Meny

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
78%
anbefaler
Scoopr Mobil

"God support og gode abbonement"

Omtale om Scoopr Mobil skrevet av Vestlendingen for 18.12.2019 14.36

Scoopr Mobil har totalt 267 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Scoopr Mobil?
Vestlendingen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God support og gode abbonement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fekk hjelp raskt og enkelt. Gode abbonement som bruker Telenor sitt nett. Godt nøgd :)

Svar fra Scoopr Mobil
05.02.2020 14.56
Tusen takk for din tilbakemelding! Vi jobber stadig med å utvikle våre tjenester, slik at alle kan finne abonnement som passer sitt behov.
Hilsen Jonna i Hudya.
Bytt.no
"God support og gode abbonement" skrev Vestlendingen om Scoopr Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som Vestlendingen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ypperlige tjenester"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positive erfaringer, med effektiv kundeservice og rimelige priser.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.29
Hei Alex!
Så fint å høre - bare å ta kontakt hvis det mer vi kan hjelpe deg med :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot?"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement på Hudya 3. des. Torsdag fikk jeg melding om at sim-kort var sendt og omkobling skulle skje om 12. desember. 11. desember var simkort ikke kommet... jeg tok kontakt, og fikk høre at sim-kort ikke ble sendt før 9. desember, og derfor måtte oppkobling utsettes. Fikk løfte om at oppkobling skulle skje umiddelbart når simkortet kom. Sim-kortet kom fredag, og Hudya lovte oppkobling kl. 15.30 samme dag. Det skjedde ikke. Jeg ringte Hudya kl. 16.00... fikk da beskjed op at det bare var litt forsinkelse i systemet, og at oppkoblingen helt sikkert ville være i orden kl. 16.15. Kl. 16 stengte kundeservice. Noen oppkobling skjedde ikke hverken fredag eller lørdag. Resultatet var at jeg måtte kjøpe meg et kontantkort for å ha telefon over helga. Mandag ringte jeg kundeservice i Hudya, uten å få svar. Hva er det Hudya DRIVER MED? Jeg fraråder å ha med dette selskapet å gjøre... Det er bare bløff og tull slik jeg har opplevet det. Har Hudya en god forklaring?

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.19
Hei Ivar,

Det var synd å høre om din opplevelse hos oss. Jeg husker selv å ha snakket med deg på en av dine samtaler til kundeservice. Vi opplevde dessverre utfordringer med utsendelse av SIM kort i perioden du bestilte hos oss. Dette var grunnet et høyt antall bestillinger og noen tekniske utfordringer i våre systemer. Heldigvis er dette nå løst.
I tillegg så nevner du at det var utfordringer med å endre på din overføringsdato. Dette kan ofte skje når du tar kontakt kort tid før overføringen skjer da det er egne tidsfrister hos ulike operatører. På kundeservice føler vi at vi har vært imøtekommende og forsøkt å løse flokene som har oppstått her, men jeg forstår at din totale opplevelse ikke er god, og har full forståelse for tilbakemeldingen du gir.

Vi sendte deg en e-post 14 desember, men har ikke mottatt noe svar på denne - det er viktig at du svarer oss på e-posten så vi kan verifidere ditt SIM kort.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte nytt simkort på en lørdag og fikk beskjed om at dette ville komme i posten etter ca. 3-4 virkedager. En uke etter på fredag var det ennu ikke kommet og jeg kontaktet kundeservice og spurte. Fikk beskjed om at det var forsinket pga Black friday og at det ville komme over helgen. Påfølgende onsdag tok jeg kontakt igjen og fikk da vite at de hadde sendt det først mandag. Så kundeservice løy da de pratet med meg fredag. Nå er det gått en uke til. Ingen sim kort og jeg har bedt dem annullere bestillingen. Telia fikset sim kort på null komma nix.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.16
Hei Lill,

Takk for at du gir tilbakemelding på din opplevelse med din bestilling. Vi hadde en uke hvor våre SIM kort var forsinket grunnet et stort antall bestillinger i løpet av kort tid og noen tekniske utfordringer. Vi beklager dette på det sterkeste. I tillegg har det vært ytterligere forsinkelser grunnet senere postgang nå i tiden rett før jul. SIM kort går nå ut som normalt. Det var synd at det ble slik, det var ikke slik vi hadde ønsket din opplevelse av å bestille hos oss. Vi håper likevel at du vurderer oss i fremtiden og at vi får mulighet til å gjøre opp for det dårlige inntrykket.

Hilsen Thomas fra Hudya
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fikk hjelp med nytt abonnement uten å oppgi personnumneret på nettet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er skeptisk til å oppgi persondata på nettet. Dette ble ordnet ved telefon/ sjekk at jeg samhandlet med Hudyas konsulent. Hyggelig samtale og rask bestilling av nytt abonnement der og da.

Svar fra Scoopr Mobil
18.12.2019 09.16
Hei,
Fint å høre at du er fornøyd - vi har forståelse for at ikke alle ønsker å oppgi personnummer på nettet. Ta kontakt hvis det er mer du lurer på!
Scoopr Mobil har totalt 267 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR