyd me di. Har nå hatt samtale med kundeservice for første gang. Hyggelig samtale å god hjelp, så ett abonnement ble til tre. Kan absolutt anbefal Hudya.
Hei Stein, Godt å høre at du fornøyd med oppstarten, og takk for tilbakemelding :) Hilsen Thomas i Hudya
Klarte å låse min tlf. Og måtte ringe kundeservice. Liten til ingen ventetid. Og personen jeg snakket med løste problemet mitt på en blunk.. Så det var meget god service. Bare ++++ fra meg.!!!
Hei Jan! Så fint at det løste seg kjapt - takk for fin tilbakemelding. Hilsen Thomas i Hudya
Byttet gikk effektivt, dekning og kundeservice er meget god.
Hei Petter! Hyggelig å høre at du er fornøyd så langt :)
Når jeg trenger hjelp får jeg enkel hjelp som er lett forståelig av et hyggelig menneske. Takk.
Hei Henriette, Veldig fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Hilsen Thomas i Hudya
Har knallgode tlf-forhold på hytta etter at jeg byttet til Hudya! Det vet gull verd!
Hei Ellen! Godt å høre at dekningen har blitt bedre på hytta :-) Hilsen Thomas fra Hudya
Jeg undersøker alltid markedet for å få så gode produkter som mulig. Med både økonomisk og teknisk kunnskap er jeg sikker på å kunne vurdere rimelig godt. Jeg har valgt å ha abonnement hos Telipol i flere år nå og da er det tegn på at det er et godt valg for meg. For andre med andre behov kan det være andre valg som kan være bedre. Jeg har også erfart at kundeservice er dyktige og hjelpsom. Hehe, min kone abonner også hos dere.
Hei Helge! Godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og kundeservicen vår :)