Da jeg kjøpte en IPhone7+ opplevde jeg at alle klagde på hakkete og dårlig linje. Telefonen er testet og funnet i orden, men linjen er årsaken. Jeg får heller ikke kontakt og de sender ikke nytt sim kort som de lovet. Bindingstiden hindrer meg i å skifte. Sitter i klisteret med to telefonabonnement.
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Alf og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ble oppringt av NextGenTel mobil om å bytte til dem fordi jeg hadde brebånd fra dem fra før, så da skulle jeg få alt på en faktura. Første faktura fikk jeg ikke til å stemme og fikk også purring på ubetalt faktura. Det viste seg at de hadde opprettet et nytt kundenummer på meg slik at jeg fikk to fakturaer, en på mobil og en på bredbånd som jo var et av argumentene at jeg skulle slippe hvis jeg byttet til dem. Fikk ryddet opp i det til slutt etter mye om og men. Nå har jeg etter noen år byttet tilbake til leverandøren jeg hadde den 14.01.17, men NextGenTel vil ha betalt for hele Februar.
Portering av nummer som feilet uten noe videre oppfølging. Ingen tilbakemelding heller etter henvendelse til kundeservice på telefon. Feil registrering så alle telefonnumrene i bedriften står på samme navn. Ingen tilbakemelding etter to uker på skriftlig henvendelse om saken. Veldig dyrt å ringe til kundeservice! Pass på å takke ja til å bli ringt opp! Tastevalgmeny hos kundeservice som ikke virker (mulig de har rettet det ettersom jeg sa fra til de ulike personene jeg snakket med). Er rett og slett skikkelig misfornøyd og det vil koste oss over 20.000 kr i bruddgebyr å bytte leverandør.
Har alltid fått hjelp ved behov. Kunde siden ca 2006. Chatten er grei å bruke. Har 3 av mine 5 abonnement hos Nextgentel.
Skulle ønske vi hadde sett denne siden før vi ble lurt inn i NextGenTels klamme favn. Nå har de oss i 24 mnd. Ikke å anbefale å gå til et selskap som bruker bindingstid for å holde på kundene sine.