Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 23 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
115
17
14
18
67
Sorter omtaler etter
Viser av 231 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig, skygg unna"

Dårlig kunderservice + en app de selv innrømmer ikke fungerer som den skal, men som de likevel oppfordrer til å last ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste Kundeservice jeg har opplevd på laaaang tid!"

Et menneske svarer når jeg ringer... Får kjapt svar på e-post... :) - Hjelpsom og proffe. Får litt bedre signal enn jeg hadde før (bor vanskelig til på fjellet langt unna master). Slipper overraskelse faktura pga "Data kontroll". Oversiktlig app (enkel å bruke). Det beste er service innstilt kundebehandling. Can`t beat it with a stick ;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Liker Komplett Mobil veldig godt"

Har hatt Komplett Mobil snart et år nå og det er helt supert. Gode priser (får mye for pengene), god kunderservice og det er lett å bruke "Min side" på nettet og i app. Får god Telenor dekning hvor hen jeg er og er veldig fornøyd med det.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Masse ros"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig god kundeservice og et sweet abonnement som er både billig og brukervennlig. Alt går på skinner!

Vil anbefale videre :)

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.58
Hei, Karl!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og komplettmobil-toget ;)
Og tusen takk for flott tilbakemelding.

Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer 100 % det 👍😊"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd fordi det fungerer 👍😊 er dekning der jeg trenger det 👍 kjempe kundebehandling , får kostruktive svar , blide når en ringer for å få hjelp 👍

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 11.03
Hei, Lasse!

Så flott å se at du er fornøyd med dekningen og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding.

Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen problemer med dekning, og tilleggstjenestene fungerer som det skal.

Generelt gode priser på abm. I tillegg få land som blant annet USA og Thailand inkludert i EU+ biten er bare helt fantastisk. Beste med EU/EU+ er at det er inkludert i abm prisen.

Kundesenteret deres er bare helt rå.

Herlig opplevelse å være kunde hos Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 11.01
Hei, Robert!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding som jeg selvfølgelig skal dele internt!
Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjappe og gode svar."
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Chess etter at Telia overtok. Grunnen var økt pris og da særlig på priser i US. Økte mange hundre prosent. Utrolig at små selskap kan ha fri bruk, mens de store tar seg grovt betalt. Byttet gikk smertefritt.

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.58
Hei, Ove!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding.
Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er raskt. Mobil appen viser ikke data rollover med engang, man må bruke litt data først.

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.54
Hei, Hasan!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Det er korrekt at man må bruke litt data for at rollover skal vises, dette er fordi systemet må oppdatere seg.
Men vi jobber med en litt annen løsning på dette i fremtiden:)

Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice, god dekning og gode priser!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos de fleste mobilselskap gjennom årene, men landet nå hos Komplettmobil. De har Telenordekning som er viktig for oss. Gode priser. Og det viktigste av alt er at de har datakontroll! Noe som gjør at jeg slipper overfakturering hvis tenåringene våre bruker mer enn sin datakvote. Og i tillegg så har de en fantastisk god kundeservice!

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.48
Hei, Roger!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding.
Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Joachim T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"NESTEN perfekt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Både jeg og min kone er kunder hos dere, og jeg handler mye på Komplett også. Det er den beste nettbuikken etter min mening! :)

Når det gjelder mobilabonnementene så har jeg noen positive og negative ting å komme med. Først og fremst så er kundeservice på chat HELT fantastisk! Prisene deres er gode, og ca de beste sammen med Ice og Chili. Da velger jeg dere fordi det virker mer seriøst, og jeg liker Telenordekning. Det er positivt med de "vanlige" godene som alle har (EU, rollover etc).

Det som IKKE er så veldig bra, er at dere henger litt etter når det gjelder familiedeling (som jeg føler dere burde hatt nå, siden det er Ice som er den største konkurrenten slik jeg ser det). I tillegg er det jo spennende med "fri data" men her vet jeg det er mye kluss i starten uansett, så den forstår jeg dere venter litt med. En ting dere VIRKELIG burde fjernet med en eneste gang er 399kr i overfakturering ved oppbrukt pakke. Min kone brukte noen hundre megabyte for mye, og fikk 399 kr i gebyr. Heldigvis er det sykt flinke og snille personer på chatten, så dette ordnetseg relativt greit. Likevel er det litt drøyt å ta 399 for overforbruk når 2gb ekstra i abonnementform hvis man hadde "husket" det hadde kostet 40 kr....! :)

Håper dere kan få orden på de småtingene som mangler, og så skal nok vi fortsette å være lojale og gode kunder i mange år fremover! NESTEN perfekt! ;)

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.45
Hei, Joachim T!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Familiedeling er ikke veldig etterspurt, men vi skal se om det er noe vi kan gjøre med dette i fremtiden.
I ordrebekreftelsen så anbefaler vi også å skru på datakontroll. Da slipper man gebyret for overforbruk på kr 399,- :)

Men vi skal uansett strebe etter å bli så perfekt som mulig i fremtiden.

Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Litt dårlig dekning i kriker og kroker, men der er jeg veldig sjelden så dette fungerer bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra for de som reiser i Thailand nå bruker jeg min Norske mobil som om jeg er i Norge. Herlig å slippe å drasse på to telefoner. Fungerer helt utmerket.

Svar fra Komplett Mobil
16.07.2018 10.45
Hei, Robbe!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding.
Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende fornøyd"

Jeg har hatt mange abonnementer opp gjennom, men jeg har aldri vært så fornøyd som jeg er med komplett. Det er ingen overraskelser på fakturaen, god dekning, lave priser og raske tilbakemeldinger på spørsmål.

Svar fra Komplett Mobil
12.07.2018 22.46
Hei,Torbjørn!

Det er veldig flott å se at du er fornøyd med oss som selskap og vi takker for den flotte tilbakemeldingen.

En god sommer ønskes fra oss i Komplettmobil.no :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Medarbeideren fant fort ut mine mobilbehov, og kom med de løsningene jeg trengte på få minutter."

Serviceinnstilt medarbeider som ordnet det jeg trengte og ga den informasjon jeg trengte på få minutter. Han hadde løsninger på mine mobilbehov med en gang, og kom med gode forslag som passet meg bra. I det hele tatt god service :)

Svar fra Komplett Mobil
12.07.2018 22.45
Hei,Ove

Det er veldig flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår. Jeg skal selvfølgelig bringe de gode ordene tilbake til de:)

Ha en flott sommer:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har rimelig abonnemang"

Opplevde at sim-kortet låste mobilen. Trodde først det var mobilen som det var noe galt med. Men det samme skjedde også med lånemobilen etter at min mobil var sendt inn til service. Har ikke opplevd noe slikt hos andre opratører. Ellers har jeg god erfaring og har ikke blitt overasket av høye telefonregninger etter at jeg begynte hos dem.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.57
Hei, Benjamin!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Her var det nok noe galt med sim kortet ja og det er flott at vi kunne løse det så raskt.
Og det er flott å se at du er en fornøyd kunde:)

Ha en flott sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og bra abonnement"

God dekning, gode abonnement og rask å svare på henvendelser til kundeservice. Har to abonnement fra Komplett i familien og er godt fornøyd.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.38
Hei, Filip!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Fornøyde kunder er det beste vi vet:)

Ha en flott sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Shahriar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det var skummelt."

De var det verste mobiloperatør i hele livet. Jeg håper at ingen får samme opplevelse hadde jeg med dette firmaet!
Jeg hadde en virkelig tragedie med dem!

Fra 2 uker forventning til levering simkort, feil opplysninger (PIN OG PUK) på min side deretter låst mobilen og til glemte å aktivere simkortet og feil svar og ingen ansvarlighet i kudeservice!

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.27
Hei, Shahriar!
Dette var beklagelig å se. Sim kortet blir levert til den folkeregistrerte adressen som vi får når vi foretar kredittsjekk. Noe vi informerer om i bestilling, bestillingsbekreftelse og ordrebekreftelse. Dersom du bor på en annen adresse så må man gi beskjed ang dette.
Når du kontaktet oss så sendte vi en ekspress pakke med et uaktivert sim kort som, noe du også var informert om i brevet som medfulgte simkortet.

Og da er ikke pin kodene på min side korrekte før du aktiverer sim kortet der inne.
Det er selvfølgelig beklagelig at du syntes dette var en dårlig opplevelse, men her gjorde vi alt vi kunne for at du skulle bli fornøyd selv om det ikke var vår feil med sending av det første sim kortet.

Jeg håper uansett at du en gang kommer tilbake til oss. Og ønsker deg en god sommer.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny og tilfreds kunde"

Herlig å kunne dra på ferie til Thailand og kunne bruke samme abonnement uten å bekymre seg for skyhøye roaming charges. Måtte kontakte support per email og fikk løst problemet kjapt og effektivt. Dette virker meget lovende, Komplett!

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.17
Hei, Sirima!
Så flott å se at du er fornøyd med oss! Og at vi kunne hjelpe deg med problemet ditt så raskt:)
Ønsker deg en flott ferie!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Emma M. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig bra"

Helt super service, samboer ble frastjålet telefon og de fiksa med sperring og sendte nytt simkort med engang, selv om han satt i Belgia og ikke kunne gjøre noe selv. Utrolig fornøyd

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.11
Hei, Emma M. O!

Flott å se at du er fornøyd og at vi kunne hjelpe så raskt:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt bekjentskap"

Har bare haft komplett 1 måned 12 Gb abonnement.
Mitt forbruk var 15 Mb regning over 900 kr
Data er for dyrt i Norge
Flytter til chili og sjekker om det holder

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.08
Hei, Denis!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Det er korrekt at du brukte 15 gb istedet for de 12 som var inkludert.
Dersom du hadde aktivert datakontroll så hadde du sluppet kostnader ved overforbruk av data.
Det at data er dyrere i Norge enn i mange andre land er korrekt det. Men infrastruktur og geografi gjør det også slik at det er dyrere å sette opp antenner for å holde den gode dekningen også.

Vi håper du kommer tilbake til oss etter en stund og at du aktiverer datakontroll ved ankomst ;)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Service hva er det?"

Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel
Må betale for nytt sim.

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 20.44
Hei, Jan!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten.
Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse.
Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal vi se på den sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God pris telenor dekning"

God app som gir god oversikt
Bra pris mye data
Er fornøyd med kundeservice
Alt i alt et veldig godt mobil abonnemang

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 19.57
Hei, Erlend!

Vi elsker fornøyde kunder, og derfor er det ekstra gøy med gode tilbakemeldinger:)

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dårlig på alt"

Først skulle jeg få melding en dag før abonnementet ble flyttet. Det kom ikke. På 2 dager har jeg brukt 6GB, på telefonen står det 4GB. Jeg får melding om overskredet data 8 timer senere og at jeg blir fakturert. Dersom systemet deres ikke klarer å fange opp dette i realtime, så kunne de i det minste hatt som standard at hastigheten settes ned eller at man fikk prisen for datapakkene deres, men nei 400mb til 399,- er jo en hyggelig pris.

Sender mail til kundeservice og de gidder ikke en gang svare på spørsmålet mitt.

Flytter.

Svar fra Komplett Mobil
25.06.2018 08.50
Hei, Jørgen!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen du startet med så er det informert både på bestillingsidene våre, ordrebekreftelse og vår kom igang side. Der står det "Nye kunder vil første måned få datakvote for gjenværende dager av måneden, som er det samme antallet dager du blir fakturert for."
Så man starter da altså ikke med full mengde data om man porterer inn i midten av en mnd.
Vi anbefaler også i starten at man skrur på datakontroll, men vi jobber tett med Telenor for at vi skal få live oppdateringer på data. Og vi håper dette kommer i løpet av Juli.
Men selvfølgelig skal vår kundeservice besvare ditt spørsmål.
Jeg ønsker derfor at du sender saksnummeret ditt på mailen du sendte, send den til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Villedende info i appen og null forståelse hos kundeservice"

Obs ved kjøp av ekstra datapakker via mobilappen.
Det informeres i appen ikke at data rollover er begrenset oppad til datamengden bakt inn i abonnementet, så alt du har betalt for kan gå til spille. Villedende !
Kundeservice viser til betingelsene på websiden, som de forventer tydeligvis at du leser før du bruker Appen.

Svar fra Komplett Mobil
26.06.2018 12.59
Hei, Dan V.
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen man kjøper så er det bekgrenset oppad slik som reglene i rollover. Dette informeres om på vår hjemmeside, men jeg er enig i at dette bør informeres bedre om i appen. Og vi skal se om vi får implementert dette i løpet av kort tid.

Man bør alltid lese igjennom avtalen før man godtar den. Men vi skal synliggjøre dette bedre i fremtiden også

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer fint så lenge du ikke trenger å ringe kundeservice. De tar ALDRI telefonen! Har forsøkt 4 ganger på forskjellige dager og etter 15 min ringetid hver gang så gir jeg opp. Vurderer sterkt å gå tilbake til Talkmore som iallefall svarer kjapt på henvendelser.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 15.16
Hei, Ragnar!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har dessverre hatt veldig lang svartid på vår kundeservice igår. Dette grunnet sykdom og større arbeidsmengde enn vanlig.
Vi beklager dette og jobber med å bedre situasjonen.
Dersom du ikke har fått hjelp med ditt ærende enda, send en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken for deg

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice, hva er det??"

Kundeservice klarer å aktivere aktivt simkort, og samtidig deaktivere annet simkort. Kundebehandler innrømmer han gjorde feil, men kan ikke gjøre noe før i morgen "vi stenger kl 18.00" Dette er det simpleste jeg har opplevd fra kundeservice noen gang. Dette kommer til å bli det korteste kundeforholdet EVER. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13.25
Hei, Håvard!
Det er beklagelig å se at vi klarte å gjøre en feil ved aktivering. Det er slikt som ikke skal skje, men vi kan dessverre gjøre feil som alle andre.
Den reelle grunnen til at man ikke kunne gjøre noe var ikke fordi vi stengte, men fordi den tekniske avdelingen hos Telenor som kan rette slike feil allerede var stengt.
Vi beklager at kundebehandler ikke informerte deg om rett grunn til at det ikke kunne løses.
Vi håper uansett at det har løst seg nå. Skulle du fortsatt ha problemer så send en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken her.
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no