Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 37 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
Telia

"Bedrøvelig kundeservice"

Omtale om Telia skrevet av Frode J for 05.02.2021 08:55

Telia har totalt 478 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bedrøvelig kundeservice"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dette gjelder først og fremst kundeservice på bredbåndsdelen. Det startet med at de deaktiverte bredbåndsmodemet jeg hadde før jeg omtrent hadde fått hentet nytt ut fra Posten. Dette skjedde helt uten forvarsel. Oppdaget det når alt bredbånd forsvant fra huset. Dette ble oppdaget ved en alt for lang vendtid i tlf til kundeservice. Hadde ikke tenkt å sette opp nytt modem før i neste uke, da jeg også har et mesh nettverk koblet til dette. Så kundebehandleren jeg hadde på tråden lovet at hun skulle reaktivere det "gamle" modemet igjen. Så jeg la på. Ventet i 15 min, og ikke noe bredbånd kom. De samme lampene på modemet blinket fortsatt. Da var det bare å ringe igjen, ny lang ventetid i kø. Så var det en ny kundebehandler som så i sitt system at den forrige ikke hadde gjort det hun hadde lovet. Så hun utførte rekatviering, og vipps så hadde jeg bredbånd i modemet igjen. Så var det å sette opp mesh nettverk på nytt. Det hele startet kl 1928, og var ferdig kl 2130. Takket være at noen i Telia gjorde en fantastisk dårlig jobb!!. Så jeg kan på ingen måte anbefale kundeservicen dems.

Bytt.no
"Bedrøvelig kundeservice" skrev Frode J om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Frode J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Linn R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fruktansværd behandling av kunder!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Helt fruktansværd kundservice och behandling av kunderna. Først blev vi lovade installation av fiber den 10/1-21 før att sedan bli uppringda med att "dom bokat fel". Næsta datum blev 20/1-21. Nær dom væl kommer før installationen inser dom att det inte finns plats i skåpet på vår gata.(Har dom inte ritningar?!) I 3 dagar fick vi sjælva jaga Telia før att få en løsning. Nær vi gjort det 10 gånger får vi svaret nonchalant att det skall ta 3v! Med hemmakontor! Vårt jobb ær att rita åt byggbranschen! Inte nog med detta utan vi blir sen uppringda med att nån inte skrivit ner att vi ska ha installerat, så dom blåste ytterligare en vecka! De sjukaste jag varit med om. Under all kritik. Køp inte Telia! Undvik Telia! Ta vad som helst utøver Telia! Helt horribelt. Ingen har bett om ursækt till oss eller ens ringt oss med kompensation. Helt bedrøvligt att dom inte blir anmælda mer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Arrogant, holder ikke avtaler, klarer ikke å holde orden på fakturering"
4 syns denne omtalen er nyttig

Selv om en fant ut at Telia har gjort en feil har de såkalte service medarbeider nå lag skylden på Sergel isteden for å rydde opp og beklager og beholde en kunde , men nå er jeg ferdig og har tatt bort siste av 6 abbo fra telia over til ice Arroganse er i denne organisasjonen et stort problem og jeg er nå glad å ikke har noe å gjøre mer med de .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hold dere langt unna telia"
8 syns denne omtalen er nyttig

Telia er et selskap som er lurer folk . Om man ikke vill være der mår du alikevel betalle får en full måned . Dette gjør ikke andre selskaper . De har dårlig nett og nekter folk og kjøpe ny mobil der over 7500 tusen .dette er en dritt selskap som jeg aldri ville sagt noe pent om . Er sjokkert over selskape som dette . Tenk dere om to ganger føre dere blir kunde her . Finnes mange bedre selskaper i verden en telia .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tilliten til Telia er knust for alltid."
5 syns denne omtalen er nyttig

Lurte meg inn i 24 mndr. binding for en rabatt på 40,- per mnd. Telia: "Regner med du skal ha nummeret en stund?" Jeg: "Selvsagt!?" Telia: "Da kan jeg gi deg 40,- i rabatt per mnd.". Jeg: "Så kjekt!" og signerer en digital avtale uten å lese vilkårene om 24 mndr. binding. Svindel. Vært kjempefornøyd kunde siden 1997 (NetCom). Aldri mer etter Telia overtok, og mange sier det samme. Flyttet 5 abonnement fra dem nå.

Telia har totalt 478 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR