Helt håpløse på kundeservice og kan hvertfall ikke drive med kunder. Og de som jobber på kundeservice vet jo ikke hva de snakker om. Det er godt man er advokat så man vet hvordan man kan ta de på ulovlighetene sine. Her blir det å ta saken videre.

Dårlige retningslinjer og policy. Jeg bryr meg sjeldent om slik og gidder vanligvis ikke å ta meg bryet med og skrive omtale. Men dette var uprofesjonelt.

Ble overført til Ice 3. Mai. Der fikk jeg blandt annet gratis abonnement første måned som velkomstgave. Men hva hjelper det når Komplett mobil tar betalt for hele mai. Fikk en faktura fra 1. Mai til 31. Mai på mitt faste månedsbeløp. Da er det juks å si at man får en gratis måned. Tror de spekulerer i å overføre abonnementene etter at ny måned er startet for å kunne ta betalt for en hel måned, som de svarer hos kundeservice at man må når man skifter abonnement etter at ny måned er påbegynt.

God service, mye for pengene, fri bruk i USA. 😊 Billige abonnement for familien.

Bra utvalg av abonnementer, med knallbra vilkår, EU+ og bra priser. Fryktelig synd at ICE har kjøpt opp hele kundemassen.

Jeg byttet fra Telenor til Komplett og har vært super fornøyd. Jeg er for tiden på langtids opphold utenlands, så nyheten kunne ikke kommet mer ubeleilig. Ringte kundeservice og ba de vente med overførsel til juni. Ble da lovet å beholde abonnementet inntil jeg er i hjemme Norge og velge ny leverandør.

Bestilte nytt abonnement forrige måned (10GB), siden avtalen ble inngått 14. fikk jeg bare omtrent halvparten av datatrafikken tilgjengelig. Dette medførte igjen til at jeg måtte kjøpe ekstra datapakka, hvilket ga en unødvendig merkostnad. Videre vises til tidligere klager fra andre her. Datatrafikken virker unormalt høy. Normalt sett bruker jeg mindre enn 10GB på en måned, nå brukte jeg plutselig mer enn 10GB på 2 uker! Hvilket medførte at jeg måtte kjøpe ENDA en datapakke. Når man første velger å klage dette inn så har firmaet mer fokus på å dekke seg bak "small-printen" i avtalen enn kundeservice/blidgjøre kunden. Så istedenfor å avslutte kundeforholdet med en god tone opplever jeg nå firmaet som irriterende lite løsningsorientert/serviceminded og vil ikke anbefale noen å tegne abonnement her.

Har i flere år nå vært kunde hos Komplett men pga flytting til Ice/Telia nett har jeg nå byttet leverandør. Finnes overhodet ikke dekning på jobb for annet enn Telenor. Var kunde hos Ice i mindre enn 24 timer før jeg byttet til Komplett. Såpass dårlig fungerte det... Synd at Komplett selger seg ut...

Jeg byttet fra ice til komplett for et par år siden siden jeg trenger telenor-nettet. Ser mange andre tenker å gjøre det samme. Dere skriver i standard-svar: «ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder». Kanskje 89% av boligadresser—men jeg trenger mobildekning på fjellet, langt fra der folk bor, og all erfaring sier at Telenor fortsatt er best der. Og ofte er det ikke 4G som kreves, men 3G eller tom. Edge til å sende en SMS, og det er helt åpenbart ikke en del av det ice tilbyr. Synd—jeg har vært en veldig fornøyd komplett-kunde men ser meg nå tvunget til å bytte.
Valgte Komplett Mobil pga kombinasjon av dekning, pris, datapakke og god kundeservice i komplett generelt. Er ikke interessert i Ice, der blir enten datapakken mindre, eller prisen høyere, i tillegg til at vi går fra Telenornett til Telia (guess what, Telia funker ikke i bygda der jeg bor, ikke kom med noen "Menneh... Telia har blitt bedre"-frase.). En overføring burde gjelde dagens abonnement, dvs at vi Komplettkunder burde få beholde pris og datamengde i nytt selskap, akkurat slik kunder beholder sine abonnement når andre selskaper kutter disse for nysalg. Dette skjer ikke, vi får kun beholde våre abonnement i et par måneder før prisen skrus opp, tross at vi ikke har akseptert noen nye vilkår. Dette i tillegg til dekningsendringene. Så her blir det bytte av operatør i dag.

Enda en god mobiloperatør kjøpes opp og forsvinner fra Telenor dekningsområdet. Synd!

Har som regel alltid god dekning. Også i utlandet i forhold til venner med andre leverandører når på tur i utlandet. Skal bli spennende og se om Ice klarer å følge opp når vi blir overflyttet om noen måneder.

Byttet fra Talkmore i oktober 2018 fordi Komplett hadde EU+. der bl.a. roaming i Thailand var inkludert. Dette var svært nyttig for min kone som kunne drive tolking over telefonen som om hun var hjemme i Norge. Ser nå at ICE, som har kjøpt Komplett Mobil, ikke tilbyr dette, men at man kan kjøpe utenlandspakker slik at å motta samtale i Thailand eller å ringe fra Thailand til Norge kommer ned til ca 35 øre pr minutt. Dette er forsåvidt rimelig i forhold til de andre operatørene, nå som Komplett Mobil forsvinner. Vi blir nok med over til ICE, inntil noen andre operatører tilbyr EU+, men fra hva jeg leser i anmeldelsene av ICE, så er det flere som klager på kvaliteten på samtalene når man er i utlandet. For oss så er samtalekvalitet svært viktig så vi vil følge godt med om det er andre operatører i Telenor sitt nett som vil tilby EU+ slik Komplett gjorde. Kundeservicen og alt ellers med Komplett Mobil var bra. Der Talkmore var bedre synes jeg var med app og faktura oversikt. Talkmore leverte detaljerte fakturaer i motsetning til Komplett Mobil. Talkmore gav også oss 5% i Norwegian reward poeng. Når vi har 4 telefonnummer så utgjør det endel, men når Komplett mobil gjorde at det var mulig å drive roaming i Thailand, så var valget med å skrifte fra Talkmore til Komplett enkelt når kona kunne sitte flere timer hver dag å drive telefontolking derfra helt gratis (inkl. abonnement for kr 125 pr måned). Når EU og Norge nå innfører makspriser på telefonsamtaler til andre EU land fra 15. mai 2019 , som gjør at bl.a. Telenor må redusere sine priser med over 50 % når man ringer til f.eks. Tyskland eller Frankrike, så bør det også være lov å håpe at andre operatører fyller Komplett Mobil sitt tilbud med EU+. I Danmark så har jo Telenor allerede tilbud på EU+ der man bl.a. kan drive roaming fritt i Thailand og USA, se https://www.telenor.dk/shop/abonnementer/

Jeg er veldig fornøyd med Komplett Mobil abonnement. Det er synd at dere overfører oss til Ice. Jeg skal reise på ferie i morgen til USA og skal prøve om det fungerer mobilen der også. Komplett Mobil som tilbyr med EU/EØS + pakke.

Må bytte fra komplett mobil Nå, ice har kjøpt dem. Telia har ikke dekning utenfor byene i nord Norge. Har prøvd dem nylig. Var elendig. Man må ha Telenor nett..

Bare gode erfaringer med komplett sine priser. Får fin oversikt over forbruk og det som blir overført til neste mnd.

Komplett har vært et bra selskap med flere fordeler enn andre selskap. Nå er mitt nummer portert til annet selskap, har fungert greit den korte tiden jeg var abonnent.

Jeg ble oppringt av en kundekonsulent i slutten av februar, og fikk et godt EU+ tilbud. Jeg hadde ICE frem til 8. mars, bytta til Komplett da, og får mail ei uke senere om at de er oppkjøpt av ICE. Prøvde å annulere overføringen min, men ettersom jeg «bare» hadde 3 dager igjen av angrefristen, rakk ikke ICE å portere meg tilbake til de innen fristen. Så nå må jeg betale dobbel faktura, den gamle fra ICE, der abonnementet mitt faktisk var aktivt ut hele mars, samt ny faktura til Komplett fra 8.mars, som skal bli til ICE!😡 Rett og slett svindel, informasjon de burde gitt meg før jeg satte i nytt SIM-kort den 8.mars! ICE og Forbrukerrådet er overrasket over at Komplett ikke er mer medgjørlig i denne saken, kundeservice hos Komplett er absolutt ikke interessert i å løse situasjonen. Aldri opplevd maken til dårlig kundebehandling!!

Helt okay, men de er nå i gang med å gå over til lce. Den fungerer ikke skikkelig hær.

Jeg fikk beskjed om de vil overføre til Ice nett, men Ice nett jeg hadde, men dårlig dekning. Når jeg er i kjeller dårlig dekning.

Ice/Telia har veldig dårlig dekning der vi bor (ikke gidd å kommenter at de har bygget ut!) for det har jeg klaget på flere ganger i år, da jobbtlf er låst til Telia. Telenor er eneste som har bra dekning på hele øya, så vil finne noen andre å gå til!

Jeg vil gjerne fortsatt, men Ice overtar. Hadde det før, men p.g.a. dårlig dekning gikk jeg over til Komplett. Trenger telenordeknig.

Har vert supert, men nå som dere har solgt oss til Ice, så blir jeg å finne ny leverandør!

Ingenting å klage på. Bra kundeservice. Billig abonnement.

God informasjon, enkelt og oversiktlig abbonement.
