Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
22
av 37 innen
mobilselskap
36%
anbefaler
Telia

"For dyrt barne abonnement"

Omtale om Telia skrevet av Inger A. T for 08.08.2018 14.33

Telia har totalt 379 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Inger A. T
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt barne abonnement"

bra kundeservice, men dårlige priser å tilby...

Bytt.no
"For dyrt barne abonnement" skrev Inger A. T om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Inger A. T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Det er for dyrt å sende sms og mms til og i Europa"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har endelig fått dekning på hytta. Men jeg er skuffet over de stive utenlandsprisene de har. jeg byttet fra OneCall til Telia i juni fordi OneCall ikke har god dekning i Europa og elendig på hytta. Fikk Telia anbefalt pga av god dekningsgrad. Det gjaldt spesielt i Europa og siden jeg oppholder meg mye utenlands er jeg avhengig av et godt nett og dekning til en god pris der jeg måtte befinne meg.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er veldig dårlig og i tillegg er 4g hastigheten veldig dårlig til tider. Mange steder merker jeg at jeg ikke har dekning mens andre med annet mobilselskap har dekning. Liker for så vidt datapakkene da. Liker at man betaler lite for fri data i noen timer. Også at datapakkene som er i tillegg ikke koster kjempe mye

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"SVIN DYRT"
4 syns denne omtalen er nyttig

SVIN DYRT !!

Det var HÅRREISENDE svin dyrt da de lå på 799,- kroner i mnd. for 200GB mobilt bredbånd de siste 2-3 åra..... (ikke akseptabel pris overhodet og ikke akseptabel GB grense som er alt for lite i år 2018)

Folk bruker mye mere en 200GB den dag i dag, til gaming, streaming, youtube osv. osv. helt ELENDIG tilbud ovenfor kundene...

Dette er totalt utpressing for å få mest mulig PENGER ut i fra kundene sine istedet for å levere og tilby kundene gode og realistiske avtaler,

Hvor er konkurransen i markedet ?? hadde det vert en eneste leverandør på markedet man kunne velge i stedet for Telia så hadde folk bytta med en gang.

PRIS ER ALT FOR DYRT da det lå på den horribelt høye summen 799,- kr , aka. 800 kroner i mnd. for internet ??? og det er kun snakk om 200GB med data bruk så stenger de linjene og tar deretter 199,- kr ekstra for 20GB når du har gått tom (som skjer hver mnd.),

Nå som telia har tatt over netcom gikk prisen ikke ned og vi fikk ikke bedre tilbud til kunden som jeg hadde håpt på og forventa, men NEI de gjorde det stikk motsatte og GIKK OPP I PRIS !

Nå har de justert prisen opp og lagt prisen på ussle, udugelige og ubrukelige latterlige grensen på 200GB i mnd. helt opp til 850 KRONER ! (849,-) pr. mnd

Normalt internet med kabel som har "UBEGRENSET GB" bruk og ubegrenset hastighet koster rundt 399,- og opp til 499,- kr i mnd, i hele landet , som hos for eksempel Nextgentel osv.

Jeg var kunde hos nextgentel i over 10 år før jeg flytta og betalte 299kr i mnd. den gang med fri fart og fri bruk...

Å bli nødt til å betale dobbelt og trippel pris for en internet linje som har en restriksjon på ussle og elendige 200gb i mnd. er så hinsides synnsykt dyrt og dårlig at man får lyst å kaste opp...

som sagt hadde det vert andre leverandører på markedet som hadde konkurert om priser og hastigheter på mobilt bredbånd så hadde folk aldrig valgt telia og deres SINNSYKE og URIMELIGE SKYHØYE priser,

Folk hadde bytta på dagen, og selskaper som telia hadde ikke hatt muligheten til a ta full kontroll på markedet og regelrett loppe folk for penger på dette viset med helt urimelige priser og restriksjoner på bruken av GB pr. mnd.

Dette er så hårreisende dårlig at det norske markedet i det hele tatt godtar at det er slik, må jo bety at hele markedet er korrupt på det groveste.

Forferdelig skuffa.

hilsen kunde som sitter på strupa internet linje i år 2018.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uspesifiserte kostnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Chess før det ble en del av Telia, og var da fornøyd. Faktura fra Telia er dessverre for uspesifikk, og det var vanskeligere å få hjelp. Jeg fikk ikke spesifisert hvilke tjenester som ble fakturert utover de faste kostnadene. Fikk heller ikke spesifisert når disse tjenestene var kjøpt. Dette gjør det vanskelig å vite hva jeg har brukt utover grunnpakken. Tok kontakt med kundeservice og de kunne ikke hjelpe meg utover å foreslå hva slike tjenester ofte var.

Telia har totalt 379 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR