Meny

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 28 innen
mobilselskap
70%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
274
40
22
27
94
Sorter omtaler etter
Viser av 457 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Thomas E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Komplett Mobil, før overgang..!"

Ice/Telia har veldig dårlig dekning der vi bor (ikke gidd å kommenter at de har bygget ut!) for det har jeg klaget på flere ganger i år, da jobbtlf er låst til Telia. Telenor er eneste som har bra dekning på hele øya, så vil finne noen andre å gå til!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett mobil best i Norge!"

Komplett Mobil er uten tvil, best i Norge! Har vært kunde hos tre andre leverandører, men ingen yter tilsvarende god service og godt produkt! Prisene er også gode. Har kun hatt positive erfaringer med mitt abonnement hos Komplett. Mitt ønske er at Komplett Mobil aldri selger ut / går sammen med andre operatører.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.52
Hei, Jenny M!
Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er nå enn slik at kundebasen er blitt solgt til Ice. Men vi håper du også blir like fornøyd med Ice, når den tid kommer:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Beste mobilabonnement helt til de byttet til ice"

Lav pris, go dekning, grei app. Synd de bytter dekning og en mest sannsynlig må bytte til annet abonnement hos andre for å få Telenor dekning igjen.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.52
Hei, Comy!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Vi håper du også blir like fornøyd med Ice, når den tid kommer:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Vurderer du Komplett Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Over og ut for Komplett mobil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil er solgt, var veldig fornøyd. Finnes ingen grunn i verden til at jeg skal bli med over til Ice. Leter etter nytt selskap og abonnement.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.49
Hei, Trond B!
Tusen takk for tilbakemeldingen.
Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"

Men må bytte når de går vekk fra Telenors nett, dette er eneste nettet som fungerer på hytta dessverre.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.49
Hei, Rune Ø!
Det er beklagelig å se at du ønsker å bytte, men flott å se at du har vært fornøyd med oss hittil.

Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Meget fornøyd, men nå legger de ned driften. Det er for j#%lig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil legger ned driften og overfører kundene til ICE... Ice er ikke aktuelt for min del, dårlig dekning og dårlig erfaring med det selskapet fra tidligere.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.48
Hei, Kjell R!
Så flott å se at du har vært fornøyd med oss.
Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett er som vanlig best!"

Har lenge vært en stor fan av Komplett for deres fantastiske kundeservice og priser. dette gjaldt og når jeg kjøpte mobilabonnement fra dem. Selv om appen sin data-oversikt ikke oppdateres så ofte som andre abonnementer jeg har hatt (der du selv kan oppdatere når du vil) er det ikke fullt så viktig når prisen er så god som den er. Fortsett det gode arbeidet deres, Komplett <3

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.48
Hei, Jonas!
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Den varmet virkelig et godt mobilhjerte:)

Vi håper at du også blir like fornøyd med Ice når den tid kommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Meget godt fornøyd den tiden jeg har vært kunde."

Synd at Komplett Mobil selger til Ice, må trolig bytte operatør for å få tilfredsstillende dekning på hytta. Dårlig erfaring med Telia dekning. Hadde One Call tidligere men måtte bytte da de gikk fra Telenornett til Telianett.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.48
Hei, Kai!
Så flott å se at du har vært så fornøyd med oss:)

Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de- så blir du kanskje positivt overrasket?
Husk også at alle kunder som blir med over vil få dobbel data og fri månedsavgift den første måneden :) Du har ingen bindingstid og I tillegg har de Data Frihet til kr 99,- per måned. Vi er klar over at det ikke vil passe for alle, men for de aller fleste vil det passe :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Birgitte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uprofesjonelt"

Får ukentlig meldinger og inkassovarsel på regninger som er betalt. Har vært i kontakt med de flere ganger, men de får ikke rettet det opp.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 14.47
Hei, Birgitte!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken din for å løse opp i evt feil.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjapp og informert hjelp"

Kjapt svar hos kundeservice, de er kunnskapsrike og hvis de er usikre på noe så informerer de deg om det mens de spør en kollega om hjelp. De gjetter ikke på svar og håper det ordner seg. De hjelper deg også så fort de kan, de dytter ikke ulike tilbud på deg.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 13.54
Hei, William!
Så flott å se at du har vært fornøyd med oss og kundeservicen vår:)

Ha en fortsatt god dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd"

Først, litt skryt av abonnementet, som jeg er veldig fornøyd med. Oversiktlig faktura på "min side". Lav pris og god dekning. Så til kundebehandler på telefonen. Etter å ha ødelagt SIM-kortet, hentet jeg nytt på PICKUP point i Oslo. Kortet ble aktivisert og klart til bruk igjen neste morgen. Kjempehyggelige kundebehandlere på telefonen. Veldig hjelpsomme og flinke med informasjon. Og ikke minst, raskt svar på telefonen.

Svar fra Komplett Mobil
21.03.2019 13.54
Hei, Even!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Det er fint å se at vi kunne hjelpe så raskt:)

Ønsker deg en fortsatt god dag.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra på abbonement og kundeservice!"

Ikke alltid så lett å gi riktig stjerne, men ville gitt komplett mobil 4.5 stjerner, der det er et bra tilbud og god kundeservice :)

Svar fra Komplett Mobil
14.03.2019 13.40
Hei, Adam!

Så bra å se at du er fornøyd med oss! Og tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi pris på :)

Ha en riktig god dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig og veldig tregt kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig og veldig tregt kundeservice, dårlig app og dårlig varsler over data forbruk. Varseler etter de lover og legg til mye penger på regning pga dette.

Svar fra Komplett Mobil
14.03.2019 13.39
Hei, Eugene!

Veldig leit å se at du har en såpass dårlig opplevelse av oss.
Skal absolutt ikke være som du skriver her hos oss. Dersom du skulle få varsling etter overforbruk av mobildata er generert, så skal dette selvfølgelig krediteres. Men dette avhenger også av at du ble varslet etter overforbruk ble generert.

Dette kunne også ha blitt unngått dersom du hadde aktivert "datakontroll" som er en gratis tilleggstjeneste. Den informerer vi også om blant annet på velkomstbrevet man mottar med simkort, og på vår kom-i-gang side. Med denne tjenesten aktivert så vil du få hastigheten strupet og ingen kostnad dersom du går over din inkluderte mobildata.

Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no, og spesifiser hva du har opplevd som fører til denne dårlige opplevelsen- så skal vi se på tilfellet ditt nærmere.

Ha en ellers flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Junette J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Enkelt å finne frem på profilen sin. Super raskt nett og veldig bra dekning uansett hvor du er. På fjellet eller på havet. Anbefales på det sterkeste.

Svar fra Komplett Mobil
14.03.2019 13.39
Hei, Junette J!

Flott å se at du finner frem, og at du ellers er fornøyd med oss som din mobiloperatør! Tusen takk for anbefaling og tilbakemelding- det setter vi pris på!

Ha en riktig flott dag videre :)

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra produkt om du liker å reise til andre land"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra produkt då de har andre land inkludert i EU pluss. F.eks USA og Thailand. Men dårlig dekning her hjemme på telenor sitt nett. Då var telia mye bedre.

Svar fra Komplett Mobil
13.03.2019 13.37
Hei, Christian!

Det er flott å se at du er fornøyd med våre ekstra land i EU+, og ellers er fornøyd! Og tusen takk for flott tilbakemelding :)

Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no, så skal vi se om vi kan finne ut om det er noen problemer med dekningen deres hjemme.

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Harrajegeren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Var ikke fornøyd med Telia i Hokksundområdet. Testet Komplett mobil. Mye bedre!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telia har mange "dødsoner" der en mister dekningen helt rundt i Hokksundområdet. Kompiser med Telia bekrefter det samme som meg. Har nå testet Komplettmobil (Telenor). Er veldig mye bedre på dekning og datahastighet i og rundt Hokksund. Alle teleleverandører har dårlig dekning inn over skogsområdet vest for Hokksund.

Svar fra Komplett Mobil
13.03.2019 13.37
Hei, Harrajegeren!

Så gøy å se at du har fått forbedret både dekning og hastighet i et område som du beskriver som problematisk. Godt å se at du er fornøyd med hva vi kan levere! Og tusen takk for flott tilbakemelding :)

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Terrible"
1 syns denne omtalen er nyttig

1st month I had half of package but had to pay for full and more. Ordered flexible so my unused data could move to other month but that did not happen on 1st month. I Contacted company and I asked about what happened but they could not explain. Ignore some of my questions. I paid way more than I expected. Per 3 months I payed 5,5 month payments. My advice is to not use their service. What’s good, I like komplett application.

Svar fra Komplett Mobil
13.03.2019 13.36
Hello, Hope!

I'm sorry to see you've got this bad experience with us. Mostly since this cost for over usage could've been avoided with a free additional service called "datakontroll".

What datakontroll does is prevent you from over usage, and after you've exceeded your data limit, your data speed will be limited and you won't get any cost related to over usage.

I hope you'll reconsider to try us one more month with datakontroll activated, and you'll see that your invoice is much lower.

Have a nice day!

Best regards,
Robin
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Heidetroit
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Jeg har ikke mottatt SIM-kortet"

Jeg har ikke mottatt SIM-kortet, så kan jo ikke uttale meg enda. I følge kundekonsulenter som ga meg et veldig godt tilbud for å skifte til komplett mobil, så virket det veldig lovende. Men nå er jeg usikker, fordi jeg har meldt fra 3 ganger om at jeg enda ikke har mottatt SIM-kortet. Kan vel vente en dag eller to til, elller keg velger en annen operatør, som er tillitsfull og holder det som er avtalt. Trist at dette skulle bli slik. Men jeg må jo si det som det spørres etter, helt ærlig

Svar fra Komplett Mobil
13.03.2019 13.36
Hei, Heidetroit!

Veldig beklagelig å se at du ikke har mottatt simkort enda, og skal absolutt ikke være slik at avtaler ikke blir opprettholdt dersom du har løpende dialog med oss.

Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no, så skal vi ta en gjennomgang og sjekke at opplysningene vi har på deg stemmer, og få sendt over nytt simkort- slik at du faktisk får testet oss :)

Og takk for din ærlige tilbakemelding!

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Tri C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde overbruk på data, tok kontakt med kundeservice og fikk dette lagt over en datapakke for en mye billigere penge

Svar fra Komplett Mobil
11.03.2019 12.32
Hei, Tri C. L!

Så bra at dere kom frem til en løsning :) Hvis det ikke ble ordnet så kan vi også anbefale å aktivere "datakontroll"- gratis tjeneste som forhindrer kostnad ved overforbruk av mobildata! Og tusen takk for tilbakemeldingen :)

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett setter standarden om hvordan et mobilabonnement burde være"

Utrolig fornøyd med abonnementet mitt. Er i Thailand, og abonnementet løper som vanlig. Tenker ikke på databruk. Genial og enkel app med full oversikt.

Svar fra Komplett Mobil
12.03.2019 08.41
Hei, Ray L!

Så gøy å se at du kan nyte ferien uten å måtte tenke på dyre mobilregninger! Så bra at du er fornøyd med hva vi leverer :) Og tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi pris på.

Ha en riktig flott Thailand tur videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Kjapp kundeservice"

Har ikke startet abonnementet enda men dette lover godt da kundeservice svarte nesten umiddelbart på alt jeg lurte på. Gode svar og tydeligvis noen med gode kunnskaper som sitter i andre enden. Tommel opp så langt i alle fall :-)

Svar fra Komplett Mobil
18.03.2019 14.53
Hei, Einar W!

Godt å se at du er fornøyd med oss, selv før du har fått testet hva vi kan levere! Kundesenteret består av kundebehandlere som sitter med spiss-kompetanse, og er klare for å besvare løpende henvendelser :)

Tusen takk for skryten, og håper du blir fornøyd med oss!

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det er ganske billig og fin tjeneste"

Det er ganske billig og fin tjeneste. Jeg bruker komplett for 1 måneden siden og jeg er veldig fornøyd med dem.

Svar fra Komplett Mobil
11.03.2019 10.50
Hei, Nur!

Så gøy å se at du er fornøyd med oss :) Og tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mangler bare en ting igjen!"

Takk for at dere hørte og oppgraderte MegaFlex til 50 GB. Kom over med engang jeg så 50! 😂 Trodde at det ville bli litt dyrere, men det koster det samme, noe som gir mer verdi for pengene, da Telenor Fleksi ligger på 749,- for samme datamengde! 👍 Det er fortsatt en ting jeg mener dere på burde få til, og det er nemlig Fri Tale til EU og EU+ land fra Norge. Om dere ikke klarer å få til Fri Tale, så prøv å få til rundt 500 ringeminutter til disse. Ville ha vært helt toppers! 🙌 Lignende løsning per dags dato er pakken på 200 ringeminutter og SMS, nå som SMS er inkludert til alle soner, så er pakken litt dyr for 200 minutter, da Telenor for 9,- kr gir ringeminutter fra Norge til Norden inkludert og Talkmore har Norden inkludert i sine abonnement. Det samme Telia. Nå vet jeg ikke hvorfor dette skjer, men: - Det hender av og til at SMS-en kommer senere en det den skal. - Datamengden på "Min side" samsvarer ikke med bruken på selve mobilen. Det hender av og til at den trekker mer data enn det den skal. Takk igjen for de fantastiske tjenestene!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri hatt så dyr mobilregning. For all del styr unna Komplett mobil"

Utrolig dyrt for ekstra mobildata. Og når du går tom, må du på nettet for å kjøpe ekstra datapakke. Hjelper lite hvis du står en plass uten wifi og er avhengig av internett for å enten finne fram eller andre ting. Er best å holde seg til større aktører som vet hva de driver med og hvordan man skal behandle kunder.

Svar fra Komplett Mobil
27.02.2019 17.44
Hei, Levi A!

Veldig beklagelig å se at du har en såpass dårlig opplevelse hos oss.

Det stemmer at det kan koste å surfe når du har brukt opp mobildata, men det er derfor vi også har datakontroll som en gratis tilleggstjeneste- den forhindrer kostnad ved overforbruk av mobildata.

Datakontroll hindrer overforbruk av data og er en tjeneste som er tilgjengelig for alle våre kunder. Når du aktiverer datakontroll vil hastigheten strupes til 40 kb/s når din inkluderte datakvote er brukt opp. Det påløper ikke kostnader for data i Norge /EU utover det som er inkludert i pakken, med mindre du kjøper ekstra datakvoter.

Veldig leit at det skulle ende slik, men håper selvfølgelig på at du ønsker å teste oss igjen ved en senere anledning.

Ha en ellers flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kjapt, trygt og rimelig!"

Har akkurat byttet pga lave priser og inkludert bruk i USA. Alt har gått knirkefritt foreløpig, så har ikke noe negativt å si enda.

Svar fra Komplett Mobil
28.02.2019 09.52
Hei, Kenneth!

Så bra at du er fornøyd med vårt EU+ tilbud og drar nytte av det! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
MegaFlex 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
MultiFlex 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR