Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Føler meg lurt

Omtale av  Ole

Kjøpte to fri bruk abonnementer med prisgaranti. Lærte først da jeg prøvde og bruke prisgarantien at Nortel hadde et spesielt fri bruk abonnement som ikke kunne sammenlignes med andre opperatører sine fribruk. For meg er fri bruk fri bruk, men tydligvis ikke. Ble også lovet bedre mobil dekning. Den gang ei.

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09

Hei, Ole Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en e-post til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh, Ingerid, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Lurt av Selger

Omtale av  Svein E. M

Ble kontaktet av en selger fra Nortel for et gunstig tilbud på to abonnement. Ble aldri informert om bindingstid fra selger. På grunn av dårlig dekning og telefonsamtaler datt ofte ut valgte jeg å gå over til et annet mobilselskap . Etter overgang fikk jeg krav om på 6800,- for å avslutte abonnementene. Er dette innen for lovverket og bør man gå videre med saken?

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09

Hei, Svein Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en e-post til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh, Ingerid, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)

Ikke noe å si på kvaliteten mht signal ol. Har savnet autogiro- men nå er det endelig på plass

Omtale av  Øyvind P

Helt greit abbonement. Dekning helt ok. Har savnet mulighet for betaling via autogiro, men nå ser det ut til å ordne seg. Prismessig ok.

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09

Hei, Øyvind Tusen takk for din tilbakemelding. Så bra at du fikk opprettet AvtaleGiro hos oss. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel

Nyttig (2)

God service

Omtale av  Sola

Super service da jeg trengte hjelp til en låst mobil, selv etter ordinær kundeservice var stengt.

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09

Hei, Sola Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk god hjelp når du trengte det. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel

Nyttig (2)

God service

Omtale av  Finn E. R

Fikk fantastisk hjelp av kundeservice Setter stor pris på det 😍🙌

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09

Hei, Finn Tusen takk for din tilbakemelding God å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos oss! Vi gleder oss til fortsettelsen. Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd!

Omtale av  Oddy

Enkel funksjon, lett å nå kundeservice. Gjør det de skal.

Svar fra Nortel
15.09.2021 15:09

Hei, Oddy Setter stor pris på din tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du har en god opplevelse hos oss på Kundeservice. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel

Nyttig (3)

Villedende og omtrent svindel

Omtale av  Atle R

Ble oppringt av Nortel som ønsket å selge telefon og internettabbonnement. Styr unna dette selskapet da de driver på grensen til svindel og bare lurer kundene; 1. De utga seg for å være Telenor og forsøker å skjule at de er Nortel 2. De opplyser heller ikke om at det er bindingstid på 24 mnd 3. De forsøker å skjule at prisene de har er uten moms STYR UNNA DETTE SELSKAPET!

Svar fra Nortel
03.09.2021 15:03

Hei, Atle Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en e-post til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh, Ingerid, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR