Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trengte billig mobilabonnement for rundt, 100 lappen. Fikk 1gb Ble ordinert 125kr Men fakturaen endte opp på 800kr Fordi jeg angivelig hadde brukt 700mb for mye Stive priser heller ikke noe behagelig å snakke med kundesenter. Lite behjelpelige Aldri igjen
Hei, J! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I ordrebekreftelsen så informerer vi om datakontroll, som da gjør at hastighet kun strupes. Og man får ikke kostnader ved overforbruk. Men dersom man ikke skrur på denne så får man følgende sms når man har brukt opp datapakken. "Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil" Dersom du allikevel velger å bruke data etter denne smsen, så vil man få kostnader på overforbruket. Og er overforbruket på såpass mye som 700 MB, så er det også forståelse for at kundesenteret vårt ikke kan kreditere dette. Jeg ønsker deg uansett en trivelig førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg bestilte overgang til Komplett og fikk dato for bytte. Gammel leverandør avsluttet selvfølgelig abonnementet som planlagt slik at jeg da sto uten leverandør. Komplett skulle overta, men på grunn av "forsinkelser" lot dette vente på seg. Det som normalt skulle ta maksimalt 30 minutter ved bytte av leverandør har nå, etter 30 timer fortsatt ikke latt seg gjennomføre. Usikkert på når dette blir løst. At min henvendelse ligger til oppfølging hos kundeservice hjelper lite når de ikke evner å levere den tjenesten man blir lovet og står uten abonnement... Uholdbart!
Hei, Geir! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og det er naturligvis ikke slik det skal være. Men som du fikk opplyst av kundebehandlerne, så har Telenor hatt en fellesfeil på alle porteringer som skulle bli utført 05.12.2018. Slik at vi er ikke de eneste som ble rammet. Etter omfattende feilsøk så ble denne feilen rettet 07.12.2018 kl 0700. Vi beklager virkelig at dette har tatt tid og bryderiet dette har medført. Men telefonen skal være i orden nå. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi hva vi kan gjøre for at fortsettelsen din hos oss skal bli bedre :) Ha en fin førjulstid Mvh Bent Komplettmobil.no
Har fått nytt simkort og hadde glemt pinkode. Tok kontakt via chaten. Fikk tilsendt pinkode per e-post. Kjemperaskt og super service!
Hei, Ingunn! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi ønsker deg en flott førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no
Ikke bli kunde hos komplett. Ut i fra mine erfaringer vil selskapet kreve betaling fra deg. Det sies at det koster for selskapet å holde denne tjenesten i drift. Hvis du ringer for mye til komplett mer enn 10 ganger vil de øke abonnementet ditt. Dette mener jeg er grenseløst. Ellers flinke behandlere. Seriøse og høflige. Og vennlige. Men selskapet kunne ha unngått kontrabeskjeder om at prisene på abonnementet skrues opp pga kostnadene til å holde selskapet i drift.. Dette skal ikke belaste kunden. Dette er urettferdig.
Hei, Sonja V.R! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Du har allerede fått vårt tilsvar per epost om at dette med betaling for kundeservice o.l ikke er korrekt. Det er ikke noen på vår kundeservice som har sagt dette til deg, ei heller at prisene skrus opp pga dette. Vi har heller ikke krevd inn noen ekstra betaling fra deg eller lagt dette på noen faktura, så jeg forstår faktisk ikke grunnlaget for denne tilbakemeldingen. Uansett er det beklagelig om du opplever det slik og vi ønsker deg ellers en god start på det nye året og håper du kommer tilbake til oss i løpet av 2019. Mvh Bent Komplettmobil.no
Flott opplevelse av kunderservice som ga meg mer enn de strengt tatt måtte, og de var veldig hyggelig. Byttet fra Telenor pga. det absolutt motsatte, og det er jo alltid hyggelig å få bekreftet sitt valg.
Hei, Merete! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi ønsker deg en flott førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no
Rask og flott service. Bra priser, og nå håper jeg fortsettelsen er like bra...
Hei, Bent! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss, og vi skal gjøre vårt beste for at fortsettelsen blir enda bedre! Vi ønsker deg en flott førjulstid. Mvh Robin Komplettmobil.no
Ingen andre leverandører jeg har benyttet har vært bedre. Grei app for å følge med forbruk og meget behjelpelig hvis jeg ringer kundeservice om det er noe jeg lurer på. Anbefales😊
Hei, Fred A.S! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi ønsker deg en flott førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no