Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
8
av 26 innen
mobilselskap
66%
anbefaler
Nortel

"Pålitelig, og gode datapakker til bedrifter"

Omtale om Nortel skrevet av Kjetil for 16.02.2022 14:52

Nortel har totalt 265 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pålitelig, og gode datapakker til bedrifter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svært godt fornøyd med Nortel. Har deres grenseløst abonnement, det er da veldig lett å ha kontroll på forbruket

Svar fra Nortel
23.02.2022 16:33
Hei Kjetil, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre du er fornøyd med Nortel! Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt så hjelper vi deg :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Bytt.no
"Pålitelig, og gode datapakker til bedrifter" skrev Kjetil om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Kjetil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Olepetter L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste alternativet for SMB uten tvil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rask god kundeservice, lang varig kunde, fleksible løsninger og hyggelige medarbeidere, vi har kommet for å bli!

Svar fra Nortel
23.02.2022 16:33
Hei Ole Petter, Takk for en fin tilbakemelding. Godt å høre at dere er fornøyd med oss, slik skal det være! :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Hyggelig og hjelpsom"
2 syns denne omtalen er nyttig

Løste saken i løpet av minutter. Reagerte umiddelbart og med et smil.

Svar fra Nortel
23.02.2022 16:31
Hei Kjell, Takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss i Nortel :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra dekning. Ellers god service av ansatte eg har hatt med å gjøre.

Svar fra Nortel
16.02.2022 12:15
Hei Simen, Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, slik skal det være! Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig Bedrifts abonemang."
5 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd å få 5 g ved flere anledninger å bare møtt trenering fra kunde service, ingen Feedback eller forandring siden oppstart av abo. Prisene er ikke hva som ble avtalt å tillegg kostnader dukker opp hele tiden. Verste er at de ikke klarer å levere 5 g. Dette vet de men sier ingen ting om det. Sitter på et kontor rundt lunsjen å av 4 ulike abo er jeg den eneste som ikke har 5 g. Testet ved 8 node punkter rundt i Oslo å ingen 5g. Det er veldig ustabilt å til tider faller det helt bort, kunde service finner ingen feil å de trenerer. Har tapet 4-5 samtaler å vil fortsette med dette. Har bedt om kontrakts fil som de bruker ved inngåelse av abo, men den blir ikke sendt ut. Synes dette er en veldig dårlig produkt, men er mest skuffa over selve firma ets måte å håndtere saker på. Minner meg litt om nextgentel i gamle dager. Anbefaler ikke dette produktet til noen vist du ikke vil ha et ustabilt å merkelig produkt. Vil gi ros til noen av de jentene på kunde service for de må virkelig føle at verden er vanskelig, de fjør så godt de kan. Vanskelig å lage gull ut av gråstein når fakta ikke stemmer. Var i USA nå emulerer å kostnadene ved dette abo er nesten 3 ganger så høyt som mitt Telenor Bed abo. Samt at det datt ut hele tiden å folk måtte ringe deg opp igjen

Nortel har totalt 265 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR