Meny

Telia Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Mobil
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 26 innen
mobilselskap
30%
anbefaler
Telia Mobil

"Lovlig svindelselskap"

Omtale om Telia Mobil skrevet av Håkon for 09.08.2021 17:46

Telia Mobil har totalt 590 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lovlig svindelselskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

Uheldigvis må jeg ha dette selskapet pga jobb og bolig har avtale med dem. For det første er nettet utstabilt, og man betaler store summer for tilbudet de har. De sender faktura i posten med gebyr, selv om ingen andre aktører gjør dette på avtalegiro. Hvis du skal ringe til dem er de ofte sure og du må vente i kø i lang tid før du får kontakt med noen. Det er ikke mulighet for callback og innringerlyden er irriterende.

Bytt.no
"Lovlig svindelselskap" skrev Håkon om Telia Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Mobil?
Gjør som Håkon og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Værste kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

De gjør aldri som de lover. De ringer ikke tilbake. Noen ganger "glemmer" de at du har ringt. Kan ikke tilby fast eller trådløst bredbånd i Oslo når naboene har det.

Jeg A. I. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Jeg anbefaler ikke Telia!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg anbefaler ikke Telia. Dårlig sevice og alt alt alt. Pengene kommer først for Telia, og klientene er en flokk med lydige sauer...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilt bredbånd fra Telia er helt ubrukelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Om du noen gang velger å bruke mobilt bredbånd fra Telia blir du nødt til å vende deg til regelmessige avbrudd og veldig ustabil hastighet. Dette er også enn internettløsning som vil svi hardt i lommeboka. Vedlikehold og nedetider meldes aldri ifra enten det er planlagt eller ei. Kundeservice har aldri noe nyttig å si, men de klarer å bekrefte om det er planlagt eller uplanlagt nedetid, bare synd de aldri vet hvor lenge. Det eneste positive er at du (som regel?) har internett tilkobling, men det finnes ikke stort verre alternativer enn denne løsningen, så ikke kast bort tid og penger på det tullet her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bruddgebyr"
10 syns denne omtalen er nyttig

1500,- i bruddgebyr selvom jeg ikke har bindingstid veldig dårlig kundeservice også

Telia Mobil har totalt 590 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR