NextGenTel Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Føler aldri at NextGenTel prøvde veldig hardt på å bli god. Savner en god app f.eks. Mulighet for å sende SMS fra PC via profilen o.l. Ingenting å utsette dem, men jeg opplevde heller aldri noen problemer vedr. faktura eller noe sånt. De gir nå opp mobilsatsingen sin.
Jeg er operatør løs siden 19.01.18 kl: 09:00 til 01.02.18 og deretter OneCall skal ta over. Jeg er en handicap mann som bruker sikkerhets alarm, rullestol, elektrisk rullestol, løftestol, arbeidsstol, krykker, dusjkrakk, etc. Behandlinger nesten hverdag og lege besøk kontinuerlig, sykehus besøk, etc. NextGenTel fengslet meg i mitt hjem fra omverdenen. En tragisk opplevelse med Nextgentel. Verste ting som har skjedd med meg i 21. Århundret.
Alt er dritt, kundeservice, låser kunder med urimelig lang bindingstid (2 til 3 år) og vanvittige bruddgebyr (3500kr). Bruker veldig dyre telefonnummer i kundeservice som også man også kan bli belastet for selv om de ringer opp kunden (etter info på hjemmesiden deres)! Irriterer meg grønn over at jeg lot med lure til å bytte uten å sjekke nøye kontrakten. For all del styr unna!!!
Falsk markedsføring, utidige fakturaer. Høyt bruddgebyr og lang bindingstid uten at man gir noen fordeler som motiverer lang bindingstid. Vanskelig å komme ut av kundeforholdet.
Jeg skiftet til Nextgentel i en liten periode, og fikk mye problemer med deres fakturering. Det var vanskelig å finne ut av hva de ulike utgiftspostene i fakturaen stammet fra, både fra fakturaen og på min side. Og kundeservice klarte heller ikke å klargjøre dette, etter henvendelser på chat, telefon og epost. De fakturerer langt i forkant av den faktiske ringeperioden, og Kredinor påtar seg oppgaven med å sende inkassosalær når disse ikke er betalt. Jeg fikk også inkasso for senere måneder selv om abonnementet ble avsluttet og portert til en annen leverandør. Kredinor sender også ulike brev etter ulike fakturaer, og når fakturagrunnlaget var såpass uklart i utgangspunktet, var det umulig å holde orden på kundeforholdet. Dekningen var heller ikke så god, og det midt i Oslo.
Stort avvik mellom hva som ble utlovd og hva som ble levert. Ikke minst hva som ble fakturert. Driver med aggressiv markedsføring, men følger ikke opp med å holde sine lovnader. Å få bindningstid med bruddgebyr for en tjeneste - altså ikke noen telefon sendt med, kan høres ukomplisert ut, men når man leverer så dårlig som NextGenTel er bruddgebyr sannsynligvis en viktig del av forretningsmodellen. Styr unna!!
Det verste mobilselskapet som finnes i Norge. Sms som kommer flere dager forsinket og med dato av den dagen som kommer ikke dato når det ble sendt. Dårlig dekning har byttet mobil 3 ganger for skylde på mobilen men nei. Det er selskapet som ikke kan levere det de lover.