Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 28 innen
mobilselskap
63%
anbefaler
Komplett Mobil

"Villedende info i appen og null forståelse hos kundeservice"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Dan V for 21.06.2018 18.25

Komplett Mobil har totalt 326 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Villedende info i appen og null forståelse hos kundeservice"

Obs ved kjøp av ekstra datapakker via mobilappen.
Det informeres i appen ikke at data rollover er begrenset oppad til datamengden bakt inn i abonnementet, så alt du har betalt for kan gå til spille. Villedende !
Kundeservice viser til betingelsene på websiden, som de forventer tydeligvis at du leser før du bruker Appen.

Svar fra Komplett Mobil
26.06.2018 12.59
Hei, Dan V.
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen man kjøper så er det bekgrenset oppad slik som reglene i rollover. Dette informeres om på vår hjemmeside, men jeg er enig i at dette bør informeres bedre om i appen. Og vi skal se om vi får implementert dette i løpet av kort tid.

Man bør alltid lese igjennom avtalen før man godtar den. Men vi skal synliggjøre dette bedre i fremtiden også

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Villedende info i appen og null forståelse hos kundeservice" skrev Dan V om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Dan V og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer fint så lenge du ikke trenger å ringe kundeservice. De tar ALDRI telefonen! Har forsøkt 4 ganger på forskjellige dager og etter 15 min ringetid hver gang så gir jeg opp. Vurderer sterkt å gå tilbake til Talkmore som iallefall svarer kjapt på henvendelser.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 15.16
Hei, Ragnar!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har dessverre hatt veldig lang svartid på vår kundeservice igår. Dette grunnet sykdom og større arbeidsmengde enn vanlig.
Vi beklager dette og jobber med å bedre situasjonen.
Dersom du ikke har fått hjelp med ditt ærende enda, send en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken for deg

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice, hva er det??"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice klarer å aktivere aktivt simkort, og samtidig deaktivere annet simkort. Kundebehandler innrømmer han gjorde feil, men kan ikke gjøre noe før i morgen "vi stenger kl 18.00" Dette er det simpleste jeg har opplevd fra kundeservice noen gang. Dette kommer til å bli det korteste kundeforholdet EVER. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13.25
Hei, Håvard!
Det er beklagelig å se at vi klarte å gjøre en feil ved aktivering. Det er slikt som ikke skal skje, men vi kan dessverre gjøre feil som alle andre.
Den reelle grunnen til at man ikke kunne gjøre noe var ikke fordi vi stengte, men fordi den tekniske avdelingen hos Telenor som kan rette slike feil allerede var stengt.
Vi beklager at kundebehandler ikke informerte deg om rett grunn til at det ikke kunne løses.
Vi håper uansett at det har løst seg nå. Skulle du fortsatt ha problemer så send en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask svar og god oppfølging"

Henvendte de på fredag kveld på FB og svarte med engang, ble litt misforståelse og de ordnet med engang.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13.22
Hei, Rana!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi kunne hjelpe så raskt.
Takk for flott tilbakemelding.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Ella 8. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fryktelig dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna, når mobildata er oppbrukt så skriver dem regning med gaffel. Må oppdatere noe på tlf for å ikke bli belastet ekstra etter inkludert data mengde. Dette blir du ikke opplyst om når mobilabonnementet tegnes. Ringing i utlandet er også svinedyrt. Byttet fra Ice, det måtte vi betale dyrt for.

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 21.39
Hei, Ella 8. P!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Her ser det ut som om du ikke har aktivert datakontroll, og da i tillegg overskredet datagrensen. Derav de ekstra kostnadene. Tek.no har flere ganger kåret oss til Best i test, med noen av de rimeligste utenlandsprisene. I tillegg har vi som eneste selskap EU+ med flere land inkludert. https://www.komplett.no/mobil/eupluss
Så det er beklagelig at du ser slikt på det.
Vi håper du sjekker utenlandsprisene hos ditt nye selskap og ser at det kanskje ikke var så ille som du trodde hos oss.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 326 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
555 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no