Er ikke hjelpsom i forhold til ukjente trekk på telefonregningen, svarer ikke på spørsmål som blir stilt og bare henviser videre. Tar ikke tak i problemene på kunden sine vegne. Begge mine foreldre har vært kunder av Telia, og som datter så har jeg forsøkt å hjelpe. Men får ikke noe hjelp av selskapet. Aldri mer Telia!
Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Astrid Ø og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Bra kundeservice, bra at en kan gå i en Telia butikk, fikk en skade men hadde forsikring, de ordnet alt, lettvint, har godt utvalg av telefoner, mange tilleggstjenester, så bortsett fra at de er litt dyre så er jeg fornøyd
Gir deg 6Gb uten å spørre hva du trenger! Skriver i faktura at abonnementet er låst selv om det ikke er det! Kundetelefonen har en fæl ringelyd som ingen orker å høre lenge på! Chat har en merkelig kø-ordner hvor du går bakover i køen...!
Telia er dyrt og har en dårlig kundeservice. Man får andre avtaler med flere fordeler til rimelig pris hos konkurrenter.
Dårlig wi-fi og har hatt diverse brudd på leveringstjenestene. Mottar et par sms meldinger om at det jobbes med å rette feil men ingen konkret informasjon som tilsier når vi kan forvente å motta TV signaler