Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 28 innen
mobilselskap
63%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
173
28
19
23
83
Sorter omtaler etter
Viser av 326 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rask kundeservice"

Ventet under 1 minutt da jeg ringte og ble møtt av en veldig imøtekommende mann. Bra!! Bra at dere har dekning i Asia da jeg reiser mye dit og kan bruke telefonen som hjemme. Blir kunde om en uke.

Svar fra Komplett Mobil
16.11.2018 14.02
Hei, Per M!
Så flott å se at du er fornøyd med ventetiden hos kundeservice. Velkommen som kunde, vi håper du får det trivelig og trygt hos oss :)

God helg
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"God og hurtig service!"

Kjempegod service! Hurtig registrering av to nye mobil abonnement og like hurtige svar på alle spørsmål. Fortsetter denne kundeservicen vil ikke de andre konkurrentene ha noen sjangs :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"mæd bra kundeservice, tipp topp tommel opp skkrt skkrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ringte gutta på kundeservice sant, så ble jeg møtt med de fetaste karene i trolig hele kundeserviceindustrien. Gutta kunne alt og var mæd proffe ass fy fela

Svar fra Komplett Mobil
14.11.2018 14.25
Yo, Young G!
Mæd fett at du er happy kundeservice-boysa og med oss som company:)
You pop & rock on!

Og ha en helt konge dag!
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd kunde"

Har kun positive tilbakemeldinger å komme med. God kundeservice, fornuftige priser og upåklagelig dekning.

Svar fra Komplett Mobil
14.11.2018 14.19
Hei, Esben!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Fornøyde kunder er alfa omega :)

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning og ingen mobilnett i utlandet"

Gikk over til Komplett Mobil pga Eu + pakken hvor du kan bruke tlf i Pakistan på samme måte som i Norge. Sim kortet fra Komplett mobil hadde elending dekning og ingen mobilnett i Pakistan i selveste hovedstaden Islamabad. Mens simkort kjøpt i Pakistan hadde full nett. Føler meg lurt at løsningen fra komplett mobil.

Svar fra Komplett Mobil
14.11.2018 14.18
Hei, Imran!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Dekningen i Pakistan skal være den samme som Telenor sin, men det virker som om de har hatt en feil som kan ha rammet noen enkelte Roaming kunder. Ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så skal vi selvfølgelig se på saken din.

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri. Jeg byttet til komplett for å få ned mobil kostnadene mine"

Jeg byttet til komplett for å få ned mobil kostnadene mine. Jeg har aldri fått en så høy mobilregning i hele mitt liv. Datatrafikken du bruker utover det abonnementet ditt inneholder er kraftig overpriset! Styr unna!!

Svar fra Komplett Mobil
12.11.2018 15.36
Hei, Skuffa!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og slik skal det naturligvis ikke være. Men til vårt forsvar så informeres man om muligheten for datakontroll både i ordrebekreftelsen og på vår kom igang side: https://www.komplett.no/mobil/komigang/
I tillegg får man 2 sms varsler før og når man har brukt opp dataen. Den siste smsen man får er som følger:
"Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil."

Dersom du har valgt å bruke data etter denne smsen, så blir det dessverre kostbart.
Skulle det være seg slik at du ikke har fått smsen, så skal vi selvfølgelig se på saken din.
Send da gjerne en mail til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billige og serviceinnstilte"

Her får du billige abonnement etter ditt forbruk. Sender du melding ang noe du lurer på får du alltid svar, de er kundevennlige og serviceinnstilt. Jeg er strålende fornøyd hittil.

Svar fra Komplett Mobil
07.11.2018 10.12
Hei, Heidi!
Så flott å se at du er strålende fornøyd med oss:) Og det er ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder!

Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, hjelper når det oppstår noe ekstra, har til og med fått rabattkupong. Fin månedpris. Alt i alt kjempefornøyd.

Svar fra Komplett Mobil
07.11.2018 10.12
Hei, Trine!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår:) Og det er ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder!

Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mangler bare to ting!"

Dette teleselskapet kan bli det beste. Hjelpsom kundeservice, forklarer ganske bra på det meste. Tilbyr Fri Roaming i flere land enn EU, men de mangler bare to ting: - Et abonnement med 50 GB data (Gjerne kall det MegaFlex+) - En pakke med omlag 500 ringeminutter fra Norge til alle de landene der de tilbyr roaming! Ville ha vært helt toppers! 👍

Svar fra Komplett Mobil
07.11.2018 10.12
Hei, Uar!
Takk for at du har troen på oss som mobilselskap!
Vi tar selvfølgelig med oss ønskene dine videre inn i arbeidet vårt med å bli det beste selskapet!

Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke verdt det"
1 syns denne omtalen er nyttig

De klarte verken å sende sim-kort til riktig sted og var masse surr i starten, I tillegg sa de at abonnementet var helt likt Telia sitt bare billigere, det er ikke sant, om du hører på masse musikk så kommer du til å brenne gjennom GB på null komma niks da de ikke har freemusic, du får heller ikke se noe sted hva GB har gått til hvis du plutselig føler at en hel haug har forsvunnet men på hva? Går nå tilbake til Telia etter 1,5 mnd. Kundeservicen hjelper relativt fort men det hjelper jo ikke om det blir surr fra neste hjelpeledd.

Svar fra Komplett Mobil
07.11.2018 10.11
Hei, Veronica!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Sim kort sendes alltid til folkeregistrert postadresse, dersom den er endret så må også dette informeres om.
Bruken av mobildata kan ikke vi se den nøyaktige bruken på. Da dette ville vært overvåking av ting vi ikke har noe med. Dette må du selv se inne på datatelleren på mobilen din.

Det er uansett beklagelig å se at du forlater oss, og vi håper du kan sende oss en epost til risros@komplettmobil.no. Slik at vi kan se på saken din evt.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Komplett Mobil/Komplett ubrukelig: Kritiske problemer i forbindelse med portering"
3 syns denne omtalen er nyttig

På nåværende tidspunkt - 2 dager etter porteringen til Komplett - blir de fleste oppringninger viderekoblet til telefonsvarer uten at det ringer på telefonen. Sending/mottak av SMS fungerer sporadisk. Mobildata fungerer ikke. Komplett kundeservice "skylder" på porteringsproblemer i Telenor's nett, men har ingen forventet løsningstid. Har etterlyst informasjon (pro-aktiv service) fra kundeservice, men de sier at de ikke har mulighet til å distribuere dette så lenge som SMS ikke fungerer. Informasjon via andre kanaler (Web, App og/eller mail) ser ikke ut til å bli vurdert som kanaler som kan benyttes. Så for å oppsummere opplevelsen med Komplett mobil så langt så kan det gjøres med ordene "Komplett Ubrukelig"

Svar fra Komplett Mobil
02.11.2018 13.36
Hei, Svein!
Beklagelig å se at overføringen til Komplett Mobil ikke gikk som planlagt. Problemet du erfarte ved overføring til oss var dessverre en feil som oppstod i Telenor sitt nettverk, og berørte alle overføringer knyttet til nettverket i samme tidsrom.

Dette skal være løst og det skal ikke være noen kjente problemer per idag.
I og med at problemet hadde et såpass stort omfang, og vi selv ikke visste når feilen ble rettet. Så hadde vi ikke mulighet til å distrubuere informasjon som vi ikke hadde.

Vi håper at alt er OK med nummeret ditt i dag, og at du allikevel ønsker å fortsette hos oss.
Skulle ikke alt være i orden, ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har billig abonnement når er man i Thailand"

Telenor dekning som eg må ha der eg bor så er det veldig oversiktlig når det gjelder hva jeg har brukt og hva det er igjen

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16.36
Hei, Jone S!
Hyggelig å se at du trives som kunde hos oss, og at du drar nytte av EU+ tilbudet vårt i Thailand med ellers bra dekning som du ønsker :-)

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, og ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt"

Har 2 abonementer hos komplett og er veldig fornøyd med det. Kundeservis har jeg ikke noe å si om den da jeg aldri hatt behov for det:)

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16.36
Hei, Finn!
Tusen takk for flott tilbakemelding, og godt å se at dere er fornøyd med oss :) Ikke alltid man har behov for kundesenteret, men vi er her for deg om du skulle trenge oss!

Ønsker deg en flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Inkassokrav fra Komplett Mobil via Sergel inkasso"

Komplett Mobil sjekker ikke kundenes identitet godt nok! Jeg har aldri hatt noe med Komplett Mobil å gjøre og kommer ikke til å ha noe med de eller deres relaterte firmaer å gjøre i fremtiden heller. Jeg får en telefon fra et såkalt inkassoselskap som kaller seg Sergel, kanskje legitimt eller ikke? For et utestående krav på flere tusen kroner for et mobil abonnement fra Mars 2018 som jeg selvfølgelig ikke har bestilt eller signet opp for. Når jeg avviser kravet får jeg beskjed fra inkassoselskapet at jeg må kontakte Komplett Mobil direkte for å rydde opp i dette? Er det blitt slik at personen som er totalt uvitende om slik svindel skal bruke tid og penger på å bevise hans/ hennes uskyld? Komplett Mobil må virkelig ta seg sammen og endre rutiner på sine abonnements promotions!

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16.35
Hei, Svein G!
Beklager bryderiet du har opplevd her, og takk for tilbakemelding.
Når man legger bestilling hos oss så trenger man personnummeret, og når man bestiller får man varsling om at vi har utført en kredittsjekk på deg. Årsaken til at du får varsling vedr. dette er for å forhindre en lignende situasjon som har oppstått her.

Når det kommer til det å bevise sin uskyld i slik sak så er ikke vi vanskelige, men vi må først bli kontaktet av vedkommende for å bli gjort obs på en slik situasjon.
Årsaken til at Sergel henviser deg til oss er fordi det er vi som har sendt kravet, Sergel har i oppgave å kreve inn beløpet på vegne av oss.

Ettersom at du ikke kjenner igjen/til avtalen her, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no eller ringe oss på 33 00 58 20 så skal vi undersøke saken din nærmere.

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Johan A. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd"

Bra og stabil mobilselskap. Er superfornøyd. Regningene er de samme måned etter måned. Ingen ubehagelige overraskelser. Bare superfornøyd:)

Svar fra Komplett Mobil
25.10.2018 11.02
Hei, Johan A. G!
Utrolig hyggelig å lese dine varme ord i tilbakemeldingen- så flott at du er fornøyd med oss! Dette setter vi stor pris på. Tusen takk for det :-)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og rask"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var usikker, men så kom jeg i kontakt med kundeservice og fikk svar på det jeg lurte på enkelt og greit. Kjapt og greit.

Svar fra Komplett Mobil
23.10.2018 11.05
Hei, William!
Så bra at det er blitt løst! Tusen takk for en flott tilbakemelding på hva Komplett Mobil har å tilby :-)

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Inkompetent kundeservice. Elendig informasjon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Inkompetent kundeservice. Elendig informasjon. Lyver om priser. Det finnes mange andre lavpris mobil-selskaper enn Komplett, og mitt råd er å velge en av de. Mitt inntrykk er at det er Komplett-Idioti ute og går.

Svar fra Komplett Mobil
02.11.2018 09.49
Hei, Roger!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Våre priser er man informert om i vilkår man aksepterer som kunde. Og på våre hjemmesider: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/
Og vi har absolutt ingen intensjon om å lyve om disse, da dette ville skapt et dårlig rykte om oss.
Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så ser vi selvfølgelig på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"MMS til andre operatører"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Komplett Mobil og ble portert fra Telia tirsdag denne uken, men jeg har et problem som ingen hos Kundeservice hos Komplett har løst. Kan sende og motta MMS fra de fleste operatører, men jeg kan ikke sende til Telia abonnenter. Dette må løses eller så forsvinner jeg med tre mobiler.

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16.30
Hei, Tor Ø!
Beklagelig å lese om MMS problemer du opplever mot Telia. Problemer som dette er ofte relatert til eldre telefoner og manuelle innstillinger på blant annet APN. Ettersom at dette er et problem som er spesifikt rettet mot brukere på Telia sitt nettverk, kan det være problemer med deres innstillinger- da ville jeg ha anbefalt de å ta kontakt med sin operatør/Telia for å feilsøke dette.

Anbefaler deg å gå inn her: https://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/deviceguide/mobil-oppsett.jsp og navigere deg til din enhet, også undersøke at APN feltene for MMS er korrekt på din telefon.

Hvis du fortsatt skulle mistenke at det er din telefon, så kan du kontakte kundesenteret hvor vi er behjelpelig med ytterligere feilsøk.

Takk for tilbakemeldingen, og ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oppstartsproblemer"

Porterte nylig til Komplett Mobil, men ikke helt problemfritt. Fikk tilsendt sim-kort 2 ganger i forkant, men det kortet som jeg fikk melding om at jeg skulle bruke virket ikke. Prøvde forgjeves å restarte tlf. og kontakte kundeservice, men til ingen nytte. På eget initiativ prøvde jeg det første sim-kortet som de sendte og det virket! Komplett kundeservice beklaget det inntrufne og ga meg rabatt på abonnementet noen mnd.. Deretter har alt virket fint slik at jeg må si meg fornøyd med Komplett Mobil likevel. Nokså enkelt å komme i kontakt med kundeservice. Gode priser på abonnementene som dessuten kan brukes i en del land utenom EU uten ekstra kostnader, bl. a. USA og Thailand (EU+).

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16.28
Hei, Tore!
Beklagelig å lese om motgangen i starten, men så bra at du fikk ordnet det :) Tusen takk for en konstruktiv tilbakemelding, dette setter vi stor pris på!

Ønsker deg en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service, fikk simkort som ikke fungerte og mye annet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisene er helt greie, men jeg trenger mobilen i jobben og det er derfor veldig viktig at mobilen alltid fungerer. Jeg fikk tilsendt et simkort som ikke fungerte, og da gikk det mange dager før jeg fikk et nytt. Anbefaler ikke Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2018 15.32
Hei, Hans B!
Beklagelig å lese om defekt simkort ved mottakelse, og beklager bryderiet dette har medført. Når det kommer til tilfeller som dette så sender vi simkort med express levering over natten- så erstatningen burde ikke tatt lang tid.

Ser at du nevner "mye annet" som har vært feil hos oss òg- ønsker at du kontakter oss på risros@komplettmobil.no slik at vi får sett nærmere på saken din.

Takker så mye for tilbakemeldingen du har kommet med, og ønsker deg en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kai E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra og konkurransedyktig"

Like bra, og litt rimeligere enn mange av konkurrentene. Savner bedre tilbud på pakker med mobil og abonnement.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2018 15.28
Hei, Kai!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Skal ta ønsket videre- så får vi se om vi får til noe med mobil og abonnement fremover. Slik som det er nå så har Komplett Mobil kunder tilgang til en rabattkode på 300,- for kjøp av mobiltelefoner hos Komplett.no. Ta kontakt med kundesenteret så er de behjelpelig med rabattkoden :-)

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Best på pris, selv om de kunne ha vert noe billigere. I dag er det pris som gjelder, siden resten går av seg selv. Finner jeg noe billigere, så bytter jeg tvert.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2018 09.41
Hei, Ludvig!
Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi ønsker å stille så konkurransedyktig som mulig i markedet- så skal ikke se bort i fra at vi tilpasser oss på pris om det skulle oppstå større endringer.

Ha en riktig god dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott og godt med telenordekning til en bra pris"

Forutsetningen for at jeg skiftet til Komplett Mobil var at jeg fortsatt fikk ha et mobil-abonnement med Telenor-dekning - og det til en behagelig pris. Er svært fornøyd med å være kunde hos Komplett Mobil og ha Norges beste Telenor-dekning til Norges beste pris. Pr. nå har det kun vært positivt å være kunde hos Komplett Mobil. Mitt abonnement passer for alle som ikke bruker mer data enn 1 GB på mobiltelefonen pr. måned.

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2018 16.20
Hei, Berit!
Så flott å se at du er fornøyd med oss, og tusen takk for en flott tilbakemelding! Hyggelig å se at du trives hos oss :-)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett.no mobil .. utmerket ;-)"

Virker over all forventning, så langt. Meget grei og fin service.
Virker supert for oss som f.t. er i Thailand. ;-)

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2018 15.57
Hei, Finn!
Så flott å se at reisende tar i bruk vår EU+ tjeneste, og at det leverer som ønsket! Tusen takk for varme ord i tilbakemeldingen :)

Ha et riktig flott opphold videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Portering til komplett var håplost!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle portere mobilnummeret til komplett 10:30 - det skjedde ikke. Ble sagt at problemet blir løst før 16:00... Nå er det DAG 2... 16:00 og jeg sitter fortsatt uten fungerende simkort, og ingen ide om når jeg kan bruke mobilen igjen. Får bare standarde svar... høfflig, men ikke bra kundeservice.

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2018 14.37
Hei, Sujay!
Er dessverre en forsinkelse i nettverket som forårsaker dette. Vanligvis løses dette veldig raskt, men ser det har vært en utvidet forsinkelse i tilfellet her.

Ser du har vært i kontakt med kundeservice, og ser ut som at det er kommet til en enighet.

Er det noe annet du skulle ønske å ta opp, kan du ringe oss på 33 00 58 20 eller e-post: kundeservice@komplettmobil.no

Beklager bryderiet dette har medført, og takker for tilbakemeldingen.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
555 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no