Meny

Telia Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Mobil
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 25 innen
mobilselskap
28%
anbefaler
Telia Mobil

"Finnes kundeservice?"

Omtale om Telia Mobil skrevet av Erling for 01.10.2022 11:04

Telia Mobil har totalt 638 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Finnes kundeservice?"
1 syns denne omtalen er nyttig

En stjerne er en stjerne for mye. Lurer jo på om de har ansatte på "kundeservice" eller om dette bare er noe ledelsen tror de har.

Bytt.no
"Finnes kundeservice?" skrev Erling om Telia Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Mobil?
Gjør som Erling og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ringer ikke tilbake"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig kundeservice . Jeg var på vent med telia veldig lenge før at de spurte om at jeg kan trykke på nummer 1 da de ringer tilbake men etter 15 min så blinket det i mobilenat telia ringer men det var bare 1/10 sukend . Er det det som kaller at vi skal ringe deg tilbake ???

Kundetilfredshet
"Aggressiv selger."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk nettopp besøk på døra av en selger fra Telia. Han var pågående og prøvde å få meg til å inngå en avtale om abonnement på Telia mobil der og da. Da jeg sa at jeg ville ha skriftlig informasjon og trengte tid på å bestemme meg ble han mer pågående og vi endte opp med en diskusjon om hans salgsmetode. Jeg prøvde å bli kvitt han og ba han om å gå og da han endelig gikk slang han ut at jeg ikke fortjente å få abonnement hos Telia. Det var en meget ubehagelig opplevelse.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telia sender ut purregebyrer i hytt og pine"
4 syns denne omtalen er nyttig

De klarer altså ikke å få orden på systemet sitt. Det sendes ut purregebyr til stadighet, selv om kundeservice blir kontaktet gang etter gang fordi de har klart å rote det til med autogiro internt. Regningen blir alltid betalt i tide, men purregebyr blir altså sendt uansett, som om det gikk sport i det. Nå jobbes det med å få avviklet dette kundeforholdet og heller gå over til en annen leverandør. -Amatører i kundeservice som bruker altfor lang tid på å svare på tlf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ventetiden er enorm"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd å ringe Telia over 3 anledninger, alle gangene satt jeg i 1 time uten å få kontakt, og etter det ga jeg opp. Nå, på 4 forsøk, har jeg totalt sitti over 2 timer over 2 perioder. Først ba jeg Dem ringe meg tilbake. Etter snart 4 timer har de ennå ikke gjort det. Og siste gang nå etter jeg var lei av å vente har jeg igjen sitti over 1 time uten svar. Sånt som dette burde ikke vært lov. Noen burde gå inn å tvinge dem til å ansette flere folk til kundeservice. Har du andre valg, velg noe annet enn Telia.

Telia Mobil har totalt 638 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR