Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 37 innen
mobilselskap
32%
anbefaler
Telia

"Katastrofe,Styr unna!"

Omtale om Telia skrevet av Ole H. A. J for 07.04.2021 19:35

Telia har totalt 472 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Ole H. A. J
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Katastrofe,Styr unna!"

Usedvanlig inkompetent teknisk avdeling. Usedvanlig inkompetent service. Laaang ventetid ved oppringing. Ved kontakt: Du skal til «næring« Så settes en over uten en får sakt et ord ( eksempelvis at det er privat). Ny venting og «du skal til privat» ogjeg forsøker å forklatre men vedkommende snakker i munnen på meg, før vedkommenende nordlending skriker: «nå holder du kjeften» idet jeg forsøker å avbryte ham. Har mått telemetrikort til «rinng hytta varm» uten at dette fungerer etter tre tilsendelser og elektriker for installajon. Elektrikeren har ring dem flere ganger og de har lovet å ringe tilbake uten at noe skjer. Jeg får faktura for bruk i tillegg til et trekk på kr. 100,- i tillegg til abonnementsavgift uten at noen forklaring blir gitt. Jeg gir opp og ber dem fremme sitt krav på kr. 150,- gjennom forliksrådet. Ønsker ingenting mer med dem å gjøre. Værre en til og med Telenor. Det burde si litt.

Bytt.no
"Katastrofe,Styr unna!" skrev Ole H. A. J om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Ole H. A. J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Julia K. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ikke opplevd maken til problemer med et selskap alene"
2 syns denne omtalen er nyttig

På hjemmekontor og må bruke mitt mobilnett litt for ofte grunnet problemer med leveranse av nett. Telia ønsker i tillegg at jeg skal kjøpe en oppgradert Get boks da de "anbefaler alle deres kunder å gjøre det ettersom de har mange problemer med deres standard Get boks". Er det jeg som skal stå for kostnaden på en oppgradert Get boks slik at jeg får det jeg er lovet av en standard boks? Denne boksen ble etter mye om og men levert inn til Telia i bytte mot en ny - som fungerer fint. Eneste problemet nå er at Telia fakturerer meg for en ekstra boks (som jeg ikke er eier av da denne ble levert inn innbytte mot en ny). Har faktisk ikke opplevd maken til problemer med et selskap alene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett! Å komme i kontakt med kundeservice gir ikke løsning.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med alt, unntatt dekning enkelte steder."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundeservice. Ble tilbudt en 1 GB mer i abonnementet mitt til samme pris før, og en stund etter ble jeg tilbudt 30% rabatt mot å binde meg et år. Aldri vært noe tull, men har dårligere dekning i grisgrendte områder enn kona som har Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig trist og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter brent adapter hjemme testet jeg kundeservice, først via chat. Jeg ba de ringe meg - men hørte ikke noe. Så ringte jeg inn. Vedkommende skulle sjekke om ny del.. vi ble brutt - ingen ringte opp. Jeg ringte så på ny -ny saksbehandler - det samme skjedde... man sitter og venter intet hører man .. og man blir brutt. Etter 3 dje forsøk med ny saksbehandler så nevner jeg historikken og han finner at saken er registrert... jeg ber om at han setter meg til teknisk med em gang så jeg får kommunisert med de som kan duppe dingeser. Jeg blir så satt til teknisk - de vet hva der er, men får ikke gjort noe for nå er jo alt stengt.. Da har vi brukt 3 timer av dagen på dette. Det går not påskehøytid og vi får ikke brukt noe.. Stur unna dette møkka selskapet hvis du kan er mitt tips.. Selv den siste samtalen ble vi lovet at det skulle sendes en Mail slik at vi kunne sende bilde av komponenten som er ødelagt - den kom heller ikke. Godt GET ble kjøpt opp - men at de ble kjøpt av noen som er enda dårligere er jo ufattelig trist for kundene. Opptaket mitt er tatt opp - så da kan jo Telia spille dette av når de skjønner at de har mistet oss som kunde.

Telia har totalt 472 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR