Meny

PlussMobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til PlussMobil
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
11
av 26 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
PlussMobil

"Billig og fint"

Omtale om PlussMobil skrevet av Line for 14.09.2022 09:41

PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og fint"
4 syns denne omtalen er nyttig

Alt fungerer fint. Fikk god og rask hjelp av kundeservice når jeg hadde behov.

Svar fra PlussMobil
14.09.2022 12:48
Hei Line, Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bytt.no
"Billig og fint" skrev Line om PlussMobil

Har du en tilsvarende erfaring med PlussMobil?
Gjør som Line og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om PlussMobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"useriøs"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte pluss abonemang men hørte aldri noe fra de. Har fått regninger for et abonemang jeg aldri fikk. ringte inn for å forklare men ble møtt med dårlig service.

Svar fra PlussMobil
13.09.2022 15:46
Hei Tom! Det hørtes ikke bra ut. Du skal selvsagt ikke betale for mobilabonnementet hvis du aldri mottok SIM-kortet. Jeg ser at alle fakturaer du har mottatt nå er kreditert. Ta kontakt med kundeservice hvis du skulle ha flere spørsmål. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og enkelt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde hos PlussMobil og alt fungere som det skal. Valgte 8GB til 229 kr. Lav pris, super dekning og enkelt å holde oversikt i appen. Fått tilgang til både Se og Hør og Dagbladet, superfornøyd med det. Tommel opp.

Svar fra PlussMobil
08.09.2022 08:46
Hei Lea! Takk for hyggelig omtale - godt å høre at du er fornøyd med abonnementet :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Oppsigelser fungerer ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har sagt opp mitt abn og nummer her flere ganger og mottar fortsatt krav om ubetalte fakturaer..Håpløst at dette er mulig i 2022.

Svar fra PlussMobil
25.08.2022 12:06
Hei Billy! Takk for tilbakemeldingen. Jeg er usikker på hva som har skjedd med din oppsigelse men dette er normalt ikke noe problem. Hvis du overfører nummeret til en annen operatør så betaler du oppsigelsestid ut samme måned overføringen skjer + eventuelt forbruk som gjenstår. Ta kontakt på kundeservice hvis du ikke allerede er avklart så hjelper vi deg videre. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye rart hero"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det skjer ting her, som jeg aldri har opplevd av min tidligere operatør. Nå får jeg melding om at min datakvote er oppbrukt, men i appen, står set at jeg har 2 gb igjen, hastigheten er redusert til det ubrukelige. Nå er min tålmodighet slutt, og kommer til å bytte operatør. Kundeservice stenger kl. 16,00? kan det kalles kundeservice?

Svar fra PlussMobil
17.08.2022 10:40
Hei Tor, Takk for tilbakemeldingen! Vi sender SMS varsling om oppbrukt data ved rundt 75% og 100% oppbrukt poakke. Så det spørs litt hvilket abonnement du har hos oss - F. eks hvis du har 8GB totalt å bruke så vil du bli varslet på rundt 6 GB bruk og 8GB bruk. Det er synd at du ønsker å bytte fra oss - ta gjerne kontakt med oss på [email protected] skal vi finne en løsning - vi vil gjerne høre hvorfor du syntes det var dumt å motta SMS varslingene. Dessverre har vi ikke mulighet til å ha lengre åpningstider enn 08.00-16.00 foreløpig - dette fordi vi fortsatt er nye i markedet og kostnadene blir for høye dessverre. Men vi håper å kunne utvide åpningstidene litt utover kvelden etterhvert som det blir mer etterspørsel om dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil
PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR