Ekko på linjen, hører plutselig ikke den jeg snakker med, skurrer på linjen . Tregt nett.
Har du en tilsvarende erfaring med Scoopr Mobil?
Gjør som B. A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Scoopr Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg hadde abonnementet til mitt barn her i noen måneder. I sommer var jeg ikke helt ajour med regningene. reisevirksomhet etc. Det endte med at jeg fikk et purregebyr på ca 300kr på begge regningene for henholdsvis juni og juli. Dette syns jeg var litt i overkant. Selvsagt, jeg burde satt opp med autogiro - Men det glemte jeg. Også, rett etter jeg skiftet til hudya, økte prisen på abonnementet. prosentvis mye, men ble ikke spå mye i kroner. Samlet syns jeg derfor de virker noe uforutsigbare og dyre. kjapp kundeservice. det var bra.

Begge i huset byttet fra Talkmore til Hudya. Vi hadde aldri hatt problemer med mobildata eller liknende før, men etter byttet fikk begge problemer. Hos ene virket verken MMS eller mobildata mens hos den andre virket MMS, men ikke mobildata. Mobilene er under 1 og under 2 år gammel så burde ikke være et problem. Hudya hadde total ansvarsfraskrivelse og var ikke behjelpelig i det hele tatt. Vi fulgte "guidene" de sendte uten hell. Forøvrig var step by step guidene de sendte ikke riktige, så vi måtte google hvor man fant innstillingene vi skulle legge til... Når de fantastiske guidene ikke fungerte var svaret "Dette er ikke et problem hos oss, så dere må kontakte kundeservice hos mobilleverandørene deres." Vi hadde også byttet ut sim-kortene på mobilene med venners sim-kort hos andre selskaper og var ikke et problem med noen andre enn Hudya. Så da byttet vil like gjerne til et annet selskap. Når vi byttet selskap fungerte mobildata med en gang... Forøvrig har de nå økt prisen slik at de ikke lengre er billigst. Så da er det absolutt ingen grunn til å bruke Hudya lengre.

Jeg hadde problem med mobilsvar men det viste seg å være en innstilling på min iPhone som var årsaken altså ikke Hudya. Likevel fikk jeg hjelp og jeg kom fram direkte og oppfølgingen kunne ikke vært bedre, jeg er imponert over Hudya som har lavere priser og bedre service enn de operatører jeg har benyttet tidligere.

Vet lite om det. Hadde opprinnelig Sponz, og så bare ble det Hudya. Men alt fungerer forsåvidt, så er fornøyd. Har slitt litt med dekningen.
