Meny
NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 37 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil

"Meh..."

Omtale om NextGenTel Mobil skrevet av Trond for 15.02.2018 13.30

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Meh..."

Føler aldri at NextGenTel prøvde veldig hardt på å bli god. Savner en god app f.eks. Mulighet for å sende SMS fra PC via profilen o.l. Ingenting å utsette dem, men jeg opplevde heller aldri noen problemer vedr. faktura eller noe sånt. De gir nå opp mobilsatsingen sin.

Bytt.no
"Meh..." skrev Trond om NextGenTel Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Trond og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Viktor S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Katastrofe, forferdelig, sorg for meg handicap mann."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er operatør løs siden 19.01.18 kl: 09:00 til 01.02.18 og deretter OneCall skal ta over. Jeg er en handicap mann som bruker sikkerhets alarm, rullestol, elektrisk rullestol, løftestol, arbeidsstol, krykker, dusjkrakk, etc. Behandlinger nesten hverdag og lege besøk kontinuerlig, sykehus besøk, etc. NextGenTel fengslet meg i mitt hjem fra omverdenen. En tragisk opplevelse med Nextgentel. Verste ting som har skjedd med meg i 21. Århundret.

Proximo-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Totalt elendig! Driver trolig på grensa til det lovlige"
4 syns denne omtalen er nyttig

Alt er dritt, kundeservice, låser kunder med urimelig lang bindingstid (2 til 3 år) og vanvittige bruddgebyr (3500kr). Bruker veldig dyre telefonnummer i kundeservice som også man også kan bli belastet for selv om de ringer opp kunden (etter info på hjemmesiden deres)! Irriterer meg grønn over at jeg lot med lure til å bytte uten å sjekke nøye kontrakten. For all del styr unna!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Falske tyveradder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Falsk markedsføring, utidige fakturaer. Høyt bruddgebyr og lang bindingstid uten at man gir noen fordeler som motiverer lang bindingstid. Vanskelig å komme ut av kundeforholdet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rot i fakturering og kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skiftet til Nextgentel i en liten periode, og fikk mye problemer med deres fakturering. Det var vanskelig å finne ut av hva de ulike utgiftspostene i fakturaen stammet fra, både fra fakturaen og på min side. Og kundeservice klarte heller ikke å klargjøre dette, etter henvendelser på chat, telefon og epost. De fakturerer langt i forkant av den faktiske ringeperioden, og Kredinor påtar seg oppgaven med å sende inkassosalær når disse ikke er betalt. Jeg fikk også inkasso for senere måneder selv om abonnementet ble avsluttet og portert til en annen leverandør. Kredinor sender også ulike brev etter ulike fakturaer, og når fakturagrunnlaget var såpass uklart i utgangspunktet, var det umulig å holde orden på kundeforholdet. Dekningen var heller ikke så god, og det midt i Oslo.

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR