Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk for et par måneder siden en telefon fra en selger hos Nortel som ville selge min bedrift et Grenseløs abonnement. Der gidd han fort igjennom avtalen, men nevnte ikke bruddgebyr. I senere tid har en annen selger ringt meg å har sagt at han må selge 2 abonnement for å få igjennom avtalen. Lang historie kort. En heftig diskusjon på telefon med en selger i dag. Der han spørre om han skal sende bruddgebyr som ikke ble opplyst (sto i avtale på e-post som jeg fikk beskjed om at jeg trengte ikke lede nøye fordi det var det jeg og første selger snakket om) Anbefales ikke. Frekke selgere som bare forklarer meg at dem har mer erfaring enn deg. Så det ble ikke Nortel på meg.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Feilinformasjon å dårlig servise, oppgir at de ringer for Telenor. Ikke imøtekommende Klagebehandler.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Leverer det de lover. Utfordrer de to store på en fin måte.
Hei Markus! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
God og rask service samt god hjelp fra support ifbm. overgangen til Nortel, dette lover bra.
Hei Rolf! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Raskt oppringt, fikk hjelp med en gang, da jeg forklarte problemet; vennlig stemme😊👌🏽
Hei Benedicte! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
god dekning, og gode priser til å være en bedriftsleverandør på dekninga til telenor. Eier en liten sjark og er ute å fisker på kysten der kun telenor fungerer, så er kjempe fornøyd :)
Hei Olav! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
OBS OBS! Nortel selgere opplyser ikke at du binder deg for 24 mnd. Bytter du til en annen operatør før tiden, så kommer faktura på bruddgebyr 3.770,- kr pr. abonnement. Merk! Jeg har ikke kjøpt noe mobil på avbetaling via Nortel som eventuelt kunne bindet meg til en avtale, men det har jeg ikke gjort. Svindel og bedrag, styr unna.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice