1500,- i bruddgebyr selvom jeg ikke har bindingstid veldig dårlig kundeservice også
Har du en tilsvarende erfaring med Telia Mobil?
Gjør som Nilssen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kundeservice er elendig, det tar lang tid å komme igjennom, og når du gjør det, er det absolutt ingen hjelp. produktene er trege, om du har et valg , velg noen annen. Har egentlig ikke noe bra å si om Telia.
Det å ikke tilby v6 Internet i 2021 finnes det ingen god unnskyldning for. ..ihvertfall når både Ice og Telenor tilbyr dette.
Jobber på en rigg som ligger lenger ute på havet mot England. Fikk ikke Telia til å fungere med wifi tale på denne riggen. Kundeservice sa rett ut at Telenor har en løsning på det, men combo Telia dekning og Samsung telefon gjør at wifi tale ikke vil fungere pga. geografisk lokasjon an en eller annen grunn. Telia fungerte på Huawei telefon i dette området.
Mister dekningen så fort jeg går ut av byområder. Hatt Telia i ca en måned og bestilt nytt abonnement et annet sted for kan ikke stole på at jeg kan bruke telefonen med Telia.