Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 29 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil

"'Billig mobilabonnement'"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av J for 07.12.2018 11.06

Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"'Billig mobilabonnement'"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trengte billig mobilabonnement for rundt, 100 lappen. Fikk 1gb Ble ordinert 125kr Men fakturaen endte opp på 800kr Fordi jeg angivelig hadde brukt 700mb for mye Stive priser heller ikke noe behagelig å snakke med kundesenter. Lite behjelpelige Aldri igjen

Svar fra Komplett Mobil
10.12.2018 11.31
Hei, J!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
I ordrebekreftelsen så informerer vi om datakontroll, som da gjør at hastighet kun strupes. Og man får ikke kostnader ved overforbruk. Men dersom man ikke skrur på denne så får man følgende sms når man har brukt opp datapakken.

"Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil"

Dersom du allikevel velger å bruke data etter denne smsen, så vil man få kostnader på overforbruket. Og er overforbruket på såpass mye som 700 MB, så er det også forståelse for at kundesenteret vårt ikke kan kreditere dette.

Jeg ønsker deg uansett en trivelig førjulstid.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytt.no
"'Billig mobilabonnement'" skrev J om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Portering som ikke blir fullført på grunn av "forsinkelser" i systemet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte overgang til Komplett og fikk dato for bytte. Gammel leverandør avsluttet selvfølgelig abonnementet som planlagt slik at jeg da sto uten leverandør. Komplett skulle overta, men på grunn av "forsinkelser" lot dette vente på seg. Det som normalt skulle ta maksimalt 30 minutter ved bytte av leverandør har nå, etter 30 timer fortsatt ikke latt seg gjennomføre. Usikkert på når dette blir løst. At min henvendelse ligger til oppfølging hos kundeservice hjelper lite når de ikke evner å levere den tjenesten man blir lovet og står uten abonnement... Uholdbart!

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2018 17.38
Hei, Geir!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og det er naturligvis ikke slik det skal være. Men som du fikk opplyst av kundebehandlerne, så har Telenor hatt en fellesfeil på alle porteringer som skulle bli utført 05.12.2018. Slik at vi er ikke de eneste som ble rammet. Etter omfattende feilsøk så ble denne feilen rettet 07.12.2018 kl 0700. Vi beklager virkelig at dette har tatt tid og bryderiet dette har medført.
Men telefonen skal være i orden nå. Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så ser vi hva vi kan gjøre for at fortsettelsen din hos oss skal bli bedre :)

Ha en fin førjulstid
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har fått nytt simkort og hadde glemt pinkode. Tok kontakt via chaten. Fikk tilsendt pinkode per e-post. Kjemperaskt og super service!

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2018 17.37
Hei, Ingunn!

Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Vi ønsker deg en flott førjulstid.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sonja V. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Urettferdig behandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke bli kunde hos komplett. Ut i fra mine erfaringer vil selskapet kreve betaling fra deg. Det sies at det koster for selskapet å holde denne tjenesten i drift. Hvis du ringer for mye til komplett mer enn 10 ganger vil de øke abonnementet ditt. Dette mener jeg er grenseløst. Ellers flinke behandlere. Seriøse og høflige. Og vennlige. Men selskapet kunne ha unngått kontrabeskjeder om at prisene på abonnementet skrues opp pga kostnadene til å holde selskapet i drift.. Dette skal ikke belaste kunden. Dette er urettferdig.

Svar fra Komplett Mobil
02.01.2019 10.10
Hei, Sonja V.R!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Du har allerede fått vårt tilsvar per epost om at dette med betaling for kundeservice o.l ikke er korrekt. Det er ikke noen på vår kundeservice som har sagt dette til deg, ei heller at prisene skrus opp pga dette.
Vi har heller ikke krevd inn noen ekstra betaling fra deg eller lagt dette på noen faktura, så jeg forstår faktisk ikke grunnlaget for denne tilbakemeldingen.

Uansett er det beklagelig om du opplever det slik og vi ønsker deg ellers en god start på det nye året og håper du kommer tilbake til oss i løpet av 2019.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig god og imøtekommende kundeservice som gir mer enn de må."
1 syns denne omtalen er nyttig

Flott opplevelse av kunderservice som ga meg mer enn de strengt tatt måtte, og de var veldig hyggelig. Byttet fra Telenor pga. det absolutt motsatte, og det er jo alltid hyggelig å få bekreftet sitt valg.

Svar fra Komplett Mobil
06.12.2018 08.35
Hei, Merete!

Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Vi ønsker deg en flott førjulstid.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR