Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Bra
4
av 23 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
62
11
7
16
46
Sorter omtaler etter
Viser av 142 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alt for dårlig kunderet hos komplett mobil"

Jeg har brukt komplett mobil i mange måneder og den dyreste abonnementet dems 555 kr 30 gb pr mnd.
De sendte faktura på feil epost adresse som kom aldri fram til meg også blir abonnement sperret, jeg prøver å forklare at jeg ikke har fått noe faktura hvorfor sperrer dere meg, jeg driver take away og alt er avhengig av den jæ#%a abonnementet, så vil de ikke hjelpe meg med å åpne det, og jeg skal betale alt på engang... jeg synes de burde ta mere hensyn til kundene sine fordi de lever pga oss. Jeg bytta til en annen selskap med engang og betaler litt ekstra men kanskje de sitter pris på kunder, håper det...

Svar fra Komplett Mobil
18.02.2018 11.50
Hei, Mojtaba!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Epostadressen vi sender til, er den du selv legger inn ved bestilling.
Du er selv ansvarlig for at denne er korrekt.
Du får også en sms når fakturaen sendes ut, hvor epostadressen som er lagt inn står oppført.
Deretter går det ytterligere 3 purringer over 45 dager før man blir sperret.
Slik at man har all mulighet til å rette opp i epostadressen før en eventuell sperring.
Det er korrekt at vi dessverre da ikke kan åpne uten et gjenåpningsgebyr.

Dersom det er noe du ønsker å ta videre med oss, så kan du sende en mail til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

To ting jeg ikke liker:
Datatrafikk forsvinner litt for fort i forhold til andre leverandører.

Beregne 1 GB som 1000 MB. 1 GB er 1024 MB så hvis jeg har 6 giga på slutten av måneden har jeg 144 MB mindre.

Fra komplett.no/mobil priser "Datatrafikk pr MB etter inkludert datamengde* 0.99 Kr"
0.99 X 144 MB = 142,56 Kr.
:(

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.20
Hei, Frans!
Takk for tilbakemeldingen din!
Forskjellen er at noen benytter det binære systemet når de beregner 1GB, mens andre benytter desimal-systemet. Søker du på Google forteller de deg at 1GB = 1000MB. Forskjellen på desimal/binære kan sjekkes her: https://www.gbmb.org/gb-to-mb
Det er synd at bransjen opererer med forskjellige standarder. Men per i dag lite vi får gjort noe med. Da pakkene vi kjøper fra leverandør er på 1000 mb.

Men tross av dette er det er ellers godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp og telenor dekning til uslåelig pris! Kan anbefales. :)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde litt problemer i begynnelsen da jeg ville ha tvillingkort i mitt mobilabonnement. Det viste seg at feilen lå hos Telenor og ikke hos Komplett. Etter at dette ble rettet opp så er jeg veldig fornøyd. Løp og kjøp!! :)

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.19
Hei, Osmund!
Så flott å se at du er fornøyd med oss.
Feilen skulle vi selvsagt vært foruten. Men det er dessverre noe som kan skje når det gjelder teknikkens verden.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eu og rollover forsvinner på dagen når eg reiser til utland."
2 syns denne omtalen er nyttig

De siste to ganger har eg har vært i utland har eg sparte på litt data hhv 1.1 og 1.7 GB til bruk der borte. Denne datamengden forsvinner på dagen når jeg kommer til utland og eg får beskjed at eg må kjøpe mer data. Dette selv om eg IKKJE bruker roaming men kun wifi/nettet. Hva er det som skjer?
Sak nr 2. Min ny Iphone 7 plus fungerer meget dårlig på Komplett abonnement på Telenor nettet. Det sies at Komplett IKKE blir prioritert av Telenor på sitt nett. Noen svar på det?

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.18
Hei, Ian C!
Rollover og datapakke skal være med om du drar til et land innenfor EU. Drar du utenfor EU så har man ikke inkludert data eller tale. Dersom det var slik at du var i et EU land og dette ikke var med. Så ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no

Personlig har jeg Iphone 7 plus med Komplettmobil uten noen problemer. Vedrørende ditt spørsmål ang prioritering. Så har NKOM bestemt at det IKKE er lov med prioritering i nettverk. Så det stemmer ikke at vi ikke er prioritert i nettverket. Vi vil gjerne høre fra deg ang hvem som kommer med disse påstandene.

Jeg håper du tar kontakt med oss og jeg takker foreløpig for tilbakemeldingen.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Komplett Mobil :)

Eneste jeg savner, som jeg håper kommer er mulighet for betaling av faktura i appen eller med Vipps Faktura.
Håper også Datasim blir gratis.

Anbefaler Komplett Mobil :)

Svar fra Komplett Mobil
15.01.2018 12.22
Hei, Henrik!

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi jobber med en løsning slik at det kan komme betaling på andre måter.
Men har ikke noe nøyaktig tidsestimat enda.

Datasim skal vi også se på kostnaden av etterhvert, sammen med netteier.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett Mobil og kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har kun hatt positive erfaringer. De er billigst, svarer raskt og hyggelig på tilbakemeldinger fra kunden.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2018 14.19
Hei, Marit!
Så flott å se at du er fornøyd med oss!
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt produkt og god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har god dekning (Telenor sitt basis nett), utmerkede produkter og priser, og kundeservice som svarer raskt og hyggelig.

Eneste minus er at de ikke tilbyr eFaktura. De har faktura per epost og avtalegiro, så det fungerer jo...

Svar fra Komplett Mobil
08.01.2018 08.33
Hei, Ragnar!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Vi jobber med e-faktura, og håper det kommer i løpet av året.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Josephine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonnement, kan bli bedre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra abonnement, den ble bedre da de skaffet appen. De kan kanskje sette ned datahastigheten istedenfor at man må betale for overgått bruk. Det kan være en tilleggsårsak til at man forblir kunde (utenom prisen på abonnement).

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2018 13.45
Hei, Josephine!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Til informasjon så kan man sette ned hastigheten istedet for å betale for overforbruk. Ved å aktivere gratistjenesten Datakontroll!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil er det mobilselskapet som leverer dårligst dekning i Norge sammenlignet med andre leverandører.
Fått nok etter 14 dager.

Svar fra Komplett Mobil
03.01.2018 10.52
Hei, Anne S!
Det er selvfølgelig veldig beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi er klar over at Telenor-dekningen på Vormestrand, ikke er veldig god. Og vi beklager dette. Vi skal sammen med netteier, gjøre vårt beste for å bedre dekningen i dette området.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettsider, og har beløp jeg ikke forstår"

Forstår ikke fakturaen, det er beløp som er umulig å forstå, og nettsiden er meget dårlig.
Dessuten er de for dyr sammenlignet med andre selskaper, så jeg skifter.

Svar fra Komplett Mobil
02.01.2018 08.06
Hei, Frode!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Og vi ønsker gjerne å vite hva du ikke forstår og hva vi kan gjøre for å forbedre oss.
Send oss gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på dette sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Ingrid N
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Går mye data og har beløp jeg ikke forstår"

Nettet er bra, men hastighet og 4G dekningen er ustabil. I tillegg er det vanskelig å forstå hva vi fakturerer for. Tidligere brukte jeg 4GB, mens på dette abonnementet bruker jeg alltid mer enn 6 GB.

Svar fra Komplett Mobil
31.12.2017 12.59
Hei, Ingrid!
Flott å se at du er fornøyd med nettet. Men dersom det er dekning i ditt område for 4G så skal det ikke være ustabilt.
Vedrørende databruk så kan man se hva man bruker data på inne på datatelleren på telefonen.
Dersom du ønsker at vi skal feilsøke med tanke på 4G dekningen eller lignende. Send oss en epost på risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service, og for en eller annen grunn brukt opp 4gb når telefonene var av"

Dårlig service, og for en eller annen grunn brukt opp 4gb når telefonene var av. Skjønner ikke dette men, etter jeg byttet fra Telenor til komplett mobil så har mobildata ret og slett blit spist opp angrer på at jeg gikk fra mitt gamle abonnement hos Telenor, skjønner ikke hvordan det går ann når telefonene ligger i skuffen avskrudd.

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, John!
Takk for tilbakemeldingen. Selvfølgelig skal det ikke være slik at data brukes når telefonene er slått av. Er ikke telefonen slått av så kan fortsatt data forbrukes. Spesielt om det er automatiske oppdateringer o.l.
Jeg ser gjerne på saken din om du sender en epost til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på dette sammen for å se om det er noen logisk forklaring på dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Teknisk svak kundeservice"

Teknisk svak kundeservice. Ofte blir det mange e-post utvekslinger uten noen endelige løsninger. Til slutt henvises saken til Telenor!!!

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, Adrian!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Som en nettleier så er det dessverre slik i mange tilfeller at vi må gå igjennom Telenor som er netteier. Dette fordi de sitter på det tekniske aspektet dersom det ikke er noe som er feil i vårt "system".
Jeg vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er noe vi kunne gjort anderledes. Send derfor gjerne en epost til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp bestilt mobilabonnement nr. 2.
Veldig fornøyd med service, tjenester, dekning samt prisnivå.
Anbefales!

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, Kmm!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Komplett med Komplett!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes Komplett har gode priser, raske til å gi kunden samme eller bedre løsning etterhvert som deres konkurrenter lanserer nye ting.

Svar fra Komplett Mobil
28.12.2017 13.23
Hei, Trond! Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi håper du forblir kunde og at vi kan innfri det å gi samme eller bedre løsning i fremtiden også!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kvalitet, pris og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg merker ingen forskjell i nettverk-kvaliteten mellom Telenor og Komplett, men prisforskjellen er stor, og datapakke alternativene er også mer akseptable.

Nettsidene til Komplett Mobil er også mer intuitive og mer behagelig å bruke, men jeg savner en link til Komplett Mobil på komplett.no

Jeg hadde en henvendelse med kundeservice på Komplett Mobil ang. en litt dyr faktura fordi jeg brukte over den inkluderte kvoten. Jeg hadde misforstått vilkårene ang. hva som skjer med data-rollover når man bytter datapakke. Etter å ha fortalt dette til kundeservice og vi kom til en enighet så må jeg si jeg er svært fornøyd som kunde. Kunne ikke bedt om bedre service!

Svar fra Komplett Mobil
20.12.2017 13.17
Hei, Simon C!
Tusen takk for flott og konstruktiv tilbakemelding!
Vi skal se på dette med en egen link på Komplett.no og ser om det er noe som kan la seg løse.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig det perfekte mobil abonnement for meg!"
1 syns denne omtalen er nyttig

For meg som er i perioder utenlands er behovet for internett variabelt. Via appen på min telefon kan jeg følge med, dermed følge med mitt forbruk. Beløp og forfall på fakturaer blir sendt på email og jeg unngår å få det i postkassen. Å genere til Avtalegiro i banken gikk lynraskt, noe som hos andre leverandører har tatt meg uker å få etablert!
En viss treghet hos Komplett Mobil var det i før sim kortet kom, men det ble ordnet raskt opp i av en flott kundeservice. Ja jeg anbefaler Komplett Mobil på det varmeste!

Svar fra Komplett Mobil
12.12.2017 16.13
Hei, Frøydis!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Det er supert å se at du er fornøyd med behandlingen du har fått, og vi håper du blir like fornøyd i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kjeltringb
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett kan ikke bli mer komplett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som alle andre er jeg opptatt av god kundeservice, men samtidig ønsker jeg ikke å måtte ty til det for mobilabonnement. Det som er fantastisk er at de få gangene jeg faktisk har hatt behov for deres support, så har det vært helt fantastisk god hjelp å få.

Etter mitt bytte til Komplett Mobil så forstår jeg endelig hva folk mener med god dekning.

Finner faktisk ikke noe å klage på, Komplett Mobil oppfyller mine krav på alle mulige måter til markedets beste pris.

Svar fra Komplett Mobil
12.12.2017 22.03
Hei, Kjeltringb!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi håper ikke du finner noe å klage på i fremtiden heller :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"

Super pris, kundebehandling og ikke minst dekning fra Telenor. Da kan det ikke bli bedre!
Sendte melding til de angående noe jeg lurte på, og fikk svar på under 10 min.
Det vil jeg si er super service!

Ingenting og sette fingeren på så langt hilsen en kjempe fornøyd kunde! :-D

Svar fra Komplett Mobil
05.12.2017 10.23
Hei, Kjartan!
Flott å se at du er fornøyd med oss og servicen vi gir!
Vi håper selvfølgelig du blir like fornøyd videre med oss:)

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tipp topp!"

Jeg opplever komplettmobil som helt konge.

Det er vesentlig billigere en tidligere opperatør.
Både jeg og min kone har byttet over til komplett mobil.
Simkort kom kjapt og greit hjem i postkassa.
Fulgte porterings tidspunkt.
Hyggelige folk på kundeservice.

Eneste "minus" er litt treg med å oppdatere data til tider. Men det kan jeg leve med, ikke gått over en eneste måned. Og om man gjør det så spiller deg jo ingen rolle for de har jo Datakontroll uansett!

Svar fra Komplett Mobil
04.12.2017 14.55
Hei, Zairum!
Så flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med å få raskere oppdatering av data, men med datakontroll så er det trygt uansett.
Så håper vi du også er fornøyd i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Komplett og tvilling simkort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk mobilabonnement hos Komplett mobil 2/11-17. Ville også ha tvilling sim til mobilabonnementet og fikk det tilsendt etter et par dager. Det funket ikke -det lot seg ikke registrere. Fikk ett nytt tilsendt etter et par dager etter at jeg tok kontakt med kundeservice. Det funket heller ikke -samme feil -lot seg ikke registrere. Tok igjen kontakt med kundeservice og sa at det heller ikke funket. Jeg ba de registrere det på forhånd om de skulle finne på å sende meg enda et nytt kort. De skulle gjøre det. Fikk dette i går -og det fungerer heller ikke -samme feil.
Siden dette heller ikke virket så tok jeg igjen kontakt med kundeservice i går ettermiddag, og prøvde igjen i formiddag. Når får jeg ikke svar fra de i det hele tatt!
Prøvde alle tvilling kortene i 4 forskjellige telefoner med samme resultat. Virker for meg som det sitter folk i kundeservice som ikke vet hva de holder på med. Triste greier.
Mitt hoved simkort fungerer veldig greit.

Svar fra Komplett Mobil
04.12.2017 14.54
Hei, Osmund!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har testet sim kort før det ble sendt ifra oss. Og finner det meget snodig at det ikke fungerer. Vi jobber med å finne ut av feilen og har løpende dialog med deg per epost.
Vi håper å finne ut av dette sammen slik at vi kan løse opp i dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sømløst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Liker godt at det er Telenor dekning
Godt med data til fornuftig pris
Lett å administrere

Savnet multibrukerfunksjon i app, men den er på vei.

Svar fra Komplett Mobil
28.11.2017 12.57
Hei, Kristian!
Flott å se at du er fornøyd med oss!
Og ja, multibruker er på vei til appen.
Så håper vi du blir enda mer fornøyd da.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsom kundeservice og bra pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig positive mennesker i kundeservice hos komplett mobil, som tar dine forespørsler på alvor. Rask kommunikasjon. 👍

Svar fra Komplett Mobil
23.11.2017 12.16
Hei, Roy!
Så flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice, og tusen takk for omtalen!
Karianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god hjelp"

Trengte hjelp raskt siden jeg ikke husket passordet på simkortet. Fikk hjelp med en gang. Kunne ikke fått bedre hjelp! Veldig god service.

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2017 14.32
Hei, Karianne!
Så flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi håper du ellers er fornøyd også :)
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra priser og god service. Får kjapt hjelp ved evnt problemer og har god tilgjengelighet på både chat og telefon.
Kommer nok ikke til å bytte over til noen andre. Endelig et mobilabonnement jeg er fornøyd med!

Svar fra Komplett Mobil
13.11.2017 15.49
Hei, Evelyn!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Så flott å se at du er fornøyd med hjelpen og tilgjengeligheten!
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
259 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no