Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 29 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil

"Veldig bra produkt om du liker å reise til andre land"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Christian for 12.03.2019 13.57

Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra produkt om du liker å reise til andre land"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra produkt då de har andre land inkludert i EU pluss. F.eks USA og Thailand. Men dårlig dekning her hjemme på telenor sitt nett. Då var telia mye bedre.

Svar fra Komplett Mobil
13.03.2019 13.37
Hei, Christian!

Det er flott å se at du er fornøyd med våre ekstra land i EU+, og ellers er fornøyd! Og tusen takk for flott tilbakemelding :)

Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no, så skal vi se om vi kan finne ut om det er noen problemer med dekningen deres hjemme.

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Veldig bra produkt om du liker å reise til andre land" skrev Christian om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Christian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Harrajegeren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Var ikke fornøyd med Telia i Hokksundområdet. Testet Komplett mobil. Mye bedre!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telia har mange "dødsoner" der en mister dekningen helt rundt i Hokksundområdet. Kompiser med Telia bekrefter det samme som meg. Har nå testet Komplettmobil (Telenor). Er veldig mye bedre på dekning og datahastighet i og rundt Hokksund. Alle teleleverandører har dårlig dekning inn over skogsområdet vest for Hokksund.

Svar fra Komplett Mobil
13.03.2019 13.37
Hei, Harrajegeren!

Så gøy å se at du har fått forbedret både dekning og hastighet i et område som du beskriver som problematisk. Godt å se at du er fornøyd med hva vi kan levere! Og tusen takk for flott tilbakemelding :)

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Terrible"
1 syns denne omtalen er nyttig

1st month I had half of package but had to pay for full and more. Ordered flexible so my unused data could move to other month but that did not happen on 1st month. I Contacted company and I asked about what happened but they could not explain. Ignore some of my questions. I paid way more than I expected. Per 3 months I payed 5,5 month payments. My advice is to not use their service. What’s good, I like komplett application.

Svar fra Komplett Mobil
13.03.2019 13.36
Hello, Hope!

I'm sorry to see you've got this bad experience with us. Mostly since this cost for over usage could've been avoided with a free additional service called "datakontroll".

What datakontroll does is prevent you from over usage, and after you've exceeded your data limit, your data speed will be limited and you won't get any cost related to over usage.

I hope you'll reconsider to try us one more month with datakontroll activated, and you'll see that your invoice is much lower.

Have a nice day!

Best regards,
Robin
Komplettmobil.no
Heidetroit
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Jeg har ikke mottatt SIM-kortet"

Jeg har ikke mottatt SIM-kortet, så kan jo ikke uttale meg enda. I følge kundekonsulenter som ga meg et veldig godt tilbud for å skifte til komplett mobil, så virket det veldig lovende. Men nå er jeg usikker, fordi jeg har meldt fra 3 ganger om at jeg enda ikke har mottatt SIM-kortet. Kan vel vente en dag eller to til, elller keg velger en annen operatør, som er tillitsfull og holder det som er avtalt. Trist at dette skulle bli slik. Men jeg må jo si det som det spørres etter, helt ærlig

Svar fra Komplett Mobil
13.03.2019 13.36
Hei, Heidetroit!

Veldig beklagelig å se at du ikke har mottatt simkort enda, og skal absolutt ikke være slik at avtaler ikke blir opprettholdt dersom du har løpende dialog med oss.

Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no, så skal vi ta en gjennomgang og sjekke at opplysningene vi har på deg stemmer, og få sendt over nytt simkort- slik at du faktisk får testet oss :)

Og takk for din ærlige tilbakemelding!

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Tri C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde overbruk på data, tok kontakt med kundeservice og fikk dette lagt over en datapakke for en mye billigere penge

Svar fra Komplett Mobil
11.03.2019 12.32
Hei, Tri C. L!

Så bra at dere kom frem til en løsning :) Hvis det ikke ble ordnet så kan vi også anbefale å aktivere "datakontroll"- gratis tjeneste som forhindrer kostnad ved overforbruk av mobildata! Og tusen takk for tilbakemeldingen :)

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR