Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 24 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
141
20
17
21
74
Sorter omtaler etter
Viser av 273 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk hyggelig kundeservice"

Komplett mobil har den beste kundeservicen som finnes hvis det er noe man lurer på spør de på Facebook chat og de svarer alltid rast og kan hjelpe dem med alt mulig, helt nydelig kommer aldri til og bytte bort dette abonnementet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt"

En enkel henvendelse om nytt simkort til databruk.
Bestilte først feil, men fikk hjelp på e-post uten problermer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra"

Jeg synes at mobilabonnement veldig bra. Mobilabonnement er veldig billig. Dekning til abonnement er kjempebra

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uten tvil best på større datapakker"

Jeg har den største datapakken til komplett 30gb, og det er uten tvil den billigste av alle med telenordekning. Veldig god erfaring med både kundeservice og bruk av abonnent. Leste en del av de dårlige omtalene, mest brukerfeil og inkompetanse hos bruker virker det som.. Digger komplett ;)

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting å klage på"

De tilbyr konkurranse dyktige priser og betingelser. Tjenesten de levererer står til forventningene og jeg har ingen betekligheter med å anbefale Komplett Mobil videre.

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2018 12.16
Hei, Alexander!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Rask respons"

Komplett svarte på mine spørsmål umiddelbart. De hjalp meg også med å endre abonnementet direkte. Super service.

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 17.53
Hei, Pia!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og service vår.
Tusen takk for flott omtalt.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice"

Var i kontakt med kundesenteret ang gjentakende mobildata problemer med min telefon. Snakket med en kjempe hyggelig ansatt som het André. Ordnet opp i problemet umiddelbart.

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09.32
Hei, Kennet!

Så flott å se at vi kunne løse problemet ditt og tusen takk for flott tilbakemelding.
Jeg skal selvfølgelig sende kopi av meldingen din til André :)

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Informasjon om abonnement var ikke i tråd med tilsendt faktura."

Forhåndsbetaling innebærer at jeg ikke blir kreditert for ubrukt data eller telefonbruk. I tillegg gis det økt regning på tlf til servicetjenester hvor bruken ikke er dokumentert / spesifisert. En mnd abonnement skulle kostet 350 og jeg har blitt fakturert totalt med ca 1000

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09.31
Hei, Eg!
Som alle andre mobilselskaper så har vi forhåndsbetaling av mnd avgiften.
Og meg kjent så er det ingen som krediterer kundene sine om de ikke har brukt opp antall ringeminutter (som er uendelige) eller datapakken. Datapakken blir med videre i rollover, så det er jo egentlig løst.
Bruken av servicetjenester er selvfølgelig dokumentert og du kan alltid finne dette på minside.komplettmobil.no

Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no dersom det er noen spørsmål vedrørende dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løste problem raskt og enkelt via epost"

Hadde ett problem med en mulig scam fra tileggstjeneste nummer, de fikset dette raskt og enkelt ved å fjærne det jeg var blitt fakturert for, og blokkerte lignende nummer.
De kan bli bedre på mengden informasjon vedlagt i regningen som kommer på epost, slik at slike forsøk på scam, blir oppdaget lettere. For eksempel kan ekstra kostnader vises med tilhørende telefonnummer eller mer spesifisert hva det er for.

Svar fra Komplett Mobil
12.09.2018 11.40
Hei, Anonym!

Takk for flott tilbakemelding. Og det er flott å se at vi kunne løse dette raskt og enkelt.
Man har alltid mulighet til å sjekke opp i nummer med kostnad på minside.komplettmobil.no
Men vi tar selvfølgelig med oss tilbakemeldingen for videre utvikling.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Jostein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får ikke 4G på IPhone SE i Asker"

Hva er feil? Er mobilen for gammel?
Må jeg ta dette opp med Telenor eller har dere kompetanse på 4G ?

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09.14
Hei, Jostein F!

Vi beklager sen tilbakemelding her. Men jeg ser at denne ikke er blitt publisert på bytt.no per idag.

Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no
Så skal vi selvfølgelig se på hva som kan være feil.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fakturakontroll"

Som eneste av våre faste trekk er det kun komplett som gang på gang ikke fungerer med avtalegiro. Det er ikke et nettbankproblem. De får ekstragebyr hele veien og vi må hele tiden 'rydde opp'. Bytter.

Svar fra Komplett Mobil
06.09.2018 14.07
Hei, Bruker!
Vi har sjekket opp med vår leverandør og de har ikke funnet noe feil med avtalegiro eller lignende.
Det som kan skje er at beløpet på fakturaen er høyere enn maksgrensen du har satt i nettbanken. Da trekkes ikke beløpet fra nettbanken og man får purring.
Merk at man får purring uten gebyr først. Også har man 7 dager på seg til å betale før vi legger på purregebyr. Så selv om det har feilet, så har man mulighet til å løse opp i dette.

Vi har også E-faktura som fungerer uten noe problem.
Send oss gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Slik at vi kan se på saken din

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Deres app inneholder ikke hva som har akkumulert kostnader. Dette hadde de på Telia, noe jeg savne veldig. Som f.eks om det var ringt spesial nr, så sto det hvilke ekstrakostnader det hadde medført osv. Dette bør komme på plass. Irriterende å måtte kontakte kundeservice hvis du lurer på noe. Og alt du får til svar er at de ikke kan utgi slike opplysninger, kanskje det kun var via chat, noe jeg heller ikke forstår. Så lenge jeg kan bevise det er kunden de snakker med bør de kunne utgi det meste av informasjon. Dette gjorde de også hos Telia, via deres chat.

Ellers, ok fornøyd. Kun vært kunde i 4 dager. Hehe.

Men hvilke kostnader som er akkumulert bør absolutt komme asap inn på appen.

Svar fra Komplett Mobil
06.09.2018 13.53
Hei, Lille!
Tusen takk for tilbakemeldingen. VI skal se på dette med appen og kostnader.
Merk at man faktisk kan se dette på minside.komplettmobil.no uten å kontakte kundeservice.
Og det er korrekt at vi ikke kan utgi slike opplysninger per chat, da vi ikke kan regne chat som en sikker kanal. Og vi ønsker derfor ikke å utgi personlige opplysninger der.
Men tar du kontakt på telefon så vi har mulighet til å se hvilket nummer du ringer fra o.l.

Ønsker deg en flott dag:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Flott"

Bra service, eneste er at det er av og til litt treg respons.. men ellers er det ingen dårlige ting!

Svar fra Komplett Mobil
03.09.2018 13.26
Hei, Even!
Så flott at du er fornøyd med oss som selskap.
Vi har en normal svartid på eposter på inntil 24 timer i hverdager og på telefon har vi hatt en gjennomsnittlig ventetid på inntil 3 minutter i august. Det er beklagelig dersom du har kontaktet oss og vi har avvik fra dette.
Vi takker uansett for flott tilbakemelding:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"

Veldig dårlig erfaring med komplett mobil. Dårlig kundeservice. Dataen er utrolig dårlig blir veldig fort brukt opp.

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14.33
Hei, Merethe!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Vi har en kundeservice de fleste er veldig fornøyde med. Og vi vil gjerne høre hvorfor du mener den er dårlig. Send oss derfor en mail til risros@komplettmobil.no så vi kan se på saken din.

Ang dataen så brukes ikke den fortere opp enn hos noen andre. Det er per idag ikke mulig. Men det man ofte glemmer er at ved skifte av operatør så endres en del innstillinger ang nedlasting av apper o.l
Vi anbefaler å bruke datatelleren på telefonen og finne ut hva som bruker data. Og deretter utføre tiltak utifra dette :)

Vi håper uansett at du velger å komme tilbake til oss en annen gang

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overlegent bra."

Best i pris, full Telenor dekning, og god kundeservice. Hva mer trenger du?

Komplett mobil er definitivt det beste valget. Telenor dekning er et must i Norge..

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14.31
Hei, Oliver!
Det er så flott å se at du er fornøyd med oss!
Tusen takk for flott tilbakemelding.

Ha en fin dag!
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste service"

Darligste kunde behandling her når de surer til med ting og var tålmodig men etter 3 ukers venting kom sim kort og står på papiret klar til bruk og blir aktivt etter 30min men virket ikke og måtte kontakte komplett og fikk beskjed at kortet blir aktivt etter 1 uke. måtte kansellere hele greie og flyttet til annen selskap. Worst ever, frarådet alle til å ha abonnement hos komplett.

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14.29
Hei, Joy!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Saken her er at det første sim kortet vi sendte deg, mottok du ikke før alt for sent. Du kontaktet oss og vi sendte et nytt sim kort. Det nye sim kortet ble satt til aktivering 1 uke frem i tid fra vi sendte det. Men det kortet vi sendte først, kom da frem og vi kunne ikke reaktivere det gamle sim kortet vi hadde sendt.
Det er selvfølgelig beklagelig, men det nye sim kortet vi sendte kunne som sagt brukes.
Hvorfor det ble forsinket i posten har vi dessverre ikke noe svar på.

Vi håper uansett at du velger å komme tilbake en annen gang

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig faktura kontroll og kundeservice"

De fakturerer deg fakturagebyr selv om du har avtalegiro. Ingen spesifikasjoner på faktura på overforbruk. Appen får du ikke åpnet fakturaene dine i. Chatten deres kan de ikke svare på noe angående abonnementet ditt. De skylder på personvern uansett hva du spør om. De henviser hele tiden til at du må ringe de. Når du sender de en epost så tar det en uke før du får svar, og de sperrer abonnementet samme dag som du får svar. Jeg etterspurte svar på min faktura da den var unormalt høy og ventet selvfølgelig med å betale den til jeg hadde fått svar. De svarte etter én uke. Fikk svar på kvelden og morgen etterpå hadde de sperret abonnementet. Det var gått 15 dager på overtid fra forfall til jeg sendte henvendelsen. Fikk ingen advarsel om at de kom til å stenge bare sms om at de stengte det. Trodde rett og slett ikke slikt gikk ann.

Svar fra Komplett Mobil
16.08.2018 11.22
Hei, Tom!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!

For at man skal unngå fakturagebyr så må man sette e-post som fakturametode fra oss.
Dessverre så ønsker vi ikke å gå inn i detaljer på fakturaer pr. chat da det ikke er like lett for oss å vite om vi har dialog med juridisk eier.
På telefon så kan vi se nummer man ringer fra, og det er enklere å ta kontrollspørsmål.

Når det kommer til sperring grunnet manglende betaling så blir man informert om dette på sms/e-post, og første gang allerede én uke etter forfall.
Purringer inneholder også varsling om sperring.

Det skal gå 4 uker fra forfall før man blir sperret ved utelatt betaling, og om tilfellet er som beskrevet så kan det være flere utestående fakturaer som fører til sperring.

Dersom du har ventet en uke på svar på epost så send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no så skal vi se på dette.
Da vi har normal svartid på under 24 timer per epost.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Veldig bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra service på chatten ved bytte av fem abonnement. Fikk det slik jeg ønsket med en samlefaktura og en egen faktura for et av abonnementene. Fikk også lagt inn U13 begrensninger på abonnement til barna og rabatt i tre måneder på alle abonnementene.

Svar fra Komplett Mobil
15.08.2018 10.15
Hei, Øystein!

Så utrolig gøy å lese at du er så fornøyd med kundeservicen vår!
Og at du fikk løst opp i alle ønskene dine:)
Ønsker deg en fortsatt flott sommer videre!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Arrogant kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte kundeservice da jeg hadde byttet til et større mobilabonnement, men allikevel blitt fakturert 399 kroner for overforbruk. Møtte tidenes mest arrogante kar kundeservice, som virkelig hadde peiling på hvordan man skulle irritere folk. Endte opp med å bytte leverandør. Etter samtalen fikk jeg en mail fra han jeg var i kontakt med som inneholdt en vag trussel om at hvis jeg terminerte abonnementet hos dem så ville nummeret mitt bli "slettet fra register og bli borte for alltid". Useriøst, stay away!

Svar fra Komplett Mobil
13.08.2018 13.26
Hei, Emil!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Men når man bruker over den inkluderte datamengden og ikke har skrudd på datakontroll så får man overforbruk. Noe man også får varsel om per sms.
Selv om man da bytter abonnement etter at man har brukt over den inkluderte mengden.
Som du ba om i samtalen så ville du avslutte nummeret. Vi sendte deg da en standard epost hvor du måtte bekrefte eposten for å avslutte nummeret, der står det også at om du ikke vil avslutte nummeret så må du finne en ny operatør.
Så det var på ingen måte noen trussel, men vi har ikke lov til å si opp telefonnummer uten skriftlig samtykke fra juridisk eier.
Vi beklager om du misforstod dette og håper å se deg tilbake hos oss ved en senere anledning.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og feil data"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har MedioFlex+ hos Komplett Mobil. Jeg hadde nesten 3 GB gjenværende fra forrige måned og skulle ha nesten 9 GB totalt. Men pga feil hos Komplett Mobil fikk jeg feil datamengde. Totalt 1,5 GB. Da jeg kontaktet kundeservice sa de at de hadde teknisk problem og det ville bli fikset etter kort tid. Dagen etter kontaktet jeg de igjen og da ble jeg ikke trodd av han som jobbet der. Han mente jeg hadde brukt nesten 7 GB på to dager. Sjekket mitt på forbruk på min telefon og det visste seg at jeg hadde rett, men alikevel ga han seg ikke. Alt i alt svært misfornøyd. Anbefaler ingen å bruke Komlett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
07.08.2018 13.07
Hei, Stify
Beklagelig å lese om tilfellet du opplevde med vår kundeservice her. Stemmer at vi har hatt litt problemer med visning av data på appen, men er ikke noe som går utover selve dataforbruket- bare hva som vises av gjenstående data.

Send gjerne en e-post til risros@komplettmobil.no så skal vi ta en ny titt på saken din, og undersøke hva tilfellet er.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tilbyr gode og rimelige abonnement, hvor alle kan finne et passende abonnement. Strålende kundeservice som er villig til å løse de fleste caser.

Svar fra Komplett Mobil
06.08.2018 21.16
Hei, Mike!
Så bra at du er fornøyd med hva vi kan tilby pr. d.d. og vår kundeservice! Takk så mye for din flotte tilbakemelding :)

Ønsker deg en flott ettermiddag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig hyggelig tilbakemelding og kjapp løsning på ett problem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super service ved kontakt på messenger. Må ta videre kontakt ang en feil utenlands å vet de tilbyr god service når jeg kommer hjem også👍🏻

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.45
Hei, Elisabeth!
Så bra at du er fornøyd med servicen du får av oss, og takk for den gode tilbakemeldingen!

Vi skal absolutt ta en titt på saken etter du har kontaktet oss, og det er godt å se at du har troa på oss :)

Ønsker deg ellers videre en flott sommer!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig roaming også utenfor EU!"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, enkelt å få hjelp fra kundesørvis, god datahastighet, fornuftige priser og omsider: Endelig kan man også roame utenfor EU. USA og Thailand er land mange drar til. Stort pluss for første norske aktøren som åpner denne døren. Forhåpentligvis vil dette tilbudet også utvides med Canada, Australia, Vietman, Kina, Japan, Korea, Singapore osv. Når en først er i Amerika eller i Asia er det mange som drar litt rundt.

Et stort minus er at datahastigheten etter den blir strupt nå kun er 40 mot tidligere 128 som var ett av mine kriterier for at jeg byttet til Komplett. Her anbefaler jeg Komplett å ta grep for å lede an i markedet.

Marco.

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.44
Hei, Marco! Veldig hyggelig å lese din varme omtale. Godt at du er fornøyd med vårt EU+ tilbud og ellers hva vi har å komme med fra dekning, pris til support. Vi tar forslagene på områdene/land videre som et ønske til EU+.

Dessverre så gjelder reduseringen av hastighet fra 128kb/s til 40kb/s alle kunder og selskaper som benytter seg av Telenor sitt nettverk.

Ha en flott sommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Hans O. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God hjelp"

Ingenting er dårlig med komplett mobil, litt synd det ikke er en automatisk sperre for bruk av data på for eks danskebåten.

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.43
Hei, Hans O. Ø!
Takk så mye for din flotte tilbakemelding!

Er dessverre vanskelig med en slik sperre da det går på selve telefonen din, den vil da automatisk velge det beste nettverket- og blir da satellitt når du er på internasjonalt farvann.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjapp og god hjelp."

Jeg har hatt et abonnement nå i lang tid som hadde 4gb data inkludert. Fikk aldri beskjed om at det var gjort endringer i abonnementene deres som gjorde at jeg betalte 249kr for 4gb istedenfor 299kr for 6gb.
Slike tilfeller bør en gjøre kundene oppmerksom på at det er kommet nye og bedre abonnementer.

Svar fra Komplett Mobil
06.08.2018 15.06
Hei, Håkon! Først og fremst, takk for en flott tilbakemelding.

Den 15. juni 2017 ble det innført ett EU direktiv hvor vi måtte inkludere EU/EU+ i alle våres abm, dermed ble det nye abm priser/tilbud. Dette har blitt sendt tidligere på mail fra oss, før endringen måtte tre i kraft. Beklagelig at du ikke har fått noe form for varsling vedrørende dette.

Ha en flott sensommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no