Meny

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 28 innen
mobilselskap
70%
anbefaler
Komplett Mobil

"Jeg anbefaler på det sterkeste!"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Francois R for 02.01.2019 13.57

Komplett Mobil har totalt 457 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Francois R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg anbefaler på det sterkeste!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god dekning for de bor på fjell eller ikke i stor byen. Effektiv og hyggelig kundeservice (det er ikke så nødvendig i Norge). Ingenting komplisert og til jeg er kunder jeg har spar mye penger. Takk Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 12.02
Hei, Francois R!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og jeg håper at du også blir fornøyd med oss videre:)

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Jeg anbefaler på det sterkeste!" skrev Francois R om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Francois R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd."
1 syns denne omtalen er nyttig

De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd. Jeg kommer fra Telenor, videre Telia og tar disse beskjedene som en selvfølge. Ble til slutt mistenksom og sjekket på nettsiden. 138 mb = 159 kroner, fy!! Tenk hvor mye verre det kunne blitt!! Jeg har en uvane for å bruke 4G nett når jeg er hjemme! Har nå byttet til Miniflex abbonnementet deres til 125 kroner, som er ganske billig for en som ikke bruker data til mer enn bussbillett. Komplett kan begynne å gi beskjed til sine kunder ihvertfall, veldig skuffet.

Svar fra Komplett Mobil
20.12.2018 13.39
Hei, Silje!

Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt.

Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk kr 399,-

Dersom du ikke har mottatt varsling på mobildataen så ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no. Da skal vi få gått gjennom sammen, og selvfølgelig rettet på det :)

Ønsker deg en ellers flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke 4G+"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selv om Komplett bruker Telenors nett får jeg ikke 4G+ bare 4G tale. Dette er svært lite tilfreddstillende.

Svar fra Komplett Mobil
10.12.2018 13.39
Hei, Idar!

4G+ kommer an på dekningen i ditt område og 4G tale kommer an på din mobil. Vi har akkurat samme dekning som Telenor kunder, så her må det evt være noe med selve dekningen i ditt område eller telefonen.

Send oss gjerne en epost til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken sammen:)

Ha en fin dag
Hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"'Billig mobilabonnement'"
2 syns denne omtalen er nyttig

Trengte billig mobilabonnement for rundt, 100 lappen. Fikk 1gb Ble ordinert 125kr Men fakturaen endte opp på 800kr Fordi jeg angivelig hadde brukt 700mb for mye Stive priser heller ikke noe behagelig å snakke med kundesenter. Lite behjelpelige Aldri igjen

Svar fra Komplett Mobil
10.12.2018 11.31
Hei, J!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
I ordrebekreftelsen så informerer vi om datakontroll, som da gjør at hastighet kun strupes. Og man får ikke kostnader ved overforbruk. Men dersom man ikke skrur på denne så får man følgende sms når man har brukt opp datapakken.

"Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil"

Dersom du allikevel velger å bruke data etter denne smsen, så vil man få kostnader på overforbruket. Og er overforbruket på såpass mye som 700 MB, så er det også forståelse for at kundesenteret vårt ikke kan kreditere dette.

Jeg ønsker deg uansett en trivelig førjulstid.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Vurderer du Komplett Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Portering som ikke blir fullført på grunn av "forsinkelser" i systemet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte overgang til Komplett og fikk dato for bytte. Gammel leverandør avsluttet selvfølgelig abonnementet som planlagt slik at jeg da sto uten leverandør. Komplett skulle overta, men på grunn av "forsinkelser" lot dette vente på seg. Det som normalt skulle ta maksimalt 30 minutter ved bytte av leverandør har nå, etter 30 timer fortsatt ikke latt seg gjennomføre. Usikkert på når dette blir løst. At min henvendelse ligger til oppfølging hos kundeservice hjelper lite når de ikke evner å levere den tjenesten man blir lovet og står uten abonnement... Uholdbart!

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2018 17.38
Hei, Geir!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og det er naturligvis ikke slik det skal være. Men som du fikk opplyst av kundebehandlerne, så har Telenor hatt en fellesfeil på alle porteringer som skulle bli utført 05.12.2018. Slik at vi er ikke de eneste som ble rammet. Etter omfattende feilsøk så ble denne feilen rettet 07.12.2018 kl 0700. Vi beklager virkelig at dette har tatt tid og bryderiet dette har medført.
Men telefonen skal være i orden nå. Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så ser vi hva vi kan gjøre for at fortsettelsen din hos oss skal bli bedre :)

Ha en fin førjulstid
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 457 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
MegaFlex 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
MultiFlex 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR