Meny

Telia Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Mobil
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 26 innen
mobilselskap
30%
anbefaler
Telia Mobil

"Veldig bra, men det ble for dyrt"

Omtale om Telia Mobil skrevet av Kunde K for 20.04.2022 11:22

Telia Mobil har totalt 585 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig bra, men det ble for dyrt"

Veldig bra abonnement, men når de økte prisene med 50% ble det for dyrt for oss. God dekning Bra nettsider Bra kundeservice

Bytt.no
"Veldig bra, men det ble for dyrt" skrev Kunde K om Telia Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Mobil?
Gjør som Kunde K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt Topp!! Telia slår Telenor på mange måter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruker Telia siden dag 1 (Netcom), prøvd Telenor men hey! dette er en vanskelig butikk å holde kontakt med. Mens Telia er konge!! :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veidig dyre + bindingstid!"
2 syns denne omtalen er nyttig

De ble veldig dyre og når jeg ville bytte så måtte jeg betale 950,- fordi jeg trakk meg fra avtalen. Uansett så lønnet det deg, tjener fort inn det

Veronica S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"3 abonnement avsluttet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Partners foreldrer står som eier av mobil på nedbetaling. Vi må til forbrukerrådet for å få orden på dette nå, enkelt og greit. Bruksabo til meg og partner avsluttes herved også pga manglende mulighet å klage skriftlig. Forelder er ikke digital bruker, men vi kunne ha skrevet en epost "fra mor" og dermed fått all fakta skriftlig, for å vise til senere, det hadde løst mye nå. Foreldrer må i butikk eller i telefonkø for kommunikasjon, noe som siste år nå har vært tidvist håpløst med stengt butikk osv, og enda lengre køer. ting bes ikke om skriftlig, men sendes heller ikke uoppfordret, f eks "mobil ER nedbetalt og du skal det skriftlig tilfelle får flere purringer". betaler ikke en krone mer for dette surret. Skriftlig kommunikasjon, orden i abonnement og nedbetalingsordninger MÅ ordnes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt umulig å nå gjennom på telefonen!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få hjelp og forklaring på skyhøye fakturaer. Ved en oppringning til de, ventet jeg i 45 min, andre gang over 30 min.! Helt håpløst og veldig irriterende!

Telia Mobil har totalt 585 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR