Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en del trøbbel med innlogging til "min side". Det gikk til slutt greit. Dagen etter hadde supporten sett at jeg hadde strevd litt. Dermed fikk jeg meget god veiledning og takk for det. Hjemmesiden kunne nok bli en tanke bedre. Ut fra hva jeg har opplevd så kan jeg trygt anbefale mobiltjenester fra Hudya. Alle i vår familie har Hudya mobilabonnement og er meget fornøyd.
Hei Bjørn. Takk for omtalen, og godt å høre at du er fornøyd og fikk god veiledning! Som du nevner så har vi fortsatt litt å gå på når det gjelder nettsider. Vi gjør stadig endringer og forbedringer, og vil snart flytte vår MinSide løsning så den er fullt tilgjengelig på hudya.no. Hilsen Thomas fra Hudya
Har bare hatt abb i to dager, men hittil er jeg veldig fornøyd med alt sammen: pris dekning. Også veldig fornøyd med hyggelige og oppdaterte i kundeservice.
Hei Ole, Godt å høre at er fornøyd så langt, ikke nøl med å ta kontakt hvis du lurer på noe! Hilsen Thomas fra Hudya
Utrolig bra🙂👍 meget kundevennlig, suveren dekning 🤩🤩🤩
Takk for hyggelig omtale Rune! Godt å høre at du er fornøyd 😀 Hilsen Thomas fra Hudya
Billig abonnement, veldig kjapp tilbakemelding fra kundeservice, og super service. Dette anbefaler jeg svært gjerne til andre. Kunne ønske et abonnement med fri taletid og SMS, men uten mobildata, da jeg ikke har bruk for dette.
Hei Gry, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vurderer å lansere et rimelig abonnement uten data inkludert, med Fri tale/SMS/MMS og regner med en slik løsning er på plass før året er omme. Så det er bare å følge med på hudya.no! Hilsen Thomas fra Hudya
God telenordekning, god kundeservice ifm. tyveri og sperre av databruk til ungdom. Kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefon. God pris på datapakker.
Hei Ida, Takk for tilbakemeldingen! Det er mulig det var litt kø når du forsøkte å ringe oss, ventetiden hos oss er sjeldent mer enn 30 sekunder.Ellers veldig fint å høre at du er fornøyd med kundeservice og dekning :) Hilsen Thomas fra Hudya
Vi ville bestille mobilabonnement til bedriften vår og kontaktet kundeservice. I under to timer fikk vi tildelt en kundeveileder som hjalp oss med avklaring og bestilling. Alle spørsmål vi stilte ble besvart med en hyggelig telefonsamtale eller på epost i løpet av minutter. Dette er kundeservice på sitt beste! Og selve mobilabonnementet er det billigste på marked for tiden. Så langt kan Hudya virkelig anbefales.
Hei! Veldig fint å høre at du var fornøyd med bestillingshjelpen hos oss. Vi håper du blir fornøyd fremover, og ikke nøl med å ta kontakt hvis du skulle ha andre spørsmål! Hilsen Thomas fra Hudya
Ble veldig skuffet over første regning. Fikk hudya fra den 27.9 men var beregna betaling fra den 18.9 da jeg bestilte. Det må jeg si var meget skuffende så jeg kommer til og følge med heretter. Bestilte med 6 G og 269 i mnd.
Hei Einar. Takk for din tilbakemelding! Jeg sjekket din faktura, og ser at du er fakturert for månedsavgift fra 28.09 som er dagen etter at ditt mobilnummer ble overført til oss. Dette står nærmere spesifisert på s. 2 på fakturaen. Fakturaperioden som er spesifisert øverst (18.09 - 30.09) gjelder eventuell forbruk utover det som er inkludert, og ikke månedsavgiften. Siden dette kan skape misforståelser, vil vi endre på oppsettet fra neste faktura. Tusen takk for at du sa fra om dette, og for at du har bidratt til at fakturaen blir enklere å forstå for alle kunder 🙂 Med vennlig hilsen Thomas i Hudya