Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 30 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
291
43
22
28
99
Sorter omtaler etter
Viser av 483 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt håpløse på kundeservice"

Helt håpløse på kundeservice og kan hvertfall ikke drive med kunder. Og de som jobber på kundeservice vet jo ikke hva de snakker om. Det er godt man er advokat så man vet hvordan man kan ta de på ulovlighetene sine. Her blir det å ta saken videre.

Svar fra Komplett Mobil
27.05.2019 11.54
Hei, F!

Veldig beklagelig å se at du er misfornøyd med kundeservicen du har opplevd hos oss. Vi vil gjerne se på saken din nærmere, og ønsker at du tar kontakt med oss på risros@komplettmobil.no for behandling.

Ønsker deg en ellers flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"

Dårlige retningslinjer og policy. Jeg bryr meg sjeldent om slik og gidder vanligvis ikke å ta meg bryet med og skrive omtale. Men dette var uprofesjonelt.

Svar fra Komplett Mobil
13.05.2019 12.07
Hei, Petter!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Nå vet jeg ikke helt hva saken gjelder, men send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel ved overføring til Ice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble overført til Ice 3. Mai. Der fikk jeg blandt annet gratis abonnement første måned som velkomstgave. Men hva hjelper det når Komplett mobil tar betalt for hele mai. Fikk en faktura fra 1. Mai til 31. Mai på mitt faste månedsbeløp. Da er det juks å si at man får en gratis måned. Tror de spekulerer i å overføre abonnementene etter at ny måned er startet for å kunne ta betalt for en hel måned, som de svarer hos kundeservice at man må når man skifter abonnement etter at ny måned er påbegynt.

Svar fra Komplett Mobil
10.05.2019 12.22
Hei, Sølvi!

Her beklager vi dersom en misforståelse har oppstått, men fakturaen fra oss for mai er også gjeldende for din periode hos Ice.

Kunder som har portert eller skal portere inn til ice i mai, betaler som vanlig full månedsavgift for Mai til Komplettmobil. Ice fakturerer ikke deg som kunde for månedsavgift for perioden i Ice 1.-31.mai. Men vil løse dette internt med Komplettmobil. Ice fakturerer heller ikke månedsavgift for juni, noe som vil si at første hele månedsavgift hos ice i Juni er uten kostnad for deg som kunde.

Dersom du fortsatt er usikker kan du kontakte oss på risros@komplettmobil.no eller 33005820 så kan vi utdype det du måtte lure på.

Ha en ellers flott helg!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Norges beste operatør"

Bra utvalg av abonnementer, med knallbra vilkår, EU+ og bra priser. Fryktelig synd at ICE har kjøpt opp hele kundemassen.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13.14
Hei, Markus!

Takk for flott tilbakemelding og skryt, det setter vi pris på! Gøy å se at du har vært fornøyd med oss som operatør og hva vi kan tilby :)

Vil anbefale å gi ICE en mulighet da alle som blir med over fra oss får blant annet en gratis måned, og dobbel datakvote første måned. I tillegg får man 50% på mobiltilbehør fra Iiglo hos Komplett.no.

Ha en ellers flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Frøydis
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilleverandør slutter!"

Jeg byttet fra Telenor til Komplett og har vært super fornøyd. Jeg er for tiden på langtids opphold utenlands, så nyheten kunne ikke kommet mer ubeleilig. Ringte kundeservice og ba de vente med overførsel til juni. Ble da lovet å beholde abonnementet inntil jeg er i hjemme Norge og velge ny leverandør.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13.08
Hei, Frøydis!

Så gøy å se at du har vært fornøyd med oss, og at du har fått dratt nytte av utenlandsbruk :) Og tusen takk for god tilbakemelding!

Når det kommer til overføringen til Ice så vil du få en SMS med overføringsdato, og da kan du få utsatt den datoen ved å kontakte Ice eller logge seg inn på https://www.ice.no/velg-minside/

Vi er aktive frem til 14. juni, og det er da siste dagen det går å bruke våres tjenester.

Skulle du derimot ikke ønske Ice som operatør etter reise så står du fritt til å velge en annen operatør, men du må da kansellere overføringen hos Ice.

Ha et flott utenlandsopphold videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lite hjelpsom/serviceminded"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nytt abonnement forrige måned (10GB), siden avtalen ble inngått 14. fikk jeg bare omtrent halvparten av datatrafikken tilgjengelig. Dette medførte igjen til at jeg måtte kjøpe ekstra datapakka, hvilket ga en unødvendig merkostnad. Videre vises til tidligere klager fra andre her. Datatrafikken virker unormalt høy. Normalt sett bruker jeg mindre enn 10GB på en måned, nå brukte jeg plutselig mer enn 10GB på 2 uker! Hvilket medførte at jeg måtte kjøpe ENDA en datapakke. Når man første velger å klage dette inn så har firmaet mer fokus på å dekke seg bak "small-printen" i avtalen enn kundeservice/blidgjøre kunden. Så istedenfor å avslutte kundeforholdet med en god tone opplever jeg nå firmaet som irriterende lite løsningsorientert/serviceminded og vil ikke anbefale noen å tegne abonnement her.

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 16.42
Hei, K!

Når du blir ny kunde hos oss betaler du kun for de dagene som er igjen av måneden, og din datakvote vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved månedsskifte vil din datakvote fylles opp med full kvote. Dette står blant annet informert om på vårt velkomstbrev samt kom-i-gang/kundeservice siden: https://www.komplett.no/mobil/komigang/

Når det kommer til databruk så er dette kun mulig å generere via enheten(e) som har simkort i seg, og enkelte tilfeller så deler man gjerne mobildata via enheten også.

Hvis du ikke har hatt endring på bruket ditt siden du ble kunde her, så er det mest sannsynlig apper som har oppdatert seg via mobildata etter du satt inn nytt simkort fra oss (skjer veldig mange tilfeller når man restarter telefonen etter lengre tid).

Veldig leit at kontakt med kundesenteret ikke gikk som ønsket, men dersom du er uenig i hva som blir nevnt i tilbakemeldingen her så kan du kontakte oss på risros@komplettmobil.no. Da skal vi få sett nærmere på saken din.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Meget fornøyd, men må dessverre bytte.."

Har i flere år nå vært kunde hos Komplett men pga flytting til Ice/Telia nett har jeg nå byttet leverandør. Finnes overhodet ikke dekning på jobb for annet enn Telenor. Var kunde hos Ice i mindre enn 24 timer før jeg byttet til Komplett. Såpass dårlig fungerte det... Synd at Komplett selger seg ut...

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 14.34
Hei, Erlend!

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning.

Prøv de på nytt- så blir du kanskje positivt overrasket?

Ha en ellers flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Synd jeg må bytte pga at ice overtar"

Jeg byttet fra ice til komplett for et par år siden siden jeg trenger telenor-nettet. Ser mange andre tenker å gjøre det samme. Dere skriver i standard-svar: «ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder». Kanskje 89% av boligadresser—men jeg trenger mobildekning på fjellet, langt fra der folk bor, og all erfaring sier at Telenor fortsatt er best der. Og ofte er det ikke 4G som kreves, men 3G eller tom. Edge til å sende en SMS, og det er helt åpenbart ikke en del av det ice tilbyr. Synd—jeg har vært en veldig fornøyd komplett-kunde men ser meg nå tvunget til å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forbaska idiotisk at de har solgt seg til Ice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Valgte Komplett Mobil pga kombinasjon av dekning, pris, datapakke og god kundeservice i komplett generelt. Er ikke interessert i Ice, der blir enten datapakken mindre, eller prisen høyere, i tillegg til at vi går fra Telenornett til Telia (guess what, Telia funker ikke i bygda der jeg bor, ikke kom med noen "Menneh... Telia har blitt bedre"-frase.). En overføring burde gjelde dagens abonnement, dvs at vi Komplettkunder burde få beholde pris og datamengde i nytt selskap, akkurat slik kunder beholder sine abonnement når andre selskaper kutter disse for nysalg. Dette skjer ikke, vi får kun beholde våre abonnement i et par måneder før prisen skrus opp, tross at vi ikke har akseptert noen nye vilkår. Dette i tillegg til dekningsendringene. Så her blir det bytte av operatør i dag.

Svar fra Komplett Mobil
03.04.2019 09.03
Hei, Astrid!

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning.

De aller fleste pakkene til Ice er priset likt som det vi tilbyr pr. dags dato, med unntak av blant annet vår 4GB "MedioFlex". 4GB hos oss var ikke så for lang tid tilbake 3GB med samme pris.

Nå er det slik at man blir godt informert om dette på forhånd, og vi forstår selvfølgelig at dette ikke egner seg for alle. Det er ingen bindingstid hos Komplett Mobil eller Ice.no, hvis du ønsker en annen operatør enn det som er tilrettelagt.

Vi beklager at du ser det på den måten. Og vi ønsker å takke for at du har vært kunde hos oss, vi ønsker deg lykke til videre.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket både her hjemme og i utlandet"

Har som regel alltid god dekning. Også i utlandet i forhold til venner med andre leverandører når på tur i utlandet. Skal bli spennende og se om Ice klarer å følge opp når vi blir overflyttet om noen måneder.

Svar fra Komplett Mobil
29.03.2019 09.39
Hei, Bjørn!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Per i dag kommer ikke Ice til å videreføre EU+. Men de ser på lignende muligheter i fremtiden. Er det en utfordrer som kan lansere noe slikt så er det nok Ice.
Vi håper du blir fornøyd med overføringen og at Ice kan være med å tråkke opp veien i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytter til neste operatør som tilbyr EU+, dvs. gratis roaming i Thailand"

Byttet fra Talkmore i oktober 2018 fordi Komplett hadde EU+. der bl.a. roaming i Thailand var inkludert. Dette var svært nyttig for min kone som kunne drive tolking over telefonen som om hun var hjemme i Norge. Ser nå at ICE, som har kjøpt Komplett Mobil, ikke tilbyr dette, men at man kan kjøpe utenlandspakker slik at å motta samtale i Thailand eller å ringe fra Thailand til Norge kommer ned til ca 35 øre pr minutt. Dette er forsåvidt rimelig i forhold til de andre operatørene, nå som Komplett Mobil forsvinner. Vi blir nok med over til ICE, inntil noen andre operatører tilbyr EU+, men fra hva jeg leser i anmeldelsene av ICE, så er det flere som klager på kvaliteten på samtalene når man er i utlandet. For oss så er samtalekvalitet svært viktig så vi vil følge godt med om det er andre operatører i Telenor sitt nett som vil tilby EU+ slik Komplett gjorde. Kundeservicen og alt ellers med Komplett Mobil var bra. Der Talkmore var bedre synes jeg var med app og faktura oversikt. Talkmore leverte detaljerte fakturaer i motsetning til Komplett Mobil. Talkmore gav også oss 5% i Norwegian reward poeng. Når vi har 4 telefonnummer så utgjør det endel, men når Komplett mobil gjorde at det var mulig å drive roaming i Thailand, så var valget med å skrifte fra Talkmore til Komplett enkelt når kona kunne sitte flere timer hver dag å drive telefontolking derfra helt gratis (inkl. abonnement for kr 125 pr måned). Når EU og Norge nå innfører makspriser på telefonsamtaler til andre EU land fra 15. mai 2019 , som gjør at bl.a. Telenor må redusere sine priser med over 50 % når man ringer til f.eks. Tyskland eller Frankrike, så bør det også være lov å håpe at andre operatører fyller Komplett Mobil sitt tilbud med EU+. I Danmark så har jo Telenor allerede tilbud på EU+ der man bl.a. kan drive roaming fritt i Thailand og USA, se https://www.telenor.dk/shop/abonnementer/

Svar fra Komplett Mobil
29.03.2019 09.38
Hei, Johnca!
Tusen takk for konstruktiv og flott tilbakemelding.
Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning.

Vi satser også på at utenlandsavtalene blir enda bedre i løpet av kort tid.
Og håper du blir fornøyd med overføringen til Ice!

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Jeg er veldig fornøyd med Komplett Mobil abonnement. Det er synd at dere overfører oss til Ice. Jeg skal reise på ferie i morgen til USA og skal prøve om det fungerer mobilen der også. Komplett Mobil som tilbyr med EU/EØS + pakke.

Svar fra Komplett Mobil
29.03.2019 09.38
Hei, Rebecca!

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi ønsker deg en god tur til USA og håper du blir like fornøyd der :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Einarb86
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice. Gratis i EU og USA Telenor nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må bytte fra komplett mobil Nå, ice har kjøpt dem. Telia har ikke dekning utenfor byene i nord Norge. Har prøvd dem nylig. Var elendig. Man må ha Telenor nett..

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2019 14.21
Hei, Einarb86!

Takk for tilbakemeldingen! Men nå er det ikke Telia dekning man bytter til .Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Bare gode erfaringer med komplett sine priser. Får fin oversikt over forbruk og det som blir overført til neste mnd.

Svar fra Komplett Mobil
28.03.2019 14.33
Hei, Per!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Ønsker deg en god dag videre.
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Oddmund H
Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig trist at de selger seg ut"
1 syns denne omtalen er nyttig

Komplett har vært et bra selskap med flere fordeler enn andre selskap. Nå er mitt nummer portert til annet selskap, har fungert greit den korte tiden jeg var abonnent.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2019 09.39
Hei, Oddmund H!
Så flott å se at du har vært fornøyd med oss.
Vi beklager at du ser det på den måten. Og vi ønsker å takke for at du har vært kunde hos oss, vi ønsker deg lykke til videre.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt av en kundekonsulent i slutten av februar, og fikk et godt EU+ tilbud. Jeg hadde ICE frem til 8. mars, bytta til Komplett da, og får mail ei uke senere om at de er oppkjøpt av ICE. Prøvde å annulere overføringen min, men ettersom jeg «bare» hadde 3 dager igjen av angrefristen, rakk ikke ICE å portere meg tilbake til de innen fristen. Så nå må jeg betale dobbel faktura, den gamle fra ICE, der abonnementet mitt faktisk var aktivt ut hele mars, samt ny faktura til Komplett fra 8.mars, som skal bli til ICE!😡 Rett og slett svindel, informasjon de burde gitt meg før jeg satte i nytt SIM-kort den 8.mars! ICE og Forbrukerrådet er overrasket over at Komplett ikke er mer medgjørlig i denne saken, kundeservice hos Komplett er absolutt ikke interessert i å løse situasjonen. Aldri opplevd maken til dårlig kundebehandling!!

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2019 14.21
Hei, Mona!
Dette var beklagelig og se. Og her er det nok en misforståelse, og selvfølgelig så skulle dette vært løst ved første gangs kontakt.
Ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så skal vi løse dette :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grunn jeg vil bytte, komplett avviklet"

Jeg fikk beskjed om de vil overføre til Ice nett, men Ice nett jeg hadde, men dårlig dekning. Når jeg er i kjeller dårlig dekning.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2019 09.39
Hei, Simon G!
Tusen takk for tilbakemeldingen.

Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Thomas E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Komplett Mobil, før overgang..!"

Ice/Telia har veldig dårlig dekning der vi bor (ikke gidd å kommenter at de har bygget ut!) for det har jeg klaget på flere ganger i år, da jobbtlf er låst til Telia. Telenor er eneste som har bra dekning på hele øya, så vil finne noen andre å gå til!

Svar fra Komplett Mobil
25.03.2019 09.46
Hei, Thomas E!
Tusen takk for tilbakemeldingen.
Vi skal selvfølgelig bringe denne videre til Ice, slik at de kan se på mulighet for videre utbygging.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjempebra"

Jeg vil gjerne fortsatt, men Ice overtar. Hadde det før, men p.g.a. dårlig dekning gikk jeg over til Komplett. Trenger telenordeknig.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2019 09.38
Hei, Ruth!
Tusen takk for flott tilbakemelding.

Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trist avikling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fekk melding om at de nå har gitt opp og videreført kundene til ice. Har hatt ice tidligere, men har alltid sett på operatører med Telenor forbindelse til redusert pris samt at komplett hadde fin eu+ med thailand inkludert i pakken for å ringe til norge- Selv om de ikke fant ut av problemet de hadde når det var der nede og så og at andre aktører der nede hadde meget store forskjeller på databruk og pris fra det vi hadde så byttet de simkort. Så får se hvordan det endes da ice bruker Telia sitt nett fremfor Telenor da jeg har alltid likt signalene til Telenor fremfor Telia sitt, Men det var vel mye goder fremfor inntekter de ga brukerene selv om noen ikke har hatt like gode kundeservice selv har ikke brukt det så mye eller hatt store problemer som har trengt kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Komplett Mobil avvikler...."

Jeg ble kunde hos Komplett Mobil den 01.03.19 og i går, 20.03.19, fikk jeg en mail om at KomplettMobil endrer fokus og avvikler selskapet i løpet av april/mai. Kundene vil bli overført til ICE, som i mitt tilfelle betyr mindre GB for samme pris, samt dårligere betingelser generelt. Ble mildt sagt overrasket fordi jeg ringte dem da jeg skulle bestille og fikk ingen beskjed om at dette kunne skje. Jeg har bestilt nytt abonnement hos en annen leverandør fra og med 29.03 og forlater dermed KomplettMobil etter bare 29 dager. Legger dette ut da jeg ønsker å informere/advare de som tenker å tegne abonnement i disse dager. ICE har ikke samme dekning og betingelser, dessuten har de andre priser enn KomplettMobil.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2019 10.30
Hei, Sidsel!
Takk for tilbakemeldingen din.
Selve produktet som vi tilbyr forsvinner ikke enda. Det tar enda 30 dager før Ice starter migreringen. Og man kan fortsatt nyte godt av vårt EU+ tilbud dersom man skal ut å reise f.eks i påsken. I tillegg vil man jo da få et godt tilbud fra Ice i forbindelse med migreringen til de. Alle nye kunder vil også bli gjort oppmerksom på migreringen til Ice. Slik at for de som ønsker å bruke EU+ o.l er dette en vinn-vinn situasjon.

Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Ha en fin dag videre!
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett mobil best i Norge!"

Komplett Mobil er uten tvil, best i Norge! Har vært kunde hos tre andre leverandører, men ingen yter tilsvarende god service og godt produkt! Prisene er også gode. Har kun hatt positive erfaringer med mitt abonnement hos Komplett. Mitt ønske er at Komplett Mobil aldri selger ut / går sammen med andre operatører.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.52
Hei, Jenny M!
Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er nå enn slik at kundebasen er blitt solgt til Ice. Men vi håper du også blir like fornøyd med Ice, når den tid kommer:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Beste mobilabonnement helt til de byttet til ice"

Lav pris, go dekning, grei app. Synd de bytter dekning og en mest sannsynlig må bytte til annet abonnement hos andre for å få Telenor dekning igjen.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.52
Hei, Comy!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Vi håper du også blir like fornøyd med Ice, når den tid kommer:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Over og ut for Komplett mobil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil er solgt, var veldig fornøyd. Finnes ingen grunn i verden til at jeg skal bli med over til Ice. Leter etter nytt selskap og abonnement.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.49
Hei, Trond B!
Tusen takk for tilbakemeldingen.
Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"

Men må bytte når de går vekk fra Telenors nett, dette er eneste nettet som fungerer på hytta dessverre.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.49
Hei, Rune Ø!
Det er beklagelig å se at du ønsker å bytte, men flott å se at du har vært fornøyd med oss hittil.

Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR