Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Beste mobilleverandør slutter!

Omtale av  Frøydis

Jeg byttet fra Telenor til Komplett og har vært super fornøyd. Jeg er for tiden på langtids opphold utenlands, så nyheten kunne ikke kommet mer ubeleilig. Ringte kundeservice og ba de vente med overførsel til juni. Ble da lovet å beholde abonnementet inntil jeg er i hjemme Norge og velge ny leverandør.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13:08

Hei, Frøydis! Så gøy å se at du har vært fornøyd med oss, og at du har fått dratt nytte av utenlandsbruk :) Og tusen takk for god tilbakemelding! Når det kommer til overføringen til Ice så vil du få en SMS med overføringsdato, og da kan du få utsatt den datoen ved å kontakte Ice eller logge seg inn på https://www.ice.no/velg-minside/ Vi er aktive frem til 14. juni, og det er da siste dagen det går å bruke våres tjenester. Skulle du derimot ikke ønske Ice som operatør etter reise så står du fritt til å velge en annen operatør, men du må da kansellere overføringen hos Ice. Ha et flott utenlandsopphold videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Lite hjelpsom/serviceminded

Omtale av  K

Bestilte nytt abonnement forrige måned (10GB), siden avtalen ble inngått 14. fikk jeg bare omtrent halvparten av datatrafikken tilgjengelig. Dette medførte igjen til at jeg måtte kjøpe ekstra datapakka, hvilket ga en unødvendig merkostnad. Videre vises til tidligere klager fra andre her. Datatrafikken virker unormalt høy. Normalt sett bruker jeg mindre enn 10GB på en måned, nå brukte jeg plutselig mer enn 10GB på 2 uker! Hvilket medførte at jeg måtte kjøpe ENDA en datapakke. Når man første velger å klage dette inn så har firmaet mer fokus på å dekke seg bak "small-printen" i avtalen enn kundeservice/blidgjøre kunden. Så istedenfor å avslutte kundeforholdet med en god tone opplever jeg nå firmaet som irriterende lite løsningsorientert/serviceminded og vil ikke anbefale noen å tegne abonnement her.

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 16:42

Hei, K! Når du blir ny kunde hos oss betaler du kun for de dagene som er igjen av måneden, og din datakvote vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved månedsskifte vil din datakvote fylles opp med full kvote. Dette står blant annet informert om på vårt velkomstbrev samt kom-i-gang/kundeservice siden: https://www.komplett.no/mobil/komigang/ Når det kommer til databruk så er dette kun mulig å generere via enheten(e) som har simkort i seg, og enkelte tilfeller så deler man gjerne mobildata via enheten også. Hvis du ikke har hatt endring på bruket ditt siden du ble kunde her, så er det mest sannsynlig apper som har oppdatert seg via mobildata etter du satt inn nytt simkort fra oss (skjer veldig mange tilfeller når man restarter telefonen etter lengre tid). Veldig leit at kontakt med kundesenteret ikke gikk som ønsket, men dersom du er uenig i hva som blir nevnt i tilbakemeldingen her så kan du kontakte oss på [email protected]. Da skal vi få sett nærmere på saken din. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Meget fornøyd, men må dessverre bytte..

Omtale av  Erlend

Har i flere år nå vært kunde hos Komplett men pga flytting til Ice/Telia nett har jeg nå byttet leverandør. Finnes overhodet ikke dekning på jobb for annet enn Telenor. Var kunde hos Ice i mindre enn 24 timer før jeg byttet til Komplett. Såpass dårlig fungerte det... Synd at Komplett selger seg ut...

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 14:34

Hei, Erlend! Tusen takk for tilbakemeldingen. Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de på nytt- så blir du kanskje positivt overrasket? Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Synd jeg må bytte pga at ice overtar

Omtale av  Al

Jeg byttet fra ice til komplett for et par år siden siden jeg trenger telenor-nettet. Ser mange andre tenker å gjøre det samme. Dere skriver i standard-svar: «ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder». Kanskje 89% av boligadresser—men jeg trenger mobildekning på fjellet, langt fra der folk bor, og all erfaring sier at Telenor fortsatt er best der. Og ofte er det ikke 4G som kreves, men 3G eller tom. Edge til å sende en SMS, og det er helt åpenbart ikke en del av det ice tilbyr. Synd—jeg har vært en veldig fornøyd komplett-kunde men ser meg nå tvunget til å bytte.

Nyttig (0)

Forbaska idiotisk at de har solgt seg til Ice

Omtale av  Astrid

Valgte Komplett Mobil pga kombinasjon av dekning, pris, datapakke og god kundeservice i komplett generelt. Er ikke interessert i Ice, der blir enten datapakken mindre, eller prisen høyere, i tillegg til at vi går fra Telenornett til Telia (guess what, Telia funker ikke i bygda der jeg bor, ikke kom med noen "Menneh... Telia har blitt bedre"-frase.). En overføring burde gjelde dagens abonnement, dvs at vi Komplettkunder burde få beholde pris og datamengde i nytt selskap, akkurat slik kunder beholder sine abonnement når andre selskaper kutter disse for nysalg. Dette skjer ikke, vi får kun beholde våre abonnement i et par måneder før prisen skrus opp, tross at vi ikke har akseptert noen nye vilkår. Dette i tillegg til dekningsendringene. Så her blir det bytte av operatør i dag.

Svar fra Komplett Mobil
03.04.2019 09:03

Hei, Astrid! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. De aller fleste pakkene til Ice er priset likt som det vi tilbyr pr. dags dato, med unntak av blant annet vår 4GB "MedioFlex". 4GB hos oss var ikke så for lang tid tilbake 3GB med samme pris. Nå er det slik at man blir godt informert om dette på forhånd, og vi forstår selvfølgelig at dette ikke egner seg for alle. Det er ingen bindingstid hos Komplett Mobil eller Ice.no, hvis du ønsker en annen operatør enn det som er tilrettelagt. Vi beklager at du ser det på den måten. Og vi ønsker å takke for at du har vært kunde hos oss, vi ønsker deg lykke til videre.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Synd de selges

Omtale av  Bombaztic

Enda en god mobiloperatør kjøpes opp og forsvinner fra Telenor dekningsområdet. Synd!

Svar fra Komplett Mobil
01.04.2019 10:55

Hei, Bombaztic! Takk for tilbakemeldingen. Vi håper uansett du blir fornøyd videre med Ice. Så satser vi på at de kan utfordre duopolet etterhvert:) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Fungerer utmerket både her hjemme og i utlandet

Omtale av  Bjørn

Har som regel alltid god dekning. Også i utlandet i forhold til venner med andre leverandører når på tur i utlandet. Skal bli spennende og se om Ice klarer å følge opp når vi blir overflyttet om noen måneder.

Svar fra Komplett Mobil
29.03.2019 09:39

Hei, Bjørn! Tusen takk for flott tilbakemelding. Per i dag kommer ikke Ice til å videreføre EU+. Men de ser på lignende muligheter i fremtiden. Er det en utfordrer som kan lansere noe slikt så er det nok Ice. Vi håper du blir fornøyd med overføringen og at Ice kan være med å tråkke opp veien i fremtiden. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR