Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig og veldig tregt kundeservice, dårlig app og dårlig varsler over data forbruk. Varseler etter de lover og legg til mye penger på regning pga dette.
Hei, Eugene! Veldig leit å se at du har en såpass dårlig opplevelse av oss. Skal absolutt ikke være som du skriver her hos oss. Dersom du skulle få varsling etter overforbruk av mobildata er generert, så skal dette selvfølgelig krediteres. Men dette avhenger også av at du ble varslet etter overforbruk ble generert. Dette kunne også ha blitt unngått dersom du hadde aktivert "datakontroll" som er en gratis tilleggstjeneste. Den informerer vi også om blant annet på velkomstbrevet man mottar med simkort, og på vår kom-i-gang side. Med denne tjenesten aktivert så vil du få hastigheten strupet og ingen kostnad dersom du går over din inkluderte mobildata. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], og spesifiser hva du har opplevd som fører til denne dårlige opplevelsen- så skal vi se på tilfellet ditt nærmere. Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Enkelt å finne frem på profilen sin. Super raskt nett og veldig bra dekning uansett hvor du er. På fjellet eller på havet. Anbefales på det sterkeste.
Hei, Junette J! Flott å se at du finner frem, og at du ellers er fornøyd med oss som din mobiloperatør! Tusen takk for anbefaling og tilbakemelding- det setter vi pris på! Ha en riktig flott dag videre :) Mvh Robin Komplettmobil.no
Veldig bra produkt då de har andre land inkludert i EU pluss. F.eks USA og Thailand. Men dårlig dekning her hjemme på telenor sitt nett. Då var telia mye bedre.
Hei, Christian! Det er flott å se at du er fornøyd med våre ekstra land i EU+, og ellers er fornøyd! Og tusen takk for flott tilbakemelding :) Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi se om vi kan finne ut om det er noen problemer med dekningen deres hjemme. Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Telia har mange "dødsoner" der en mister dekningen helt rundt i Hokksundområdet. Kompiser med Telia bekrefter det samme som meg. Har nå testet Komplettmobil (Telenor). Er veldig mye bedre på dekning og datahastighet i og rundt Hokksund. Alle teleleverandører har dårlig dekning inn over skogsområdet vest for Hokksund.
Hei, Harrajegeren! Så gøy å se at du har fått forbedret både dekning og hastighet i et område som du beskriver som problematisk. Godt å se at du er fornøyd med hva vi kan levere! Og tusen takk for flott tilbakemelding :) Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
1st month I had half of package but had to pay for full and more. Ordered flexible so my unused data could move to other month but that did not happen on 1st month. I Contacted company and I asked about what happened but they could not explain. Ignore some of my questions. I paid way more than I expected. Per 3 months I payed 5,5 month payments. My advice is to not use their service. What’s good, I like komplett application.
Hello, Hope! I'm sorry to see you've got this bad experience with us. Mostly since this cost for over usage could've been avoided with a free additional service called "datakontroll". What datakontroll does is prevent you from over usage, and after you've exceeded your data limit, your data speed will be limited and you won't get any cost related to over usage. I hope you'll reconsider to try us one more month with datakontroll activated, and you'll see that your invoice is much lower. Have a nice day! Best regards, Robin Komplettmobil.no
Jeg har ikke mottatt SIM-kortet, så kan jo ikke uttale meg enda. I følge kundekonsulenter som ga meg et veldig godt tilbud for å skifte til komplett mobil, så virket det veldig lovende. Men nå er jeg usikker, fordi jeg har meldt fra 3 ganger om at jeg enda ikke har mottatt SIM-kortet. Kan vel vente en dag eller to til, elller keg velger en annen operatør, som er tillitsfull og holder det som er avtalt. Trist at dette skulle bli slik. Men jeg må jo si det som det spørres etter, helt ærlig
Hei, Heidetroit! Veldig beklagelig å se at du ikke har mottatt simkort enda, og skal absolutt ikke være slik at avtaler ikke blir opprettholdt dersom du har løpende dialog med oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi ta en gjennomgang og sjekke at opplysningene vi har på deg stemmer, og få sendt over nytt simkort- slik at du faktisk får testet oss :) Og takk for din ærlige tilbakemelding! Håper på å høre fra deg. Mvh Robin Komplettmobil.no
Hadde overbruk på data, tok kontakt med kundeservice og fikk dette lagt over en datapakke for en mye billigere penge
Hei, Tri C. L! Så bra at dere kom frem til en løsning :) Hvis det ikke ble ordnet så kan vi også anbefale å aktivere "datakontroll"- gratis tjeneste som forhindrer kostnad ved overforbruk av mobildata! Og tusen takk for tilbakemeldingen :) Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no